ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.09.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Neamt
ÎNSCRIS: 31.03.15
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2016
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 13 MIN

Da, se poate si la noi! Hotel Savoy – un bun exemplu de urmat.

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

De multe ori ma intrebam "De ce la noi nu se poate" vezi impresii dar anul acesta ne-am convins ca se poate si la noi.

Am facut rezervarea pe data de 2 august achitand 50% din contravaloarea sejurului la o agentie turistica din Piatra Neamt. Doua saptamani mai tarziu am achitat diferenta si am intrat in posesia voucherelor. Pe data de 30 august am plecat spre mare cu gandul de a petrece o vacanta de vis.

Am ajuns la Savoy Hotel in dimineata zilei de 31 august pe la ora 10, urmand sa petrecem la acest hotel un sejur de sapte nopti in regim All Inclusive cu check-out in data de 7 septembrie. Am ramas surprins de modul in care am fost primiti, incepand de la bariera de acces in parcarea din fata hotelului unde imediat ce ne-am apropiat de bariera, responsabilul cu parcarea ne-a intrebat daca avem rezervare la hotel si pe ce nume. Dupa scurtele noastre explicatii am fost identificati rapid in lista pe care acesta o avea la indemana, bariera a fost ridicata si am fost indrumati sa oprim masina la intrarea principal a hotelului pentru a descarca bagajele. Un tinerel vorbaret si simpatic s-a prezentat cu un carucior de bagaje la porbagajul nostru, dornic sa ne ajute cu descarcarea bagajelor si asezarea acestora pe carucior. Cum am deschis porbagajul, acesta s-a oferit sa ea valizele din porbagaj. Am acceptat sa fim ajutati si in cateva secunde valizele noastre erau deja pe carucior. Dupa descarcarea bagajelor am primit un bilet cu numarul masinii si cu perioada sejurului, am fost sfatuit sa-l las pe bord la vedere si mai apoi am fost indrumat pentru a parca pe unul din locurile libere ale parcarii iar sotia a fost rugata de baiatul de la bagaje sa-l insoteasca la receptie. Am parcat foarte repede si m-am infatisat la receptive unde bagajele erau tot pe carucior si sotia ma astepta pentru a face formalitatile de check-in.

Localizare hotel

Hotelul Savoy este situat in partea nordica a statiunii Mamaia, pe partea dreapta de mers din directia Constanta spre Navodari, amplasat direct pe plaja, incadrat de Hotel Selena, Hotel Lido si de Hotel Ambasador. Hotel Savoy se afla la o distanta de 30 km de Aeroportul Mihail Kogalniceanu si la aproximativ 6 km de Constanta.

Check-in

Ne-am prezentat la receptie cu voucherele de vacanta si actele de identitate, domnisoara receptionera a verificat documentele prezentate si mai apoi am primit formularele de check-in spre a fi completate. Am completat cu datele noastre de identificare formularele de check-in iar eu, pe un mic formular suplimentar, am scris numarul de inmatriculare al masinii si numarul de telefon. Dupa completarea si predarea formularelor de check-in, domnisoarei de la receptive, am primit inapoi cartile de identitate si un exemplar al voucherului. Am primit in schimb bratarile si am fost informati ca avem acces la plaja, piscine si la barurile hotelului pana cand se va elibera o camera. Am mai fost informati ca daca dorim sa servim masa de pranz va trebui sa platim. Nu am intrebat cat ar costa dar in schimb am intrebat daca se poate sa intram cu masa de pranz si sa iesim cu micul dejun dat fiind faptul ca, ne astepta un drum lung spre casa, ne planificasem din start sa plecam spre casa imediat dupa servirea micului dejun din ultima zi de sejur. Am primit acordul pentru propunerea noastra si mai apoi am lasat bagajele intr-o camera din holul receptiei unde ne-am si schimbat si am plecat sa exploram imprejurimile, conditiile si serviciile oferite de hotel. In aproximativ o ora am fost sunat si informat ca din acel moment putem sa mergem sa luam camera in primire. Am multumit domnisoarei de la receptie si am anuntat ca o sa venim in aproximativ treizeci de minute. Zis si facut, ne-am prezentat la receptie unde am primit a mica mapa in care erau introduce: doua carduri de acces la camera 6002, doua carduri pentru prosoape si un mic pliant cu programul de servire al meselor, programul de functionare al barurilor precum si programul de acces al copiilor la locurile de joaca supravegheate. Am fost informati ca bagajul o sa-l primim in camera asa ca ne-am urcat in primul lift disponibil dintre cele trei si am ajuns la etajul sase. Camera 6002 se afla amplasata foarte aproape de lift si are vedere laterala catre mare, parcarrea din fata hotelului si Lacul Siutghiol, balconul fiind orientat cu fata spre Navodari.

