ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.08.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 10.09.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Destul de bine

TIPĂREȘTE

Ma adresez celor care vor avea de acum inainte bilete la Complex Mercur-Minerva.

Incepem cu parcarea care este pazita si destul de facila daca ai gasi si un loc de parcare liber... cum eu nu sunt un adept al parcarii auto propriu sub balcon nu am fost deranjat ca am lasat masina la bulevard in dreptul hotelului Minerva.

La receptie cand am ajuns in jurul orelor 12 si 30 min am predat cele 3 vouchere (am fost 3 familii) plus o mica atentie pentru a rezolva mai rapid problema cu cazarea. Familia care avea cei 2 copii a primit camera in urmatoarele 10 minute iar noi cu cate unul de familie la aproximativ 2 ore distanta. Nu am fost suparat deoarece am avut timp destul sa vizitez hotelul, camera, cele 2 piscine, restaurantul, modul cum intelegem noi romanii conceptul AI deoarece am prins pranzul si am putut vedea cum ne batem joc de mancare, plaja privata dotata cu sezlonguri, umbrele si cosuri de gunoi dar cam goale fiindca majoritatea aruncam ce avem de aruncat pe jos si nu la cosuri, parcurile pentru copii si binenteles am trecut in revista cele 3 baruri.

Dupa ce am primit camera am fost placut surprins ca este curata, cu un AC de buna calitate, cu un lcd cam mic adevarat, cu paturi bune si asternuturi curate, geam termopan de calitate care daca era inchis nu prea se auzea muzica de la clubul din fata balconului, o baie mica dar curata si functionala cu 5 prosoape in gestiune, parchet pe jos si singurul lucru care nu mi-a placut frigiderul in sifonier dar nu-i problema mare. Accesul in camera se face pe baza de cartela iar eu am cerut 2 pentru a avea una atat eu cat si sotia. Am lasat din prima zi ceva bacsis la doamnele de serviciu si pot sa spun sincer ca zilnic am avut parte de curat, aspirat, hartie igienica si prosoape. La un moment dat aveam 9 prosoape din visteria hotelului in camera si 2-3 suluri de hartie igienica prin baie de ma loveam de ele.

Trecem la partea cu servirea mesei unde trebuie sa spun si eu ce au mai amintit inca cativa inaintea mea. Micul dejun identic in toate zilele care am stat dar destul de diversificat si sincer aveai de unde alege si doar cei care vor la 3 stele mancare de 5 stele sunt nemultumiti. Exemplific: salam, parizer, cascaval, ou fiert, ou omleta, carnati prajiti, crenvusti, cartofi prajiti, branza, gem, unt sau margarina, lapte (chiar daca era de slaba calitate era destul de bun de baut), cereale, prajituri, chec, cafea, rosii, castraveti si salata si cateva feluri de paine. Daca am scapat ceva imi pare rau. Nu cred ca iti poti dorii altceva sa mananci dimineata decat daca esti carcotas. Binenteles risipa la greu fiindca daca am platit All Inclusive trebuie sa facem paguba.

La pranz daca te duci la ora deschideri risti sa te calci in picioare dar daca intarzii 30-40 de minute mananci la fel poate chiar altceva mai bun decat a fost la inceput si fara sa-ti faci nervi fiindca 3 persoane ocupa o masa de 6 si nu una de 3 cum ar fi logic si frumos mese si scaune fiind destule daca nu ploua. Erau mereu 2 feluri de ciorba si unul de supa iar ca felul 2 aveai de unde alege berechet. Adevarat ca nu am prins cat am stat snitel sau somon fume ori caviar dar m-am multumit cu ardei umpluti buni, cu o friptura de porc sau pui bine facuta, cu peste la gratar odata, mamaliga cu branza si smantana gustoasa ca acasa, s. a. m. d. Salata se facea pe loc daca aveai alte gusturi sau o gaseai gata facuta, castraveti murati. Deserturile erau foarte bune si spun asta fiindca eu nu sunt un consumator de prajituri dar 4-5 prajiturele la pranz erau date gata de mine zilnic si nu am facut nici bube pe mine si nici toxiinfectie alimentara. Baiatul meu de 5 ani incepea pranzul cu prajiturile si apoi cu ciorba si felul 2 ceea ce spune multe despre calitatea lor. In 2 zile am prins si eu mini eclere si asta ca am dat din coate si am pus pe farfurie doar 5-6 bucati si nu 30 ca o cucoana de mai avea putin si lua toata tava dupa ea. Fructe erau mai mereu dar nu prea le-am bagat in seama dar am vazut ca cel mic mereu manca 2-3 prune si mai rar cate o para. Ca o concluzie pranzul acceptabil, bun si sincer este loc pentru mai bine.

