GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Pentru a treia oara la Dobrotitsa - nimic nou, totul ok!
Am revenit la Dobrotitsa pentru al treilea an consecutiv pentru că am fost mulțumiți de raportul calitate-preț. (by webm: vezi impresiile din 2013 aici)
Sejurul a fost în perioada 1-8 august.
Am ajuns cu puțin înainte de ora 12 și fie datorită unei mici atenții plasate recepționerului — "tatuatului" :) —, fie faptului că i-am spus că suntem pentru al treilea an la ei, am primit camera în 10 minute, urmând ca brățările să le primim mai târziu.
Un angajat ne-a ajutat la bagaje, drept pentru care a primit 10 lei! Ținând seama că hotelul nu dispune de lift, ajutorul lui a fost de un real folos!
Camera primită era la etajul 3, în corpul din spatele recepției, cu vedere la terasa barului. Priveliștea te ducea mai mult cu gândul la munte decât la mare pentru că avea în fața ochilor niște brazi imenși!
Camera, ca de obicei, cu un pat matrimonial și unul single, curată și mică!
Prosoapele ne-au fost schimbate zilnic. Tot zilnic s-a făcut și curățenie în lipsa noastră. Ne-am intersectat cu doamna de la curățenie și i-am oferit 10 lei. În următoarele zile ne suplimenta și șamponelele????
Despre restaurant... nimic nou. Adică am avut parte de produse gustoase, proaspete și care erau suplimentate imediat când se terminau.
Mese libere se găseau la orice oră.
Legat de barmanii de la barul de la piscină aș avea ceva de obiectat, dar îi înțeleg????... în permanență aveau clienți! A nu se înțelege că toți erau așa!
Echipa de animație și-a făcut treaba:aqua-gym, polo, activități cu cei mici la miniclubul din clădirea hotelului Kaliakra, seara mini-disco, karaoke, etc.
Piscina a fost curată. A trebuit să ne aliniem și noi trendului și ocupam șezlonguri înainte de a intra la micul dejun-mea culpa ????
Am observat că în acest an, marea majoritate a familiilor cu copii prefera plaja și nu piscina.
Un alt aspect plăcut a fost că ne-am reintâlnit cu familii care și-au petrecut concediile la Dobrotitsa in ultimii doi ani!
Îi salut pe această cale pentru că știu că sunt membri AFA!
Wi-fi-ul funcționeză mulțumitor. Una din recepționere m-a ajutat cu o altă parolă decât cea clasică deoarece telefonul meu avea ceva probleme.
Plaja, care e la doi pași de hotel, e superbă! Niciodată nu am văzut ocupate toate sezlongurile rezervate hotelului!
Albena rămâne o stațiune liniștită, verde și potrivită familiilor cu copii mici!
Dacă recomand hotelul? Firește!
Trimis de cosminap in 25.08.15 18:03:25
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, C-tin și Elena, Nessebar, Duni
36 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cosminap); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.37055400 N, 28.08449800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
36 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@cosminap - Echilibrat, decent și frumos scris!
Mă bate gândul la vacanța viitoare... Câte etaje are hotelul de n-are lift?
@Zoazore: Hotelul are trei etaje, practic. Teoretic, patru????
Doar cu bagajele, la cazare, a fost mai complicat. În rest, n-am simțit lipsa liftului!
@cosminap - Aaa, ca. COM! Și-atunci nu eram operată și tot am urcat 4, adica 3 etaje! Nu-i greu!
P10 și P11 sunt superbe!
Mulțumesc mult, @cosminap!
Și... ai grijă! Ești urmărită!
Vacanțe însorite!
@Zoazore: Mulțumesc!
Avantajul hotelului e că-i la o aruncătură de băț de plajă!
Vacanțe frumoase să avem! ????
@Zoazore - Zoazore parca ar fi protectoarea hotelului Dobrotisa, desi nici n-a fost pe acolo, la toate parerile comenteaza, lauda sau critica...
@cosminap - Bun review-ul și bine că ai avut o vacanță reușită că asta e cel mai important!
@radubogdan - Zoazore planifică o viitoare vacanță acolo și ca orice turist interesat de condițiile de cazare, se implică! Cam asta facem toți membrii cu "ceva experiență" pe AFA. Ne felicităm, ne completăm și ne criticăm mai rar, unii pe alții.
