ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.01.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: constanta
ÎNSCRIS: 03.01.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
DEC-2010
DURATA: 3 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
35.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 1 MIN

Revelion de cosmar

TIPĂREȘTE

Pacat de aceasta locatie, este condusa deplorabil de o doamna care zice ca este patroana si face numai cum doreste dumneaei.

Regula nr. 1 sunt toti banii inainte iar apoi vedeti ce primiti in schimb. Am facut un revelion pe care nu am sa-l uit niciodata, cu politie, cu certuri cu nemultumiri. In acest sejur am avut inclus si micul dejun, cateva feliute de salam, cascaval, toba, taiate cu lama cred, asa erau de subtiri.

Masa de revelion, bufet suedez... trei lulele, muzica doar in surdina. Noi incercam sa dam muzica mai tare doamna patroana o oprea. Au avut in oferta artificii (chipurile) trei fasaitori care se pun de fapt pe tort. La ora 3 am plecat la culcare caci deja eram plictisiti si nervosi.

Micul dejun din ziua de 1 ianuarie nu a mai existat. Este o mare teapa, nu va sfatuiesc sa mergeti in acest loc. Noi ne-am facut bagajele pe 1 ianuarie si am plecat acasa.

Mentionez ca sejurul costa in jur de 1000 ron de persoana, iar pentru acesti bani nu am primit in schimb mai nimic.


[fb]
---
Trimis de abujor in 03.01.11 13:11:44
Validat / Publicat: 03.01.11 14:35:47
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2640 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (abujor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

santana*
[03.01.11 14:52:54]
»

@ Abujor

Sa-ti dea Dumnezeu sanatate! Pai eram pe punctul de a calca si eu pragul acestei pensiuni mai sper sfarsitul lunii ianuarie (la recomandarea unor cunoscuti) dar citind ce ai scris, cred ca ma duc in alta parte.

Cine a chemat politia? Voi sau patroana?

abujorAUTOR REVIEW
[03.01.11 21:09:58]
»

pentru santana

Politia a fost chemata de partoana prima data, nemultumita de un grup de tineri care au platit un pumn (20.000ron) de bani si vroiau sa se distreze. Suparati de intorsatura evenimentelor tinerii au cerut chitanta pentru acesti bani iar doamna a refuzat sa faca acest lucru. Deci a urmat sa cheme ei politia, O. P. C. Oricum politaii erau obisnuiti sa vina la acest hotel. Nu suntem primii si ultimii nemultumiti. Noi ne-am exprimat nemultumirea prin plecarea acasa. Va spun sincer caci toti clientii care au optat pentru acest sejur au fost nemultumiti. Este bine sa ne exprimam nemultumirea sa scriem aici pe forum, sa atentionam si pe alti posibil pagubiti.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
santana*
[03.01.11 21:24:34]
»

Sincer? Imi pare rau ca ti-au stricat concediul. Am luat si eu plasa... una de vreo 2800 de euroi, colea, aproape... la Barcelona. Nu asta vroiam sa-ti zic, ci altceva: eu nu ma duc la plesneala nicaieri, sau cel putin incerc sa ma tin departe de acest lucru. Am petrecut un Craciun de vis la Moieciu anul asta (am si scris despre asta, aici pe AFA.ro - daca ai rabdarea necesara sa citesti, dar am fost la pensiunea respectiva de multe ori ca nici cainii nu ma mai latra) insa ma bucur ca de revelion am lucrat. De meserie sunt lautar si am fost, cum sa zic, nitelus ocupat...

