ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.09.2010
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 30.08.10
STATUS: GOLD
LUNA
SEP-2010
familie cu copii
3 AD. + 2 COPII -- v: 12 si 15 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
38.33%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Restaurant Popasul Vanatorului [Poiana Țapului] / Dezamagire totala!

TIPĂREȘTE

Pe drumul spre frumoasa statiune montana Sinaia, am facut un mic popas pt a lua masa la restaurantul hotelului de 4* ''Popasul Vanatorului''. Este o cladire frumoasa, cu terasa, locatia fiind situata chiar la strada. Restaurantul este cu specific vanatoresc, frumos decorat.

Din pacate acestea sunt singurele plusuri deoarece am fost foarte dezamagiti acolo. Am asteptat cca. 20 min pana ce ospatara si-a facut timp si pentru noi ca sa ne ia comanda, nu aveau aproape nimic din ceea ce era scris in menu iar vanat nu exista de nici un fel.

Am comandat in final doua ciorbe de vacuta, o salata de varza si una de rosii si doua portii de piept de pui pane cu garnitura de cartofi prajiti. Am asteptat o ora intreaga fara ca sa ni se serveasca ceva, am chemat ospatara care in final a venit si ne-a spus cu zambetul pe buze ca ea s-a gandit sa aduca toate felurile de mancare comandate odata. Binenteles, am rugat-o sa ne aduca ciorbele ca erau facute deja si doar trebuiau incalzite si dupa ciorbe sa aduca felul doi. Dupa inca un sfert de ora de asteptare au sosit ciorbele aproape calde, salatele si painea.

Din nefericire, ciorbele erau atat de acre ca abia am putut manca fiecare din noi cate jumatate de portie gandind ca ne vom satura cu felul doi. Dar surprizele neplacute nu aveau sa se opreasca aici, dupa inca 20 minute de asteptare, iese in sala ospatara si patronul si ne anunta ca le pare rau dar nu au gaz de ceva timp si ca au tot asteptat sa vina gazul dar inca nu a venit si nu mai pot servi nimic pt ca nu au la ce sa prajeasca (deci daca nu insistam sa aduca ciorbele probabil ca asteptam mult si bine servirea ambelor feluri de mancare).

Deci oameni buni, dupa doua ore de asteptare am platit 65 ron pe 2 ciorbe chinuite, 2 salate si ceva paine, am plecat nervosi si flamanzi si complet dezamagiti de comportamentul celor de la restaurantul ''Popasul Vanatorului''si cu promisiunea ca nu ne vom mai intoarce niciodata aici.

Pacat de zona si local pt ca asemenea unitati ar trebui sa mearga foarte bine daca ar exista putina atentie pt clienti si un pic mai multa seriozitate!


[fb]
---
Trimis de mimisor in 10.09.10 22:48:37
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6767 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mimisor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6150 PMA (din 10 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol

14 ecouri scrise, până acum

cris1982
[11.09.10 10:57:24]
»

Chiar ca este bataie de joc.

Puteau sa va spuna de la inceput ca nu au gaz si sa nu va lase sa asteptati degeaba.

mimisorAUTOR REVIEW
[11.09.10 14:59:05]
»

Exact asa am gandit si eu,din pacate unii nu stiu sa-si pastreze clientii si sa faca bani din turism cu toate ca au toate conditiile.

abbilbal*
[16.09.10 19:12:46]
»

Frumos povestită o peripeţie cauzată de nepăsarea unor salariaţi din turism Dar cui să te mai plângi, Cei de la protecţia consumatorului cer o sumedenie de detalii pentru a soluţiona o plângere.

mimisorAUTOR REVIEW
[16.09.10 20:32:40]
»

