ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: vaslui
ÎNSCRIS: 17.08.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 15 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
52.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 2 MIN

Mare ţeapă!

TIPĂREȘTE

Acest hotel cică de 4 stele e o mare țeapă românească. Încă de la momentul cand ar fi trebuit si noi sa fim cazați ca toata lumea, până la momentul cand am plecat din acest hotel, respectiv:

Am ajuns la ora 08.30 la hotel, unde într-adevăr se menționa că, cazările se fac începând cu ora 18.00, însă având un copil mic de 3 ani, ne-am permis să întrebăm la ce oră se încep cazările. O domnișorică cu ochelari, foarte înfumurată, care probabil credea că are funcția de manager al hotelului și nu o simplă recepționeră, ne-a răspuns pe un ton foarte deranjant că după ora 11. I-am multumit si am plecat. Stând în fața hotelului în mașină, bineînțeles cu copilul mic care era f. obosit, am văzut că tot mai veneau persoane care își duceau bagajele de la mașină în hotel, deci se cazau. Astfel, a mers sotul meu și a mai întrebat o dată și chiar în acel moment aceeași domnișorică dădea cheile la o altă familie. Întrebând-o dacă se dă camere numai pe ochi frumoși, ne-a dat și nouă în sfârșit cameră. Deci dacă nu dai șpagă, nu primești cameră.

La fel și cu parcarea... dacă nu dai șpagă, nu parchezi în fața hotelului, ci prin Olimp, după capul lor.

Apa, inclusiv cea rece, s-a oprit de 4 ori în perioada când am stat eu (25 iulie - 09 august 2011).

La acea terasă de la piscină, dacă vrei o limonadă, îți aduce apă cu zahăr, dacă vrei altceva și întrebi cum e sau ce conține sau la orice întrebare legată de meniu, ți se răspunde acru cu "nu știu".

Micul dejun într-adevăr este foarte bogat, dar ținând cont că am stat 16 zile, mi s-a acrit de același salam, pastramă etc. în fiecare zi.

Ce e comico-tragic, e că la recepție au o placă pe care se menționează că sunt parteneri cu Marriott din București... Ha-Ha-Ha!

E o mare vrăjeală! Am dat 60 milioane pe bilet, ca să ce? Să rămân cu șamponul în păr, să mă cert cu proștii de la parcare etc.

Deci, dacă vreți să aruncați banii și să vă enervați, mergeți la hotel Cocor Spa!

În nici un caz nu este un hotel de 4 stele, nici măcar de 3, la Lido în Mamaia, care e de 3 stele, te simți mai bine!


[fb]
---
Trimis de ema apetrei in 17.08.11 18:55:51
Validat / Publicat: 17.08.11 20:02:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Mamaia, Hotel Lido - m-am simțit mult mai bine ca la hotelul Cocor Spa
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3345 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ema apetrei); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1799 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    Corina70
    [18.08.11 11:16:53]
    »

    pfoaa, ce scump a fost! la banii astia stateai linistita la resortul Duni din Bulgaria, cam tot atatea nopti.

    Alex_Macedo
    [18.08.11 11:26:01]
    »

    Ete d'aia merge mandea in Italia la banii astia, plus inca ceva!

    zoloft
    [19.08.11 20:30:25]
    »

    Ca si fost client al acestui hotel... tind sa cred ca exagerezi un pic.

    E posibil sa fi fost suparata ca la 8.30 nu te-au primit in camera... insa la 8.30!!! TOTUSi este o ora a naibii de devreme...

    Si eu am copil mic dar consider ca mai rau il obosesc sa-l scol la 3 dimineata sa-l bag in masina pt a ajunge la 8.30 la hotel... si pt ce??? pt o juma de zi in plus la mare? !

    Desigur, faptul ca pt unii se putea si pt voi nu, sa fiti cazati chiar si la acea ora... mi se pare o usoara discriminare, cu rezerva mea anterior mentionata.

    Nu ne spui insa nimic despre camere, curatenie, servicii din hotel, ci doar despre cativa chelneri mai "obositi" de la piscina care nu puteau sa-ti explice ca limonda contine pe langa apa, zahar... si ceva concentrat din suc de lamaie... Sincer mie mi-ar fi trecut prin cap compozitia si fara sa intreb; no offense: D

    Despre parcare... iar nu cred ca e integral corect ce susti: pentru ca e posibil ca in zilele de weekend sa nu fi gasit loc in fata si jurul hotelului... dar mai au parcare cu bariera si pe laterala hotelului care da spre zona cu leagane a copiilor. Desigur, poate nu era chiar sub geamul vostru, sau in fata usii de intrare in hotel, dar... tot parcare a hotelului se cheama.