Cina se face cam in genul pranzului dar fara ciorbe si supe. Erau destule sortimente si destul de bune unele mai bune ca acasa fiind facute la un ceaun mult mai mare ca cel de acasa iar cei ce stiu la ce ma refer imi vor da dreptate iar carcotasi vor comenta aiurea. Era in plus inghetata de n feluri si arome buna de la firma cunoscuta plus penene.

Acum sa trecem la capitolul bauturi. Scrie mare si frumos ca nu este voie cu sticle la aparate dar noi romanii ori nu stim a citi ori ignoram ori suntem prosti. Din 10 persoane cel putin jumatate (mai ales spre finalul zilei) facea aprovizionarea la sticla de 0.5 sau chiar de 1L. Nu se supara nimeni daca te-ai fi dus si ti-ai fi luat 3-4 pahare de vin si tot atatea de cola sau ce ai fi dorit sa bei cat savurai masa sau beleai ochii la scena unde canta formatia aia (si o faceau destul de binisor). dar de trebuie sa bem si prin camere sau mai stiu eu pe unde ca doar am platit AI si avem dreptul asta. Vinul alb era bun demisec la fel ca si cel rosu. eu am baut alb cu cola mai mereu iar sotia numai vermouth alb cu gheata.

La ocupatul sezlongului dimineata este exact cum a spus cineva si adica daca nu aruncai un papuc sau un prosop de seara trebuia musai sa faci treaba asta pe la ora 5-5 si 30 dimineata de parca soarele din fata era mai bun si mai vindecator decat cel din randurile mai din spate... aiurea fiindca dupa orele 13-14 cautau locuri mai in spate la umbrele ca-i pisca ala cu raze ucigatoare. Am stat mai mult la piscina dar si acolo se purta cam acelasi ritual. Piscinele erau acceptabile, curate si nu chiar clorate asa cum mai scrie careva pe aici fiindca zilnic erau verificate si nu cred ca ar fi riscat sa faca gafe. Adevarat ca nu prea erau de copii sub 3 ani fara colac sau aripioare la manute si nesupraveghiati dar chiar sunt klumea piscinele.

Una peste alta noua celor 3 familii ne-a placut sejurul si drept dovada ne-am prelungit cu inca o noapte sederea noastra la Complex Mercur-Minerva chiar daca a trebuit sa achitam fiecare familie cate 562 ron pentru inca o zi All Inclusive intr-un loc unde altii au platit ca si noi dar au dorit si asteptat ceva de genul 4-5 stele Turcia sau Grecia. Binenteles ca este loc si de mai bine dar eu per total sunt multumit de ce am gasit acolo in ciuda comentariilor rautacioase a unora... sincer chiar eram sceptic si ma pregateam de ce este mai rau dar dracul nu-i mereu asa de negru.

Daca cineva doreste alte detalii stau la dispozitie.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de fishman in 09.08.13 14:41:29
Validat / Publicat: 09.08.13 16:52:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 2361 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (fishman); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Micul dejun Mercur Minerva
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

rentea
[09.08.13 21:45:46]
»

Buna descriere, felicitari, imi place.

