ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.08.2015
DE Pod
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Calarasi
ÎNSCRIS: 28.06.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 6 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
74.17%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Un pic dezamagitor.

TIPĂREȘTE

Am fost cazate la pranz, imediat cum am ajuns la hotel. Dupa un zambet sec si un compliment in incercarea de a ma-ndulci, DUamna de la receptie mi-a dat cheia unei camere la parter. Din amintiri stiam ca la parter nu exista balcoane, insa am vrut sa ma conving; si asa a fost: o camera frumoasa, renovata, la prima vedere totul era in regula, insa balcon nu exista. Imediat am incercat sa schimbam camera, insa parerile de rau curgeau neincetat pe buzele duamnei.

Fiind fumatoare, am incercat sa deshid sita ferestrei, insa fara succes; pe langa asta imi faceam oarece griji pentru detectorul de fum din tavanul camerei, despre care am aflat mai tarziu ca este pus de decor acolo. De-ti trebuie tigari la parter, se poate iesi pe terasa din spate, cu vedere la mare si liniste -priveliste de care te poti bucura de pe balcon, daca ai un pic de noroc. M-am resemnat in legatura cu camera, asa ca am incercat sa fac un dus, insa apa era rece -probabil pentru ca au panouri solare pe acoperis si dimineata fusese innorat.

Inspirata de acest site, am verificat minibarul, daca functioneaza: nu functiona, insa pe hol am gasit o doamna de serviciu care mi-a inlocuit racitorul cu unul nou, desigilat sub ochii mei, care a functionat perfect tot sejurul. Asta a fost una din putinele mici bucurii ale cazarii (asta si faptul ca exista Wi-fi!!) Televizorul este mic, mai batran, cu o telecomanda frustranta, insa nu m-a deranjat in niciun fel -nu vii sa te uiti la televizor la mare, nu? Totusi, am vazut multe televizoare si racitoare noi sub scari, semn ca au de gand sa le inlocuiasca.

Din cate am citit, ultimele review-uri sunt foarte asemanatoare: camerele fara balcon sunt, intr-adevar, un blestem, neavand unde sa intinzi un prosop sau un chilot decat pe frumoasele lor fotolii, la cazare primesti un singur sul de hartie si un singur sapunel rotund, care se presupune ca-ti vor fi de ajuns pentru 5,6, 10 nopti. Pardoseala din baie e construita in asa fel incat sa impingi tu apa in scurgere dupa fiecare dus. Curatenia consta in strangerea gunoiului si, eventual, o plimbare cu matura prin camera.

Prosoapele sunt cate 2 de persoana, unul mare si unul mic, decolorate, patate cu ceva galben, solid, sau cu urme negricioase. In alte hoteluri, prosoapele miros a curat; aici sunt inodore. In cea de-a 5-a zi, inainte de a pleca la plaja, am lasat frumos impachetate prosoapele in cadita de la baie -semn cunoscut ca "Va rog sa-mi schimbati prosoapele! ". La intoarcere, le-am gasit in acelasi loc, cu toate ca gunoiul din cos fusese luat -semn de "Ne doare adanc despre doleantele tale, stai asa, ca stai bine. " Pe hol, doamna de serviciu mi-a zis ca o va trimite pe fata cu prosoapele pe la noi, afland totodata ca acestea ar trebui schimbate la 4 zile, respectiv la 3 zile pentru camerele de la parter- tratament preferential pentru cei amarati. Le-am luat si le-am mai folosit o zi, repetand schema in cea de-a 6-a dimineata. Cand am revenit in camera, prosoapele nu fusesera atinse. Asadar, am mers direct la receptie, unde duamna era tare ocupata cu o multime furioasa de turisti pe care nu avea unde sa-i cazeze. La cererea schimbarii prosoapelor, am ramas stupefiata in fata replicii: "Dar stiti, mai aveti doar o zi... " Nu m-am lasat pana nu am obtinut prosoapele noi -la fel de mizerabile, dar cumva curatate.

Am platit, ca oricare alt turist din acel hotel, o camera care ar fi trebuit sa-mi indeplineasca minimul de conditii pentru o saptamana, INCLUSIV un spatiu de zvantat carpele -un balcon, un schimb de lenjerie si de prosoape, poate doua sapunuri de proasta calitate si doua suluri de hartie igienica intr-o saptamana.

Nu stiu, totusi, cum rezista Duamna de la receptie (nu fetele tinere, care n-au nicio treaba cu nimic) care este foarte indiferenta la cererile de bun simt ale turistilor si care are parte de scandaluri-monstru cu cei care au platit cazare si care afla, cand ajung din toate colturile tarii, ca nu au unde sta. Tipetele de la receptie in intervalul 13-17 rasuna chiar si-n camere, la parter.

In concluzie, hotelul este bine situat, frumos renovat si... gata. Dotarile sunt de tot felul, ca nu cumva sa fie prea bine, iar personalul e din alta poveste. Daca nimeresti camera la etaj, fie pe partea cu soare, fie pe partea spre Cap Aurora, esti un fericit. Nu cred ca au de ce sa se planga cei cu balcon. Consider ca acele camere de la parter ar trebui sa aiba un pret mai redus decat cele de la etaj. Nu e corect ca pentru aceiasi bani sa te sufoci langa un geam de 100/50 cm, cu chilotii uzi pe care tre' sa vezi unde-i poti agata, in loc sa bei cafeluta pe balcon, in linistea valurilor. As putea recomanda acest hotel, dar nu in varf de sezon.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Pod in 07.08.15 19:56:08
Validat / Publicat: 07.08.15 21:29:06
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2774 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Pod); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Camera frumoasa, renovata, cu prosoape decolorate si patate de nu-vreau-sa-stiu-ce. Doar veiozele mai dau un aer vintage.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

Cesere
[08.08.15 00:05:50]
»

un vot maxim pt un articol scris la cald, la nervi... eu o paruiam pe administratorea aia... am patit la fel la otelul lu dragomiroaica la costinesti... exact la fel... de ce ne-am certat cu cel de la ghiseu.. a mai proasta camera ne-a dat

jamal
[08.08.15 07:43:47]
»

Probabil ca Duamna de la receptie rezista tocmai pentru ca este o duamna si nu o doamna...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Cesere, jamal
Alte impresii din această RUBRICĂCarmen Azzuro Hotel (ex Lidia) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044599056243896 sec
    ecranul dvs: 1 x 1