ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.09.2010
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Buhusi Bacau
ÎNSCRIS: 28.12.08
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2010
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 10 MIN

Cu putin efort poate fi foarte bine

TIPĂREȘTE

Ne-am intors de o saptamana din Egipt si inca mai savuram amintirile scurtei vacante. Am ales acest hotel in urma parerilor bune postate pe Tripadvisor si putem spune ca s-au adeverit si nu avem pareri de rau. Initial gasisem hotelul la un alt tour-operetor, nu cel cu care am plecat, dar la o luna dupa ce platisem avansul am fost anuntati ca nu mai opereaza zboruri din Romania catre Sharm ci doar din Budapesta, asa ca ne-am retras banii si am gasit acelasi hotel la alt tour-operator, era primul hotel pe lista lor la aceasta categorie in ordinea crescatoare a preturilor, si am semnat contractul cu 30% avans si restul cu 15 zile inainte plecarii. Foarte seriosi, organizarea buna, zbor cu Tarom-ul, avionul plin si la dus si la intors (186 pers), ore de decolare perfecte, dimineata deci ziua castigata la sosire, ghida romanca.

Hotelul este primul dupa aeroport (la 5 km), am aterizat la 10.30 si la 11.15 eram la receptie. Am mai fost in Egipt acum 2 ani, impreuna cu copiii, in Hurghada, si stiam ca este necesara o mica atentie la receptie asa ca am pregatit 10$ in pasaport cu rugamintea unei camere bune. Receptionerul ne-a precizat zimbitor ca nu are camere disponibile pana in ora 14, cand se facea chek-in-ul, dar ne-a dat cheia de la o camera in blok-ul 4 pe care dupa ce am vazut-o am fost nevoiti sa o refuzam. A fost prima data de cand calatorim in afara tarii cand am refuzat o camera. Ne-au dat voie sa stam in camera pana cand era gata o alta, (de fapt nici nu am cerut voie dar nu ne-au spus sa predam cheia pana am facut schimbul) am facut si un dus iar sotul meu a tras un pui de somn. Ca sa fiu sigura de camera pe care o vom primi am facut o tura prin Resort si m-am familiarizat cu blok-urile si cu inca 10$ adaugati am cerut o camera in blok-ul 2, care mi s-a parut cel mai bine pozitionat, nici prea departe, nici prea galagios. Dar sa spun cate ceva despre camera pe care am refuzat-o: era la etajul 2 (toate blok-urile au 1 si 2 etaje) varul era desprins de pe tavan si pica pe pat, gresia veche pe jos, asternuturile uzate si patate (fara covertura pe pat, nici in a doua camera), iar baia era ingrozitoare cu capacul de la toaleta ingalbenit de vreme cu bateria ruginita, daca nu am fi schimbat camera ratam concediul! Era cat pe ce sa fac poze dar nu-mi place sa-mi aduc aminte asa de concediul nostru si am pus aparatul la locul lui in gentuta. In Resort sunt 6 blok-uri din care nr 5 si 6 sunt mai noi (cu tamplarie noua si design putin diferit de celelate) si englezii sunt predominanti acolo, pe Tripadvisor chiar sfatuiau sa cereti camere in aceste corpuri. In aceasta zona erau amenajate 2 piscine diferite de celelalte ale hotelului si al 2-lea restaurant, Plaza Restaurant unde se serveau toate cele 3 mese ale zilei, spre deosebire de Nubian Restaurant, pozitionat langa Receptie, unde se servea doar micul dejun si cina (intotdeauna cina avea un specific diferit in fiecare seara aici).