Poate ne povestesti totusi si ceva vesel din concediile tale.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
abujorAUTOR REVIEW
[04.01.11 10:48:47]
»

Nu stiu ce moment vesel sa povestesc din concediile mele. Eu am avut parte de concediu foarte placut in Spania, mi-a placut Barcelona si mai ales Valencia. De obicei aleg circuite nu sejururi deoarece doresc sa vad cat mai multe locuri. Am fost in Franta si mi-a placut dar cel mai impresionant oras pentru mine a fost Budapesta. Sa mergi in Grecia in partea insulara, am descoperit o statiune superba acolo se numeste Tolo. Anul acesta imi doresc sa merg in nordul Europei dar trebuie sa pun ceva bani deoparte deoarece sunt scumpicele aceste excursii. Multumesc de gandurile bune... Ne mai conversam.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
matei carmen
[06.01.11 22:33:31]
»

Buna seara pentru toti cititorii!

Sunt Carmen Matei si in calitate de manger al hotelului MEITNER doresc sa clarific cateva probleme. Domnul care a postat aceste impresiii se numeste C. I. si este din Constanta si as dori sa va reamintesc: ati insistat sa va oferim un pachet de 3 zile in loc de 4 zile pentru 1 apartament si 2 camere duble -in total 8 persoane pentru 30.12-2.01 sejur de 3 nopti. V-am oferit un pret exceptional pentru aceasta perioada si pentru un hotel de 3 * situat in Predeal (statiune de lux cotata ca fiind nr 1 pentru ski din Romania). Pretul pe care vi l-am ofertat si ar fi trebuit sa-l platiti a fost 4000 lei pentru 8 pers adica 500 lei/pers. Toate ofertele noastre pentru pachetul de Revelion nu au avut mic dejun in ziua de 01.01.2011. Asa ati avut si dvs si ati stiut acest lucru. Nu este onorabil din partea dvs si mai ales ca nici nu ati achitat sa mai si comentati acest lucru. V-ati prezentat la hotel si v-am alocat camerele fara sa fi platit macar un leu in avans. A doua zi v-am rugat sa efectuati plata si v-ati simtit ofensat. Mi-ati platit prin ordin de palta numai jumatate si anume 2000 lei. La sfarsitul sejurului ati anuntat ca plecati mai devreme cu o zi ceea ce nu era adevarat pentru ca dvs aveati numai 3 zile de sejur si noi de buna credinta v-m recalculat sejurul la 2 zile si ati mai platit la sfarsitul sejurului suma de 666 lei. V-a multumim pentru stilul elegant in care ne-ti dat "teapa " si ati petrecut un Revelion de 3 nopti, 8 persoane cu 2666 lei adica 333 lei/pers

Menu-l de Revelion a fost bufet si a fost fotografiat pentru a demonstra celor rau intentionati care a fost situatia reala si daca va mai aduceti aminte ati avut open bar la bauturi: whisky Balantines, campari, cinzano, gin tonic, sucuri pe masa, apa minerala plata si acidulata, alune, etc aperitive: rosii umpluta cu branza chimen, marar, ciuperci la gratar, ciuperci cu maioneza, icre, rulada de somon fume cu branza phildelphia si vedeturi, creveti in foietaj si in cartofi, pachetele de primavara, picioruse de crab si multe specialitati asiatice, creveti prospeti (roz) pe pat de orez salbatic, oua umplute cu maioneza si patrunjel, file de cod si pangasius cu sos de vin, aripioare de pui cu masline, carnaciori proaspeti, piept de pui la gratar, ceafa de porc la gratar, curcan cu sos de vin si stafide, tort, nuga, fructe sampanie. Chiar vi se pare putin, mai ales la banii pe care i-ati dat? Eu cred ca este numi rea vointa din pare dvs si preferati o atitudine de nemultumit pentru a va eschiva de la plata. Acesta este si motivul pentru care serviciile in toate lumea trebuie achitate inainte sau garantate cu cardea de credit.

