DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
Cea mai proasta experienta!
Am ales aceasta destinatie prin agentia [... ] care sunt la fel de tepari!
Am ales cursa charter si dupa ce am achitat toata suma sejurului ne-au modificat zborul cu stop tehnic in Bodrum (atentie, stopul tehnic este o escala) si asa am ajuns sa parcurgem un zbor de 1:40 in 3:30.
despre SERVICII
Nu te ajutau cu nimic, am cerut patut de bebe si am primit abia la 20:30 si rupt si fara saltea!
Am cerut prosoape curate si lenjerie pentru ca erau patate si a trebuit sa mergem noi sa le schimbam ca nu a venit nimeni.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Camera veche, murdarie, furnici, ploua in baie, miros groaznic de la canalizare, usa de la balcon nu se inchidea, usa de la intrare era doar de forma!
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Aceeasi mancare, nu stiai daca este picanta sau nu (am fost cu 2 copii) Ultra all inclusive si nu serveau nimic de calitate, bauturile le serveau la pahar de cafea (carton)
Am avut nevoie de fierbator in camera pentru laptele bebelusului si am fost obligati sa lasam 20 euro garantie!
Trimis de fb129311* in 12.06.23 17:09:51
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (fb Denisa Florentin); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.66372160 N, 30.56027030 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@fb129311: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
-
Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.
Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =111272&hid=117.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - fb129311 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Chiar asa de prost sa fie... nu cred, vineri ajung si eu si ma voi convinge
Ps. De ce-ai scris doar despre lucrurile negative, oare n-are nimic pozitiv?
In fine, se observa ca este scris la nervi, la frustrare.
@fb129311:
”Am ales aceasta destinatie prin agentia [... ] care sunt la fel de tepari!
Înţeleg că tu ai ales acest hotel, nu ţi-a fost impus de către agenţie.
De ce este ţepară agenţia? Cumva pentru că ţi-a vândut hotelul dorit de tine sau pentru că nu te-a avertizat că la banii ăştia nu poţi avea prea mari aşteptări?
”Am ales cursa charter si dupa ce am achitat toata suma sejurului ne-au modificat zborul cu stop tehnic in Bodrum (atentie, stopul tehnic este o escala) si asa am ajuns sa parcurgem un zbor de 1:40 in 3:30.
Ghinion!
Eu totuşi cred că nu a fost vorba de nicio escală dacă nu ai coborât din avion pe timpul opririi la Bodrum şi nici nu ai schimbat avionul.
”Am avut nevoie de fierbator in camera pentru laptele bebelusului si am fost obligati sa lasam 20 euro garantie!
Cănile fierbător nu fac parte din dotarea standard a camerelor şi atunci ori îţi aduci de acasă ori accepţi condiţiile lor.
Alegeri mai inspirate pe viitor!
@nicole33: 1 hotel 5 stele Ultra all inclusive, te astepti la conditii, nu infiltratii in baie, furnici in camera si mizerie, iar in receptie erau prosoape si galeti, de ce crezi?
2 daca pilotul anunta escala la Bodrum si coboara jumatate din avion cum poti tu sa o numesti?
3 merg la 4 si 5 stele de 18 ani si niciodata nu am avut problema asta si chiar daca nu aveam in camera am cerut si am primit fara sa platesc ceva extra
4 se vede ca incerci sa aperi imaginea hotelului, oricum am fost un grup destul de mare, deja am facut reclamatie cu poze plus mailuri de la compania hisky si agentia de turism, o sa existe urmari
@resita2009: nu, chiar nu am avut o experienta pozitiva!
urmeaza sa pun si poze sa vada lumea despre ce vorbesc!
@nicole33: Iar agentia este tepara pentru ca noi am platit cursa directa antalya iar dupa ce am achitat integral la 2 zile am primit modificare de zbor cu stop tehnic (ma repet, pilotul a anuntat escala si au coborat f multe persoane)
Am ajuns la hotel si cand am vazut ce ne astepta acolo am luat legatura cu reprezentantul agentiei care a incercat sa ne "ofere" diferite excursii (a 2 zi langa hotel aceleasi excursii erau cu 20 euro mai ieftine) a plecat de la masa pe motiv ca ii stricam ziua!