Am lasat din prima zi ceva bacsis la doamnele de serviciu si pot sa spun sincer ca zilnic am avut parte de curat, aspirat, hartie igienica si prosoape

Aici chiar trebuie sa ia seama viitorii turisti. Oriunde in lume faci asta, primesti mai multa atentie. Si 10-15 ron pe sejur nu cred ca e o avere...

. Din 10 persoane cel putin jumatate (mai ales spre finalul zilei) facea aprovizionarea la sticla de 0.5 sau chiar de 1L.

Aici, ce sa spun? Cocălărie pură. Eu sunt de părere că oamenii nu se civilizeazaă niciodată de bună voie, ci, cu forța. La început cel puțin, apoi se creează o emulație care permite societății să îi marginalizeze pe needucați. Romania e pe undeva pe la început. Ca patron, cand vezi cocalarul ca vine cu bidonul la dozator, trebuie sa pui un angajat care sa il domoleasca pe animăluț și, pur și simplu să nu îi dea voie să ia decat la pahar. Stiu ca nu e amical nu e frumos, dar cu nesimtitii trebuie sa te porti ca si cu nesimtitii... altfel, oamenii civilizati vor avea de suferit.

DoreD
[09.08.13 21:54:50]
»

Nu am lăsat niciodată bacșiș înainte pentru servicii pe care deja le-am plătit. Dacă nu sunt mulțumit de ceva, mă adresez supervizorului celui în cauză. Las la sfârșit, dacă sunt mulțumit. Iarăși, plasarea unei sume la recepție pentru o cameră "mai bună" o consider nerecomandată. Am discutat cu un prieten care a lucrat prin toată lumea ca recepționer, mi-a spus că lua cu plăcere bacșișul, dar de obicei habar nu avea ce cameră dă turistului, fără a mai vorbi de faptul că la unele hoteluri, în special la cele foarte aglomerate, repartizarea se făcea electronic, după rezervare, el doar bifa pătrățele pe calculator.

fishmanAUTOR REVIEW
[09.08.13 23:46:07]
»

@DoreD:

nu pentu o camera mai buna am lasat ceva la receptie ci pentru a nu sta pana la ora 18 cand ti-o dau ei de buna voie. Iar daca trebuia sa-mi dea camera dupa rezervare avand in vedere ca am platit intergral din luna ianuarie anul in curs trebuia sa ma cazeze inca de la plecarea din Bucuresti.

Sa nu imi spui ca "acelasi "receptioner umblat prin toata lumea te-a invatat sa nu dai bacsis inainte ci numai dupa ca nu te cred. Multe platim inainte dar nu prea avem parte de ele asa cum am vrea... drept exemplu noi am fost 3 familii... la una din ele care cu siguranta a mers pe acelasi principiu ca tine la plecare cica aveau lipsa un prosop mare de baie... ghici cum am rezolvat problema eu care aveam 9 prosoape in camera din care 4 mari la predare? ...

webmaster
[09.08.13 23:54:03]
»

@fishman: Am șters ecoul tău de mai sus. Dacă poți rescrie fără a folosi cuvinte și expresii jignitoare, OK; dacă nu, mai bine abține-te te rog!

rentea
[10.08.13 09:20:42]
»

@DoreD: sa nu dai bacsis inainte de a primi camera sa zicem ca ar fi ok, eu prefer sa dau inainte tocmai pentru a primi ceva mai bun... ma rog, nu e obligatoriu, dar ma pun eu in locul lor: primesc ceva suplimentar, o atentie, sunt si eu un pic mai atent (chiar daca fisa postului imi spune sa fiu amabil 100%, toti suntem oameni si am mai spus-o nu ne îmbogățim cu 10 lei sau 10 euro). nu stiu sau nu am auzit niciodata ca repartizarea unei camere sa se faca exclusiv electronic, oricum ar fi, interventia receptionerului primeaza peste recomandarea sistemului electronic, asa ca el iti poate aloca orice alta camera oricum. asa cred eu.

merge si cu lasatul la sfarsit, nu zic, sau pusul banilor in tip/boxuri, dar contactul direct cu omul, cu cat e mai personal si grabnic, zic eu ca sporeste sansele ca serviciile sa fie mai bune si, de ce nu, sa primesti si ceva in plus (mai ales la hotelurile care au servicii foarte bune).

