ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.01.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: bucuresti
    ÎNSCRIS: 10.01.11
    STATUS: CHIBIȚ
    DATE SEJUR
    JAN-2011
    DURATA: 3 nopți
    cuplu fara copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CAZARE [camere etc]:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CADRUL NATURAL:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    ARTICOL ARHIVAT
    TIMP CITIRE: 3 MIN

    Patroana de ****

    TIPĂREȘTE

    Am avut neplacerea sa aleg acest hotel, nu va fi nimic referitor la aspect sau locatie, comportamentul "gazdei" a facut totul... totul incat sa nu ne mai intoarcem! "patroana" are un comportament total *******, este o combinatie intre ****si *****!

    Problema: am stat cateva nopti si intr-una din zile au venit parintii mei pana la munte, nu intentinau in niciun fel sa ramana nici la dansa nici in alta parte. M-au sunat cand au ajuns la hotel si m-au rugat sa foloseasca toaleta, normal ca am dorit sa-i primesc in camera, doar nu era sa-i pun sa faca in zapada!

    Cumatra intrase in tura de cu o seara inainte si de fiecare data cand ne-a "vazut" intrand in hotel nici nu s-a uitat sa vada cine e si sa ne dea "Buna seara! "chiar ne gandeam ce fel de "gazda". Dar am aflat repede, a doua zi cand am vrut sa-mi invit parintii in camera cat de nebuna e! A inceput sa urlel (EFECTIV) ca nu are voie oricine in hotel, cum isi permit sa intre (tineti cont ca puteau fi potentiali clineti!), ne-am oferit sa-i lasam un buletin si i-am explicat situatia, NU! dansa ne-a facut prost crescuti si tot ii dadea inainte ca n-are voie oricine. ORICINE?!

    stai linistita ca in curand n-o sa-ti mai calce pragul nimeni *****! *****? ! Nu ar trebui cineva ca un "patron" sa-si masoare totusi cuvintele in fata clientilor? i-am spus ca nu e frumos ce face fata de musafirii mei si fata de oricine in fond, si a inceput sa zbiere mai tare, ca ne da afara din hotel, ne da banii inapoi... :| ceva ce nu va pot explica, si sa nu va ganditi ca au incercat sa intre prin efractie, cine a stat la "madame" stie ca poti intra doar daca ai cartela de la camera sau daca suni la usa. Asemenea comportament nu mi-a fost dat niciodata sa va vad, dar observ ca nu am vazut multe!

    E posibil ca un patron de hotel sau ce pretinde ea ca e sa se poarte in halul asta?! ca o *****?! dar m-am linistit seara cand am vazut ca niciun client nu ramane necertat! a urlat la altcineva ca i-a dat banii si nu se hotarau care cum sa stea in camera! :| "mi-ati dat banii!! acum asteptam sa va hotarati cum stati in camera!!" -- domnul a intebat-o de ce tipa la care dansa "pai... pentru ca ati comentat! ""

    este complet *****! cine se comporta asa?!

    cand am plecat era altcineva la receptie, o doamna care ii semana "patroanei". Nici macar un "La revedere!" nu am auzit, semn ca bun simt si ospitalitate nu o sa gasiti aici!

    Chiar nu-mi explic cum cineva s-a simtit bine la ea, ma bucur pentru ei pentru ca au avut o experienta placuta, insa suntem in majoritatea cei care am avut in comun acealsi lucru: comportamentul "patroanei".

    Va este evident ca n-am sa mai revin, nu caut doar sa stau in cearceafuri curate si camere mobilate nou, la un pret decent, gazda si modul in care sunt tratata cred ca este mult mai important uneori. Puteti sta la acelasi pret si in alta parte, nu va stricati concediul sau vacanta.


    [fb]
    ---
    Trimis de 2011* in 10.01.11 20:57:39
    Validat / Publicat: 11.01.11 08:36:42
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2214 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (2011*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
    PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 2 voturi)
    NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.

    ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [11.01.11 08:30:46]
    »

    Virulenta limbajului, precum si note de ZERO peste tot ma fac sa am retineri serioase in ce privesc recomandarile - mai precis asupra unei minime obiectivitati din partea autoarei.

    In plus, textul nu poate fi considerat un review, ci mai degraba o dare de seama asupra divergentelor avute cu proprietarii.

    In consecinta, review-ul este pe site fara note.

    Dupa ce isi ispaseste suspendarea de doua zile primita pentru limbaj, autoarea poate reveni, daca doreste, aducand completari.

    Corina70
    [11.01.11 10:35:41]
    »

    Admin, vad ca acest subiect tine prima pagina aici pe site, de cateva zile. N-ar putea sa mearga cineva din partea AFA acolo, in misiune "sub acoperire", sa se cazeze intr-un week-end si sa verifice daca toate aceste impresii negative au o baza reala? In felul acesta s-ar risipi toate banuielile si indoielile, vom afla cu totii de partea cui este dreptatea...

    vladex
    [11.01.11 10:40:32]
    »

    Adica cine se ofera cobai??? ))

    santana*
    [11.01.11 10:56:03]
    »

    Asta mai lipsea! Daca imi platiti benzina si ski pass-ul va povestesc eu cum a fost maine in Valea Dorului.

