ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.09.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 26.07.12
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
SEP-2021
DURATA: 5 nopți
Familie
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
84.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel si cu bune si cu mai putin bune

TIPĂREȘTE

Ca in fiecare an, la sfarsit de sezon, mai trag o fuga pe litoralul romanesc, pentru a pastra amintirea marii cat mai recenta pana vara viitoare. Am ales hotel Majestic din Olimp pentru ca avea regim all inclusive, avand in vedere ca majoritatea unitatilor de alimentatie publica erau deja inchise in septembrie.

Dezavantaje:

-hotelul nu are balcoane, deci nu ai unde sa usuci articolele de plaja;

-baile sunt foarte mici si nu au ventilator;

-este coada la cele 2 lifturi si la masa;

-nu este wi-fi, nici macar langa receptie. Primesti parola, te conectezi dar nu poti deschide nimic. In afara receptiei nici nu se vede reteaua.

Avantaje:

-curatenia se face zilnic, prosoapele si asternuturile se schimba la 3 zile. Poti opta sa nu se faca curatenie in conditiile de pandemie.

-animatia e foarte buna, seara sunt spectacole cu muzica live si dans intre orele 20-23. Dimineata se face gimnastica la piscina, inainte de ora 9 cand se deschide piscina.

-mancarea e buna, proaspata, diversificata, dar nu sofisticata, insa ai din ce alege;

-parcarea e gratuita pe strada din fata hotelului.

Observatii:

- desi pe toate site-urile scrie ca la all inclusive sunt si gustari intre mese, acestea nu mai sunt de cativa ani;

-bauturile se servesc doar la barul de la restaurant, nu si la cel din hol sau la cel de la piscina, poate pentru ca e sfarsit de sezon?

-nu au cocktailuri;

-inghetata e contra cost: 4 lei cupa, deci nu veti avea inghetata la all inclusive.

Lucruri care nu depind de hotel:

-trebuie sa ai conditie fizica buna ca sa mergi la plaja coborand si urcand multe scari;

-desi s-a introdus taxa de statiune de 5 lei de persoana pe zi, statiunea Olimp arata deplorabil: gunoaie, balarii cat omul, nici vorba de spatii verzi cu flori si gardulete, asfalt crapat, lipsa becuri stradale, alge imputite neadunate, caini vagabonzi, trepte de acces spre plaja rupte, etc.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de dianamea in 18.09.21 14:40:43
Validat / Publicat: 18.09.21 15:25:01
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.

VIZUALIZĂRI: 1694 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dianamea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Tot de la geam, se vede acoperisul restaurantului si terasa cu scena, unde seara au loc spectacolele si dansul.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 22700 PMA (din 24 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    adrianbogdan
    [18.09.21 16:46:21]
    »

    hotelul nu are balcoane, deci nu ai unde sa usuci articolele de plaja;

    Uscatul ca uscatul, dar unde tragi dintr-o tigară?

    nicole33
    [18.09.21 17:09:40]
    »

    @adrianbogdan:

    hotelul nu are balcoane, deci nu ai unde sa usuci articolele de plaja

    Nu era un secret faptul că hotelul nu are balcoane. Se vede cu uşurinţă pe orice fotografie cu hotelul şi îţi asumi acest dezavantaj când rezervi.

    Cu mai multe costume de baie, eşti şi în trend şi scapi de grija uscării zilnice.

    Uscatul ca uscatul, dar unde tragi dintr-o tigară?

    Chiar dacă ar fi avut balcoane, crezi că le mai ardea multora de fumat dacă primeau o cameră mai sus de etajul 10?

    adrianbogdan
    [18.09.21 17:24:33]
    »

    Chiar dacă ar fi avut balcoane, crezi că le mai ardea multora de fumat dacă primeau o cameră mai sus de etajul 10?

    Mai, dragă Nicole, sinceră să fiu, eu după etajul 2,3 nici chilotii nu îi mai usuc pe balcon, ce să mai vorbesc de etajul 10, în cel mai bun caz folosesc balconul cand are oscilobatant ca să pot lua aer.