Referitor la faptul ca v-a deranjat ca am chemat Politia trebuie sa va reamintesc ca sotia dvs sau o ruda care facea parte din grupul dvs s-a plans ca nu s-a putut odihni toata noaptea de galagia facuta de cei 16 tineri cu varsta intr 20-22 de ani plini de bani dar lipssiti de bun simt. Intradevar plangerea era perfect intemeiata deoarece tinerii erau beti in ultimul hal iar 3 dintre ei care nu au vrut sa completeze fisele de turist au fost evacuati cu Politia din hotel si au primit din partea hotelului contravaloarea serviciilor de care nu au beneficiat. Mai mult va informaez din comunicatul Politiei Predeal ca ca aproape toate hotelurile (i Piemonte, Rozmarin, Orizont, Belvedere, etc) s-au confruntat cu astfel de probleme anul acesta si au evacut fortat turisti din aceasta categorie nu vad ce va deranjeaza. Ar fi fost rau daca am fi trecut cu vederea si nu am fi luat masuri.

Ati facut referire la grupul acesta de tineri ca ar fi dorit sa se distreze si eu nu i-am lasat! Ati afirmat ca ca au platit 20000 lei si nu au primit bon fiscal. Pentru informarea corecta a dvs acestia au platit doar 1150 lei pentru un sejur de 5 noti 4 mic dejun +cina festiva iar bonul fiscal are numarul 946 si este emis pe numele celui care a strans banii si care a efectuat plata. Desi aveti copii am vazut ca simpatizati cu acesti tineri care v-au deranjat si familia. Chiar nu va intelg atitudinea! Acesti tineri au urlat 2 ore in cor ca vor MANELE! dansau incaltati pe fotolii au sarit sa ne bata, au descuiat fara acordul nostru niste dulapuri si au luat baloane pe care le-au spart cu zgomot si dvs spuneti ca nu i-am lasat sa se “distreze” si am chemat Politia. Va informez ca in hotelul nostru nu se asculta MANELE sub presiunea clientilor, nu se vorbeste urat si avem dreptul sa evacuam din hotel clientii care nu respecta regulamentul de ordine interioara si conceptul hotelului.

Sa stiti ca nu ne speriem de comentariile negative ale anumitor persoane care au anumite frustari personale, unii sunt chiar invidiosi pe noi pentru ca reusim sa gestionam astfel de afaceri.

Va informam ca Hotelul MEITNER va fi in continuare foarte atent in selectarea clientilor si ne bucuram ca nu am avut ocazii prea dese sa intalnim persoane ca acestea. Nemultumirile anumitor clienti apar atunci cand acestia nu se identifica cu conceptul hotelului si cu un anumit profil al clientului. Conflictele care apar intre hotelieri si clienti sunt datorate lipsei de educatie a unor clienti si dorinta de a iesi in evidenta alaturi de faptul ca multi nu cunosc cum trebuie sa se comporte intr-un hotel (lasa usile deschise la camere, vorbesc tare, incalca regulile interne referitoare la fumatul in locuri publice, etc isi umplu farfuriile cu mancare, etc cer un anumit gen de muzica de proasta calitate gen 'manele ", nu tin cont ca intr-un hotel mai exista si alte persoane cu alte aspiratii cu alta cultura si cu alta educatie. Sa stiti ca daca un client a achitat un sejur si un pachet de servicii acest lucru nu da dreptul clientului sa devina copropriatari ai hotelului si nici nu ofera dreptul sa faca ce vor in acel hotel.

Regretam ca datorita unor astfel de persoane turistii romani sunt rau vazuti in toata lumea.

Si poate nu ar fi rau ca si noi proprietarii de hoteluri sa afisam o lista neagra a clientilor pe care nu ii vom mai accepta in hotelurile noastre.


NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][6 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
webmaster0
[06.01.11 23:05:38]
»

Domnul care a postat aceste impresii, dacă ar fi dorit să-şi facă numele cunoscut, l-ar fi ales drept nume de utilizator, asemeni Dv. Dacă nu a făcut-o, înseamnă că are motivele lui şi TREBUIE să le respectăm. Am editat eu mai sus.

