GRAD SATISFACȚIE
Hotel DESPOTIKO isi merita numele de teroare
Am achizitionat de Black Friday un sejur la hotel Despotiko in localitatea Tristinika Sithonia, dar se pare ca a fost ceasul rau din vinerea neagra.
Dupa un drum lung si obositor cu masina, dupa ce am cam ratacit drumul de cateva ori intre Asprovalta si Sithonia, deoarece la intersectii nu prea exista indicatoare, am ajuns la hotel pe la miezul noptii. Si intrarea din soseaua principala pe la indicatorul Tristinika nu a fost o alegere buna, caci pentru hotelul Despotiko intrarea este pe la Ia Camping, ceea ce e greu de banuit mai ales noaptea cand nu ai pe cine intreba.
La hotel am fost asteptata de o domnisoara receptionera si de sefa ei, care la inceput au spus ca daca nu am facut check in pana la ora 18 am pierdut rezervarea si tot sejurul.
Pe urma au ajuns sa se induplece sa ne primeasca insa cu conditia ca pe langa pretul sejurului platit cu jumatate de an inainte sa mai depunem o garantie de 100 eur cash pe camera, sau sa semnam sa ne debiteze cardul si vor fi poate restituiti daca se va constata la sfarsit ca nu am furat sau deteriorat ceva.
Am spus ca nu suntem de acord, ca nu scrie in contract, dar ni s-a spus ca nu ne lasa in camere altfel, si am rugat ca pana dimineata cand vom lamuri lucrurile cu agentia, macar sa stam in hol la receptie si sa avem acces la toaleta, dar nu ni s-a permis, am fost dati afara din hotel noaptea, pe o ploaie torentiala, cu amenintarea ca daca nu plecam cheama politia sa ne dea afara. Ne-a fost frica de cazul in care in disperare de cauza am fi acceptat sa le dam banii si am fi pretins la sfarsit sa ne fie inapoiati.
Am petrecut restul noptii in masina, in ploaie, pe marginea soselei, 4 adulti in varsta, cu probleme de sanatate, respectiv operatie la coloana, la genunchi, etc.
De dimineata am sunat agentia din Bucuresti, care nu a raspuns pana la ora 9, si am mai mers vreo 100 km pana la Vorvourou unde agentia mai avea un hotel si ni s-a permis sa ne odihnim in camere pentru o zi, urmand sa se gaseasca apoi o solutie.
Trimis de dianamea in 16.06.14 00:28:30
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dianamea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 39.99757628 N, 23.88049543 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
Va rog sa corectati "cu jumatate de an inainte" in loc de "jumatate inainte" pentru a nu se intelege ca am platit jumatate din bani inainte, caci am platit integral de black friday. [by webmaster - s-a rezolvat]
Pana acum cand scriu, nu s-a rezolvat, stam in camera provizorie si asteptam sa ne sune sa ne spuna unde sa ne deplasam.
Am platit pentru hotel de 4 stele, pe plaja, cu piscina si demipensiune, iar aici este de 3 stele fara piscina, fara iesire la plaja, altfel personalul este foarte cumsecade.
In sfarsit, dupa o noapte petrecuta in masina pe marginea soselei in Porto Koufo si o noapte provizoriu la hotel Diaporos in Vourvourou, ni s-a gasit un hotel in Hanioti.
@dianamea:
Îmi pare rău pentru întâmplarea neplăcută, dar trebuie să știi că nu poți învinui angajații hotelului pentru acest lucru.
Totul a pornit mai mult ca sigur de la faptul că nu ați respectat intervalul orar prevăzut pentru cazare.
De obicei, dacă cineva nu se prezintă la cazare, rezervarea este anulată, camera este declarată liberă și dată eventualilor clienți, de care, având în vedere că a început sezonul, sunt convins că hotelul nu duce lipsă.
Cel mai bine ar fi fost ca, văzând că întârziați, să dați un telefon la hotel și să anunțați acest lucru, sunt convins că astfel rezervarea voastră nu ar fi fost anulată și totul s-ar fi desfășurat normal.
Apoi, nu sunt sigur că v-ați înteles suficient de bine (apropo, în ce limbă ați discutat cu recepționera?), mai mult ca sigur că au fost și unele amănunte care au scăpat uneia dintre părți.