    Corina70
    [11.01.11 11:00:47]
    »

    Oameni buni, ceva-ceva se intampla. Primul review negativ, care sustinea cam aceleasi probleme, a aparut acum 1 an. Credeam ca a fost doar o intamplare sau un turist prea pretentios. Insa avalansa de "acuzatii" de anul acesta ma face sa cred ca "e ceva putred in Danemarca"... "fara foc nu iese fum"...

    gogu_steriade*
    [11.01.11 11:48:56]
    »

    Cu siguranta ceva se intampla; nu cred ca oamenii astia inventeaza povesti doar pentru ca nu au fost multumiti de coafura "acuzatei" Trebuie sa fie ceva adevarat, nu cred ca isi alunga cineva plictiseala in modul asta si raspunsurile doamnei la celelalte review-uri dau de gandit: "turistii romani nu stiu sa se comporte" "la team-building au fost lucratori din dep tehnic, soferi... " - soferii (categoria sociala de care toata lumea se fereste ))))))) ma gandesc ca ar fi foarte buna o rubrica pe site-ul lor prin care sa trieze clientii (sa fie acceptati doar doctori, ingineri, fosti olimpici la geografie etcetera etcetera)

    in fine, mie imi dau de gandit aceste post-uri

    poate auzim si parerea doamnei, poate primim o lamurire

    va salut, sa aveti o zi buna

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    Corina70
    [11.01.11 12:06:54]
    »

    Da, cu atat mai mult cu cat tot intelepciunea populara spune "cine se scuza se acuza".

    In vremurile de criza pe care le traversam cu totii, nu stiu daca sunt multi patronii de hoteluri/pensiuni care isi permit sa selecteze clientela, pe principiul "doar absolventi de facultate, cu masterat si doctorat", "doar directori de multinationale", "doar cunoscatori de muzica clasica", etc. Soferii, gestionarii sau orice alta categorie sociala sunt si ei oameni, nu fac parte din alt regn animal sau vegetal. D-na patroana ar trebui sa-si mai cenzureze un pic dispretul si atitudinea superioara fata de aceste categorii sociale, pentru ca pana una-alta, si de la ei incaseaza bani pentru a-si mentine afacerea pe linie de plutire... Sau, daca nu-i convine, sa-si transforme hotelul in locatie cu circuit inchis, club exclusivist si sa-si aleaga singura clientii care se "muleaza" pe pretentiile dumneaei... probabil niste pensionari linistiti ar fi clientii ideali, mananca putin, nu prea beau alcool, nu fac scandaluri si petreceri, se culca devreme si nici nu fac risipa... : -))), ce pacat ca nu-si pot permite luxul unui astfel de sejur, cu pensiile de mizerie pe care le au majoritatea dintre ei.

    Chiar asa, alta idee ar fi transformarea hotelului in baza de tratamente balneo-climaterice sau sanatoriu de recuperare/refacere pentru varstnici, iar clientii pot fi trimisi prin intermediul Casei de Pensii, daca se mai acorda bilete gratuite sau compensate de tratament...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    catu222
    [12.01.11 14:04:56]
    »

    Stimati colegi de forum,

    Mentionez ca absolut toti participantii la acel team building au studii superioare.

    Manele nu am ascultat. Sa nu va inchipuiti ca ii este permis cuiva sa asculte cd-urile personale.

    danamandache
    [10.11.13 20:35:32]
    »

    Imi pare rau ca ecoul meu vine abia acum. Am avut o experienta extrem de neplacuta cu aceasta femeie. Este pentru prima data in viata mea cand m-am simtit extraordinar de prost in tara mea. Am coborat singura, sotul si copiii asteptand in masina, m-am chinuit cateva minute sa deschid usa. Am sunat, mi-a raspuns cineva intre-un final. Am intrebat daca sant camere libere. Mi-a raspuns ca sant dar sa astept ca vine doamna. Doamna a venit, m-a masurat din cap in picioare si mi-a raspuns in scarba ca nu mai sant camere. Nu pot sa spun in cuvinte cum m-am simtit. Am iesit aproape plangand, deoarece din bun simt am zis ca nu e frumos sa tip la o doamna in varsta. Sotul meu m-a lasat in masina si a mers si el sa ceara cazare deoarece avea o banuiala ca refuzul s-a datorat faptului ca sant... bruneta. Banuiala lui s-a adeverit, el avand culoarea mai deschisa nu a fost refuzat, I-a oferit camerele cerute. Va rog sa ma credeti ca nimeni niciodata nu m-a facut sa ma simt atat de prost. Trec pe acolo foarte des dar nici acum dupa cateva luni nu pot privi spre hotel. Intr-o zi masina politiei era oprita acolo, chemata de patroana care urla ceva la adresa unor tineri. Sustin autorul review ului chiar daca este prea tarziu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    catu222, Corina70, danamandache, gogu_steriade*, santana*, vladex
    Alte impresii din această RUBRICĂMeitner Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044899940490723 sec
    ecranul dvs: 1 x 1