    In plus ma mir ca din cele 16 zile cat ati stat regula chiar a fost "nu gasim parcare".

    Eu unul am patit 2 zile din cele 8; si asta in weekend; ocazie cu care am parcat pe laterala de care-ti aminteam mai sus; tot a hotelului: P

    Despre mancare... in special mic dejun... chiar nu te inteleg.

    E posibil ca acasa sa mananci la cele mai luxoase hoteluri ori cele "n" menajere sa-ti gateasca numai ce citesti de prin revistele Ciao si Spy, INSA tot nu pot "inghite" faptul ca micul dejun de la hotel era alcatuit numai din "acelasi tip de salam, pastrama, etc timp de 16 zile"!!

    E suficient sa citesti celelalte postari de aici ale celor care au mai fost la hotel si se va vedea CLAR discrepanta dintre ce sustii tu si ce sustinem noi, ceilalti.

    Eu personal, consider ca micul dejun oferit la acest hotel se ridica la standardele internationale, inclusiv daca vorbim de Franta, Turcia, ori alte locuri pe unde mi-au mai umblat si mie oasele Si se ridica atat dpdv al diversificarii, cat si al nr de feluri dar mai ales ca si calitate (doar ca ex. cand am fost eu numaram in fiecare dimineata cel putin 3 feluri de mezeluri selecte din carne de vita, care se repetau la 2 zile).

    N-asi vrea ca acest ecou sa supere pe cineva cu atat mai putin pe autorul review-ului, insa cred ca... spre binele celorlalti utilizatori de pe aici... ar fi bine sa incercam sa fim OBIECTIVI in postari si sa nu lasam frustrarile sa se reverse pe ecran, poate cauzate obiectiv sau poate nu; sunt sigur ca peste 1-2 sapt acest review ar fi sunat poate un pic... mai dulce

    ema apetreiAUTOR REVIEW
    [22.08.11 13:45:44]
    »

    Buna ziua dl. Zoloft! Avand in vedere ecoul dvs. la mesajul meu privind sejurul la hotelul COCOR Spa, ma simt obligata de a preciza unele aspecte pentru a-mi intelege nemultumirea, respectiv:

    Referitor la ora cazarii, am fost nemultumita, pentru ca la celelalte familii care erau din alte zone ale tarii, nu din Moldova (Vaslui), (una dintre ele care mi-a spus ca trebuie sa dau 50 lei era din Sibiu), li se dadeau camere si la acea ora.

    Referitor la limonada, am precizat ca era apa cu zahar, nu ca nu as sti cum se face o limonada. Insa, daca intrebai orice legat de meniu, respectiv cu ce e facut un coktail de... , ti se raspundea cu "nu stiu".

    Cu referire la parcare, nu aveam pretentie de loc, sub geam sau in fata, pur si simplu voiam sa parchez unde gaseam liber. Insa, aparea un domn responsabil cu parcarea, care imi spunea ca e ocupat pt. nu stiu cine. Azi asa, maine asa, pana cand, chiar in fata noastra, pe noi nu ne-a lasat ca cica era ocupat, insa cand a venit un mercedes de Bucuresti, l-a lasat. Dar ce, daca sunt din Vaslui, nu am voie? Nu detin Mercedes, dar nici o rabla. Prin urmare, aveau voie doar masinile bengoase.

    Nu sunt mironosita precum credeti, nu mananc la hoteluri luxoase, nici nu am menajere, dar micul dejun a fost acelasi, timp de 16 zile cat am stat. Nici o schimbare cat de mica!

    Referitor la camere, toata lumea scrie ca sunt mici. Intr-adevar, dar nu m-a deranjat acest lucru, insa curatenia lasa de dorit, in sensul ca se face, ce-i drept in fiecare zi, dar asa ca sa zica ca s-a facut. De exemplu, eu am fost nevoita, sa dau cu o maturica de la masina in balcon, pentru ca doamnele responsabile cu curatenia nu intrau in balcon sa faca curatenie. Probabil le era frica de inaltime (etaj 2). In 16 zile, s-a schimbat lenjeria de pat o singura data si prosoapele de 2 ori. Nu mi se pare OK.