In scurt timp a sosit si baiatul zambaret cu bagajele noastre. Precizez ca aici a fost a doua oara in care am avut parte de acest serviciu, comparand cu toate celelalte hoteluri vizitate anterior.

Camera 6002

Cum spuneam, etaj 6, in imediata apropiere a lifturilor, am gasit o camera destul de spatioasa si foarte bine ventilata. Mobilierul modern si bine intretinut, cu gresie in baie si in micul hol de la intrare iar in camera mocheta. O mocheta moale curate si frumos mirositoare. Un balcon destul de spatios dotat cu o masa si doua scaune din plastic, plasa impotriva insectelor functionala. Instalatia de climatizare functionala, pentru a avea o temperature constanta in camera l-am lasat in functiune aproape non stop folosind un card pentru prosoape in vederea asigurarii contactului electric. (La intrarea in camera, pentru a avea energie electrica este necesar ca unul din carduri sa fie introdus in dispozitivul general de contact) Baia destul de spatioasa dotata cu cada si dus flexibil, uscator de par, doua sapunuri si doua casti de baie, dispenser pentru sapun la chiuveta si dispenser pentru sampon la cada, ambele alimentate la capacitate maxima. Cinci prosoape aproape noi si foarte curate, fiecare asezat la locul lui. Televizor modern cu foarte multe programe radio si tv care functiona fara repros. Poate un minus ar fi dulapul de haine care cred eu ca ar trebui sa fie un pic mai mare in rest nu am ce sa reprosez acestei camera. Un articol despre acest hotel reclama faptul ca nu are aer conditionat. Nu stiu la ce facea referire fiindca instalatia de climatizare functiona perfect.

Citisem in cateva ecouri ca se reclama faptul ca hotelul e plin de copiii care fac galagie pe holuri. Da, asa e, e plin de copii dar nu am avut parte de galagie pe holuri. Singurul deranj a fost declansat in noptile de vineri spre sambata si sambata spre duminica cand de la unul din cluburile mai apropiate de pe plaja se auzeau basii boxelor care difuzau mii de decibeli in eter dar am trecut usor si peste astea. Ca sis fat va recomand sa inchideti usa sis a trageti si perdelele de noapte, asa se mai optureaza din zgomotul dornic sa intre in camera.

Prosoapele au fost schimbate in fiecare zi fara a solicita acest lucru. Se aspira si se stergea praful zilnic, lenjeria a fost schimbata din doua in doua zile. Nu avem ce reprosa cameristei legat de acest lucru. Intr-o zi uitase sa lase prosoapele curate in locul celor folosite si am intrat foarte repede in posesia lor primind si scuzele de rigoare. Nu ne-a deranjat acest lucru, se mai intampla sa uitam ca doar suntem oameni.

PLAJA & Piscina

Plaja aflata in imediata apropiere a hotelului sau mai bine zis, acest hotel este amplasat exact pe plaja. Se ajunge foarte usor si foarte repede, de fapt in secunda doi de la iesirea din hotel pe laga piscine ai si pasit pe podetul de lemn care te ajuta sa nu-ti scufunzi picioarele in nisipul fierbinte si sa ajungi pana la barul de pe plaja in fata caruia troneaza aproximativ 100 umbrele foarte mari care adapostesc fiecare in parte cate patru sezlonguri si doua masute de plastic.

Nisipul este intesat de scoici sfarmate dar care nu deranjeaza, cel putin pe noi nu ne-au deranjat. Locurile la plaja sunt suficiente, fiind aproximativ 400 de sezlonguri nu am vazut niciodata sa se fi ocupat in totalitate. Accesul pe plaja este gratuity cu asigurarea sezlongurilor, umbrelelor si masutelor. Ce e drept, locurile din primele doua randuri de sezlonguri sunt cele mai vanate, acestea sunt rezervate prin metoda prosopul de la primele ore dar daca vrei sa prinzi loc in primul rand, cam pana in ora sapte mai poti lasa prosopul in semn de rezervare pe sezlongurile dorite fara probleme. Noi am preferat sa folosim sezlongurile dispuse in partea a doua a plajei, cele din randul cinci spre bar. Nu ma avut niciodata problem privind rezervarea lor iar cand plecam la masa de pranz lasam prosoapele pe sezlonguri dar dupa servirea mesei reveneam la plaja. In fiecare zi un bodyguard angajat de hotel, supravegheaza plaja privata si interzice accesul celor care vor sa faca comert cu diverse produse sau pe cei care nu sunt clientii hotelului.