La Plaza Restaurant pranzul se servea de la 13 la 16 astfel ca nu pot spune ca am gasit cu greu mese libere, fiind suficient timp de servit masa pentru toata lumea. O singura data ne-am dus pe la 13.30 si am vazut aglomeratie, in rest serveam pranzul in jur de ora 15. Debarasatorii se miscau foarte repede, unul strangea altul reaseza tacamurile si servetelele, in restaurante sucurile erau la bidoane de 1l (Pepsi, Mirinda, 7-up) cu autoservire, gheata era pusa in niste boluri uriase de unde iti puneai singur, apa la dozatoare, doar la bere si alte bauturi alcoolice te servea un angajat dar fara limita de pahare. In aceasta privinta mi s-au parut bine organizati, iar barurile de la piscine functionau pana la apus (fara ora precizata), cel din Lobby pana la 24. La baruri se serveau bauturile in pahare de plastic de unica folosinta (frustant pentru bautorii de bere!), dar la piscine le cam lua vantul pentru ca nu prea aveau cosuri de gunoi in zona, doar putine pe ici pe colo.

Noi am avut sistemul all-inclusive (bratari roz) dar mai erau si cei cu UAI (cu rosu la maini), sau cu demipensiune (cred ca erau cu bratari bleu). Proportia de turisti era de 50% englezi, multi polonezi (mai multi decat rusii), francezi, belgieni, romani, italieni. In general erau multi tineri pana in 30 ani, putini copii, nu prea avaeau facilitati pentru copii, Kids-corner-ul era saracacios, cu cel mult doua produse la fiecare masa, dar tinand cont de numarul de tineri animatia trebuie inbunatatita. De toti erau 6 animatori, din care 4 mai activi, 2 inca mai invatau" meseria", se straduiau in felul lor si la polo si la volei si seara la spectacole dar nu prea aveau antren. Norocul lor ca anturajul era tanar si raspundea fara prea multe rugaminti.

Pe langa restaurantele principale mai sunt 4 a l'acarte, cu plata: Aly Baba- oriental, Chinese, Chez Pascal-belgian si Seafood, pe care nu le-am incercat. Se mai serveau si snacks-uri si inghetata la anumite ore, in diverse locatii in Resort. Mancarea a fost gustoasa dar nu prea diversificata.

Micul dejun s-a repetat acelasi in 7 dimineti: un singur fel de salam (stiam ca nu stau bine la acest capitol din sejurul din Hurghada), doua feluri de branza (una uscata si mai sarata si una mai cremoasa), salate diverse si legume, 2-3 feluri de iaurturi si la fel de cereale, fructe doar pepene galben, lamaie si un soi de grepfruit, aceleasi si la pranz si cina, multe croisante, gogosi si alte tarte delicioase, omlete facute pe loc (din cate oua dadeai comanda) umplute sau simple sau oua ochiuri, clatite dar un singur fel de dulceata si un sos cald de ciocolata, cartofi fierti, rosii coapte la cuptor si nelipsitele fasole rosii fierte. Cafeaua, laptele cald sau rece si doar doua feluri de ceai se gaseau pe tot timpul zilei atat in restaurante cat si la Lobby-bar.

Curatenia era buna in restaurante si daca aproape se termina un platou il schimbau cu un altul. Masa de pranz o serveam doar in Plaza restaurant si intotdeauana serveau cartofi prajiti, un fel de peste, un fel de carne de vita si unul de pui, o garnitura de orez si un preparat cu paste. De toate erau cel mult 6 feluri de mancare, un bar unde iti puteai prepara sandisuri, cateodata cu hamburgeri, la care se adaugau salatele si dulciurile care erau gustoase dar nu diversificate, unele cu fructe, budinci si jeleuri si din cand in cand prajituri insiropate cu specific local. Per ansamblu intotdeauna gaseam ceva bun sa mancam dar mofturosii sigur gaseau de comentat iar pentru cei cu copii era ceva mai greu de diversificat.