    Fiecare camera trebuia sa fie dotata cu halate si slapi de camera. A noastra bineinteles ca nu avea; cand am intrebat de ce nu avem, ni s-a raspuns: "am crezut ca nu doriti! ". Ni s-a adus la cerere, dar de unde stiau cu nu dorim?

    Pe internet se face mare reclama ca, cabinele de dus sunt prevazute cu hidromasaj. Nu este adevarat; cel putin nu in camera care am stat eu. Era o gresie veche, alba, ca pe timpuri.

    De asemenea, se face reclama pe net, ca dispune de piscina interioara si de loc de joaca pentru copii. Insa, s-a uitat sa se precizeze ca se plateste accesul la piscina interioara, chiar daca stai in acest hotel, iar locul de joaca consta doar intr-o chestie gonflabila si un topogan in miniatura, asezate pe niste scanduri rupte, acoperite de un covoras verde pentru a nu se vedea, insa sunt f. periculoase pentru cei mici ca se impiedica inevitabil.

    Imi pare rau, aceasta este realitatea cu absolut nimic exagerat!

    Nu am dorit sa-i supar cu mesajul meu pe cei care administreaza acest hotel, insa ar trebui si ei sa mai faca verificari la cei angajati, la comportamentul lor si ce fac ei pe acolo și daca fac vreo ceva!

    ema apetreiAUTOR REVIEW
    [22.08.11 16:37:53]
    »

    Cred ca domnul care se semneaza cu Zoloft, [*****] n ceea ce privește susținerile acestuia precum că plecarea la o oră matinală este o discriminare pentru copil, îl contrazic și îi spun că nu înseamnă discriminare, ci prevedere cu privire la condusul intr-un trafic aglomerat având în vedere faptul ca aproape toata lumea se deplasează vara spre litoral.

    In ceea ce priveste ora la care am fost cazati, cred ca domnul Zoloft nu a mai fost pana acum in nicio statiune, in conditiile in care eventual hotelierii te pun sa achiti o taxa de cazare in plus, dar in niciun caz nu-ti refuza cazarea.

    De asemenea, cred ca din partea receptionerilor se impunea o minima politețe si in niciun caz o atitudine de superioritate și de dispreț de parca ti-ar fi facut o favoare ca ti-au luat banii.

    In ceea ce priveste atitudinea femeilor de serviciu, acesta erau intr-adevar politicoase, dar lucrau partial. Cu privire la acest aspect, chiar eu am surprins-o intr-o zi pe una in timp ce fuma in coltul usii, desi peste tot se mentiona ca hotelul este dotat cu senzori de fum. Erau oare, acesti senzori functionabili sau erau folositi numai in rol de ”bau-bau” astfel incat hotelierii sa nu mai fie nevoiti sa-si renoveze hotelul.

    In ceea ce priveste micul dejun, nu tin decât să reamintesc bancul cu Bulă in care învățătoarea îl întreabă cât salam mănâncă și acesta îi răspunde că mănâncă câte două cești în fiecare dimineață.

    Dacă vi se pare normal să plătești 60 de milioane de lei, să nu fii primit decât atunci când vor recepționerii sau dacă vor, să fii obligat să dai șpagă la parcare, deși parcarea este gratuită, să ți se spună că piscina acoperită este gratuită, deși în realitate se achită o taxă de 75% din prețul pentru oricare alt vizitator este obligat să-l plătească, să rămâi cu clăbucul în cap la etajul doi pentru că la hotelul de 4 stele se oprește apa (!!!), femeile de serviciu să le surprinzi că stau la fumat, deși rolul lor era altul, că cei care te servesc să nu cunoască din ce ingrediente este alcătuită o limonadă, atunci nu mai am nimic de spus.

    Vă recomand cu căldură alte hoteluri, alte stațiuni și... bineînțeles din alte țări.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster0
    [22.08.11 17:58:00]
    »

    @ema apetrei, am editat o porţiune din replica ta.