O echipa de aproximativ cinci baieti deservesc barul de la plaja si plaja. Imediat ce te-ai oprit langa unul dintre sezlonguri, unul dintre baieti, vine cu saltelele si le aseaza pe sezlonguri, deschide umbrela daca aceasta nu este deja deschisa si mai apoi solicita sa-i comunici numarul camerei. In general plaja este curate la fel si mobilierul aflat pe plaja. Se mai gasesc mucuri de tigari si uneori paie lasate in voia sortii de catre unii care cred ca totul li se cuvine si ca cineva ar trebui sa stea mereu dupa ei sa le stranga gunoaiele, caci de…... doar am platit pentru asta. Aici se vede cei sapte ani de acasa le lipsesc unora.

Piscina se afla amplasata langa hotel si este imprejmuita de aproximativ 20 umbrele, ca si la plaja fiecare umbrela are cate patru sezlonguri si doua masute de plastic. Piscina nu este foarte mare dar e ok. Atentie la pavajul de pe langa piscina, mai sunt placi care se misca si pot provoca accidente celor mici. Langa piscina pentru adulti exista si o piscina mai micuta pentru copii, piscina care are si un topogan numai bun pentru copii.

Baruri & Restaurant

Hotelul dispune de patru baruri si anume:

Escape Bar – Lobby

Acesta se afla amplasat in holul de la receptive si are program All Inclusive intre orele 09.00 – 23.00.

Beach Bar

Se afla pe plaja private in imediata apropiere a umbrelelor si are program All Inclusive intre orele 09.00 – 19.00

Dreamer Bar Piscina

Amplasat pe marginea piscinei care deserveste oaspetii Hotelului Savoy, barul este deschis intre orele 09.00 – 22.00. Pe langa bauturile incluse in pachetul All Inclusive, aici se poate servi si inghetata, aceasta fiind vrac se serveste in pahare de catre personalul care deserveste barul de la piscine.

Tot aici au loc spectacolele de seara pentru copii intr-un cort special amenajat in care peste zi se poate juca tenis de masa.

Barul de pe terasa acoperita a restaurantului

La acest bar se pot servi bauturile incluse in pachetul All Inclusive si vin alb, rosu si roze doar pe perioada programului de servire a mesei si anume:

Mic dejun intre orele 07.00 – 10.00 (fara bauturi alcolice)

Ca si bucate la micul dejun veti gasi; crenvusti, cabanos, diverse preparate din carne, branzeturi de mai multe feluri, oua fierte, oua ochiuri, omleta simpla, omleta cu legume, lapte dulce, iaurt, compot, sunculita si nu numai.

Dejun intre orele 12.30 - 14.30

Cina intre orele 19.00 – 21.30

Intre orele 17.00 si 18.00 se poate servi o gustare (Extra Snak) pe terasa acoperita a restaurantului unde am servit; mititei, pizza, hamburger si hot dog.

Restaurantul destul de incapator, amplasat la parterul hotelului, asigura locuri suficiente pentru ca oaspetii hotelului sa poata servi masa fara sa se stea la rand pentru mancare si fara a sta cu mancarea in mana dat fiind faptul ca nu gasesti locuri libere la masa. Singura seara mai aglomerata a fost in seara zilei de sambata cand in restaurant a avut loc o nunta iar pentru oaspetii hotelului, masa s-a servit pe terasa acoperita. Acest eveniment a fost anuntat din timp prin afisarea in lift a unui anunt cu privire la nunta ce urma sa aiba loc, anunt insotit si de scuzele de rigoare ale hotelului. Pen oi nu ne-a deranjat deoarece din start am servit masa doar pe terasele restaurantului.

