ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.10.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.03.11
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
SEP-2015
DURATA: 9 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 15 MIN

Între două mări (I)

TIPĂREȘTE URM de aici

Perioada sejurului: 30 august - 8 septembrie

Introducere

Titlul articolului a avut iniţial semnificaţia unui scurt sejur la Marea Neagră românească cu scopul de a-mi ostoi dorul de mare şi de plajă între „mările” adevărate, planificate cu mult timp înainte, sejurul de trei săptămâni din Antalya din mai-iunie (Royal Holiday Palace Lara, Delphin Exclusive Lara şi Sueno Deluxe Hotels Belek) şi cel de două săptămâni din Republica Dominicană, unde eram extrem de nerăbdătoare să revin la sfârşit de septembrie și început de octombrie. Trei luni de vară la muncă, pe caniculă, când toţi colegii sunt în concediu şi se întorc apoi relaxaţi şi bronzaţi, trec foarte greu. Aveam nevoie de această ieşire ca de aer, mai ales că aveam şi ceva probleme de sănătate, care nu prea răspundeau la tratament.

Surpriza a venit când soţul mi-a zis să-mi pregătesc bagajul că mergem la Majestic. Am aflat cu foarte puţin timp înaintea plecării. Cu jumătate de gură îl întreb: „Ok, la Majestic, dar la care? ” Primul care-mi venise în minte a fost cel din Olimp, la care petrecusem un sejur frumos în urmă cu foarte mulţi ani, aproape treizeci, când avea o altă denumire. Răspunsul mă linişteşte într-o oarecare măsură: „cel din Mamaia, desigur”. Recapitulez rapid în minte ce ştiam atunci despre acesta: are doar trei stele, chiar dacă ei se laudă cu trei stele + :D, are o poziţionare bună pentru Mamaia, într-o zonă care îmi plăcea mult cândva şi face parte din lanţul Phoenicia Resorts.

Rezervarea fiind deja achitată, nu mai aveam de ales :D. A urmat documentarea, mai mult din obişnuinţă, că oricum era doar de amorul artei, precum şi căutarea unui alt hotel pentru noaptea de sâmbătă, despre care am povestit aici, cazarea la Majestic începând de duminică.

Hotelul

Hotelul se află în zona de nord a staţiunii, într-o zonă în general liniştită. Oferă cazare în 241 de camere duble, 13 apartamente şi 8 garsoniere. Distanţa până la mare este de aproximativ 50 metri, foarte convenabil.

Parcarea

Hotelul oferă parcare proprie gratuită în limita locurilor disponibile. Aparent, parcarea este foarte generoasă, dar cu toate acestea se dovedeşte insuficientă pentru numărul mare de maşini.

Am ajuns destul de devreme la hotel, înainte de ora 12.00, chiar dacă ştiam că abia la ora 16.00 se face cazarea. Bine că nu la 18.00 ca la Voila :D, deci un progres. Interesul meu era să prind un loc de parcare în momentul în care plecau cei cărora li se termina sejurul, dar nu am avut noroc, majoritatea plecând după masa de prânz (13.00-15.00) pe care o aveau plătită sau mai pe seară pe răcoare, astfel că la a doua tură am găsit un loc liber în parcarea publică şi gratuită aflată în faţa hotelului şi în faţă la Rex. Ulterior cazării, înainte de cină, cu ajutorul paznicului parcării, am reuşit să ocup un loc în parcarea exterioară a hotelului, înainte de barieră, avantajul fiind acela că nu riscam să găsesc maşina blocată de alte maşini, extrem de important pentru mine care trebuia să pot folosi oricând maşina în cazul în care trebuia să ajung rapid la spital în Constanţa, dar, din fericire, nu a apărut o asemenea urgenţă. La spital tot am ajuns zilele următoare, dar pentru o consultaţie programată şi nu la urgenţă.

Cazarea

Am completat formularul de cazare, am primit brăţara, am lăsat un număr de telefon pentru a fi anunţaţi când era gata camera şi am plecat la plajă. Ne-am întors după vreo trei ore şi am primit imediat cardurile de la cameră. Am primit o cameră la etajul 9 cu vedere spre parcare, aşa cum solicitasem, deoarece doream să avem linişte. Ştiam din cele citite pe site că dacă alegeam o cameră cu vedere spre piscină nu aş fi putut adormi înainte de miezul nopţii când se termina programul artistic la terasa amenajată în grădina hotelului. Îmi aminteam că şi în urmă cu mulţi ani, când am stat la hotelul din spatele acestuia, am avut aceeaşi problemă cu muzica de la Majestic, chiar dacă oricum nu ne culcam mai devreme.

Am urcat folosind unul din cele trei lifturi de care dispune hotelul, toate funcţionând fără întreruperi pe toată durata sejurului.