Abilbal, din pacate era si proprietarul acolo, ''superviza'' activitatea insa fara succes... De fapt, el si-a indemnat personalul sa nu spuna'' inca'' ca nu au gaz. Ce m-a mirat pe mine cel mai mult este ca la o asemenea locatie ma asteptam sa fie si dotarea pe masura, adica nu poti sa stai numai in aragaz mai ales ca sti ca exista intreruperi frecvente de gaz, asa cum spunea chiar proprietarul localului, ma asteptam sa fie dotati si pe partea electrica, o plita, ceva... totusi au fost categorisiti cu 4 stele pe care chiar le merita daca ar fi sa te iei doar dupa aspectul pe care il infatiseaza unitatea. Pacat!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
abbilbal*
[16.09.10 20:56:21]
»

Minisor, acesta-i lanţul slăbiciunilor peste tot şi în orice domeniu ai dori să cauţi. Tocmai pentru asta spuneam că nu mai avem cui ne plânge. Toţi cei care trebuie să ia măsuri pentru bunul mers al unei activităţi, de la opincă la vlădică, se fac că plouă şi în aceste condiţii personalul operativ de execuţie lălăie treaba.

mimisorAUTOR REVIEW
[16.09.10 21:01:18]
»

Da, si din pacate in tot acest timp, romanii nostri care isi doresc conditii conforme pretului platit isi cheltuiesc banii din ce in ce mai mult prin strainataturi. Avem o tara atat de frumoasa si nu stim sa creem turismului o imagine potrivita pt. a putea profita de latura aceasta. Vorba poeziei''tara noastra aur poarta, noi cersim din poarta in poarta''...

webmaster99
[15.10.10 16:10:26]
»

@marinai66, cel putin doua zile pauza (colegul responsabil de sectiune va avea ultimul cuvant) pentru acest debut furtunos pe site.

Cele doua ecouri postate de acest user au fost sterse, nu isi aveau locul aici.

Admin
[15.10.10 20:08:50]
»

marinai66 - foarte probabil este un reprezentant al restaurantului (judecand dupa informatiile tehnice pe care le am) - cartonas galben si doua zile pauza pentru limbaj agresiv si jignitor la adresa antevorbitorilor.

Dupa expirarea suspendarii te asteptam cu un eventual drept la replica civilizat - este in interesul tuturor sa auzim si punctul de vedere al celeilalte parti implicate.

mimisorAUTOR REVIEW
[16.10.10 00:11:09]
»

Deoarece utilizatorul @marinai66 mi-a trimis mesaj pe privat si nu pot sa-i raspund tot in privat deoarece a fost suspendat, rog respectuos administratorul sa-mi permita dreptul la replica aici.

Deci stimate utilizator @marinai66, in momentul in care am scris pe acest site nu am intentionat sa arunc cu noroi in nimeni, doar am relatat cum am fost eu impreuna cu familia si ceilalti clienti din sala tratati la momentul respectiv, nu am jignit, nu am calomniat si nu am spus nici un neadevar, de asemeni nu am sustinut ca toti clientii acestui popas sunt nesatisfacuti pt ca nu am de unde sa stiu. Mi-ati spus ca trebuia sa plec dupa 10 min de asteptare, poate asa ar fi trebuit dar ''din pacate'' pt noi avem totusi bun simt sa nu plecam dupa ce am facut o comanda deoarece orice restaurant care se respecta si isi respecta clientii in momentul in care ia o comanda o si lanseaza la bucatarie, daca noi plecam ei ar fi ramas cu mancarea facuta. Si apoi ce vina am avut eu si ceilalti clienti? ca am asteptat! ? ! nu credeti ca ar fi fost mai de bun simt ca in loc sa ne spuna ca imediat, imediat vine comanda atunci cand am intrebat de 2 ori, ne-ar fi spus pur si simplu ca nu o pot onora din lipsa gazului? Mi-ati spus ca sunteti client de fiecare weekend si ca sunteti foarte multumit... bravoo, felicitari si ma bucur pt norocul dumneavoastra de a fi tratat cum meritati. Mi-ati spus ca arunc cu noroi si ca ar trebui sa stiu ca nu toti clientii sunt nemultumiti. Nu arunc cu noroi pt ca nu am mintit (chiar dvs ati recunoscut in mesajul pe care mi l-ati adresat), si ma bucur sincer ca sunt si clienti multumiti pt ca asa ar trebui sa fie si firesc din moment ce platesc pt serviciile oferite. Asadar daca doriti intradevar sa faceti un bine, decat sa ma criticati pe mine (pt ca am expus adevarul aici pe un forum dedicat special impartasirii experientelor turistice) mai bine ati semnala incidentul celor de la Popasul Vanatorului ca pe viitor sa aiba grija sa nu-si mai bata joc de unii clienti (mai putin norocosi decat dumneavoastra) si cu siguranta vor avea si reviews-uri foarte bune pe masura calitatii serviciilor oferite. Eu personal promit ca voi reveni la ei in aceasta iarna deoarece voi petrece craciunul in Sinaia si daca serviciile vor fi asa cum trebuie sa fie la un complex de 4 stele, aveti cuvantul meu ca voi scrie aici si impresiile pozitive. Multumesc pt atentie si intelegere!