In restaurant se afla dispuse liniile de autoservire, dozatoare de cafea, apa si suc iar pe terasa acoperita se afla barul care este deschis pe timpul meselor de la dejun si cina. Tot pe terasa acoperita se face si gratarul la dejun si cina. Mai mult de doi, trei oameni care ai putea sa-I gasesti servind din bunatatile puse la dispozitie nu e cazul sa stai la rand sau sa se termine mancarea fara sa fie aduse alti recipient cu bunatati.

Restaurantul dispune si de o terasa descoperita unde se poate servi cina fara a fi deranjat de razele solare. Toate mesele se servesc in regim de bufet suedez si pot sa spun ca am fost foarte multumiti de mancare. Nu cred ca poate spune cineva ca nu a fost multumit. Ciorba de burta, ciorba de perisoare, supa de pui, supa crema de legume, supa de rosii, ciorba de vita si alte ciorbe se gasesc la dejun in doua locuri. La primul dintre ele esti servit de o domnisoara draguta iar la cel de al doilea loc te poti servi singur. Fripturi diverse se gaseau la gratarul de pe terasa acoperita, la dejun si cina. Ardei umpluti, sarmale, peste (a fost si somon), carne de pui, carne de porc, carne de vita toate preparate in diverse feluri, mamaliguta, branza diverse tipuri (chiar si de capra), lapte dulce, lapte batut, smantana, dulceturi, compoturi, prajituri si fructe precum si multe alte tipuri de mancare se gasesc fara restrictii. Toate proaspete si fara gusturi dubioase cea ce te face sa te simti ca acasa.

Bauturi incluse in pachetul All Inclusive

Espresso, Latte Machiatto, Caffee Latte, Cappucino, Nesquick, ceai, racoritoare carbonatate din gama Pepsi - Pepsi, Pepsi Twist, Mirinda, SevenUP; racoritoare necarbonatate din gama Pepsi-Prigat de portocale, longdrink-uri, bere draft si vin alb, roze, rosu servit la draft precum si bere Timisoreana.

Bauturile alcoolice rafinate sip e gustul tuturor; Jonnie Walker, Red Label, Gin Gordon’s, Wembley, Bushmills Original, Rom Captain Morgan Spice Gold, Wild Turkey 81, Cinzano, Smirnoff Flavours, Tequila, Sky Vodka si Scwartzhog Digestiv si nu numai.

Acest pachet de bauturi este disponibil pe parcursul tuturor meselor, precum si in toate barurile hotelului prezentate mai jos, cu exceptia vinului servit la draft, care nu se regaseste la barul de pe plaja si piscina.

Divertisment si spatii de joaca

Exista spatii special dotate si amenajate pentru locuri de joaca. Unul foarte mare si bine dotat se afla pe plaja iar cel de al doilea se afla la mezanin “Domnul Girafa”. In holul de la parter, inainte de intrarea in restaurant se afla postat pe perete programul saptamanal pentru divertisment. In fiecare seara au loc spectacole pentru copii dupa care urmeaza spectacole pentru adulti. Am asistat sin oi la cateva spectacole si am fost incantati de evolutia tinerilor actori. Felicitari!

Check-out

In dimineata ultimei zile de sejur, pe 7 septembrie, ne-am trezit un pic mai tarziu. Urma sa plecam la drum dupa servirea micului dejun si facusem bagajele de cu seara asa ca ne-am permis sa lenevim un pic mai mult fata de obicei. Spalat, imbracat, parfumat si am plecat la masa. Dupa servirea mesei am coborat bagajul la masina si mai apoi am predat cardurile de acces si cele pentru prosoape la receptie unde am fost rugati sa asteptam putin pentru a ni se verifica camera. Cinci minute a durat si am fost anuntati ca totul e ok.

Multumiti de alegerea facuta in acest an, am plecat spre casa cu sufletul impacat si cu bucuria ca “Se poate si la noi”.

Vreau sa felicit in primul rand personalul: barmani, receptioneri, valet, ospatari, camerista si pe toti cei pe care am reusit sa-I cunosc si de la care am ascultat povestile lor de viata. Nu e usor sa lucrezi intr-un astfel de hotel, pe un salariu nu prea mare si sa satisfaci poftele tuturor turistilor din zori si pana in noapte tarziu. Asa obositi cum sunt majoritatea dintre ei, au taria sa respecte turistii si sa aplece urechea la toate doleantele fiecaruia in parte.

Felicit si staful acestui hotel pentru curajul cu care au abordat acest program de All Inclusive si sunt sigur ca au de castigat din toata treaba asta.

