ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 02.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Nu cred ca mai calc pe la romanica ever

TIPĂREȘTE

Am sa incerc sa explic titlul.

Am fost acolo si anul trecut. Criteriul avut in vedere: distanta fata de casa (copii sunt mici si nu au rabdare la drum lung) si raportul calitate/pret relativ ok. din pacate anul acesta am optat tot pentru locatia de mai sus. ce probleme sunt si aici fac comparatie cu hoteluri tot de 4 stele dar de mai la sud de romanica si la aceeasi mare am sa incerc sa redau mai jos.

Romanica nu se va dezminiti niciodata de ce poate sau mai bine zis nu poate oferi. omuletii s-au apucat si intr-un an mai ridica un mausoleu (P+8) de patru stele plus. dar fara macar a repara si intretine cat de cat complexul existent.

Sa incep enumerarea:

a) receptia:

- am ajuns la ora 14.00 si am avut "norocul" sa dau peste o domnisorica obosita, sictirita, acrita si oparita care mi-a transmis sec ca pt. mine nu are decat 2 variante de cazare: una la parter si una la etajul 7, dar daca astept inca 2 ore dupa ora 16 pot gasi si altceva. eroare. la ora 16 erau aceleeasi 2 variante, iar in timpul asta se cazasera alti cetateni bine merci la etaje intermediare. Precizez ca am platit biletul integral inca din luna februarie 2013, in rezervare solicitand acelasi apartament ocupat in 2012. vise...

b) camera:

- lipsa plita electrica, pantofar la momentul primirii camerei;

- modificarea mobilierului de bucatarie: au scos fata de 2012 corpul supendat unde se tinea vesela si scurgatorul de vase;

- uscator de rufe defect (nu statea in picioare) - schimbat ulterior la cerere;

- pierdere de apa la scurgerea chiuvetei din bucatarie - reparata de instalator ulterior la cerere;

- miros puternic si intepator de gaz (probabil freon) la AC din camera - nu se putea folosi deloc;

c) masa:

- mancarea ff buna (felicitari seff si staf bucatarie), conditiile de masa in schimb super nasoale: noi eram 6 omuleti si nu am gasit o masa libera niciodata, trebuia sa asteptam, restaurantul fff aglomerat dadea senzatia unei lupte pentru mese, scaune pt. copii, vesela - dementa totala;

- nelipsita coada la turtitele pe vatra;

- au modernizat restaurantul, dar acesta este mult subdimensionat fata de capacitatea de cazare (7 blocuri a care 8 etaje fiecare);

- zona de desert ok, desertul destul de diversificat, din pacate intervalul de timp 13-15 fff. scurt si plasat in zona de somn a copiilor;

- pt. masa de seara meniul este sarac, iar in ultima seara au incercat sa ne tepuiasca la nota de plata - 1 portie salata de vinete 500 g = 30 lei, in meniu 1 portie de 150 g = 9 lei;

- preturile la bauturi nejustificat de mari: pretul de pornire la sticla de vin - 45 lei, o bere de 0,33 l - 9 lei;

4) piscinele:

- mici si putine fata de capacitatea complexului in special cele pentru copii, capcitatea redusa a sezlongurilor de pe langa piscinele pentru copii;

- preturi la bauturi = romanica 2 luni de sezon, sunt pt. cetateni ce produc banii la copiator si care ulterior arunca cu ei in caini pe strada;

5) plaja:

- plina de scoici maruntite, necuratata de resturile lasate de romansi pe plaja - anul trecut strangeau gunoiul - nu au auzit in viata lor de cernerea nisipului cu un utilaj special vazut de subsemnatul la vecinii de la sud;

- anul acesta sezlongurile incluse in pret (lucru mare!!!), dar saltele de plaja intr-o stare jalnica (murdare, ude, rupte vai mama lor) si aduse intr-un sictir de baiatul de pe plaja cel care anul trecut era miezul de la gogoasa si conditiona umbrela de nr. de sezlonguri pe care la plateai: in primul rand minim 4 buc;

- nelipsita goana dupa seslongurile din primele randuri "rezervate" cu prosopul de romanasi cu noaptea in cap - traditie locala atestata documentar veche de mii de ani si imposibil de schimbat;

- in zona terenului de fotbal pe plaja am vazut in nisip cioburi de sticla - aviz amatorilor de plimbari cu SMURD-ul.

Concluzii:

1) nu merita banii pe care ii dai, degeaba camera este mare si spatioasa, pomisorii lumineaza noaptea ca la Craciun, daca restul serviciilor sunt mediocre; eu daca mergeam la pret intreg fara sa achizionez pachetul cu reducere de 35% plata integrala in februarie 2013, i-mi trageam palme si acum;

2) nu vom reusi niciodata sa facem ceva corect pt. turist cap coada: conceptul de AI sau UAI este foarte departe de noi;

3) daca nu ai ce face cu banii te duci si ii arunci la aceasta "minunata" locatie de pe litoralul romanesc.


[fb]
---
Trimis de The tourist in 02.07.13 13:48:55
Validat / Publicat: 02.07.13 14:50:30
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 2113 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (The tourist); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9899 PMA (din 14 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    DoreD
    [02.07.13 18:45:48]
    »

    Pe scurt: un complex unde camerele sunt mari, zonele verzi și aranjamentele impresionează, dar spațiile de cazare ar avea nevoie de mai multa întreținere. Înțeleg totuși că toate problemele semnalate au fost rezolvate?

    Masa delicioasă, dar terasa-restaurant prea mică pentru potopul de turiști. Da, asta este o mare problemă!

    Piscinele pentru copii mici și puține pentru capacitatea complexului - da, la câți copii sunt acolo, probabil așa este. În schimb cele mari sunt super!