La cina (am servit-o numai in Restauranrul Nubian) fiecare seara avea un specific trecut la intrare dar nu pot spune ca respectau intocmai, in sensul ca in seara seafood am avut 2-3 feluri de peste in loc de unul si a fost si un preparat din carne, in seara barbeque se facea gratar afara dar aceeasi carnaciori la gratar i-am gasit si in alte seri si au fost delicioase curcanul pe care l-au servit in seara cu specific international (il feliau in fata noastra si il portiona un bucatar in farfurii) sau muschiul de vita la cuptor. Legumele la gratar nu lipseau si cartofii seara erau fierti intregi sau copti in folie de aluminiu (sunt un soi de cartofi uriasi si cam dulci). Intr-una din seri se terminase lamaia de la salate si la o simpla cerere ne-a adus un chelner la masa. La cina mesele erau aranjate altfel decat la pranz, cu servete in loc de sevetele, mai elegant.

Acum sa descriu putin camera pe care am primit-o: tot la etajul 2, dar mult mai buna, vedeam marea putin din balcon. Am inteles ca Resortul a fost renovat in 2005 si se pare ca la prima camera primita nu au mai ajuns decat la exterior. Corpurile 5 si 6 au fost construite ulterior si li s-au adaugat si doua topogane, numai pentru adulti (functionau dupa un program, pe rand). Baia inca lasa de dorit, instalatiile vechi, chiuveta avea scurgerea greoaie, dusul mic, rudimentar cu perdea de dus din panza, dar cu geam de aerisire in exterior. Toate camerele erau cu balcon, si cele de la parter, si cu vederea inspre piscine, cu gresie pe jos, iar aerul conditionat centralizat, cu termostat reglabil in camera si cu toate ca exista sistemul de decuplare a energiei electrice la scoaterea cheii din lacas, acesta era defect (si in prima camera primita) noi neoprind aerul conditionat niciodata, acesta avand functia de ventilator cand nu pornea ca racire a aerului. Neplacut a fost zgomotul facut de instalatia de aer conditionat, pozitionata deasupra patului, la noi, dar in asa fel in cat patul se afla dedesubtul instalatiei, ca o nisa, iar ventilatorul propriu-zis ventila aerul undeva incepand cu zona picioarelor noastre si astfel toata huruiala o aveam deasupra capului, zgomotul asemanandu-se cu cel al motoarelor avionului cand mergi pe aripa, infundat dar si asurzitor in acelasi timp, in timp ne-am obisnuit cat de cat, ca a doua oara nu mai schimbam camera.

Curatenia in camere a lasat de dorit (si acest lucru il stiam din Hurghada), cameristul vorbea mult, s-a prezentat din prima zi cand ne-a vazut pe hol, dar prosopul din fata dusului, cel cu doua talpi pe el, nu ni l-a schimbat niciodata, cu toate ca il puneam sub chiuveta cu toate celelate murdare, dar il scotea si il impaturea frumos din nou in fata dusului. Celelate prosoape le schimba dar nu tot timpul am avut si mici si mari, bine ca nu am fost cu copiii, cand foloseam mai multe prosoape si mai erau zile cand am fost plecati in excursii. Cu toate ca in doua randuri am lasat cate 2€ pe perna nu am gasit decat o data o lebada facuta dintr-un prosop pe pat dar tocmai venisem din excursia de pe Muntele Sinai si eram prea obositi sa-i mai fac si poza. Curatenia se facea pana in ore 14-15 si nu ne-au deranjat la amiaza decat o singura data. In sistemul de AI erau si prosoapele de plaja pe care le puteam schimba in locul unor carduri (trase la xerox si bagate in niste tiple) in doua locuri amenajate langa piscine, dar am avut surpriza sa primim in doua randuri prosoape folosite (erau mai putin murdare si impachetate ca si cele curate) asta daca nu le schimbam la primele ore ale diminetii.

Nu am avut probleme in gasirea sezlongurilor fiind numeroase de jur imprejurul piscinelor si la ora 8-8.30 dimineata, cand mergeam noi la micul dejun nu era mai nimeni. Ce mi-a placut ca verificau apa din piscine de doua ori pe zi si schimbau filtrele des, curatau piscinele la prima ora a diminetii si nu te alungau de pe sezlonguri si din piscina daca vroiai sa stai si dupa apusul soarelui (aveai voie in piscine pana la ora 20), clorinarea se facea noaptea.