Camera

Camera primită (903) a constituit pentru noi, în acelaşi timp, o surpriză şi un şoc. Am intrat într-un hol micuţ din care se intra în baie. În continuarea holului urma „dulapul”. Acesta era „dotat” cu o perdea agăţată pe o sfoară, perdea pe post de uşă la dulap, o bară cu trei umeraşe şi câteva rafturi. În partea inferioară a „dulapului” era minifrigiderul, mai mult decât un simplu minibar, care a funcţionat nesperat de bine după ce l-am dezgheţat noi :D. Soţul a fost şocat de acel dulap, eu doar m-am amuzat şi nu am avut nici cea mai mică intenţie de a-l folosi. Este greu de înţeles cum au putut improviza o asemenea chestie la un hotel de trei stele şi încă plus :D. Cred că nici la ţară la bunici nu există aşa ceva.

Am intrat şi în cameră. M-am bucurat să văd că am găsit un pat matrimonial mare, aşa cum solicitasem. Patul era încadrat de două noptiere cu două veioze interesante. „Sertarele” noptierelor constau în câte un coşuleţ gen Ikea, numai bune de rupt unghiile doamnelor. O măsuţă şi două taburete completau mobilierul. Interesant, dar prea întunecos şi în culori prea sumbre pentru gustul meu. În partea opusă patului mai era un birou cu trei „sertare” improvizate din acelaşi gen de coşuleţe de răchită, o oglindă, un televizor LCD LG şi un telefon. Unitatea interioară a aerului condiţionat model split era destul de bine amplasată, astfel că puteam dormi liniştiţi cu aerul pornit fără a ne bate în cap. Mi-a plăcut enorm faptul că vedeam marea din pat.

Baia nu prea mi-a plăcut:(. Nu exista o cabină de duş şi nici aerisire. Zona duşului era delimitată de restul băii cu ajutorul unei „borduri” din marmură şi o perdea împiedica apa să se împrăştie peste tot. Drept consumabile am primit două săpunele solide şi câte două sticluţe de şampon şi două de gel de duş. Nu ştiu dacă se completau sau nu, deoarece le-am folosit doar pe ale mele. Prosoapele albe, impecabile, au fost schimbate zilnic. Scurgerea de la chiuvetă era cel puţin periculoasă, orice obiect mai mic scăpat în chiuvetă fiind bun pierdut.

Balconul a fost unul din locurile mele preferate. Mi-a plăcut mult mai mult decât camera :). Cel mai mult mi-a plăcut vederea din balcon asupra mării (în dreapta) şi a lacului Siutghiol (în stânga). Între două mări - asta era prima impresie. Cred că acesta a fost şi motivul pentru care nu am avut, surprinzător pentru cei care mă cunosc :D, nicio tentativă de a schimba camera. Pe site-ul hotelului erau prezentate şi alte tipuri de camere, renovate, cu un mobilier mai nou, altele cu baie cu cabină de duş cu geam, nu cu perdea. Un domn pe care l-am cunoscut la recepţie când aşteptam să ne cazăm mi-a sugerat că dacă accept o cameră fără balcon (exclus pentru mine ca fumătoare înrăită) voi beneficia de baie cu cabină de duş şi ca bonus de facilitatea de a mă caza gratuit cu un copil până la nu ştiu ce vârstă, nu am reţinut deoarece nu era cazul meu.

Balconul era dotat cu două scaune şi o măsuţă, un uscător de rufe pliant gen masă. Dacă întindeam uscătorul de rufe balconul, spaţios la prima vedere, devenea brusc neîncăpător, nemaiavând spaţiu să ne mişcăm prin balcon. Un minus îl constituie amplasarea unităţii exterioare a aparatului de aer condiţionat chiar în balcon şi nu exterior acestuia, astfel încât, dacă aerul condiţionat era pornit, în balcon se făcea o saună perfectă :)). Un plus îl constituie draperiile din pânză groasă care protejau de soare, dar, mai ales, de vânt. Având în vedere problemele de sănătate cu care m-am confruntat pe perioada sejurului, am petrecut multe ore în acest balcon, admirând marea.

Curăţenie în cameră s-a făcut zilnic, cu simţ de răspundere, prosoapele au fost schimbate în fiecare zi, iar lenjeria cam la două-trei zile. O singură dată am refuzat curăţenia, fiindu-mi prea rău să mă dau jos din pat şi solicitând doar schimbarea prosoapelor, dar camerista a recuperat a doua zi. Mi-a plăcut programul de lucru al cameristelor. Într-o zi începeau curăţenia de la un capăt al holului pentru ca ziua următoare să înceapă din capătul opus. Astfel, o zi ne făcea curat până în ora 10, iar ziua următoare venea pe la ora 13. Echitabil :).

