ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.08.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 16.08.17
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 3 nopți
prieteni
16 AD. + 3 COPII -- v: 16, 14, 12

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
10.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Un local de 'cinci stele'!

TIPĂREȘTE

Nu intamplator am denumit articolul despre un local si nu intamplator local de cinci "stele". Imi este extrem de dificil sa pot pune stelutele dupa cifra in cazul acestei destinatii.

Este de neinteles cum se poate clasifica in Romania un "hotel" la cinci stele atunci cand destinatia este un kitsch desavarsit, gestionat de personal care nu cred ca avazut ce inseamna cinci stele nici in filme, iar despre management, ma scuzati - SEFU, imi este extrem de greu de incadrat in vre-o categorie care sa aiba de-a face cu domeniul HORECA.

Experienta noastra: 19 persoane in 9 camere, adulti si adolescenti, 3 nopti si 4 zile luuuungi! La inceput, cu suficient de mult timp inainte, discutam cu o persoana agreabila si receptiva, care raspunde solicitarilor si mesajelor foarte repede.

Primim oferta pe care nu o comentam sau incercam sa o negociem dat fiind intervalul solicitat 12-15 August. Acceptam pret pentru pachet format din cazare, pensiune completa (fara a ne fi specificat ce include in zona de bauturi, doar ne-au fost prezentate exemple de meniu), transfer Murighiol - Hotel - Murighiol si o excursie optionala pe salba de lacuri la nord de Crisan de 3-4 ore.

Am ajuns in Murighiol la ora agreata, transferul a fost organizat realtiv bine.

Odata ajunsi pe nava (este o nava pana la urma cu destinatie de hotel plutitor), nu am primit nici un instructaj referitor la regulile la bord, nu era organizata primirea sau alocarea familiilor in camere.

Fiecare a ales camera care a considerat a fi potrivita lui, in grup fiind si o familie care a solicitat o camera tripla fiindu-i confirmata. In realitate, camera tripla este o camera cu pat matrimonial (dubla) in care a fost inghesuit un al treilea pat in asa fel incat, datorita obiectelor de mobilier total inutile, nu se putea deschide geamul.

Toate camerele sunt dotate cu unitate split pentru Aer conditionat. Din pacate, sistemul de AC functioneaza pe jumatate din camere, o unitate centrala fiind stricata. Singurul lucru pe care-l obtineai era o aplificare a unui miros sublim deranjant de deodorant de camera, folosit in excces in intreg stabilimentul.

Lenjeria murdara, baia "spoiala" totala, tocarie uzata peste nivelul declarat de varsta a hotelului, plase de insecte murdare la propriu, mizerie multa, paianjeni peste tot, obiecte sanitare ciobite sau cu urme vizibile de uzura.

Singurul punct pozitiv fata de alte hoteluri plutitoare in care am fost in Delta Dunarii este apa menajera fara miros de mal si relativ limpede.

Faciltatile declarate de cinci stele sunt inexistente. Cabinele de dus cu "hidromasaj" nefunctional si cu radio sau cada de jacuzzi de pe terasa umpluta cu apa din Dunare "naturala" nefiltrata si de culoare maro, prizele sparte cu cabluri neizolate sau marginile ruginite si rupte ale parapetilor de exterior, mizeria generala de pe toate suprafetele podelei si paianjenii omniprezenti alaturi de pozele inramate cu cai pe post de tablouri originale constituie elemente de acordare a clasificarii actuale.

Mancarea pregatita destul de atent de personal, departe de statutul de chef, a fost bazata in mare parte pe peste local congelat si exclusiv pe baza de stiuca si caras. Mic dejun modest, cu oua prajite, omleta cu legume, sunca cu cascaval intr-o forma predefinit presata, bacon prajit, rosii si castraveti relativ proaspete alaturi de o telemea cu subdimensionata.

Meniul de mic dejun a inclus de altfel si clasicele cereale (2 tipuri) de la Lidl, lapte incazit de Kaufland, iaurt vrac pus in carafa, gem si unt ambalat. Pe masa se serveste paine prajita facuta "in casa" cu miros de ranced. Cafea gratis doar la mic dejun, iar apa exclusiv la dozator este gratuita toata ziua.

Pentru pranz si cina nu are rost sa povestesc, foarte modest fata de alte locatii cu mult mai putine stele. In principiu pranz cu ciorba, fel principal si o prajitura, iar cina cu fel principal si ceva dulce.

