ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.02.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 24.02.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
FEB-2012
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Chelneri agresivi/mancare semipreparata

TIPĂREȘTE

Am fost foarte dezamagita de personalul acestui hotel. Mai ales pe partea de restaurant unde un singur chelner a stiut sa se comporte normal.

Mancarea este de foarte proasta calitate, produse semipreparate, scoase din cutie si incalzite. Gratarul la ei inseamna sa prajeasca o bucata de carne care arata ca si cum ar fi fost fiarta inainte, rucola uscata etc. Preturile foarte mari 38 ron o salata care arata foarte rau.

Chelnerii nu stiu procedura in cazul in care clientul doreste sa plateasca cu cardul.

Dimineata - mic dejun bufet. Am luat doar cate o cafea pentru ca omleta si salam nu mananc! Chelnerul (acelasi in 3 zile) s-a plimbat nervos si de 2 ori mi-a smuls ceasca cu cafea din fata fara sa intrebe daca am terminat de baut. Altora le ducea in schimb farfurii pline de la bufet. Nu va riscati nici macar cu cafeaua.

Punctul culminat cu stimabilul chelner - ma indreptam catre iesire, ne-am intersectat si a dat peste mine. Nu s-a oprit, nu scuze asa ca i-am zis sa se dea la o parte si sa ma lase sa trec. Cei de la receptie nu scuze, nu nimic. Mi se pare aberant sa fiu impinsa de un chelner, in restaurant de 4 stele ca si cand as merge prin piata.

Spa- conditii foarte bune. Masajul excelent. Servicii epilat super. Piscina pare mica, dar nu erau foarte multi clienti. Sauna cu infrarosu este excelenta. La cele cu abur si uscata e mereu ocupat. Nota 10 pentru spa si piscina.

Nota 0 pentru jacuzzi unde nu prea schimba apa. Am observat cu scarba cum un domn artist din Nationala Artistilor se scarpina de zor in locuri intime si s-a spalat doar cu apa la dusul din spa, dupa care s-a reintors in jacuzzi. Atentie parintilor cu copii! NU Jacuzzi!

Au aceleasi probleme cu incalzirea, aeroterma din camera e la misto, minibarul se incinge si face zgomot noaptea, cam frig. Dusul ara urat, pe alocuri rugunit, halatele de baie sunt marimi extra largex3 si au gaicile rupte. Am fost in hotel de 3 stele unde cabina de dus avea hidromasaj, asa ca nu exista scuze pt ce se intampla la Orizont.

Nu voi mai reveni la acest hotel, nu merita 4 stele. Camere mai ieftine si mai mari se gasesc si in alte parti (Bran/Sibiu etc).

## end review sc

[fb]
---
Trimis de jinxy in 24.02.12 14:54:45
Validat / Publicat: 24.02.12 15:55:48
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL. A mai fost în/la: Toata tara

VIZUALIZĂRI: 1705 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (jinxy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster0
    [24.02.12 15:56:18]
    »

    @jinxy: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032127857208252 sec
    ecranul dvs: 1 x 1