ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Galati
ÎNSCRIS: 16.06.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

[hotel Meduza] Bataie de joc este acest hotel

TIPĂREȘTE

Cazarea s-a facut la ora 15. Stiam ca in acest hotel camerele sunt minuscule, dar parca impactul vizual a fost mai mare. Patul matrimonial sunt de fapt doua paturi unite care se pot desprinde, oricand in timpul noptii si sa te trezesti pe jos.

Aerul conditionat care atarna deasupra oglinzii era m i z e r a b i l. Perdelele inca si-au pastrat izul comunist. Spectacol exista 24/24, deoarece peretii NU sunt izolati si auzi ce zic si ce fac vecinii de la 2-3 camere mai incolo.

Mancarea este de cantina. Piureul il face probabil cu un cartof si 1 litru de apa, ca sa faca economie la cartofi.

Am vazut si o musca fiarta intr-unul din recipientii cu mancare, probabil era condiment mai special.

Ajungem la prajituri. Sunt din acelea minuscule, mini-tot. Am avut tupeul sa cer 5 prajituri minuscule pentru copilul meu si mi s-a raspuns ca limita este de 4 prajituri minuscule pe persoana. (what???). Printre calcatul in picioare si goana dupa mancare, sa te fereasca sfantul sa stai mai mult de 10 minute cu mancarea in fata, pentru ca vine un ospatar si ti-o ridica imediat, fie ca ai terminat sau nu de mancat. Nici nu ai timp sa ii explici ca ti-a luat mancarea din fata.

Vestitul pool-bar, nu beach-bar, respecta conditiile cantinei. Intr-un pahar de unica folosinta ti se da inclusiv CAFEAUA FIERBINTE, pe care bineinteles nu o poti tine in mana fara sa te frigi. Bauturile sunt cele din gama pepsi, seven up, mirinda si apa plata. Pana la ora 7 este deschis barul. Doar suntem in concediu si la ora 7:30 toata lumea doarme. (NOT)

Plaja este numai cu prosoape, nu gasesti un amarat de sezlong. Doar cei de la hotel, prin intermediul pool-barului inchiriaza CONTRA COST sezlong, pe care il iei sub brat si pleci cu el intre prosoape.

ALL INCLUSIVE nu exista. Exista mic dejun, pranz, cina si bauturi de cantina de la pool bar intre intervalul 9-17. Se lauda si cu Snack-uri intre mese. Haha, astea sunt o gluma iefina. De fapt sunt niste chestii improvizate din foietaje mici si puse intr-un loc unde navalesc mustele.

Ultima zi - Check out. Am platit prosoapele pentru ca am indraznit sa ma sterg cu ele si s-au murdarit superficial de la culoarea parului. Circul a fost in toata regula, femeilie de serviciu (foarte tinere si neexperimentate) au iesit cu prosoapele din camera noastra in holul mare al hotelului si le fluturau, aratandu-mi unde sunt murdare. Turistii din jurul meu, au inceput sa le reproseze si ei cameristelor ca exagereaza si acelea nu sunt prosoape murdare. Practic se formase doua fronturi, cameristele cu prosoapele ridicate in hol si turistii care le ziceau ca sunt *****.

Cum spune sotul meu, voi reveni la acest hotel cand toate statiunile din Romania si strainatate vor fi inchise.


[fb]
---
Trimis de Criystina86 in 07.08.17 07:13:27
Validat / Publicat: 07.08.17 08:19:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD.

VIZUALIZĂRI: 1557 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Criystina86); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [07.08.17 08:19:11]
    »

    @Criystina86: Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 42&ridAnt=80237

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [07.08.17 08:46:39]
    »

    @Criystina86:

    Am platit prosoapele

    OK, de plătit le-ai plătit, dar ți le-au împachetat frumos și ți le-au dat acasă (cum e normal pentru o marfă pe care ai plătit-o), sau au rămas la ei?!?

    giuliani
    [07.08.17 09:32:29]
    »

    Sa ne mai miram ca lumea prefera sa plece oriunde in strainatate doar ca sa nu mearga in Romania?

    Djbobo*
    [08.08.17 20:23:35]
    »

    Imi pare rau de prb care le-ati avut si ca v-ati ratat concediul, dar va meritati soarta din plin, in primul rand ca nu va documentati inainte de-a lua un sejur si in al doilea ca nu luati atitudine la fata locului, doar pe net va spuneti oful!

    muppetz
    [24.08.17 11:24:16]
    »

    Tocmai am pomenit si eu de[spre] aceeasi intamplare nefericita, cu prosoapele, intr-un review pe aceeasi tema cu hotel Meduza. Initial nu v-am gasit postarea dar un alt cititor m-a atentionat (incl. webmasterul) si v-am citit.

    OK, sunt total in asentimentul d-voastra. Am asistat la discutia referitoare la prosoape si v-am fost suporter. E de noaptea mintii ce s-a intamplat...

    Imi pare sincer rau de experienta prin care ati trecut!

    Toate cele bune si va urez pe viitor un alt concediu mai placut si fara evenimente jenante. Binenteles intr-o alta tara mai civilizata!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru
    [24.08.17 11:40:11]
    »

    Sunt CU TOTUL de acord că reacția hotelului a fost disproporționată și, prin consecințele sale publice, CU TOTUL neprofesională.