    Plaja - mie mi s-a parut ok, apa mării foarte curată în zonă. Deci au revenit la șezlonguri gratuite? Bine! Chestia cu rezervatul se practica peste tot.

    Prețuri mari la băuturi? Discutabil.

    Cred că cea mai mare problemă a sejurului, a fost lipsa de receptivitate la cazare, mai ales înțelegând că a existat o opțiune de cazare exprimată la rezervare și ați mai fost acolo. Aș fi jurat că nu sunt în stare să organizeze așa ceva, fetele alea păreau complet depășite de situație...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    roth
    [03.07.13 00:12:50]
    »

    hamm, parca tot nu invatam de la vecini mimic... o tinem pe a noastra ca e buna asa... ? oare de ce?

    Spre deosebire de noi, altii stiu sa fie serviabili, atenti cu cererile clientilor si poate le merge mai bine acum pe criza decat inainte... desigur chestia cu omul sfinteste locul e valabila doar la ei!!!

    Acum nu cred ca trebuie sa te superi pe sat fiindca domnișoara dormea in post...tara noastra are multe de oferit, e drept ca oameni ca cei prezentati de tine nu fac cinste sistemului turistic dar sa gandim mai departe de prima impresie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    daniel_72
    [03.07.13 14:33:02]
    »

    Atat timp cat nu vi s-au oferit decat doua variante de cazare, iar restaurantul a fost aglomerat, se pare ca totusi sunt destui turisti care vin aici, iar "baietii" profita cat exista cerere, pe principiul - nu e fraier cel care cere, ci cel care da.

    Si daca imi mai permiteti sa adaug o concluzie la cele enumerate de dvs: mergeti mai la sud cat de mult puteti

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    PhoeniciaHR
    [04.06.14 17:11:53]
    »

    Tinem sa va multumim pentru review-ul dumneavoastra, mentionandu-va ca pentru noi sunt importante atat laudele, cat si criticile. Vom incerca sa acoperim cu raspunsul nostru toate cele scrise mai sus de catre dumneavoastra.

    Receptia- Trebuie sa fim intelegatori, si ingaduitori. Stim ca problemele nu se aduc la serviciu, insa, uneori, este imposibil sa te debarasezi de ele, de stres, de oboseala. Suntem convinsi ca domnisoara v-a tratat cu respect. Daca nu ati primit acelasi apartament cu cel pe care l-ati solicitat in rezervare, ne asumam si ne cerem scuze pentru situatie. Persoana de la receptie a avut intentii bune, dorind sa va ofere un spatiu de cazare conform solicitarilor dumneavoastra, acest lucru fiind imposibil datorita persoanelor care si-au prelungit sejurul.

    Camera-Din cele spuse de dumneavoastra, problemele din camera v-au fost rezolvate cand ati solicitat acest lucru. Mobilierul si asezarea lui tin de design, pe care dorim sa-l improspatam de la an la an.

    Masa- Ne bucuram ca mancarea a fost atat de apreciata de dumneavoastra. Aglomeratia si agitatia din timpul meselor sunt datorate numarului din ce in ce mai mare de turisti, de la an la an. Cu putina intelegere si rabdare stim ca se poate gasi un loc unde iti poti servi masa. Turtitele sunt foarte gustoase si populare printre oaspetii nostrii, ele fiind bune consumate calde. Acesta este motivul pentru care mereu este coada. Tuturor le plac turtitele de la Phoenicia! Restaurantul are o capacitate de aproximativ 800 de locuri, numar suficient chiar si pentru un numar de turisti egal cu numarul maxim al capacitatii complexului, deoarece nu toata lumea alege sa manance de la inceputul programului de masa, care dureaza 3 ore. Credem ca desertul se serveste dupa masa, de aceea intervalul de timp in care este disponibil bufetul cu deserturi este plasat in intervalul orar respectiv. Preturile sunt unele obiective, aliniate celor practicate pe intreg litoralul, iar meniul de seara este unul a la carte. Spuneti dumneavoastra ca in meniu o salata de vinete de 150 de grame costa 9 lei, iar pe nota de plata o portie de 500 de grame a costat 30 de lei. Asadar, 27 de lei costa 450 de grame. Cu siguranta diferenta de 3 lei este acoperita de cantitatea de 50 de grame.

    4). Piscinele- Cei care doresc sa stea la piscina, pot alege un sezlong din cele aproximativ 500 disponibile pe cele 6 piscine.

    5). Plaja- se curata seara de seara, deoarece ziua aceasta operatiune ar fi ingreunata de prezenta umbrelelor, a sezlongurilor si a multimii de turisti. Anul acesta nisipul este cernut fin, numarul sezlongurilor suplimentat, si problema saltelelor rezolvata. Problema rezervarii sezlongurilor dis-de-dimineata de catre turisti nu tine de noi. Fiecare turist isi doreste un loc cat mai aproape de apa, iar acest lucru devine o problema, mai ales in plin sezon. Speram ca suplimentarea numarului de sezlonguri sa rezolve cumva acest inconvenient.

    Consideram ca am implementat conceptul de All Inclusive intr-un mod corect, pretul fiind unul justificabil pentru serviciile si facilitatile pe care le oferim. Stim ca este dificil sa privesti totul intr-un mod relaxat, fara ochi critici, insa va invitam la acest exercitiu, si, cine stie, poate lucrurile va vor parea mai frumoase. Va asteptam si anul acesta la Phoenicia Holiday Resort pentru a va petrece concediul.


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    daniel_72, DoreD, PhoeniciaHR, roth
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033623933792114 sec
    ecranul dvs: 1 x 1