@Zoazore: Ca să-l împaci pe colegul ante-menționat, încearcă să fi și protectoarea altor unități de cazare, poate așa le aduci noroc. Și ca o mică completare, încearcă să dai o tură și pe la HVD Viva Club, că știi despre ce vorbesc (asta ca să fac și eu "reclamă").
Cand revii de inca 2 ori la locatie e o dovada ca ai fost multumit. Un articol bun. Felicitari si multimim de recomandare
@andreieu - Nu tin sa-l impac pe @radubogdan, deoarece e din categoria " nu ma intereseaza sa ma informez, dar uite ce victima sunt "
http://amfostacolo.ro/impresii9.php? iid=61565&d=dobrotitsa-hotel--albena
La HVD Viva am fost in iunie 2008, dar e prea de multa vreme sa mai scriu! Si vezi ce frumos s-a dezvoltat de cand am dat eu pe-acolo?
Si, da, asa ma bate gandul pentru anul viitor: @Viki68r si @cosminap m-au cam convins!
@radubogdan - Parcă poți să știi? Eu măcar citesc TOT, nu doar cazări. Și-ntreb dacă am nelămuriri!
Vacanțe însorite!
@cosminap -
... 2 stele si cam atat. In afara de locatie si plaja nimic deosebit.
Abia m-am intors de la acest mult laudat hotel si voi reveni cu impresiile legate in special de mancarea foarte "proaspata si gustoasa" de acolo, inclusiv cu poze.
Cum sa laudati asa ceva si mai ales gratarul, pai si acasa faceti gratar, nu?
Sa fim seriosi cum sa dai 10 unui astfel de hotel?
Ne-a consolat doar gandul ca a fost alegerea noastra si nu ne-am asteptat la altceva decat la conditii si servicii de 2 stele.
Ceea ce am si primit.
Mergeti in continuare cu incredere!
Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni dar ma intreb si va intreb pe toti care ati fost anul acesta acolo, in ce alte "super locatii" ati mai fost?
@costi67: Încă din primul an în care am fost la acest hotel am fost conștienți că este de 2 *! Cu prețul pe măsură...
Grătarul nu l-am lăudat pentru că anul ăsta n-am mai avut răbdare să stăm la coadă! Iar după micii/cârnații bulgărești nu m-am omorât niciodată ????
N-am cum să compar Duni Royal Palace, Sol Nessebar sau Kaliakra (Albena) cu Dobrotitsa pentru că și prețurile sunt incomparabile!
Sincer, îmi pare rău că sejurul vostru nu a fost pe măsura așteptărilor!
@costi67 -
”Abia m-am intors de la acest mult laudat hotel si voi reveni cu impresiile legate in special de mancarea foarte "proaspata si gustoasa" de acolo, inclusiv cu poze.
Cum sa laudati asa ceva si mai ales gratarul, pai si acasa faceti gratar, nu?
Fără supărare, dar tu te-ai dus acolo DOAR pentru mâncare?
Se poate mânca foarte bine la terasele din stațiune. Nu te ține nimeni legat de restaurantul hotelului.
Dacă a fost alegerea ta și nu ți-a plăcut, ori nu te-ai informat cum trebuie, ori îți place să te victimizezi!
@Zoazore -
... nu ati inteles nimic si nici nu ma voi obosi sa mai raspund.
este o concluzie a mea la ce s-a scris despre acest hotel, inclusiv despre mancare, locatie etc
Consider ca trebuie sa oferim toate detaliile cu bune si cu rele despre orice destinatie de vacanta.
noi ne-am simtit bine si chiar si catelul nostru, insa trebuie sa spunem si ce nu e in regula, daca tot laudam oamenii vor crede ca acolo e raiul pe pamant.
Am vorbit cu turisti inclusiv din vest care au mai fost acolo, toti dezamagiti de faptul ca de la an la an acest hotel ofera servicii din ce in ce mai slabe.
Si zoazore am serbat ziua fetei la Grand Flamingo, nu vrem sa victimizam, dar nici nu pot accepta ideea ca este totul perfect acolo, nu ai inteles ce am scris, o vacanta desigur ca nu se rezuma doar la mancare.