    ÎNSĂ: eu, în calitate de turist, dacă treceam printr-o asemenea ”incident” — dacă aș fi murdărit, cel mai probabil ireversibil, un prosop, mergeam la recepție și semnalam, spunând ”îmi pare rău, dar se pare că am distrus un prosop. Dacă e cazul, suport contravaloarea lui”.

    Într-o lume NORMALĂ, un hotelier profesionsit mi-ar fi spus ”no pb, se mai întâmplă” sau, la fel de normal (în opinia mea), m-ar fi pus la plată pentru o valoare MICĂ a acelui prosop (mică pentru că în mod evident ”valoarea” lui s-a amortizat deja, prin folosirea sa, posibil o perioadă consistentă de timp)

    giuliani
    [24.08.17 11:47:55]
    »

    @tm67bru: Acum cativa ani la o terasa din Romania am spart un pahar de bere cu picior. Evident nu era nou paharul, dar am fost obligat sa platesc 5 lei pentru asta. M-am conformat, desi nu foarte fericit.

    Relativ recent am vazut un eveniment de genul asta in Germania; s-a spart un pahar de bere insa absolut nimeni de la barul respectiv n-a schitat macar un gest urat, din contra, au adus o alta bere intreaga, fara nicio problema si nici nu s-a adus in discutie macar plata paharului. Sunt convins ca in ambele situatii erau primite gratis sau la un pret f mic de la producatorul de bere pe principiul ca daca cumperi timp de 1 an bere de la Silva iti dau si vreo 20 de pahare gratis, sau la preturi infime.

    Situatii asemanatoare, tari diferite, reactii diferite. Mi se pare urat sa pui clientul sa plateasca pretul intreg al unui produs nou (pe care e f posibil sa il fi primit gratis sau la un pret mai mic decat pretul pietei) pentru un produs uzat (sunt convins ca nu era nici prosopul ala nou-nout.

    tm67bru
    [24.08.17 12:00:37]
    »

    @giuliani: am votat doar doar B/U ecoul tău:-), pentru că nu ții seama / nu realizezi că Germania și Ro sunt două ”lumi” diferite.

    În Germania e NORMALITATEA aia de care pomenesc eu mai sus. În România, din păcate, mai avem ”un pic”.

    Dacă în România nu s-ar ști că ”ce distrugi, (e posibil să) plătești”... FOARTE multe (de fapt ȘI MAI MULTE) s-ar distruge - unele din pură superficialitate, nepăsare etc; altele poate chiar intenționat, din pură prostie / proastă creștere (de obicei).

    Pentru că „așa-i românul”... // mă rog, mulți/destui dintre ei...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    muppetz
    [24.08.17 12:23:33]
    »

    @tm67bru: Imi pare rau, sunt in total dezacord cu d-voastra. Lasand la o parte cazurile izolate, degenerate, in care intr-adevar exista si romani dezaxati, labili mental care provoaca intentionat pierderi, acest caz reprezinta o scapare, un incident neintetionat pentru care exista multe, multe modalitati de acoperire financiara a costurilor. Acolo, afara, cei corecti, pierderile si le asuma si le sunt decontate de sistem, aici acestea sunt bagate in buzunar in detrimentimentul clientilor. Nu cred ca suntem o natiune de handicapati. Handicapat este, cred mediul de afaceri din Romania si nu vreau sa intru in amanunte dar declansatorul acestor tare este STATUL. La firma unde lucrez astfel de incidente cu costuri mari se numesc "riscuri de exploatare" si se trec pe costuri. Am citit pe aici pe undeva si in extrema cealalta in care cineva suparat pe managementul hotelului ca ii numara halbele de bere baute s-a hoatarat subit sa comande nenumarat halbe de bere pe care le varsa intentionat in fata chelnerilor si comanda imediat altele. Asta caz! Sau cineva cunoscut mie care frustrat de politica de preturi a hotelului, iarna, a decis sa faca 12 dusuri si bai pe zi cu scopul de a majora pretul platit hotelului pe apa calda.

    Da, dar asta cred ca este irelevant in compararea Germaniei cu Romania. Cazuri extreme sunt si aici si acolo. Asta nu inseamna ca noi, clientii in marea noastra majoritate suntem veniti de pe Luna. Pana si ciobanii veniti pentru prima oara la mare sunt, cred, grijulii cu proprietatea altora.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru
    [24.08.17 12:29:51]
    »

    @muppetz:

    Pana si ciobanii veniti pentru prima oara la mare sunt, cred, grijulii cu proprietatea altora.

    Ciobanii (adevărați) da, sunt de acord cu tine.

    ”Ciobanii” (cu ghilimele; de obciei de la oraș) — nu prea cred.

    Tu crezi, probabil, că-s puțini, în România. Că-s ”accidente”, ”accidentali”, precum în Germania.

    Permite-mi ca să te parafrazez, să nu fiu de acord. Sunt din păcate (mult) prea mulți... .

    Tare mi-e teamă că în anumite locații aproape că sunt majoritari, ca turiști...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Djbobo*, giuliani, muppetz
    Alte impresii din această RUBRICĂSteaua de Mare, complex hotelier:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052357912063599 sec
    ecranul dvs: 1 x 1