ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.06.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Haifa
ÎNSCRIS: 08.06.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2016
DURATA: 14 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 70 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu recomand acest hotel. Am pierdut multi bani

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel pentru cele 4 stele, hotel butiq si cu recomandatii bunisoare in Booking. Am platit pentru 14 nopti.Nu exista alta posibilitate de a retine camera.

Am sosit dupa ora 14, dar nu era nimeni la primire, si am fost rugat sa revin peste o ora. Am primit o camera la etajul 1, cu dulap spart si cu camera de baie nepotrivita. Au schimat la ceva mai bun la etajul 3. Am cunoscut propietarii, care au fost foarte draguti.

In camera, nu am putut face baie, pentru ca venea apa foarte fierbinte s-au numai apa rece.

Mi s-a spus ca momentan este un defect, si trebuie cand facem baie sa deschidem robinetele de la chiveta. Am incercat, dar nu mergea. Nu puteam folosi nici chiuveta, tot timpul se schimba apa rece cu apa calda. Robinetele de la chiveta nu se inchideau bine si toata noaptea faceau galagie.

Nu exista ascensor, si treptele sant de inaltime inegala, astfel ca daca nu esti f atent, poti sa cazi. In sala de mese, exista o treapta pe toata lungimea salii, si atunci cand vii cu tava si esti atent sa nu-ti cada mancarea poti sa pici.

Hotelul nu este deloc butiq, este plin de lucruri vechi si f uzate. Nu inteleg cum a putut sa primeasca stelele. Aprecierile f bune sant facute de cei care au stat o noapte sau doua, Si au fost influentati de amabilitatea propietarilor.

Din cauza ca treptele erau periculoase si problemele cu apa, dupa 3 nopti am rugat sa mi se returneze banii, ca sa plec la un alt hotel in statiune. Nu au vrut sa-mi dea banii inapoi, asa ca am pierdut banii pe 11 nopti de cazare. Am incercat prin Booking sa primesc banii inapoi, dar propietarii au refuzat.

Daca erau oameni cumsecade, imi retineau banii pe o noapte in plus dar nu pe 11 nopti. Mi-au spus ca pot sa trimit pe altcineva in locul nostru. Daca pentru mine nu e bun, pot sa-mi bat joc de altcineva?

Vreau sa mentionez ca atunci cand am comandat hotelul, era specificat ca nu se returneaza banii, dar scria ca este un hotel deosebit, pe cand hotelul nu merita 2 stele, si comportarea a fost de o stea.


[fb]
---
Trimis de Zoli456 in 08.06.17 11:39:53
Validat / Publicat: 08.06.17 12:32:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SLĂNIC MOLDOVA. A mai fost în/la: Orizont Cozia - exceptional!
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2342 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Zoli456); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 70.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    15 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [08.06.17 11:45:16]
    »

    @Zoli456: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 28&ridAnt=78099

    iulian68
    [08.06.17 13:48:00]
    »

    Atat de contradictorii sunt impresiile despre acest hotel incat ai impresia ca e ceva paranormal acolo. Insa avand in vedere scandalul in toata regula care s-a creat acum un an dau doi, inclin sa cred ceea ce spune colegul nostru acum, ca si ceilalti cate s-au "ars" la randul lor cu coroana...

    Domnule vehement proprietar, ce lege, scrisa sau nescrisa v-a facut sa ii pagubiti pe oamenii acestia de atatia bani? Astept un drept la replica!

    Iar admin ar trebui sa aiba o discutie cu colegul nostru si eventual sa puna pe lista neagra aceasta coroana ruginita.

    Tu zoli ar trebui sa faci o plangere la OPC. Sub nicio forma sa nu-i lasi cu banii!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Zoli456AUTOR REVIEW
    [08.06.17 16:49:39]
    »

    @iulian68: Multumesc Iulian, am chitantele de la Corana Moldovei si de la hotelul Perla la care am trecut dupa 3 zile. Cred ca pot sa cer si despagubiri pentru concediul stricat.

    webmasterX
    [08.06.17 16:55:52]
    »

    @Zoli456:

    de la hotelul Perla la care am trecut dupa 3 zile

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Zoli456AUTOR REVIEW
    [13.06.17 15:59:43]
    »

    Nu am primit nici o replica de la Coroana Moldovei pentru paguba produsa !!!