Noi am facut parasailing, excurie pe mare de o zi cu all inclusiv s. a.
Trebuie sa intelegem ca nici cel mai bun hotel din lume din 2015 nu a primit nota 10.
Va doresc vacante minunate oriunde veti merge, dar incercati va rog sa fiti mai obiectivi si chiar critici uneori, ca doar asa vom primi servicii de calitate.
@costi67 - Nota se da raportat la oferta/ stelele hotelului. Nu poți pretinde servicii de 5 stele de la un hotel cu 2. Prețuri ca atare și servicii pe măsura lor.
@costi67 -
” Si zoazore am serbat ziua fetei la Grand Flamingo, nu vrem sa victimizam, dar nici nu pot accepta ideea ca este totul perfect acolo, nu ai inteles ce am scris, o vacanta desigur ca nu se rezuma doar la mancare.
Noi am facut parasailing, excurie pe mare de o zi cu all inclusiv s. a.
Atunci de ce n-ați rămas la Flamingo și-ați ales un hotel low cost? Din câte înțeleg, banii nu sunt o problemă!
Sau cauți hotelul perfect? Am o veste tristă: NU EXISTĂ!
Și nu că n-ar fi construit, ci pentru că se găsesc destui pentru care vacanța nu-nseamnă a fi cu cei dragi, a te bucura de ceea ce vezi, a te relaxa, ci-nseamnă a căuta spini în mămăligă.
Spui că ai bani! Lumea e largă! De ce ai ales TOCMAI acest hotel care pentru mine, cu buget mediu spre minim, e perfect? Ca să te poți plânge de ce condiții și servicii ai găsit aici?
” noi ne-am simtit bine si chiar si catelul nostru, insa trebuie sa spunem si ce nu e in regula, daca tot laudam oamenii vor crede ca acolo e raiul pe pamant.
N-ai tu grijă, că am înțeles perfect ce-ai vrut să spui! Știu, nici alb strălucitor, dar nici negru profund.Dar dacă evidențiem doar negrul și nu echilibrăm balanța, iar nu e bine.Și stai tu liniștit, că există și oameni echilibrați, care nu vor crede că-i raiul pe pământ din trei rew. pozitive și șase negative!
Tu așa ai crezut când ai luat vacanță la hotelul ăsta? Oare @cosminap s-a dus d-aiurea trei ani la rând acolo? Doar așa, să zică de bine de trei ori la rând? Mai gândește-te!
Vacanțe însorite!
@costi67: Nu știu foarte multe despre modul în care-și primește un hotel stelele, dar ce crezi că-i lipsește acestui hotel de 2*?
Scuze dacă iei întrebarea mea drept o polemică!
@Zoazore - Le cam zici si le cam zici bine.
@cosminap : dupa mine hotelul Dobrotitsa pentru 2* sau 2*+ are tot ce trebuie, restul sunt carcoteli. Nu pot sa cer la 2* sa fiu tratat ca la 5.
@Mircea P:
am pretins eu servicii de cinci stele?
asta ai inteles?
mai cititi odata, e chiar asa o problema sa spunem si ce nu e bine?
Faceti-va un fan club Dobrotitsa atunci!
Parca ziceai ca-mi place sa victimizez?
Acum imi reprosezi ca am bani
Afla ca la Dobrotitsa nu am reusit sa comand un tort, iar barmanii mi-au spus ca nu prepara cocktailuri nici macar contra cost, decizia managementului hotelului.
Si de cand la un hotel de doua stele mancarea trebuie sa fie proasta ca asa e la doua stele?
Dar asa e la noi, daca sare unul in put trebuie sa sarim toti
@costi67 - Nu mă provoca! S-ar putea să ai o surpriză și să-nființez fan-clubul! Că dacă vreau, pot! Dar nu-i cazul! Să nu exagerăm, zic.
Cum se face că niciunul de pe-aici nu înțelege nimic! O fi din cauza noastră? Sau a ta? Ai fi tu așa, mai neînțeles? Sau noi neînțelegători?