E o practica intalnita in toata lumea, nu stiu cat e de normal sau nu... dar cred ca nu putem schimba noi ”sistemul”.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
DoreD
[10.08.13 10:46:17]
»

@rentea, înțeleg perfect. Dorești să fii tratat mai bine decât altă persoană care a plătit aceleași servicii, ori să ai acces la servicii suplimentare, la care nu ai dreptul. După cum se vede, sunt trecut binișor de 40 de ani și am trăit perioada care a consacrat sistemul "ești om cu mine sunt om cu tine sau ești om cu omul meu sunt om cu omul tău". Am trăit sistemul, dar nu am aplicat "axiomele". Și nu mi-a mers rău, e drept, am avut momente de frustrare, dar ar fi fost mult mai rău să simt că mi-am trădat principiile. Știu, e o atitudine copilărească și nu am reușit să schimb sistemul, dar dacă nimeni nu încearcă...

Oricum, e deja prea mult, de unde am plecat și unde am ajuns. Ideea chiar asta este - în general românii dau "o mică atenție" înainte, majoritatea fac asta, așa că toți ar trebui să aibă parte de tratament preferențial, ceea ce, de multe ori, anulează efectele bancnotelor magice.

Mă îndoiesc că un neamț ori un francez strecoară discret recepționerului o bancnotă de 20 de euro la cazare

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
rentea
[10.08.13 14:23:28]
»

@DoreD: Si nemtii, si francezii, multi o fac, cel putin eu am vazut cu ochii mei...

Ca sa iti spun sincer, sunt 100% de acord cu tine cu privire la ”sistem”. Daca ar fi dupa mine, ai fixat un pret, l-am platit, la revedere. chestia cu bacsisul, intr-o lume ideala vazuta de mine, nu ar exista.

Dar, uneori trebuie sa te mai dai si dupa vant căci, vorba ta, apar frustrari

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
fishmanAUTOR REVIEW
[10.08.13 15:03:25]
»

si eu am vazut cu ochi mei in Turcia cum turisti nemti si mai ales cei de limba rusa bagau mana in buzunar si omeneau atat la receptie dar mai ales la bar... sincer si eu as vrea sa prind vremea aia in care sa stiu ca am platit ceva si sunt tratat ca atare fara sa mai fiu nevoit sa mai dau bacsis in stanga si in dreapta... poate copilul meu cand o sa aiba varsta mea sper.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
sandelki
[12.08.13 09:37:20]
»

@fishman: bun comentariu. un singur aspect am de remaracat,

"La ocupatul sezlongului dimineata este exact cum a spus cineva si adica daca nu aruncai un papuc sau un prosop de seara trebuia musai sa faci treaba asta pe la ora 5-5 si 30 dimineata de parca soarele din fata era mai bun si mai vindecator decat cel din randurile mai din spate... "

eu am observat ca veneau vreo 10... 15 familii pe la 5.10 5.15, cu copii. deci isi puneau ceasul sa sune la 5.00.

eu ma trezeam la 4.50 si nu era nimeni la 5.00, si niciun sezlong ocupat de cu seara, in nici una din cele 6 dimineti cat am stat. se ocupa cele de langa apa pentru ca vin familii cu copii si se supravegheaza mai usor shtrumfii, care stim ca la mal e paradisul lor...

nu vad ce alta metoda pana la urma ar putea sa aplice hotelul... sa scrie pe sezlong numarul camerei? sa ia prosoapele lasate pe sezlong?

concedii placute sa aveti!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
DoreD, fishman, rentea, sandelki
Alte impresii din această RUBRICĂComplex Mediteranean (ex Mercur-Minerva) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055742979049683 sec
    ecranul dvs: 1 x 1