Plajele hotelului sunt in numar de doua: una la 5 min si una la 20 min cu shuttle bus-ul hotelului, gratuit, care circula din ora in ora in cepand cu 9 dimineata. La plaja cea mai apropiata nu am fost pentru ca am inteles de la alti turisti romani pe care i-am gasit in Resort ca nu este asa de frumoasa ca cealalta, cu intrarea greoaie in mare si pietroasa. La plaja cea mai indepartata, situata in Sharks Bay am fost de doua ori si am fost incantati de corali si frumusetea pestilor. Plaja nu este nisipoasa, sunt pietricele, sunt recomandati papucii speciali, la intrarea in apa sunt corali printre care vietuiesc arici si stelute de mare, cu papuci se poate merge apa nefiind adanca si se poate intra direct de pe ponton, dincolo de zona coralilor, dar direct la 3-5 m adancime. Pentru cei care nu stiu sa innoate se pot inchiria veste de la un centru aflat in apropierea plajei, deasemenea se pot inchiria echipamente de snorkeling, cu preturi negociabile, doar suntem in Egipt. O data cu primul bus este adus pe plaja si un chelner care serveste oaspetii hotelului, intr-un colt amenajat cu frigider si dozator de apa. In AI intra si bauturile soft de pe ambele plaje, fara bauturi alcoolice. In prima zi pe plaja am prins fluxul Marii Rosii, cand a crescut apa pe plaja, iar in cealalta zi am vazut un reflux spectaculos cand marea s-a retras cam 3m de la tarm si cam 1m in adancime, astfel incat ca se putea merge la picior, in slapi, pe suprafata de corali, iar pontonul aproape ca statea suspendat pe corali. In ziua aceea am putut fotografia vietatile marine ce traiesc pe sub corali ascunse.

Ce am uitat sa precizez, in camera este un minifrigider aprovizionat cu apa plata, 2 bidoane de 0,5l (noi nu am avut minibarul reaprovizionat in cea de-a doua camera, dar nici nu am cerut, pentru ca in tot Resortul sunt dozatoare de apa, aceeasi marca, de unde ne reumpleam bidoanele initiale).

La receptia hotelului se faceau rezervari in fiecare zi pentru shutttle-bus gratuit catre Naama Bay, centrul comercial aflat la 20 km distanta. Erau doua bus-uri: la ora 20 cu intoarcere la ora 23 si la ora 21 cu intoarcere la ora 24. Tot in holul receptiei este un bancomat unde se pot scoate bani de pe card dar unde se si pot schimba dolari sau euro in lire egiptene. In speranta ca vor fi utile informatiile mele despre acest hotel inchei aici si raspund cu placere la orice intrebare.


[fb]
---
Trimis de bitnic in 19.09.10 18:07:08
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EGIPT. A mai fost în/la: Hurghada
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2324 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bitnic); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Resortul vazut noaptea din balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

bitnicAUTOR REVIEW
[19.09.10 18:32:52]
»

Rog webmaster sa intoarca poza cu nr7. Multumesc

webmasterXY*
[19.09.10 18:57:27]
»

Done.

presario
[19.09.10 19:22:01]
»

Foarte bun review-ul, excelenta descrierea hotelului.

sandu.53
[19.09.10 19:56:19]
»

foarte bun review cu multe detalii toate folositoare iar fotografiile foarte frumoase. felicitari!

calatorul
[12.08.16 22:08:33]
»

@sandu. 53 - Uite sparg eu gheata pe aicea, vad ca oamenii desi au aprecial relatarea, au uitat sa o si voteze.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bitnic, calatorul, sandu.53
Alte impresii din această RUBRICĂThe Three Corners Palmyra Resort:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057348012924194 sec
    ecranul dvs: 1 x 1