N-a zis nimeni NICIODATĂ c-ar fi o problemă dacă se zic și părțile rele. Dar dacă @cosminap s-a simțit perfect și n-a stat să caute nodurile din papură și spinii din mămăligă e vreo problemă? Se mai fac și concesii, se mai trec și cu vederea unele mici imperfecțiuni. Asta dacă nu vrem să ne stricăm vacanțele. Nimeni și nimic nu-i perfect, dar e perfectibil.
Te-ai gândit că, poate, și la bulgari e criză? Și că-s mai săraci ca românii, dar uite ce pot ei face-n turism! Ai găsit tu la noi pe litoral servicii mai bune la prețurile astea așa mici? Dacă da, bucură-te de ele.
@costi67: Mai rău, eu am sărit de trei ori în puț ????!!!
@costi67 - Nu ”să victimizezi”, ci să TE vicimizezi!
Nu ți-a reproșat nimeni că ai bani! Bravo ție că ai. Dar, dacă tot ai, de ce-ai ales un hotel de 2*? Că asta n-ai reușit să explici!
Și, iarăși, chestia cu mâncarea e pur subiectivă! Eu, de exemplu, nu mănânc mazăre, fasole boabe, morcov, așa că o mâncare care-ar conține așa ceva ar fi câh! Sunt alergică la multe și-aș putea să critic ABSOLUT ORICARE meniu, dar caut ceva să pot mânca în siguranță, că nu hotelul e vinovat. Și-ți garantez că nimeni din industria hotelieră, care e responsabil și ”crescut” de nemți, nu riscă să servească mâncare veche sau improprie, că și-ar pierde licența. Deși au ieșit de sub managementul german, de sub controlul lor n-au ieșit, că acolo-i investiție, nu glumă. A, că mai sunt și accidente... Nu contest! Dar se găsesc soluții!
În Albena e o cofetărie cu laborator care face torturi excelente. Ar fi fost o variantă. Restaurantul este să deservească turiștii, nu să facă torturi la comandă. Și nu toate hotelurile au barmani care să știe să prepare cocktailuri. Și dacă ți le făceau și le găseai și ăstora cusururi?
Așa e la noi? De unde știi tu cum e la mine?
@Zoazore:
Daca Dobrotitsa e un etalon pentru tine nu inseamna ca e si pentru altii, rolul AFA este de a oglindi in mod realist o locatie, nu e nimic rau in a spune si ce nu e bine, eu nici macar nu am scris impresiile de acolo si vad ca tot comentezi, iti place polemica si sa contrazici totul, cine nu e cu tine e impotriva ta
@costi67 - Eu chiar nu te inteleg. Unora le place Jazzul (Dobrotitsa). Ai fost acolo si nu te-ai simtit bine?? Scrie-ne sa vedem si noi care e problema. Eu nu am fost la Dobrotitsa dar l-am recomandat altcuiva si mi-a multtumit. Merg din 2009 in Albena si stiu aproape fiecare hotel. Depinde ce asteptari ai de la hotel/vacanta si cand platesti. Eu platesc intotdeauna in decembrie cel tarziu in februarie pentru cel mai mic pret.
Zoazore nu are nimic deosebit. L-am cunoscut si este OK. Nu cred ca vrea sa te contreze ci la fel ca si tine spune parerea despre hotel.
@costi67 - Sunteți deja la secțiunea dedicata hotelului Dobrotitsa. La câte opinii favorabile sunt aici, puteți să considerați că există deja un fan-club. Nu cred că cineva s-ar obosi să scrie de bine/rău fără a fi și adevărat. De altfel, am postat și chestiile care nu mi-au plăcut, dar pe care le apreciez ca minore raportat la cele 2 stele ale hotelului...
@costi67 - Serviciile cum ar fi comandarea unui tort (concierge, să zicem) le găsim mai sus de 2 stele. Practic cam de aici încep diferențele/ distanțele între 2 și mai multe stele. Cu cât stelele sunt mai multe, puteți adăuga/pretinde o serie de facilități proprii unității hoteliere pornind de la cele medicale, bucătărie (puteți emite pretenții de mâncare pentru papuași, specialități din buric de balenă roz sau ce vă trece prin cap și ei, ca să onoreze/păstreze multele stele se vor da peste cap să vă facă pe plac) până la divertisment pentru copii sau exclusiv pentru adulți...