    Am privit si eu poze cu hotelul asa in mareția lui, fără balcoane dar arată binișor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33
    [18.09.21 17:39:40]
    »

    @adrianbogdan:

    Mai, dragă Nicole, sinceră să fiu, eu după etajul 2,3 nici chilotii nu îi mai usuc pe balcon,

    Că tot a venit vorba, să ai grijă cu slipii că vântul bate în permanenţă acolo unde pleci.

    Am privit si eu poze cu hotelul asa in mareția lui, fără balcoane dar arată binișor.

    Ştiu hotelul ăsta de pe timpul Împuşcatului. Eu voiam la Amfiteatru, dar a trebuit să mă mulţumesc şi cu Transilvania ăsta şi prea rău nu a fost. Avea şi piscină, când nu toate hotelurile aveau, avea şi spectacole seara, plus un bar şmecher pe acoperiş unde m-au servit deşi nu împlinisem vârsta legală . Bine, că nici eu nu eram prea pretenţioasă la vremea aia.

    dianameaPHONEAUTOR REVIEW
    [18.09.21 18:40:44]
    »

    Hotelul Majestic este unul dintre hotelurile cu 13 etaje din Olimp, construite in epoca socialismului, toate cu nume de regiuni ale Romaniei: Maramures, Crisana, Banat, Muntenia, Oltenia, Moldova si Transilvania. Hotelul Majestic este fostul hotel Transilvania.

    Hotelul Pam Beach, si el renovat, este fostul hotel Muntenia.

    Hotelul Banat e nerenovat, dar functioneaza inca, in conditii nu prea bune, dar cu cel mai ieftin pret. Toate aceste hoteluri nu au balcoane.

    Cineva a scris ca totusi a avut aerisire la baie. Nu era decat o gaura in tavan, fara ventilator. Asa este, daca stii dinainte, iti asumi confortul sau disconfortul.

    Am dorit hotel Majestic din Jupiter, tot all inclusive, tot din grupul Phoenicia, dar era sold out.

    Mai statusem la hotel Majestic din Mamaia si a fost bine.

    Ca era coada la lift, era inevitabil la cateva sute de turisti. Urcam pe scari.

    S-a intamplat insa, cand am ajuns sus, gafaind sa nu mearga cardul de deschis usa, pentru ca s-a demagnetizat. Fuga la receptie, unde l-au remagnetizat, si inapoi pe scari.

    In prima zi, surpriza, au intrat fostii ocupanti ai camerei peste mine, cu cardul lor. Ca au venit de la plaja si vor sa mai faca un dus. Lor li s-a lasat cardul, desi au predat camera, si nici nu a fost dezactivat.

    La linia de autoservire coada, cate o jumatate de ora minim, la fiecare masa. Dupa parerea mea, se putea organiza astfel incat sa fie doua cozi, de o parte si de alta a liniei de servire, ca loc era. Dar nu se dorea, ca daca stai asa mult la coada nu te mai duci inca o data pentru supliment de mancare.

    Dimineata coada si la dozatoarele de cafea. Am intrebat de ce nu pun un termos cu cafea gata facuta, sa nu mai asteptam cateva minute pentru fiecare, deoarece aparatele de cafea intai rasneau boabele si pe urma preparau cafeaua. Raspuns: "daca vreti altfel de cafea, va facem contra cost".

    O strategie de economie e si la articolele de toaleta: gelul de dus si sapunul lichid sunt la dozatoare si hartia igienica e inchisa intr-o cutie cu cheie.

    nrs †
    [18.09.21 19:14:44]
    »

    din ce citesc cam peste tot in grupul Phoenicia se merge pe ideea: sa facem totul astfel incat turistul sa consume cat mai putin, vezi all la Amfiteatru cu bauturi decat in timpul meselor, vezi DP cu mic dejun si pranz nu cina, situatiile prezentate de tine. astfel ca acum mie mi se pare ca de fapt celebrul Murad este pus pe jupuit turisti nu pe introducerea allinclusivului de succes din Turcia cum se facea reclama prin ziare

    nicole33
    [18.09.21 20:18:51]
    »

    @dianamea:

    Hotelul Majestic este fostul hotel Transilvania.

