ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.09.2010
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Rovinari [GJ]
ÎNSCRIS: 07.09.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 10 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
65.62%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Sfarsit de sezon

TIPĂREȘTE

Am fost împreuna cu sotia într-un sejur de 10 zile la acest hotel, începând cu data de 24 august 2010. Prima impresie la sosire: la recepţie am fost primiti cu caldura si am fost tratati asa cum se impune: cu respect si buna dispozitie.

Cazarea a fost într-o camera cu balcon si vedere catre mare, cu toate dotarile pe care le impune un hotel de 3 stele: acces în camera cu cartela electronica (cu care se cupleaza si alimentarea cu energie electrica a camerei), aer conditionat, frigider, baie cu cada si dus, televizor si pat de 2 persoane. Curatenia, desavarsita.

Masa se serveste la restaurantul hotelului pe baza de bonuri valorice. Aici e de povestit: daca Meniul prezinta o varietate foarte larga de mancaruri, nu acelasi lucru se întampla si atunci cand urmeaza sa dai comanda; mai explicit: doresti o ciorba de fasole care este trecuta în meniu, ti se raspunde ca nu este. Daca insisti, ti se raspunde ca nu se face pentru ca nu se cere.

Ramai interzis la un astfel de raspuns intr-un astfel de restaurant cu pretentii. Sau: vrei dimineata iaurt la micul dejun si ti se spune ca tocmai s-a terminat. Vrei bere fara alcol, ti se raspunde ca nu mai este si ca nici nu se mai aduce. Si aceste aspecte pot continua. Ce ma mira este ca intr-un restaurant de aceasta categorie, care are Meniu a la carte, nu gasesti toate "bucatele" pe care tot ei le-au trecut pe lista; nu i-a obligat nimeni.

Ca sa nu mai vorbesc de "calitatea" bucatarului/bucatarilor: habar nu are/au ce inseamna un "file de peste", ca sa nu mai vorbesc de felul în care înţeleg lucratorii din bucataria restarantului să îşi petreaca pauzele: în spatele hotelului, trantiti pe jos, langă tomberoanele de gunoi, dupa care reintra în bucatarie (nu glumesc, atasez spre exemplificare o fotografie).

Ca sa concluzionez: nu mergeti la Belona la sfarsitul sezonului, cand tot personalul este obosit, plictisit si cand proviziile sunt pe terminate. În rest, numai de bine!


[fb]
---
Trimis de magiqmax in 08.09.10 08:29:50
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6077 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (magiqmax); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 "Bucatarii" restaurantului din hotelul BELONA, intr-o pauza, în spatele hotelului.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3050 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

sandu.53
[08.09.10 08:34:57]
»

am retinut avertizarea ta!

Sanziana
[08.09.10 09:27:07]
»

Magiqmax, uitandu-ma la datele tale nu am putut sa nu zambesc, constatand ca esti de la oras ))))) Or mai fi si de la tara unii?

soleillevant32
[08.09.10 09:44:05]
»

Ma tem ca, aceeasi plictiseala a personalului a existat si in timpul sezonului. Mai avem multe de invatat despre turism si despre zicala "clientul nostru, stapanul nostru".

Exact despre asta scriam intr-un ecou referitor la o vacanta in Turcia. In Romania, cei care ofera cazare si mancare iti dau impresia ca ii deranjezi si ca este un efort mare pentru ei sa iti suporte pretentiile de vacanta, pe cand turcii, prin intreaga lor atitudine, iti dau impresia ca este o placere si o onoare pentru ei sa iti faca vacanta frumoasa.

E alta educatie, o alta atitudine fata de munca si o constientizare ca, tara lor are de castigat mult din turism.

dartax
[08.09.10 10:40:40]
»

Ai uitat pozele... Belona era distrus complet acum cativa ani, fiind locuit de boschetari, asa ca e bine ca totusi s-a redeschis; mai este mult de lucru la mentalitatea oamenilor de acolo...

http://www.hotelbelona.ro/

De ce plaja are nota asa mica, acolo este o plaja foarte lata si cu nisip fin, fata de altele din zona ...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
valimi
[08.09.10 15:14:53]
»

Pentru raspunsurile si lamuririle date de personalul de acolo ai putea spune ca se pot acorda 100 de puncte pentru capitolul sinceritate.

magiqmaxAUTOR REVIEW
[19.09.10 11:19:52]
»

Referitor la nota acordata pentru plaja: nisipul este foarte fin, dar este "imbacsit" de chistoace de tigari, samburi din tot soiul de fructe si multe altele. Deh, asta tine în primul rand de gradul de civilizatie, dar nu în ultimul rand de faptul ca n-am vazut vreun utilaj care sa "cearna" nisipul si sa-l separe de gunoaiele lasate in urma de "turistii" romani.

magiqmaxAUTOR REVIEW
[19.09.10 11:21:18]
»

[@sanziana:] Nu inteleg aprecierea ta. Ce inseamna "ca esti de la oras"?

alex1968
[20.09.10 23:51:02]
»

Magiqmax, cat ai platit pentru sejur?

In ceea ce priveste postarea Sanzianei, in mod sigur s-a referit la faptul ca ai uitat sa treci denumirea localitatii din care esti, atunci cand ai editat profilul personal. Asa ca, in spatiul rezervat localitatii, apare "oras" (vezi in coltul din stanga sus, exact sub username.

junior1
[07.09.11 15:29:03]
»

Buna, de restaurant e si mai grav la Belona, noua de exemplu la masa n-i sa pus cite jumatete de servetel rupt in doua la fiecare persoana, iar cind am facut observatie chelneritei, a deschis sertarul unui dulap ce se afla linga masa noastra si fata de noi a inceput sa numere unul cite unul servetelele ce le avea acolo, dupa care a inchis frumos sertarul la loc si a plecat fara a ne mai oferi nici macar o explicatie. Iar timpul de asteptare pentru a fi servit la masa e de aproximativ o ora, nemaizicind de ceia ce au in meniul scris si ceia ce iti pot ei oferi, sub pretextul ca e un singur bucatar si nu are timp de a pregati toate bucatele din carte, culmea e ca eram doar noi singurii, in tot restaurantul...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alex1968, dartax, junior1, magiqmax, sandu.53, soleillevant32, valimi
Alte impresii din această RUBRICĂBelona Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.06298303604126 sec
    ecranul dvs: 1 x 1