Mâncarea la Dobrotitsa este OK, dar... ca la 2 stele: fără tort, cocktail, sucuri naturale...
Sper că nu v-am supărat cu glumele mele și în același timp v-am lămurit și afirmațiile mele referitoare la 2/5 stele în ce va privește.
@costi67 - Astept impresiile tale despre ce-ai vazut-simtit-patit acolo!
@All - Aveti dreptate! Suntem la sectiunea unui hotel despre care fiecare vrea sa afle, sa comenteze, sa-si spuna parerea. De rest, pace si prietenie!
@Zoazore:
... le voi scrie, si ca toata lumea sa fie multimita aflati ca sunt pozitive, nu inteleg de unde atata inversunare doar pentru ca mi-am permis sa spun ca nu toata mancarea era proaspata si gustoasa
@costi67 - Citeste putin pe-aici.
Poate nu vei mai fi asa incrancenat!
Vacante insorite si pe gustul tau!
@Zoazore:
chiar nu ai altceva mai bun de facut?
du-te la dobrotitsa atunci, tu nici nu ai fost acolo si tot comentezi aiurea doar pe baza la ce spun altii.
Un bun simt elementar era sa astepti sa scriu impresiile de acolo
@costi67 - Costi, eu chiar sunt curios sa iti aflu opinia si te incurajez sa scrii, cu bune si cu rele.
Sunt chiar interesat sa vad daca in aproximativ 1 luna si o saptamana de cand am plecat de acolo s-a schimbat ceva in bine sau in rau.
Singura rugaminte ar fi sa vii si cu argumente concrete in ceea ce vei afirma si nu doar chestiuni subiective cum au scris altii. De exemplu: hotel ok, mancare ok, plaja frumoasa, dar nu mi-a placut ca nu gaseam sezlong in primele 2 randuri la mare, sau ca s-a uitat nu stiu cine urat la mine ca sunt roman. Si pentru asta nu recomanda hotelul.
@Lexxxxx: pai daca personalul s-ar uita urât la români, de ce ar mai recomanda cineva hotelul? Apoi parerile sunt subiective, fiecare cauta altceva, nu trebuie judecat, iar ceea ce postează luat cu titlu informativ. Dacă nu aveam copiii ca sa fac castele de nisip continuu, as vi vrut sezlong si as fi fost deranjat de idiotii care le rezerva de la 5 dimineata... un motiv suficient ca sa nu il recomand...
@Mircea P - Sincer sa fiu, pe mine personal, nu ma intereseaza cum ma priveste staff-ul hotelului. Aici depinde de ego-ul fiecaruia pana la urma.
Iar asta cu sezlongul nu mi se pare un criteriu de recomandare/nerecomandare. Chestia asta e generala si se aplica la 99% dintre hoteluri in Albena (din ce am citit review-uri si din ce am auzit si de la altii) si nu e doar din cauza romanilor cum zicea cineva, ci toate nationalitatile procedeaza si gandesc asa. O prostie din punctul meu de vedere, dar nici nu mi-as strica concediul pentru atata lucru.
@Lexxxxx: de acord cu tine. Raman la ideea ca este un hotel ok.
@Mircea P - Corect. Este un hotel OK pentru 2 stelutze plus, cazare, macarica, plaja, banutzi etc. In rest sunt doar fitze.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Multumit! — scris în 20.07.22 de Aecrim17 din BACAU - RECOMANDĂ
- Jul.2020 O vacanta peste asteptari — scris în 14.07.20 de Winwin din IASI - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Locație bună, hotel decent — scris în 02.09.19 de krisztike din SFANTU GHEORGHE - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Conditii ok — scris în 14.08.19 de charisteas din GIURGIU - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Dezamăgire totală — scris în 23.02.19 de iulia_marchis din DEJ - nu recomandă
- Aug.2018 Kaliakra Mare dezamăgitor pentru cel mai scump hotel de 3 stele din Albena — scris în 02.09.18 de filipo din BRASOV - nu recomandă
- Aug.2018 Dezamagitor! — scris în 31.08.18 de Sergiu_gp din BUCUREşTI - nu recomandă