    Acelaşi lucru l-am scris şi eu în ecoul anterior. În plus, Transilvania avea cea mai bună poziţie dintre toate astea înalte.

    Chiar dacă a intrat de mulţi ani, vreo opt sau nouă, sub umbrela Phoenicia, pe mine nu m-a convins să-l revizitez.

    In prima zi, surpriza, au intrat fostii ocupanti ai camerei peste mine, cu cardul lor. Ca au venit de la plaja si vor sa mai faca un dus. Lor li s-a lasat cardul, desi au predat camera, si nici nu a fost dezactivat.

    Tare faza asta şi mult tupeu din partea respectivilor .

    Să nu-mi zici că le-ai permis să facă duş la tine în cameră.

    Dar nu se dorea, ca daca stai asa mult la coada nu te mai duci inca o data pentru supliment de mancare.

    O gândire greşită. Dorinţa de a face economie cu orice preţ se poate transforma cu uşurinţă într-o risipă care altfel ar fi putut fi evitată. Dacă tot trebuie să stau la asemenea cozi, eu aş avea mare grijă să umplu una două farfurii cu tot ce cred că mi-ar plăcea (sau nu ) şi văd eu după aceea ce mănânc şi ce nu, pentru că a doua oară sigur nu mai stăteam la rând, neavând deloc nostalgii comuniste . Deci, ţeapă!

    La Majesticul din Mamaia îmi păreau mai bine organizaţi şi nu era nicio problemă să revii la mesele calde sau în zona grătarelor pentru a mai lua dintr-un fel care ţi-a plăcut.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dianameaPHONEAUTOR REVIEW
    [18.09.21 20:30:31]
    »

    @nicole33: Exact. La Majestic Mamaia a fost mai bine.

    Astia care au intrat in camera peste mine, au zis ca doreau sa faca dus, ca pretext. Daca nu eram in camera, ar fi putut scotoci in lucrurile noastre, fara grija. Am anuntat la receptie, dar nu pareau mirati.

    Mai era o strategie de economie. Daca intrai la masa, aveai voie o singura data, ca bifa numarul de camera si numarul de persoane, pe un tabel la intrare. Masa tinea 2 ore si jumatate.

    Nu puteai, sa zicem, sa manaci la inceputul programului, sa iesi si sa vrei sa iti mai iei un pahar cu ceva de baut sau cafea, pana nu se termina programul de masa, deoarece singurul bar care functiona era in interiorul restaurantului.

    Seara, nici nu mai puteai, ca programul de masa se termina odata cu programul de bauturi all inclusive, la ora 21. Mai puteai sa bei doar apa de robinet filtrata, de la dozatorul din afara restaurantului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33
    [18.09.21 20:54:49]
    »

    @dianamea:

    Deh... ăsta-i all inclusive-ul în România . Mai pe economie, mai pe jumuleală...

    Şi se mai miră unii de ce românii, care s-au mai deşteptat între timp, aleg alte destinaţii, unde cu bani mai puţini sunt respectaţi şi primesc servicii de calitate.

    Pentru Murad pandemia asta a fost mană cerească doi ani la rând pentru că i-a umplut hotelurile şi cu turişti care n-ar mai fi călcat pe litoralul românesc dacă nu ar fi fost teama şi restricţiile aferente vacanţelor în străinătate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dianameaPHONEAUTOR REVIEW
    [18.09.21 21:47:41]
    »

    @nicole33: Corect. Eu am anulat sejurul la Duni, cand Bulgaria a intrat pe lista rosie. Mai sunt si tichetele de vacanta, care s-au acordat si anul acesta (nu e cazul meu), sau tichetele din anii trecuti a caror valabilitate a fost prelungita, care au determinat romanii sa mearga pe litoralul romanesc, chiar daca e mai scump si mai putin bine ca in Bulgaria, Grecia sau Turcia.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adrianbogdan, dianamea
    Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel [Olimp]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043933868408203 sec
    ecranul dvs: 1 x 1