ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 04.12.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
34.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

HOTEL PERFECT, personalul jalnic, restaurantul catastrofa

TIPĂREȘTE

Buna ziua.

Tocmai ne-am intors acum de la hotel Sunquest din Venus. Este a doua experienta la acest hotel.

Hotelul este perfect, camere mari, curate, curatenie zilnic, prosoape schimbate la 2 zile, lenjeria de pat la 3 zile, balcon dotat cu mobiler de lemn foarte sic, uscator de haine... pat mare matrimonial, tv plasma... totul este exact ca pe site, piscina de adulti si de copii, jacuzzi, bar la piscina... totul a fost perfect la dotari.

DAR... revin cu un mare "dar"... pentru ca s-a schimbat tot personalul fata de acum 2 ani, ma refer la receptionere, manager, sef restaurant, serviciile la acest hotel sunt jalnice.

Totul a fost cu fundul in sus, jalnic, oribil. Receptionere [***] (editat WM), chelnarii [***](editat WM), in special unul care se dadea drept "sef de resraurant", celebrul chelnar [***] (editat WM) A., care nu stie ce e ala un capuccino si ce este o cafea cu frisca... lol, jalnic, baieti. Cel mai bun baiat dintre chelnari este C., super baiat, ar trebui sa-l cloneze.

Locul de joaca pentru copii, este plin de pietris, unde cainii hotelului rod jucariile si isi fac nevoile in nisipul cu care se joaca copii. Am sa sa postez aici cand o sa descarc pozele, sa vada toata lumea in ce conditii se joaca copii cu caca de caine la locul de joaca. Deci... locul de joaca e un mare pericol.

Plasele de sarituri nu sunt bine ancorate, oricand copii pot zbura frumos afara printre plase. Singura persoana foarte amabila din tot hotelul este doamna R., camerista de la etajul 2, foarte draguta si atenta sa nu iti lipseasca nimic in camera, de la prosoape curate, hartie igienica... tot. Cinste ei!

Recomand acest hotel familiilor cu copii, pentru conditiile civilizate, dar... ocoliti receptia, mancati la autoservire si jucati-va cu copii la alte hoteluri...

Pacat, mare pacat cu asemenea management or sa se duca de rapa. Pastrati hotelul si schimbati tot personalul.


[fb]
---
Trimis de adistoica66 in 09.09.14 12:21:10
Validat / Publicat: 09.09.14 13:01:19
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: piatra mare-Poiana brasov, MAJESTIC-MAMAIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3133 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adistoica66); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 898 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [09.09.14 14:18:00]
    »

    Hotelul este perfect, camere mari, curate, curatenie zilnic, prosoape schimbate la 2 zile, lenjeria de pat la 3 zile

    Singura persoana foarte amabila din tot hotelul este doamna R., camerista de la etajul 2, foarte draguta si atenta sa nu iti lipseasca nimic in camera, de la prosoape curate, hartie igienica... tot. Cinste ei!

    Si totusi ai dat nota zero la servicii. Sau curățenia, schimbul lenjeriei și receptivitatea cameristei nu țin de servicii?

    Recomand acest hotel familiilor cu copii, pentru conditiile civilizate, dar... ocoliti receptia, mancati la autoservire si jucati-va cu copii la alte hoteluri...

    Ce putem înțelege din acestă afirmație?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    adistoica66AUTOR REVIEW
    [10.09.14 12:29:09]
    »

    @pepsi70ro:

    pai... servicii inseamna... receptie, restaurant... etc... am dat nota 0 receptionerelor acre si plictisite la varsta de 23-25 ani, sunt batrane rau... lol..., am dar nota 0 personalului de la restaurant, locului de joca... etc. am spus clar, pentru toti cei care stiu sa citeasca... hotelul, ca si dotari e perfect, adica dotari camere, curatenie, piscine... dar doar sa stati in camre, sa mancati la autoservire si sa evitati receptia... totul e perfect... lol... personal scarbos si acru.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adistoica66
    Alte impresii din această RUBRICĂSunquest Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047495126724243 sec
    ecranul dvs: 1 x 1