Atitudinea personalului a fost relativ ok, saracii facand ceea ce stiau mai bine, dar modesti, foarte modesti fata de pretentiile locului.

Atitudinea managerului a fost din alt film decat nivelul clasificarii localului. Extrem de iritati toti membrii grupului de lipsa de implicare a sa, de lipsa de dialog si intelegere a problemelor reale pe care le are in unitate, Domnul Vali - Managerul proprietar declarat a continuat sa ne ignore reclamatiile servind masele alaturi de familie si prieteni in acelasi local.

Am acceptat la un moment dat sa toleram ignoranta lui fata de noi, dar sa intelegem si ignoranta fata de volumul maxim al "smarfonului" copilului propriu care reda episoade de reclama la jocuri cu limbaj de genul "atac armat", "masacru", "distrugere", "eliminati" a pus capac nivelului nostru de indulgenta.

Incercand sa ii comunic faptul ca am inchis muzica de ambient (la care poti avea acces prin laptopul conectat la Youtube pus pe o boxa imensa din dreptul mesei tale) astfel incat sa ramane ambientul "umplut" doar de sunetul "smarfonului" odraslei, am primit amenintari directe si relativ cu iz de violenta din partea acestui personaj numit sef de genul "spui ceva de copilu' meu?". Reactia verbala a fost foarte violenta, recomandandu-mi sa iau loc la masa si sa las ciocu mic ca ma si da afara!

Am incercat sa ii explic ca in momentul in care am achitat un avans de 50% acceptand oferta lor, a fost practic consimtit un contract intre parti pe care el trebuie sa il respecte. Oricum, respectul fata de client al acestui personaj, implicit atitudinea unei parti din personal, nu sunt compatibile cu domeniul in care incearca sa faca afaceri: HORECA.

Concluzie: am facut plangere la ANPC, la Min Turismului si la ANAF cu privire la conditiile si serviciile prestate in aceasta unitate de cazare si restaurant. Este strigator la cer ca in Romania anului 2017 sa intalnesti intr-o zona asa de frumoasa si linistita experiente de tipul serviciilor Hotelului Plutitor Splendid Crisan!

Faptul ca te afli cazat pe un Hotel Plutitor in mijlocul pustietatii te face captiv pe nava si intr-un fel trebuie sa gasesti echilibrul de a depsi anumite neplaceri astfel incat sa ai sentimentul de siguranta ca vei putea pleca de acolo dimineata. Este ceea ce am simtit in serile petrecute in acest local.

Total NERECOMANDAT.


[fb]
---
Trimis de Nashu in 16.08.17 23:10:40
Validat / Publicat: 17.08.17 00:19:20
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CROAZIERE în #DELTĂ.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2146 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Nashu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 frigider mixt tip HORECA: momeli de peste alaturi de alte alimente si bauturi imbuteliate.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 22700 PMA (din 18 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [17.08.17 00:18:45]
    »

    @Nashu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    webmaster
    [17.08.17 06:29:11]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut” (interes crescut din pdv al politicii saitului!)

    — e fie (1) dintr-o destinaţie apreciată ca „inedită”, fie (2) despre un obiectiv/destinație la care, la momentul publicării, nu existau impresii recente.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    NashuAUTOR REVIEW
    [17.08.17 09:28:35]
    »

    @Nashu: Foarte bine descris, chiar cu blandete pe alocuri as putea spune. A se vedea ultima fotografie cu vitrina frigorifica in care troneaza pe raftul de sus momeala de pescuit (rame, viermi, etc), pe un raft mai jos fiind bautura care ni se servea noua.

    webmaster
    [17.08.17 10:55:59]
    »

    pt conformitate / claritudine: ecoul de mai sus a fost scris de userul „UnCautator”, colegă de serviciu cu „Nashu” - care a intrat de pe același calculator folosit anterior de „Nashu”.

    Acest user a încărcat, ulterior, un review despre acest sejur, publicat de noi (fără note) aici

    mishu
    [07.10.17 17:24:33]
    »

    @Nashu: Cred ca un chin sa petreci trei nopti in asemenea conditii. Si am o intrebare, reclamatia ta a primit vreun raspuns?

    Bun venit! insa iti spun si eu si sper sa vii si cu lucruri pozitive.

    Felicitari, votat cu placere.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    mishu, Nashu
    Alte impresii din această RUBRICĂCroaziere cu Hotel plutitor Splendid:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051797151565552 sec
    ecranul dvs: 1 x 1