DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Turism sub orice critica. Wow!
S-a simtit efectiv ca o vacanta intr-o tara din lumea a treia. Foarte rudimentar si batjocoritor la adresa clientilor. €1,500 pt 4 nopti in aceste conditii. Cred ca glumesti. Never again.
Sa incep cu faptul ca este bataie pe locurile de parcare. Cand am ajuns, strada a fost blocata 30 mn. Consider ca ar putea fi mai organizata daca ar plasa un angajat la intrare, un angajat care sa dirijeze situatia parcarii.
despre SERVICII
Majoritatea angajatilor de la receptie au o atitudine impertinenta. Nu sunt cordiali, prietenosi.
Maria a fost f draguta, dar si baiatul care ajuta cu bagajele, care este foarte saritor si dispus sa ajute... ceea ce mi se pare si normal.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Camera este foarte murdara. Cand ne-am cazat, a trebuit sa curat eu fotoliul care era plin de nisip. Pe jos nu este curat si nu se face curatenie.
Ceea ce mi s-a parut extrem de ridicol si scandalos, este cum nu isi asuma nici un fel de responsabilitate pentru faptul ca nu au sampon absolut deloc. Cum, intr-un hotel de 4 stele, langa mare, unde faci baie de 3 ori pe zi, sa nu ai sampon? Wow! Cand ceri explicatii, dau vina unul pe celalalt. Ca si cum asa ceva nu este mare lucru. Sapunul este extrem de mic si uscat. Nu se poate folosi. In concluzie, 3 persoane, folosim ceea ce am adus de acasa de la noi.
Si daca asta nu este suficient, cineva de la conducerea hotelului s-a adresat tuturor ieri si a spus sa nu ne mai plangem de ce nu avem si sa ne bucuram de ce avem. Serios? Esti de rasul curcilor Phoenicia Hotels. Turism si servicii cu clientii la clasa de jos. In loc sa se scuze, se razvratesc. Cum ne permitem noi clientii sa cerem strictul necesar, pe banii nostrii?
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Masa este okay. Angajatii sunt zambitori. Fourad este magnific.
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Multe pietre in apa. Este imposibil sa intrii fara papuci.
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
no comment
Trimis de ux126827 in 20.08.22 10:00:51
- A fost prima sa vizită/vacanță în NEPTUN / OLIMP
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux126827); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.88384400 N, 28.60570500 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux126827: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux126827 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".
Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.
Fara suparare dar daca platesti 1.500 euro pentru 4 nopti pe litoralul romanesc inseamna ca... iar la anul vei plati 2.000 euro deoarece ei au clienti.
Atat timp cat lumea accepta bataia de joc de la noi de la mare o sa avem mereu preturi astronomice si serviciu de proasta calitate.
Sincer, nu-mi pare rau de cei care aleg sa plateasca aceste preturi, in secolul internetului sa te prosteasca hotelierii... inseamna ca, ne meritam soarta si ca avem bani.
@resita2009: Asa este! Fiecare persoana este diferita si are standarde diferite. Atata timp cat majoritatea accepta, schimbari nu se fac. "Eu" nu accept si nu voi accepta acest stil de servicii. Este ultima data. Eu nu inteleg, ideea nu este sa faca tot posibilul ca clientul sa se intoarca an dupa an? Din pacate, avem toate atuurile dar nu stim sa facem turism de calitate. Este necesara o schimbare majora de atitudine.
@ux126827: Dacă încă sunteți acolo, gândește-te că banii deja i-ai plătit, nu ți-i mai dă nimeni înapoi, mașina ai reușit să o parchezi, deja ai curățat și fotoliul, așa că nu mai rămâne decât să-ți pui papucii în picioare și să te bucuri de mare, de mâncarea care îți place, de Fourad (habar n-am cine sau ce o fi ăsta) și de distracțiile pe care ți le oferă acest complex. Așteptăm detalii și despre distracții, că am auzit că stau bine la acest capitol.