mimisorAUTOR REVIEW
[16.10.10 08:31:59]
»

Aaa, si sa nu uit, @marinai66, mi-ati spus ca oricum n-am rezolvat nimic ca am expus intimplarea aici pe site. Raspunsul meu este: Daca doream o ''anumita rezolvare'', ma adresam direct organelor abilitate in acest sens. Eu in schimb am scris aici, pt ochii posibilului turist ca sa stie la ce se poate astepta daca nu are noroc (pt ca in unele locatii sa fii tratat asa cum meriti nu tine de firesc ci tine de noroc). Pe ansamblu, din ce am inteles eu din mesajul dvs, cei care doresc sa manance in acest local trebuie sa o faca pe propia raspundere, de vor fi multumiti sa aduca laude, de vor fi nemultumiti sa taca pt ca oricum nu conteaza opinia unui /unor clienti in aceasta situatie atata timp cat nu toti clientii care frecventeaza aceasta locatie sunt nemultumiti. Exact acesta mentalitate a adus scumpa noastra tarisoara in stadiul care este. Concluzia, o trageti singuri... !

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
abbilbal*
[16.10.10 09:20:37]
»

@mimisor

Mi-a plăcut răspunsul tău şi am notat ecoul ca atare.

Despre mentalitate ai spus un mare adevăr. Şi asta nu ţine de regimul politic în care trăim. Ţine de un anumit fel de a fi. Şi din păcate sunt foarte mulţi cei care în loc să îndrepte ceea ce nu este bine, caută justificări şi acuzaţii împotriva celor care le semnalizează. Este şi ăsta un fel de a merge înainte pentru că cel care citeşte opiniile pro şi contra despre ceva trage concluziile ce-i convin şi acţionează ca atare.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
florinka50
[04.01.11 20:40:17]
»

Locatia apartine dlui Gheorghe Nastasia membru marcant al PDL Prahova, fost sef la SR Protocol Sinaia, actual secretar de stat la dna Udrea. Mai aveti comentarii???

mimisorAUTOR REVIEW
[04.01.11 21:31:09]
»

... speechless...

ylk
[03.10.11 12:08:38]
»

... si eu am facut un popas in drumul spre bucuresti si am servit masa la acest restaurant chiar pe data de 2 octombrie 2011 si am fost serviti cu smantana stricata. nu ne-am dat seama. am vazut ca nu era foarte cremoasa si ca avea niste bule in ea dar nu ne-am gandit ca asa un restaurant ar servi mancare stricata... pana la destinatia finala (bucuresti) am fost convinsi ca mancarea nu a fost proaspata... bine ca nu am fost acolo cu copilul... chiar a fost o dezamagire totala si nu recomand nimanui sa se mai opreasca acolo

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
abbilbal*, cris1982, florinka50, marinai66*, mimisor, ylk
Alte impresii din această RUBRICĂUnde mâncăm în Bușteni?:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.0503249168396 sec
    ecranul dvs: 1 x 1