ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.08.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: pitesti
ÎNSCRIS: 22.08.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Fără pretenții...

TIPĂREȘTE

Cum ,,socoteala de-acasă nu se potrivește cu cea din târg ,,am ajuns să acceptăm acest hotel drept loc de odihnă și relaxare a bietelor noastre minți și trupuri istovite de munca de peste an.

(Pentru curioși, informez despre faptul ca agenția, destul de popularizată, din Bacău, nu a catadicsit să plătească ,,sejurul ,,achizionat din februarie, la Sentido Golden Star nici in aprilie. Prin urmare, la preluarea hotelului respectiv de Grifid, prețul inițial, deja achitat de noi, nu a mai fost suficient. Agenția nu a fost capabilă de o altă ofertă mai bună în aceeși bani iar noi am acceptat, de nevoie, hotelul despre care nu aveam, oricum, o părere bună).

Ajunși la hotel înainte de orele 14, am fost cazați, totuși, la etj. al cincilea, lateral, deși cerusem sea-view frontal, suficient de sus pentru a nu avea priveliștea obturată de numeroșii copaci stufoși care, ce-i drept, asigură umbră și răcoare, dar... dacă ți se repartizează o cameră la etaje inferioare...

Camera dublă nu părea de 4 stele, fiind mică și relativ curată, părere întărită la vederea băii (de două stele): mică, murdară, -sau superficial curățată, cum doriți să considerați-, fără cuvă, cu duș defect și cu prosoape desperecheate, uzate, nedemne de stelele hotelului. Aaaa, să nu uit, pereții camerei sunt foaaaarte subțiri. Așa am aflat de canapeaua ruptă din cealaltă cameră, sau de furnicile den balcon. La etajul 1, călătoreau prin cameră și goange, duse la recepție de vânător, dar nederanjate de stăpânii lor.

Din fericire pentru noi, priveliștea camerei și terasa hotelului, dar și poziția acestuia, la cinci pași de mare, au îndulcit amărăciunea... Nu mă pot abține să nu compar camera cu hotelul la care am continuat vacanța- Gradina, 3 stele.

Coborând la recepție, am fost informați, rece și sec, de corpolenta d-nă... probabil, șefă, că nu avem camera plătită și că trebuie să ne rezolvăm situația! NOI! NOI, care plătiserăm din februarie! au urmat telefoane la agenție, nervi, stres, dureri de cap, dar, ... s-a rezolvat repejor. Hotelul nu văzuse... plata!

Plaja hotelului este aproape, este îngustă dar curată, apa fiind curată și caldă. Șezlongurile erau gratuite doar pentru all-inclusive (deși n-am sesizat diferența de all-inclusive și la alte aspecte, cum ar fi băutura- tot autohtonă) ! Dar cele din față se ocupau la 6, odată cu răsăritul. Cum noi admiram și fotografiam trezirea soarelui din balcon, la 7, cand cobora soțul meu pe plajă, ocupa ce șezlonguri mai găsea. Oricum românii erau cei matinali, gălăgioși și nemulțumiți, extrem de numeroși oriunde. De fapt, m-am simțit ca la Mamaia, nu ca într-o țară (oarecum) străină, compatrioții făcând atmosferă oriunde.

Mîncarea a fost destulă dar fără pretenția de 4 stele, de vreme ce așa-zisele clătite și grătarul zilnic, nu se puteau mânca, totuși, crude, așa ca omleta apoasă. Cu toate astea, pentru 3 stele, mâncarea ar fi fost decentă (carne de mai multe feluri, pește la fiecare masă, fructe multe și produse de patiserie medii dimineața) Dulciurile erau, in mare parte, necomestibile, doar înghețata era bună. La băutură îi las pe pricepuți să comenteze, Eu cred că a fost ok.

Terasa umbrită a hotelului este punctul lui forte, cu tot cu priveliștea aferentă, iar grădina micuță merită și ea apreciată. Vecinătatea cu Grifid Vistamar asigură, doar auditiv, enterteinment-ul care este slăbuț la Kaliakra Palace, dar... există.

Piscinele doar le-am reperat, dar nu le-am folosit deloc. Barmanii erau, scuzați cuvântul, urâcioși, sau ursuzi sau antipatici, cum preferați.

Pentru edificarea privind gradul de interes al managerului pentru confortul turiștilor amintesc de liftul defect 3 zile cel puțin, asa încât întreg hotelul era deservit doar de un lift așteptat mult și bine. Doar Dora, camerista, se străduia să mulțumească, schimbând consumabile uneori făcând chiar exces, dacă dovedeai atenție.

În concluzie, dacă ar avea 3 stele, acest hotel ar fi excelent. Având 4 stele, nu se ridică la standardele respective, din punctul meu de vedere. Precizez că îl compar cu Grifid Arabella, cu Gergana, dar și cu hoteluri de 3 stele.

Cu toate aceste plusuri și minusuri îl recomand pentru poziția în stațiune, pentru împrejurimi, dar astea nu țin de management unde se mai poate interveni dacă... Dar ,,banul este ochiul dracului ,,nu???


[fb]
---
Trimis de floracol in 02.08.16 20:33:36
Validat / Publicat: 02.08.16 21:05:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 1300 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (floracol); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Vedere de pe terasa umbrită
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmaster45
[02.08.16 20:55:11]
»

@floracol -

Nu mă pot abține să nu compar camera cu hotelul la care am continuat vacanța- Gradina, 3 stele.

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
floracol
Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Palace LTI Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032464981079102 sec
    ecranul dvs: 1 x 1