Dacă până la urmă nu ai reușit să obții șampon, deși văd în poze că există niște bidonașe cu cosmetice, te duci la supermarket și îți cumperi șamponul pe care îl folosești în mod uzual. Gândește-te și tu că ești femeie, și dacă samponul lor nu se potrivea tipului tău de păr și te trezeai cu părul super aspru sau cu mătreață, ce te făceai? Poate că tot răul este spre bine. Eu îmi iau întotdeauna șamponul meu preferat cu mine în vacanțe, nu mă risc niciodată să îmi stric frumusețea de păr cu noname-urile oferite de hotel. ????
Concluzia ta am înțeles-o, e prea scump pentru ceea ce oferă, dar voi ați făcut această alegere și cred că ar fi de preferat pentru psihicul tău să te bucuri de ceea ce există decât să te supere ceea ce lipsește. ????️????????️
@cris1982: Da trebuie sa te bucuri de mare. Asta iti rămâne... Acest lucru il faci cand mergi la 2 stele si zici lasă că merge dar cand mergi la un hotel cu pretenții atunci ai alte așteptări... Si cand mai dai si o grămadă de bani pentru 4 nopti lucrurile se complică.
Poti sa treci peste aceste aspecte negative... Sa cureți tu fotoliu de nisip mi-i se pare lipsă de respect maxim...
Asta înseamnă lipsa de organizare. Incepand cu managerii continuand cu cei din subordinea lor... Si va spun cu certitudine acei manageri au niște te salarii uluitoare...
Dacă nu poți gestiona un hotel de 4 stele având o grămadă de angajați le-as sugera sa meargă la cules de fructe in Europa... Poate acolo ar învăța cum se lucrează în echipa si organizat.
@m liviu: Există mai multe categorii de turiști:
1. Genul de turiști care preferă să nu dea importanță foarte mare aspectelor negative, atâta timp cât nu afectează semnificativ plăcerea vacanței, și care preferă să caute aspectele pozitive, cele care ridică moralul și oferă acea stare de relaxare la care toți visăm în restul anului.
2. Mai există și genul de turiști care caută să accentueze doar punctele negative, care pune etichete și caută vinovați, și din cauza acestei stări negative proprii nu pot să se bucure de părțile pozitive. Astfel, nu le priește sejurul nici lor și posibil nici celor apropiați lor, dacă le împuie și lor capul cu nemulțumirile lor.
Eu mă simt bine făcând parte din prima categorie și fiecare este liber să aleagă ce fel de atitudine vrea să aibă. Mai mult de atât nu am ce să spun.
@ux126827: Ati avut Ultra All Inclusive, sau acel "All Inclusive" light?
Nu mai era acel anunț la recepție cu un număr de telefon pentru sesizări???
Eu l-am apelat și am rezolvat problema camerei (vezi impresii), de asemenea m-am adresat și patronului prezentând într- un mod elegant problema (aglomerație restaurant), raspunzandu-mi la fel de elegant cu rezolvarea problemei.
Problema curățeniei este valabilă și în iulie 2023. Totuși nu înțeleg de ce nu mențin un standard!!!
Cred că mizează că au clienți, dar mulți nu se vor întoarce!!!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2023 Excelent — scris în 20.09.23 de ux130801 din ROMANIA - RECOMANDĂ
- Aug.2023 o mica incursiune in Olimp — scris în 27.08.23 de ux130529 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Se poate mai bine! — scris în 02.08.23 de ux130102 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2023 Nu recomand!!! — scris în 01.08.23 de ux130083 din RO
- Jul.2023 Phoenicia Blue View 2023 — scris în 04.07.23 de ovy2k5 din BUZăU - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Un 4 stele romanesc, cu impresii... amestecate — scris în 11.08.22 de Stormlord din PETROSANI - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Dezamagit — scris în 22.08.22 de boby_jr2002 din ARAD - nu recomandă