Restaurantul

Nu credeam că voi spune vreodată asta despre un restaurant din România, dar mâncarea de la Majestic a fost excepţională, proaspătă, variată, bine gătită, foarte gustoasă şi nu exagerez cu nimic. Din acest punct de vedere, pot afirma că am avut mare noroc. Eram sub tratament pentru probleme cu stomacul şi îmi era o frică teribilă ca, dintr-o prostie, să nu complic şi mai mult situaţia care oricum nu era deloc roză. Toate temerile mele s-au dovedit neîntemeiate. Am mâncat cam tot ce am poftit, cu o moderaţie care nu mă caracterizează în condiţii normale :D, şi am fost ok.

La cazare am fost informaţi că micul dejun îl avem inclus în preţ, iar pentru celelalte mese am primit bonuri valorice în sumă de 1100 lei. Degeaba ne-am documentat noi în timpul scurs din momentul rezervării şi până la sosirea la hotel. Degeaba povesteau toţi cum au mâncat de prânz şi de seară în sistem bufet suedez. Vise, taică.

Cum socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg, aşa şi noi am aflat că, exact din ziua sosirii noastre, se schimbă regula jocului, în sensul că vor servi cina în sistem a la carte:(şi doar prânzul bufet suedez. Să protestez, era inutil. Nu m-am putut abţine să nu comentez faptul că informaţia nu a fost disponibilă la momentul rezervării, ceea ce nu mi se pare deloc corect, că suntem puşi în faţa faptului împlinit. Au bălmăjit o explicaţie în doi peri cum că ar avea mai mulţi turişti cu demipensiune decât cu all inclusive, de parcă nu ar fi ştiut de la bun început, mulţi rezervând sejururile cu mult timp înainte şi că nu înţelege nemulţumirea mea. Da, era şi greu de înţeles că, pe lângă faptul că plăteam sensibil mai mult, mai trebuia să aştept şi zeci de minute până îmi aduceau comanda.

Chiar din prima seară am avut confirmarea că nemulţumirea mea este întemeiată: 55 (cincizeci şi cinci) de minute am aşteptat pentru o ceafă la grătar cu cartofi, de ajunsesem să mă întreb dacă nu cumva abia după ce am comandat au plecat să caute porcul, să-l prindă, să-l asomeze şi să-l tranşeze pentru ca, în final, să arunce două bucăţi de carne pe grătar pentru noi doi, iar toate astea durează, nu-i aşa? , dar am trecut şi peste asta. Încet-încet şi-au intrat în ritm, astfel că în zilele următoare timpii de aşteptare nu au depăşit treizeci de minute. Deşi cam scumpă, mâncarea era bine gătită, porţiile generoase şi prezentarea aspectuoasă. Pe lângă ceafa de porc am mai testat din meniu frigăruile şi cotletele de berbecuţ. Toate au fost foarte bune. Iar la desert, papanaşii au fost preferaţii mei.

Toate mesele le-am luat afară în grădina frumoasă a hotelului. Fiind mai matinală de felul meu, nu am întâmpinat niciodată probleme în găsirea unei mese pe alese.

Micul dejun era suficient de variat şi consistent, chiar dacă unii l-ar putea considera repetitiv. Eu timp de zece zile nu m-am plictisit. Cei mai răbdători puteau sta la rând pentru omlete personalizate după dorinţă sau pentru clătite şi gogoşi. Eu nu am stat.

Mi-a plăcut faptul că ofereau cafea cu şi fără cofeină la filtru, la automat sau... la ibric. Chestia asta mi-a plăcut teribil. Am uitat să precizez faptul că fiecare îşi prepara singur cafeaua la ibric. Exista o plită cu mai multe ochiuri, câteva ibrice de diferite mărimi, cafea, zahăr tot ce trebuie. Doar în două dimineţi am fost plină de iniţiativă şi am băut o cafea exact pe gustul meu, constatând totodată că nu mi-am pierdut îndemânarea, pentru că, de când cu espressoarele automate şi alte cele, mai beau cafea la ibric doar când mă întorc din Turcia cu cafea turcească adevărată. Prima dată a fost chiar amuzant că a apărut o tanti, mă vede şi, foarte bucuroasă, îmi zice: „Aaa... faci cafea la ibric? Vreau şi eu două cu zahăr”. S-a blocat când i-am răspuns râzând că „Sigur că da, imediat, doar că am uitat să-mi pun şorţul şi boneta”. A plecat bombănind când a înţeles că dacă vrea cafea trebuie să muncească pentru asta. Avea brăţară de all inclusive şi probabil credea că absolut totul este inclus. Ţeapă! :D.