    Este o paguba mare. 11 zile de cazare care nu mi-au fost returnati.

    iulian68
    [13.06.17 18:11:41]
    »

    @Zoli456: Neaparat sa intreprinzi toate cele necesare! Probabil acesti indivizi se mai bazeaza si pe faptul ca nu se mai oboseste nimeni sa mai faca aceste demersuri si uite asa pot insela in continuare!

    RazvanP*
    [19.06.17 06:44:32]
    »

    @Zoli456: Imi pare rau sa aud ca au mai stricat planurile si altor persoane, modul acesta de a oferi "servicii" hoteliere credeam ca a disparut. In general ma feresc, chiar si prin Booking, de hotelurile care pretind plata integrala in avans, chiar daca uneori inseamna sa platesc mai mult.

    Ati incercat la ANPC? Cunoscand tarifele pe care le practica hotelul imi dau sea ca vorbim de o suma serioasa! De asemenea o plangere direct la cei de la Booking ajuta, am avut o experienta doar relativ neplacuta (baia era prea mica) cu un hotel din Germania si cei de la site au fost foarte receptivi.

    Daca aveti nevoie de ajutor in legatura cu contactarea celor de la Booking, cred ca inca mai am adresele de mail si numerele de telefon de la Customer Service direct din UK.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    RazvanP*
    [19.06.17 06:48:25]
    »

    @iulian68: Intr-adevar, atat site-ul acesta cat mai ales Booking & co ar trebui sa fie sesizate si sa-l delisteze! Este absolut inacceptabil un astfel de comportament fata de clienti!

    Zoli456AUTOR REVIEW
    [19.06.17 08:52:17]
    »

    @RazvanP: Multumesc pentru recomandatii. Am vorbit cu Booking, dar ei nu pot sa returneze banii fara acceptul hotelului. Patronii profita ca sant o persoana care locuieste in strainatate si mi-e greu sa fac demersuri in Romania pentru recuperarea banilor.

    iulian68
    [19.06.17 17:23:29]
    »

    @Zoli456: sesizarea ANPC cu documentele in copie atasate nu implica prezenta ta fizica...

    Zoli456AUTOR REVIEW
    [19.06.17 21:17:28]
    »

    @iulian68: Am gasit mailul comisiei judetene Bacau. O sa inaintez reclamatia.

    RazvanP*
    [19.06.17 21:35:07]
    »

    Pe langa ANPC recomand si contactarea Ministerului Turismului si a Directiei de Turism Bacau. Sau cum s-o chema cine se ocupa de turism in Bacau. In fond cred ca reclama negativa e ultima chestie pe care si-o doresc! Evident ca n-au competenta sa-i forteze sa va returneze banii dar macar sa fie in tema.

    N-ar strica nici ceva mailuri prin presa, parca ProTv avea o rubrica "Inspectorul Vacanta" sau cam asa ceva, cu hoteluri sub orice critica!

    L.E:

    http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?section_id=20557

    In josul paginii au datele de contact.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Zoli456AUTOR REVIEW
    [19.06.17 21:46:03]
    »

    @RazvanP: Idee f buna. Multumesc mult.

    RazvanP*
    [20.06.17 07:01:57]
    »

    Cu placere!

    Sa ne tineti la curent cu ce se mai intampla, chiar sunt curios, dpmdv cei de la hotel au o mare problema de atitudine, pe care trebuie sa si-o schimbe!

    iulian68
    [20.06.17 09:03:27]
    »

    @RazvanP: Atitudinea fata de turisti si aceste practici trebuiau schimbate dupa ultimul incident care a invadat acest spatiu, lucru care, din pacate, nu s-a intamplat... Asadar nu trageti sperante!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    iulian68, RazvanP*, Zoli456
    Alte impresii din această RUBRICĂCoroana Moldovei Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058442115783691 sec
    ecranul dvs: 1 x 1