In loc de incheiere

Rog moderatorul AFA sa atasaze acest filmulet. youtube Realitatea de la fata locului corespunde in totalitate cu acest film de prezentare.

Am intalnit familii care mai fusese la acest hotel si in anii anteriori, incantati de serviciile hotelului au revenit si in acest an. O familie fara copii intalnita in lift, cunoastea foarte bine cum stau lucrurile in hotel, venise pentru al cincilea an consecutiv. O alta familie, cu copii, cazati in camera de langa noi, venise pentru a doua oara la acest hotel, prima data au venit acum doi ani, anul trecut nu au gasit locuri libere iar in acest an au revenit pentru a doua oara.

Daca ar fi sa avem ocazia sa revenim la acest hotel, cu toate ca nu obisnuim sa mergem in doua vacante la acelasi hotel, o sa revenim cu foarte mare placere. Recomandam fara restrictii, mai ales familiilor cu copii.

Iar cum pozele fac mai mult decat cuvintele o sa atasez acestui ecou cat mai multe.

Daca aveti ocazia, va sfatuiesc sa nu evitati a poposi la acest hotel. Cu siguranta ca mai sunt si altele dar pentru noi e prima experienta de acest gen pe litoralul nostrum si am ramas incantati de cum am petrecut vacanta in acest hotel

Vacante placate si pline de poveste!

DanielG&Family


[fb]
---
Trimis de DanielG&Family in 16.09.16 09:26:55
Validat / Publicat: 16.09.16 10:51:16
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4296 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DanielG&Family); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Vederea laterala din balconul camerei 6002 spre plaja.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 29900 PMA (din 31 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

webmaster26
[16.09.16 09:34:55]
»

Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

DanielG&FamilyAUTOR REVIEW
[16.09.16 10:44:17]
»

@webmaster26: Multumesc foarte mult.

Toate cele bune!

Daniel

rowger
[16.09.16 18:25:19]
»

Hmm, cam suspect acest review din pmvd, sunt prea multe detalii. Ce turist obisnuit observa atatea lucruri, gen numarul total de sezlonguri (cum vezi 400 "din ochi"?), echipa de 5 baieti, lista cu toate bauturile de la bar etc. Cine simte nevoia sa specifice ca nu sunt bauturi alcoolice la micul dejun?

Neajunsurile amintite sunt nunai cele ce nu pot fi imputate hotelului, gen galagia de la clubul de pe plaja, turistii nesimtiti care lasa mizerie...

E bine sa fii prietenul patronului, nu? Sau de la o agentie, ceva...

webmaster26
[16.09.16 18:28:21]
»

@rowger: Eronat! Doar un review bun, așa cum sperăm să fie cât mai multe - nu stil booking.

Userul DanielG&Family - este user de încredere și te asigur (am verificat, așa cum facem cu toți userii) că nu este prieten cu patronul și nici nu lucrează la vreo agentție de turism.

webmaster
[16.09.16 18:43:54]
»

În plus faţă de ce a scris scolegul meu, aş observa că din punctul nostru de vedere, "realitatea" (sau o mai bună apropiere de aceasta) este mult mai degrabă cea din reviews-urile scrise de membrii cu vechime şi cu "greutate" pe sait (cu muuulte reviews-uri şi alte contribuţii la informarea comunităţii) - şi nu a cea a membrilor "meteorici" care de multe ori doar intră şi laudă, respectiv "muşcă", apoi nu mai auzi de ei...

DanielG&Family este - evident pentru oricine, zic eu- unul dintre mebrii reprezentativi ai primei categorii...

rowger
[16.09.16 18:57:18]
»

@webmaster26: In acest caz imi fac mea culpa. Am intrat si eu sa vad ce review-uri mai are autorul si intr-adevar asta este stilul lui.

Eu nu as putea sa adun atatea detalii in concediu, dar fiecare cu pasiunile lui...

DanielG&FamilyAUTOR REVIEW
[17.09.16 16:46:17]
»

@rowger: Da, ai dreptate. E complicat sa apreciezi numărul sezlongurilor.

10 randuri de umbrele pe latimea plajei, 9 rânduri de umbrele pe adâncime dinspre malul marii spre bar, fiecare umnrela cate patru sejlonguri cat da? E greu de calculat? Tu când te asezi pe sezlong nu-ti ei repere? Uite ca e simplu de apreciat... 9*10*4=360 de aici a rezultat aproximarea mea.