Prânzul

Pentru masa de prânz noi am „cumpărat” brăţări colorate, 55 de lei de persoană, care ne dădeau dreptul de a mânca după pofta inimii în sistem bufet suedez şi de a consuma orice băutură alcoolică sau răcoritoare din interiorul restaurantului sau de la barul din grădină strict în timpul programului de masă. Cei care aveau demipensiune nu aveau acces gratuit la barul din grădină, o situaţie puţin anormală care însă s-a rezolvat abia anul următor (2016).

Am uitat să precizez faptul că la acest hotel regimul de masă demipensiune include micul dejun şi prânzul, nu cina ca peste tot în lume :D.

Masa de prânz a constituit o surpriză plăcută pentru mine. Eu eram obişnuită cu sistemul all inclusive din Turcia, Bulgaria, Spania sau Republica Dominicană, unde cina este cea mai bogată şi mai variată masă a zilei, iar prânzul este aşa mai „subţire”, astfel că aici am constatat că este exact invers. La masa de prânz găseam o mare varietate de feluri de mâncare, unele s-au mai repetat pe durata sejurului, dar eu am avut mereu dificultăţi neştiind ce să aleg mai întâi :D. Doar supe/ciorbe erau câte trei feluri în fiecare zi, mereu altele. Voi aminti doar ciorba de burtă, excelent preparată, pe care am prins-o doar de două ori în zece zile, dar nici celelalte ciorbe nu erau de lepădat. Felicitări bucătarului! Diverse cărnuri, mici, cârnaţi şi peşte erau făcute la grătar în faţa noastră. Dulciurile au fost singurele care nu m-au impresionat prea mult, au fost ok, dar nimic deosebit.

Tot ceea ce am mâncat a fost foarte proaspăt şi foarte gustos. La un moment dat soţul îmi spune cât de încântat este de mâncarea oferită la Majestic şi că el a mâncat aici mai bine ca în Turcia la hoteluri de cinci stele cu pretenţii. M-am blocat. Într-un fel el chiar avea dreptate. Aici am mâncat mâncare românească ca la mama acasă, în timp ce în Turcia mâncam mâncare internaţională şi multe feluri turceşti tradiţionale, noi mereu experimentând feluri noi. Îmi venea să plâng doar la gândul că-mi voi petrece viitoarele concedii numai la Mamaia, chiar dacă am fi avut avantajul de a fi la doar două ore de casă. Nu concepeam gândul să nu mai merg în Tucia de care m-am îndrăgostit în urmă cu mulţi ani şi unde revin mereu cu drag.

Noi am mâncat doar pe terasa Restaurantului Majestic, dar în afara acestuia mai aveam varianta Restaurantului Pescăresc sau a Restaurantului Proţap. Nefiind mare amatoare de peşte, pe lângă cel pescăresc am trecut doar în mare viteză, fumul şi mirosul grătarelor de peşte fiind deja prea mult pentru mine. La Restaurantul Proţap am vrut să mănânc într-o seară când mi s-a părut a fi mai puţin aglomerat ca de obicei, atrasă de meniul extrem de tentant al acestuia. Curioasă din fire, m-am uitat mai întâi pe la alte mese la ce mai mănâncă unul şi altul şi... m-am speriat. Porţile erau nu mari, ci foarte mari şi cred că ar fi reuşit să mă pună chiar şi pe mine în dificultate =)). În prezentarea hotelului mai apare şi un Restaurant Unguresc, pe care l-am identificat în grădină, dar acesta a fost închis pe toată durata sejurului meu, firesc probabil fiind la sfârşit de sezon.

Plaja

Plaja aferentă hotelului Majestic este destul de aproape de acesta, puţin mai în dreapta cum priveşti spre mare. Plaja este foarte ok, cu nisip fin, puţine scoici şi intrare lină în mare, ca mai peste tot în Mamaia. Turiştii cazaţi la Majestic beneficiază de şezloguri la preţul de 10 lei, un preţ excelent în comparaţie cu alte plaje concesionate din Mamaia.

Plaja este curată, iar muzica nu-ţi sparge timpanele, ceea ce este un mare avantaj. Am folosit această plajă doar de vreo două ori în zece zile, deoarece sănătatea nu mi-a permis să stau la plajă aşa cum sunt eu obişnuită, iar pentru maxim două ore petrecute la plajă, dar de fapt mai mult în apă, nu se prea justifica închirierea şezlongurilor. Nu mi-a plăcut nici organizarea lor, cu câte patru şezlonguri grupate în jurul unei umbrele mari, neoferindu-ne prea multă intimitate şi nici umbră pe tot parcursul zilei.