@fb129311: Îmi pare rău pentru experiența nereușită. Într-adevăr pozele confirmă renumele negativ al hotelului. Sper să nu considerați că așa este în toată Turcia și să îi mai dați șanse în viitor, dar cu alegeri mult mai inspirate. Sincer, mergând de 16 ani în Antalya și știind mai bine resorturile decât mulți agenți eu nu aș merge deloc la Transatlantik. Mai bine acasă, fără vacanță, dar aici din păcate nu ați fost consiliat cum trebuie. Deh... trebuie să se vândă și acest hotel, nu?
5 stele înseamnă la ei că vă oferă tot felul de dotări, gen produse de igienă în cameră, prosoape etc. În Turcia suma plătită face diferența. Așa cum într-adevăr acest hotel nu merită să fie considerat de 5 stele, la fel de bine sunt hoteluri de 5 stele în Antalya (Maxx, Cullinan, Mardan, Regnum etc) cum nu se mai găsesc în multe alte părți... lux cum nici în cele mai de vis destinații nu se găsește, dar și prețul diferă. Oricum, există multe variante foarte bune, și mai ieftine și mai scumpe, dar care să vă asigure o vacanță reușită.
Pe viitor, consultați și review-urile de aici, și pe booking. Note 7.8 pe booking este foarte puțin, sub 8.5, în Antalya cel puțin eu sub 8.5 nu aleg. Și sunt variante foarte bune pentru orice buget. Ar mai fi de menționat că Early Booking (rezervat prin noiembrie-decembrie maxim ianuarie) chiar merită. Pentru unde urmează să mergem noi la vară, ce am rezervat în noiembrie cu o sumă acum este cu ~3000eur mai scump... nu multumesc
Legat de stopul tehnic (nu este escală, escala presupune coborârea dvs. din avion, refacerea formalităților și urcarea în alt avion, pe un alt zbor, cu alt nr. de zbor)... din păcate nu veți avea ce face. Este o practică la început de sezon, cum este acum, deoarece adesea primele plecări nu sunt pline, încă nu s-a încheiat anul școlar etc. și atunci tour-operatorii decid să comaseze zboruri. Sunt acoperiți prin contractul semnat (veți găsi cu siguranță o clauză care spune orarul de zbor este orientativ), iar făcând stop tehnic nu se consideră ca zborul NU a fost direct. Deci, zbor direct înseamnă că nu schimbați avionul...
Vacanțe mai reușite în viitor cu alegeri mai inspirate și mai documentate
@fb129311:
”hotel 5 stele Ultra all inclusive, te astepti la conditii, nu infiltratii in baie, furnici in camera si mizerie,
Înainte de a aştepta nu ştiu ce condiţii chipurile conform clasificării de cinci stele, eu mă uit cât am plătit, iar dacă preţul nu este tocmai unul pentru 5 stele, ori aleg altceva, sensibil mai scump, conform pretenţiilor mele, ori mă resemnez că voi primi ce am plătit. Chestie de realism .
”in receptie erau prosoape si galeti, de ce crezi?
Poate pentru că ploua afară, eventual torenţial???
”daca pilotul anunta escala la Bodrum si coboara jumatate din avion cum poti tu sa o numesti?
Păi pentru cei care au coborât la Bodrum a fost destinaţia finală, iar pentru cei rămaşi în avion a fost o simplă oprire şi atât, deoarece şi-au continuat călătoria spre Antalya fără să coboare din avion.
”merg la 4 si 5 stele de 18 ani si niciodata nu am avut problema asta si chiar daca nu aveam in camera am cerut si am primit fara sa platesc ceva extra
De fapt, nici aici nu ai plătit nimic în plus pentru cana electrică. A fost o simplă garanţie restituită la momentul returnării fierbătorului. Sau nu l-ai mai returnat?
”deja am facut reclamatie cu poze plus mailuri de la compania hisky si agentia de turism, o sa existe urmari
Întârzierea a fost sub două ore şi oricum ai acceptat schimbarea orarului de zbor, hotelul ales de tine şi de toţi prietenii tăi are cinci stele, conform clasificaţiei oficiale turceşti, astfel că eu chiar nu văd obiectul reclamaţiei.