PS bună ideea cu "lista neagră a clienţilor" - chiar vorbeam cândva cu alt manager din domeniu că ar fi utilă...

abujorAUTOR REVIEW
[07.01.11 07:48:04]
»

Nu este vorba despre un domn asta este sigur, doanma patroneasa. Sa nu-mi spuneti ca a plecat vre-un client multumit de sejurul dumneavoastra de 1000 ron de persoana. Au mai fost si alte persoane din Constanta si din Bucuresti care au fost nemultumite. In ceea ce scrieti dumneavoastra doar jumatate este adaevar. Eu nu am zis ca nu au fost bune conditiile eu am zis ca nu stiti sa conduceti aceasta locatie. Si daca cititi mai jos mai este cineva care sustin acelasi lucru"ca la puscarie"Acestea fiind spuse poate va mai ganditi inainte sa cereti niste bani si sa si stiti ce oferiti pentru ei.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
cristi_an3000
[07.01.11 09:56:41]
»

totusi, dl abujor spune in review negru pe alb ca sejurul a costat in jur de 1000 lei/pers, iar proprietarul hotelului spune ca de fapt cei din grupul respectiv au platit 333 lei/pers. cred c-ar trebui clarificat acest aspect.

matei carmen
[07.01.11 10:57:47]
»

Dl C. minte a achitat cu ordin de plata 2000 lei si la plecare 666 lei cu bon fiscal in total 2666 lei.


NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
catu222
[14.01.11 14:40:29]
»

D-na cm nu e un pic ciudat ca toti clientii dumneavoastra mint? Toti descuie dulapurile si asculta manele. Nu ar fi mai bine sa mentionati pe prima pagina a site-ului hotelului conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca potentialii clienti: sa nu minta, sa nu asculte manele, sa nu se urce incaltati in pat, sa aiba studii superioare, sa plateasca in avans, sa nu solicite factura, sa nu umble in papuci, sa incuie usa de la camera, sa nu fie romani, sa le placa intalnirile cu politia in hotel, sa inteleaga odata pentru totdeana ca dumneavoastra sunteti seful si nu au dreptul sa puna intrebari sau sa solicite ceva in plus fata de ceea ce li se ofera, chiar daca era altceva agreat etc... ? Ne-ar ajuta foarte mult pe noi, turistii fara scoala de ghid si 2 facultati, si am evita aceste situatii care se pare ca nu ne fac placere nici noua si nici dumneavoastra.

Mai nou pe bonurile fiscale se trece numele, ca pe facturi?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
getty75
[14.01.11 14:56:31]
»

Dupa un drept la replica precum al dnei. Matei, pe mine sigur n-o sa ma prinda vreodata pe acolo. Pe banii si pe nervii mei, gasesc un loc mai bun si un manager mai diplomat si mai putin defensiv.

Grigore Parma
[22.11.11 09:21:30]
»

@matei carmen:

Stimata Doamna, TOTI cei care au fost aici au trait aceeasi experienta COMPLET NEPLACUTA, ENERVANTA SI CU UN GUST TARE AMAR vis-a-vis de comportamentul pe care il aveti fata de clienti.

In general, pentru ca am vorbit si cu organizatorul grupului nostru, ati fost miere la telefon. Acesta este si motivul pentru care nu s-a mai verificat ceea ce lumea scrie pe forum.

Modul in care conduceti acel hotel, care tehnic arata bine, dar atmosfera este cea care conteaza pentru grupurile de tineri.

Ati avut mare noroc ca nu am chemat opc-ul. Nu am dorit sa ne stricam weekend-ul. Poate altii nu vor fi la fel de buni ca noi si sa intelegem istericalele, tinand mai mult la confortul nostru psihic si plecand decat la zbieretele pe care le scoteati.

Desi va intreb eu... CINE VA CREDETI SA VA PERMITETI SA TIPATI LA CLIENTI?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
abujor, catu222, getty75, Grigore Parma, matei carmen
Alte impresii din această RUBRICĂMeitner Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050654172897339 sec
    ecranul dvs: 1 x 1