Noi am preferat porţiunea de plajă liberă de şezlonguri din faţa hotelului Rex, unde ne-am descurcat foarte bine cu prosoapele din dotare, unele foarte groase şi pufoase aduse din Turcia cu nişte ani în urmă şi cu umbrela din dotare, cumpărată din Bulgaria în una din puţinele dăţi când nu am avut hotel pe plajă şi cu plajă privată.

Piscina

Hotelul dispune de o piscină mare pentru adulţi şi una pentru copii. Nu am folosit piscina, când marea frumoasă şi caldă era la doar doi paşi. După numărul mare al celor care se bălăceau în piscină atât adulţi, cât şi mulţi copii, pot presupune că apa era foarte caldă. În extrasezon, cei de la hotel se laudă că au o instalaţie care încălzeşte apa din piscina exterioară, ceea ce constituie un mare avantaj atunci când apa mării este încă rece. Îi cred pe cuvânt, eu neavând ocazia de a verifica informaţia.

În jurul piscinei sunt destul de multe şezlonguri, dar toate erau ocupate în permanenţă. În schimb, umbrele de soare erau foarte puţine, mult prea puţine, astfel că nu aş fi putut sta acolo chiar dacă găseam vreun şezlong liber, dar oricum nu m-a interesat. O singură dată am petrecut vreo oră la piscină, la umbră pe nişte fotolii comode, la o cafea bună luată de la bar, cât timp a făcut camerista curăţenie în cameră.

Altele

Hotelul nu are o sală de fitness în sensul clasic, dar dispune de câteva aparate de fitness dispuse în aer liber şi puţin la umbră pe o latură a piscinei.

Hotelul dispune şi de un mic spa cu masaje şi tratamente. Pe mine nu m-a interesat.

Există internet wireless gratuit peste tot în hotel, la piscină, în grădină şi funcţionează foarte bine. Am avut semnal bun inclusiv în camera mea de la etajul al nouălea. Doritorii au la dispoziţie şi un calculator în hol la recepţie, dacă au răbdare să plece copiii angrenaţi cu orele în jocuri online :D.

Pentru copii există două locuri de joacă, unul exterior în grădină şi altul interior în lobby, precum şi multe activităţi destinate acestora. Am remarcat accentul deosebit şi interesul acordat animaţiei pentru copii, prea activă şi prea zgomotoasă pentru gustul meu, astfel că seara, imediat după cină, părăseam hotelul pentru câteva ore de plimbare pe frumoasa faleză din Mamaia şi pe malul mării.

Programul artistic oferit seară de seară la terasa Majestic atrăgea şi turişti din afara hotelului.

Dacă recomand hotelul? Categoric, DA. Chiar dacă unele aspecte pe mine m-au nemulţumit, trebuie să recunosc faptul că este un hotel bun, cu un raport calitate preţ destul de corect, partea de restaurant a fost mult peste aşteptări, poziţionarea hotelului în Mamaia este una foarte bună, per total mi-a plăcut suficient de mult încât să revin şi anul următor :)). Pe mine nu m-a interesat deloc programul artistic pentru adulţi şi pentru copii – unul din punctele forte ale acestui hotel, dar tocmai datorită acestuia consider că Majestic este o alegere foarte bună pentru familiile cu copii.


[fb]
---
Trimis de nicole33 in 23.10.17 22:41:09
Validat / Publicat: 23.10.17 23:57:38
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2494 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

21 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Între două mări - vedere din balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 85000 PMA (din 70 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).

ECOURI la acest review

21 ecouri scrise, până acum

adrianbogdan
[24.10.17 00:56:18]
»

Stiu ca ai fi vrut la vreun Majestic prin Turcia, dar nu a fost sa fie de data asta.

Bun si asta.

Bun si primul vot care vine de la mine.

cloverina
[24.10.17 10:23:35]
»

Ăsta era hotelul de suflet al socrilor mei înainte să îi iniţiez în Turcia. Însă, vreau să îți spun, chiar și după Rixos, ei încă se gândesc cu drag și dor la Majestic. Pe aceleași considerente: e atât de aproape și atât de ok!

Mie una mi se pare cam scump pentru ce oferă. Lor le subvenţiona firma 50%.

Din perspectiva mâncării, da, este un hotel bun! Mie tot mi-e dor de un UAI turcesc. Dar am zis că nu mai calc în Antalya până la primul copil (de-o fi să fie) !

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster
[24.10.17 10:35:35]
»

Prin excepție de la cutuma prin care selectam doar articole ”de călătorie” ca MG-uri:

Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie - este apreciat complet și deplin reprezentativ pentru această destinație.

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[24.10.17 11:03:12]
»

@nicole33:

. Soţul a fost şocat de acel dulap, eu doar m-am amuzat şi nu am avut nici cea mai mică intenţie de a-l folosi. Este greu de înţeles cum au putut improviza o asemenea chestie la un hotel de trei stele şi încă plus. Cred că nici la ţară la bunici nu există aşa ceva.