    Încearcă să menţii discursul n limite decente - nimeni nu te-a jignit, şi pe acest site nu există toleranţă la atacul la persoană!

    zumzi*
    [30.07.12 12:59:40]
    »

    Sa inteleg ca doamna cu review-ul considera ca nu au primit camera pentru ca sunt din Moldova, iar cei care erau din alte regiuni primeau? Altfel nu vad rostul acestei mentiuni...

    alexia01
    [10.04.13 17:44:14]
    »

    Sunt perfect de acord cu ecoul dlui Zoloft. Eu am de gand sa aleg acest hotel in vara aceasta, la recomandarea atat a agentului meu de turism, cat si a altor prieteni. Lucrurile despre care ati mentionat, receptie, parcare, chelneri etc. sunt f bine cunoscute de catre orice turist care merge pe litoralul romanesc si nu stiu de ce continua sa ne mai surprinda.

    Pe mine ma distreaza f tare insa la toate review-urile partea cu diversitatea mancarii de dimineata. Oameni buni, dar acasa ce mancati? Cate feluri de mezeluri/branzeturi/oua etc consumati acasa la micul dejun? Eu inteleg ca a costat6000 de ron, dar ati stat totul 16 ZILE!!! Cat despre partea cu bubitele... eu fac bubite de la soare. si am facut acum 2 ani in Bulgaria, dar nu m-am inffoiat toata ca de la mancare, ci m-am dus frumusel la farmacie, mi-am luat o crema si s-a rezolvat.

    Si sunt perfect de acord ca atunci cand alegem sa scriem in mod absolut gratuit si voluntar pe acest site, avem datoria sa fim obiectivi. Eu am o fetita de noua luni si nua m de gand sa oplec cu ea pe drum din creierii noptii sa stau sa ma milogesc de o receptionera sa ma primeasca in hotel. De ce? Pentru ca stiu din start care sunt regulile nescrise ale turismului si turistilor romanesc/romani si nu am de gand sa imi fac tot mie nervi. A, mai e ceva. Partea cu prosoapele. Eu personal nu ma sterg niciodata cu prosoapele hotelului, indiferent cate stele are hotelul, pentru ca oricum merg la mare si normal ca imi iau prosoapele mele de acasa. DECI... PROBLEME REALE AU EXISTAT?

    Michaell
    [10.04.13 22:05:21]
    »

    @alexia01: pentru TINE poate nu, dar pentru alti s-ar putea... doar asa cred ca ti se poate raspunde la ultima ta intrebare.

    daca TU nu ai nevoie de prosoapele hotelului, daca pentru TINE obraznicia unei receptionere sau furtul pe fata (costuri piscina, parcare) sunt ,,reguli nescriese” - ATUNCI intradevar NU au existat probleme reale.

    alexia01
    [10.04.13 22:24:04]
    »

    @Michaell: Pai si nu sunt "reguli nescrise"?!!! Hai sa fim seriosi!!! Nu pe la toate hotelurile se intampla lucrurile acestea?

    STF22072009
    [21.05.13 14:45:29]
    »

    @alexia01:

    daca nu ai platit avans si inca poti renunta la aceasta alegere fa-o fara sa clipesti. Am platit 5 nopti la acest hotel in 2010 si dupa 3 am renuntat (2 adulti si un copil). Nu stiu criteriile si regulile de a acorda 4 stele unui hotel, dar daca, Cocor chiar are 4 stele, imi e groaza cu arata ceva de 2 stele. Camera este un fel de debara, cu un mobilier foarte ieftin, tv era ceva asa de jucarie, vechi de cativa ani buni, baia dezastru curgea apa pe unde nu te asteptai. Piscina de copii, plina de frunze si insecte (am fost in iulie prin 20). Singurul aspect la care se pot incadra la 4 stele cred ca sunt preturile.

    Personalul a fost ok, dar infrastructura hotelului in sine nu-i permite sa iti ofere mai mult.

    Mancarea la demipensiune (bufet) saracacioasa si limitata, restaurantul a la carte e ok, curat, elegant.

    Raportul pret/calitate la acest hotel este foarte distorsionat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster79
    [21.05.13 14:51:37]
    »

    @STF22072009: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alex_Macedo, alexia01, Corina70, ema apetrei, Michaell, STF22072009, zoloft, zumzi*
    Alte impresii din această RUBRICĂCocor Hotel & Spa [Neptun]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053231954574585 sec
    ecranul dvs: 1 x 1