In cea ce priveste presupusa mea relatie cu patronul acestui hotel, ai gresit "eu sunt patronul" patronul acestui hotel si a tuturor celorlalte hoteluri despre care ai sa vezi ca am scris aici s nu numai. Mai am si altele dar nu le mai stiu numărul.

Glumesc, cred ca ai inteles ca nu am nicio legătură cu nimeni din conducerea acestui hotel sau a altor hoteluri despre care am scris dupa ce le-am vizitat.

Daca e nevoie pot posta contractul cu agentia, factura, chitantele si voucherul ca sa nu mai existe îndoieli.

Scriu de pe telefon si mi-e mai greu.

O sa revin luni si cu alte răspunsuri si detalii daca e cazul.

O seara placuta si o duminică frumoasa.

DanielG&Family

DanielG&FamilyAUTOR REVIEW
[17.09.16 16:54:47]
»

@webmaster26: Upssss. Acum am văzut si punctul tau de vedere.

Multumesc pentru apreciere.

Daca-l vedeam putin mai devreme (de pe telefon e mai greu cu vizualizarea paginii) nu as mai fi raspuns pentru a nu genera conflicte.

Sper totusi ca punctul meu de vedere este pertinent si tratat ca atare.

E prima data când sunt "acuzat" de astfel de legături si îmi pare rau ca nu e adevărat ????

Dar o sa joc la loto să-mi cumpăr si eu hotelul meu ???? si atunci o sa mai vorbimmm ????????????

Week-end plăcut!

DanielG&Family

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
mishu
[20.09.16 17:53:25]
»

@DanielG&Family: Am vazut si eu acum cateva zile si articolul si ecourile insa nu am avut atunci timp de el iar apoi am uitat. Poate ca mi-as fi pus si eu intrebarea ca @rogwer daca e adevarat sau nu, insa avand in vedere ca am mai citit articole scrise de tine nu am pus la indoiala veridicitatea articolului. In plus asa cum spune web-ul "meteoritii" fac de obicei asta si o fac si dispar si de cele mai multe ori nu pun poze.

Cat despre tine probabil o experienta profesionala as zice te face sa fii mai atent la multe aspecte. Eu de obicei sunt atenta cam 80%, trebuie sa-mi spuna ceva din prima, prima impresie e cam definitorie.

Mi-a placut felul in care ai prezentat totul, detaliat dar fara sa devina plictisitor, cum sper sa nu fie plictisitor nici ecoul meu asa ca ma opresc aici.

Felicitari, votat cu placere.

DanielG&FamilyAUTOR REVIEW
[20.09.16 20:58:46]
»

@mishu: & @All:

Multumesc pentru încredere, aprecieri, pentu timpul acordat citirii ecoului meu si nu in ultimul rând, multumesc pentru voturile acordate.

Vacante de vis si pline de poveste!

DanielG&Family

Roxannad
[10.01.17 23:23:42]
»

@DanielG&Family: buna seara. As vrea sa intreb cu ce agentie ati colaborat si totodata daca ati avut camera cu pat matrimonial sau cu paturi separate... mai exact ma intereseaza daca paturile separate pot fi unite similar unui pat matrimonial. Multumesc. Foarte util review. ul dvs.

DanielG&FamilyAUTOR REVIEW
[11.01.17 08:36:16]
»

@Roxannad: Buna dimineata!

Numele agentiei de la care am luat noi biletul de vacanta pot sa-l transmit in mesaj privat dar sa stii ca aceasta este din Piatra Neamt.

Camera noastra nu a avut pat matrimonial dar in schimb cele doua paturi din dotare se pot alipi fara probleme.

Din cate am inteles doar camerele cu vedere integral la mare au paturi matrimoniale dar nu sunt sigur suta la suta, insa si preturile difera foarte mult, aproximativ 10%. Dupa cum se vede din pozele mele, din balconul camerei noastre am avut vadere laterala la mare si pentru noi a fost ok. Cel mai bine e de lamurit acest lucru, legat de paturi, cu agentia.

Multumesc si pentru aprecieri.

Vacante placate si pline de poveste,

DanielG&Family

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
DanielG&Family, mishu, rowger, Roxannad
Alte impresii din această RUBRICĂSavoy Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062942981719971 sec
    ecranul dvs: 1 x 1