La fel este, sau cel putin asa era in 2014, si la Phoenicia Holiday, care e de 4 stele. Si eu am fost mirata cand am vazut asa ceva, insa mi s-a parut extrem de practica solutia, pentru ca nu mai eram nevoita sa inchid si sa deschid usa sifonierului de nenumarate ori. Am gandit la vremea respectiva ca asa o fi moda in tara de bastina a patronului arab. Insa vad ca acest sistem e promovat in prezent de majoritatea magazinelor de mobila, avand mai multe avantaje practice (economisirea spatiului din camera si aspect estetic care poate fi schimbat ieftin si usor).

Am uitat să precizez faptul că fiecare îşi prepara singur cafeaua la ibric.

Cred ca au introdus treaba asta la cererea turistilor care doreau sa se simta ca acasa. Daca faceai si tu acasa cafeaua la ibric in mod obisnuit, ai fi apreciat aceasta facilitate.

Am uitat să precizez faptul că la acest hotel regimul de masă demipensiune include micul dejun şi prânzul, nu cina ca peste tot în lume.

Pentru mine, avand copii mici, aceasta varianta este ideala. Pranzul e esential atat pentru noi, adultii, cat si pentru copii. Cina pentru noi este extrem de usoara (o placinta, un iaurt, un biberon cu lapte, etc) asa ca nu o luam la restaurant, ci preferam sa petrecem orele respective la plaja, la plimbare pe faleza sau la locul de joaca. Presupun ca s-au gandit la familiile care nu pun pret pe cina, ca si a noastra, cand au ales acest sistem.

Am luat si eu in calcul acest hotel ca optiune de vacanta, dar am renuntat la idee din cauza numarului mare de camere de care dispune si a aglomeratiei din spatiile comune generate de numarul mare de turisti.

Stiu ca pentru tine acest lucru nu este un inconvenient, ci reprezinta o dovada a calitatii serviciilor, insa pentru mine calitatea, diversitatea si abundenta mancarii de la pranz nu poate compensa stresul cauzat de aglomeratia, alergatura dupa mancare si imbunzeala de la masa de pranz. Ma imaginez alergand dintr-un colt in altul al salii dupa mancare, avand continuu ochii dupa copii, ca nu cumva sa-i pierd din vedere printre puhoiul de lume.

Peste cativa ani poate ca aglomeratia respectiva nu ma va mai deranja si voi lua in calcul si acest hotel, in special pentru vederea superba asupra marii si lacului Sutghiol.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Corina70
[24.10.17 11:23:24]
»

@nicole33: Eu astept cu nerabdare si impresiile tale de anul acesta de la Zeugma:-).

Zoazore
[24.10.17 22:26:09]
»

@nicole33:

Soţul a fost şocat de acel dulap, eu doar m-am amuzat şi nu am avut nici cea mai mică intenţie de a-l folosi. Este greu de înţeles cum au putut improviza o asemenea chestie la un hotel de trei stele şi încă plus. Cred că nici la ţară la bunici nu există aşa ceva.

= Ba chiar și eu mă mir că n-ai schimbat-o!

Câteodată e bun ă și-o experiență de-asta!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33AUTOR REVIEW
[24.10.17 23:49:14]
»

@adrianbogdan:

Stiu ca ai fi vrut la vreun Majestic prin Turcia, dar nu a fost sa fie de data asta.

Sinceră să fiu, nu ştiu dacă îmi doresc neapărat un Majestic prin Turcia sau mai degrabă să găsesc resorturi turceşti de top, cu tot ceea ce implică ele, mai aproape de casă

Bun si primul vot care vine de la mine.

Mulţumesc şi te mai aştept pe la articolele mele, pentru că ai mână tare bună

nicole33AUTOR REVIEW
[25.10.17 00:03:55]
»

@cloverina:

Ăsta era hotelul de suflet al socrilor mei înainte să îi iniţiez în Turcia. Însă, vreau să îți spun, chiar și după Rixos, ei încă se gândesc cu drag și dor la Majestic. Pe aceleași considerente: e atât de aproape și atât de ok!

Eu am descoperit Majesticul după numeroase experienţe în Turcia şi am fost surprinsă foarte plăcut de restaurantul acestuia.

Chiar dacă este atât de aproape în comparaţie cu Antalya, eu la Turcia tot nu renunţ

Mie una mi se pare cam scump pentru ce oferă.

Şi mie mi s-a părut destul de scump, mai ales că am avut şi costuri suplimentare cu masa, neprecizate în articol. Dar astea sunt preţurile în Mamaia. Cu toate acestea, am revenit un an mai târziu la Majestic la mijloc de august, când a fost şi mai scump .