Nu apăr pe nimeni. Puţin îmi pasă. Ce ştiu sigur este că eu nu i-aş călca vreodată pragul, mereu făcând alegeri infinit mai inspirate. Plătesc suficient de mult pentru confortul cu care sunt obişnuită şi nu alerg după chilipiruri.
M-aş mira să obţii ceva, dar îţi doresc succesuri
@nicole33: [...] daca pentru tine 8500 ron platesti ca sa iti ploua in baie si sa ai furnici in camera te rog sa nu mai comentezi aici.
@fb129311: În realitate ai plătit sub 5.000 de lei pentru cazare, restul au fost pentru transport, transfer etc.
Lumea nu e obișnuită să estimeze corect prețul pentru cazare, în cazul pachetelor charter -- mai precis uită că o parte substanțială din prețul plătit este pentru transport.
Am văzut recent pe cineva care plătise, de fapt, doar aprox 60-70 de euro pentru 7 nopți de cazare, în Egipt (era o ofertă specială), restul fiind costul avionului -- dacă ar fi realizat din timp că plătește doar 9 euro pentru o zi de cazare (cu 3 mese incluse), arfi mers cu ALTE așteptări despre hotel -- și nu s-ar fi întors „extrem de dezamăgită” ... Sau poate nu ar mai fi ales acel hotel, ci un altul, mai potrivit așteptărilor sale.
@fb129311: Mai sunt și astfel de situații și nu ai cum sa prevezi totul plus ca pe multe sites sunt vizibile imagini cosmetizate sa atragă clienții. Cu timpul și din experienta acumulata in timp învățăm sa fim mai atenți și sa ne uitam de 10 ori pe diverse surse pana alegem o locație. Cu siguranță nu veți uita aceasta vacanta și peste 5 ani o sa va amintiți doar momentele frumoase din vacanta. Important ca sunteți sănătoși cu toții.
Si eu am ales acest hotel, am platit prin ianuarie-februarie pt. 3 adulti 1.798 euro, atat mi-am permis anul acesta dar macar n-am asteptari mari de la el, la banii platiti, cu avion din Timisoara ce pretentii pot sa am.
Tot atat ma ajungea si un concediu in Grecia, cu tot cu taxele de autostrada/motorina etc si atunci am preferat sa vin cu avionul in Turcia decat sa aleg un hotel de 3* in Grecia si un drum cu masina de 10-12 ore.
@resita2009:
”Si eu am ales acest hotel, ... dar macar n-am asteptari mari de la el, la banii platiti, cu avion din Timisoara ce pretentii pot sa am.
Este foarte bine să pleci cu aşteptări reduse, dar realiste, în concordanţă cu banii daţi, astfel evitând dezamăgirile.
Poţi avea o vacanţă plăcută şi la acest hotel modest, în opinia mea mai slab decât Lonicera, dar te vei putea bucura de peisajele fabuloase din zona Kemer, de combinaţia superbă munte mare, de culoarea frumoasă a mării, comparabilă cu cea din Grecia.
Vacanţă plăcută!
@fb129311: chiar nimic" Pro" pentru acest hotel Nu prea îmi vine sa cred Sunt o grămadă de review pe YouTube și pe alte site-uri tot din perioada în care ați fost voi și sunt foarte mulțumiți Acum nu toți suntem sau putem fi mulțumiți la fel, depinde de pretenții Dacă a-ți mai fost în antalya a-ți putut face diferențe dacă nu... doar din auzite... asta e Poate data viitoare va alegeți ceva mai pe placul vostru Toate bune
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2023 Raport calitate-pret corect — scris în 24.06.23 de resita2009 din REșIțA - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Transatlantikul din Kemer — o minunăție — scris în 22.08.22 de donna77 din BISTRITA - RECOMANDĂ
- Aug.2019 5 stele... mai micute — scris în 23.08.19 de am9 din TIMIşOARA - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Un hotel de 3 stele jumate — scris în 31.07.19 de Denisaa2 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Slabut — scris în 16.07.19 de Deni2019 din BUCURESTI - nu recomandă
- May.2018 Super multumiti — scris în 17.05.18 de Dana Irimies din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Aug.2011 Dezastruos — scris în 26.08.11 de Adarev din BUCURESTI - nu recomandă