Mie tot mi-e dor de un UAI turcesc.

Te cred, şi mie mi-e dor, chiar dacă nu am tras chiulul ca tine.

Grăbeşte-te , că timpul trece şi Antalya te aşteaptă .

nicole33AUTOR REVIEW
[25.10.17 00:08:45]
»

@Zoazore:

Ba chiar și eu mă mir că n-ai schimbat-o!

Am eu piticii mei cu schimbatul camerelor dacă mă enervează ceva, dar aici m-am amuzat. Nu am folosit minunatul dulap, doar l-am ignorat. Nici duşul nu a fost pe gustul meu, dar nu a contat pentru că am petrecut mult mai mult timp în balcon admirând marea, decât în baie

Dar papanaşii i-ai văzut? Erau mai buni ca la Barca

Mulţumesc pentru vizită şi ecou.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33AUTOR REVIEW
[25.10.17 00:45:26]
»

@cris1982:

Avem gusturi diferite şi este normal să fie aşa. Voi sunteţi mai tineri, aveţi şi doi copii mici şi este normal să vă intereseze aspecte care mie îmi sunt indiferente. Eu am prezentat cum m-am simţit eu la acest hotel, fiindu-mi greu să mă pun în poziţia unei familii cu copii, dar din discuţiile cu cei cu copii, ce-i drept mai mari ca ai tăi, am dedus că oamenii au fost foarte mulţumiţi, unii fiind clienţi fideli ai acestui hotel de mai mulţi ani, iar numărul mare al copiilor cazaţi în hotel îmi oferă o confirmare a spuselor lor.

Despre "dulap" şi "sertare", aşa o fi moda, chiar dacă unii zic că ar fi influenţa soţiei patronului. Mie mi s-au părut penibile şi atât.

Pentru mine, avand copii mici, aceasta varianta este ideala. Pranzul e esential atat pentru noi, adultii, cat si pentru copii. Cina pentru noi este extrem de usoara (o placinta, un iaurt, un biberon cu lapte, etc) asa ca nu o luam la restaurant, ci preferam sa petrecem orele respective la plaja, la plimbare pe faleza sau la locul de joaca.

Comentariul referitor la sistemul demipensiune de România l-am făcut prin comparaţie cu sistemul demipensiune din alte ţări europene cu mare tradiţie în domeniul turismului. Pe mine doar m-a surprins, însă fără a mă afecta în vreun fel, deoarece în majoritatea zilelor am luat toate cele trei mese la Majestic. Au fost situaţii când nu am mâncat de prânz din motive personale de sănătate, dar cina nu am ratat-o în nicio seară . Plecam la plimbare imediat după cină încercând să mai ard ceva din caloriile acumulate

Aglomeraţia de la masa de prânz pe mine nu m-a deranjat, mai ales că mergeam la începutul programului de masă, când era mai lejer. Unul stătea la coadă la grătare, în timp ce altul aducea ciorbele, băuturile şi salatele. Ne-am descurcat binişor.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33AUTOR REVIEW
[25.10.17 00:50:44]
»

@webmaster:

Mulţumesc mult.

A fost o adevărată surpriză, chiar nu mă aşteptam

nicole33AUTOR REVIEW
[25.10.17 01:18:03]
»

@Corina70:

Va mai dura până voi scrie despre experienţa de la Zeugma. În general las impresiile să se mai aşeze şi apoi am multe altele despre care aş vrea să povestesc, dar timpul este mereu prea scurt.

Foarte pe scurt: impresiile sunt pozitive, dar articolul meu va fi unul mai subiectiv decât altele. Aici au fost mai mulţi factori care m-au influenţat. Am luat hotelul la un superpreţ, mult sub media pieţii, am beneficiat de un upgrade la o luxury pool suite superbă, care mi-a schimbat mult starea de spirit..., condiţiile de cazare fiind importante pentru mine, dar să nu anticipăm

Ştiu că ai fost şi la Zeugma şi la Belvil, aşa că aş încerca o scurtă comparaţie.

Mâncarea a fost mai gustoasă la Belvil, dar la fel de variată, cocktailurile au fost mai bune, plaja este mai bună la Belvil, la fel şi intrarea în mare este mai lină, aquaparkul este mai interesant la Belvil, cafeaua era infinit mai bună.

Cazarea a fost net superioară la Zeugma, personalul a fost mult mai amabil, spectacolele au fost mai bune şi mai profesioniste, petrecerile cu muzică live de după show-ul de seară au fost mereu reuşite, am găsit în fiecare dimineaţă şezlonguri libere în primul rând la plajă, mie îmi place marea care se adânceşte mai brusc, teritoriul mi s-a părut mai compact, preţul a fost mai mic.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Zoazore
[25.10.17 09:15:59]
»

@nicole33: I-am vazut! Cred ca-s mai buni ca la Barca, dar mai cred ca-s sub cei de la Moara vezi impresii

Corina70
[25.10.17 11:52:09]
»

@nicole33: Ok, nu-i graba.

Ca o paranteza, firul de iasomie sterpelit din gradina de la Zeugma (cred ca am povestit in impresiile mele de acum 2 ani), pe care l-am pus la prins si apoi in ghiveci, a inflorit din nou zilele acestea... ori de cate ori ii simt parfumul, ma gandesc la Turcia... tare dor mi se face...

mishu
[25.10.17 14:04:50]
»

@nicole33: Cred ca s-a comentat mult si bine pe aici iar eu nu mai am ce sa spun decat felicitari, votat cu mare drag... si in final asta conteaza .

Dar este totusi o recomandare buna.

nicole33AUTOR REVIEW
[26.10.17 06:25:47]
»

@mishu:

Mulțumesc pentru vizită, aprecieri şi ecou.

@Zoazore:

Şi eu te cred. Oricum ai reuşit să-mi faci o poftă teribilă.

Ca şi tine, cred că aş merge cu toată încrederea pe mâna lui Radu .

@Corina70:

Se adevereşte încă o dată vorba că florile de furat se prind întotdeauna .

Am fost de multe ori în Turcia, dar nu am niciun asemenea "suvenir". Când am fost pe Costa del Sol acum cinci ani, am luat şi eu o rămurică "ţepoasă" din jardiniera de pe balconul meu şi acum am o ditamai tufa, dar niciodată nu a înflorit atât de frumos şi bogat ca acolo.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Alex_Macedo
[27.10.17 16:32:50]
»

Cu drag, al 60-lea vot...

Mai multe nu spun... Știi tu! Nu te laud că nu ai nevoie dar... chestia cu sănătatea... ehm... Ai grija de tine!

nicole33AUTOR REVIEW
[27.10.17 21:20:39]
»

@Alex_Macedo:

Mulţumesc pentru vizită, ecou şi... încurajări

Cu sănătatea mi-am revenit. Am refuzat o operaţie aparent banală, dar cu posibile consecinţe grave pe termen lung, am făcut un tratament intensiv, dar nu tocmai eficient. Mi-am revenit trei săptămâni mai târziu în Republica Dominicană datorită multelor sucuri din fructe exotice proaspăt stoarse băute zilnic timp de două săptămâni . În acel paradis nu puteau exista oameni bolnavi, toţi fiind sănătoşi şi fericiţi

M'Liviu
[29.10.17 14:13:04]
»

@nicole33: da bine punctat. Sa gasim resorturi ca la turci dar mai aproape de casa...

nicole33AUTOR REVIEW
[29.10.17 14:50:30]
»

@m liviu:

Sa gasim resorturi ca la turci dar mai aproape de casa...

Da. Oriunde pe litoralul nostru ajung în două-trei ore plecând din Bucureşti. Mai puţin decât aş face cu avionul până în Antalya şi incomparabil mai puţin decât cu maşina.

Din păcate, speranţa de a găsi aşa ceva la noi este una redusă. S-a construit mult prea puţin în ultimii ani, iar cele mai multe din hotelurile vechi, chiar renovate, au camere mici, sunt înghesuite unul lângă altul, nefiind vorba de resorturi. Pe plajele concesionate de unele hoteluri vânzătorii ambulanţi de toate prostiile încă au acces liber, poluând cel puţin fonic liniştea turistului, cu "nămolul, piatra de baie, porumbelul cald etc. "

Singura variantă cât de cât apropiată de resorturile turceşti ca servicii, condiţii de cazare şi masă şi teritoriu am găsit-o la Duni Royal Resort în Bulgaria, dar turcii tot îmi oferă mai mult la aceiaşi bani. Însă ca distanţă avantajul este evident, am de parcurs cu o mie de kilometri mai puţin, două mii dus-întors, mai puţină motorină, fără cazări intermediare...

Mulţumesc pentru vizită şi ecou.

M'Liviu
[30.10.17 19:23:06]
»

@nicole33: Da am pierdut trenul. Bulgarii au fost mai primitori si au lasat sa se investeasca pe litoralul lor. Pacat. Din ce am vazut au aparut si la noi resorturi mari cu all inclusive dar cand m am uitat la preturi erau mai scumpe ca la turci si sunt convins ca servicile sunt sub... cu mult.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianbogdan, Alex_Macedo, cloverina, Corina70, cris1982, M'Liviu, mishu, Zoazore
Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.10176992416382 sec
    ecranul dvs: 1 x 1