Poate că acea garanție v-ar fi fost cerută și dacă ați fi ajuns la timp. Se cunosc și alte cazuri de acest fel, mai ales că hotelul lucrează cu agenții din România și, din păcate, unii din compatrioții noștri ne cam fac de rușine pe-acolo... astfel că n-ar fi de mirare ca hotelierii să-și ia măsuri de siguranță.
Oricum, asta e o întâmplare ce ar trebui să fie de exemplu și altora, în privința respectării orei de sosire.
Nu degeaba, la rezervarea pe booking.com, există o rubrică specială, unde, dacă știi din timp, poți menționa astfel de cazuri de sosire târzie.
Evident, o parte din vină o are și agenția română, care a dat dovadă de superficialitate și dezinteres, dar asta este ceva obișnuit la mai toate agențiile românești.
Și o ultimă observație: când plecați la drum în zone necunoscute, luați-vă și un GPS, vă va scoate din multe încurcături!
Vacanță plăcută în continuare!
Am GPS pe tableta insa nu mai avea baterie. Dar urmarind si GPS chiar daca directia era buna si drumul cel mai scurt, s-a dovedit ca drumul prin munti pe intuneric si pe serpentine nu poate fi parcurs decat cu viteza mica. Am mers printr-o agentie, nu am avut telefonul de la hotel, iar cu agentia nu am putut lua legatura sambata seara pana duminica dimineata la ora 9. Ne-ar fi primit si la ora la care am ajuns, dar cu conditia sa dam garantia de 100 eur. Daca in timp ce nu eram in camera, ar fi disparut un prosop, in mod intentionat, eram buni de plata? Am fost in zeci de hoteluri in Grecia si alte zeci de hoteluri in Europa si in lume, nicaieri nu mi s-a cerut garantie la cazare.
Astazi, in sfarsit agentia a gasit un hotel in alta localitate care indeplineste conditiile pentru care am platit. Agentia a spus ca luase legatura cu hotelul anterior sosirii noastre si stabilisera de comun acord ca nu trebuie sa platim garantia, insa a fost un abuz din partea hotelului si o mare lipsa de civilizatie sa ne dea afara noaptea in ploaie cand nici nu puteam gasi alta cazare, deoarece totul era inchis si pustiu. Repet, nu ni s-a permis nici macar sa asteptam in holul hotelului pana dimineata.
Cunosc conditiile de rezervare pe booking.com, stiu ca se pierde pretul unei nopti daca nu te prezinti, nu pretul rezervarii pe o saptamana. Nu am scris articolul ca sa ma plang, ci ca sa avertizez alti turisti despre ce li se poate intampla la acest hotel.
Nu cred ca turistii romani merita banuiala ca ar putea fura sau distruge, suntem patru adulti in varsta, dintre care un medic, un inginer si doi economisti, cu aspect de oameni linistiti si civilizati, nu putem fi confundati cu o anumita categorie de romani care ne face de rusine in strainatate.
Vorbim toti engleza fluent, precum si germana, franceza destul de bine. Am fost doar jigniti ca suntem posibili infractori, dispretuiti si amenintati cu politia daca nu plecam.
@webmaster: Da, este corect.
Insa am coborat din soseaua principala pana pe plaja Tristinica, nu am gasit hotelul, am urcat inapoi si am mers mai spre sud pana la Isa Camping.
@dianamea: O să fi surprinsă însă această politică a garanțiilor este mai pregnantă la hotelurile mai pretențioase. Nu că aș fi de acord, și eu o văd ca o jignire.
Și nu cred că are legătură cu românii.
Cel puțin când am fost în Hawaii ăia habar n-aveau de România și nu erau interesați. Dar tot mi-au blocat o sumă de bani de pe card (era un Hyatt). De fapt atunci mi-am făcut special un al doilea card de credit știind că americanii se întrec în blocarea cardului.
Apoi am pățit același lucru la Novotel în Londra.
Și, oarecum off-topic, să vedeți cât costă wi-fi-ul la hotelurile astea.
Pe de altă parte sfatul meu pentru toată lumea este unul singur: atenție la Black Friday!
@dianamea:
”Cunosc conditiile de rezervare pe booking.com, stiu ca se pierde pretul unei nopti daca nu te prezinti, nu pretul rezervarii pe o saptamana.
Păi nu prea le cunoaşteţi!
La rezervările pe Booking.com anularea gratuită este valabilă înainte de o anumită dată, după care anularea (neprezentarea) se plăteşte în funcţie de politicile hotelului respectiv (preţul pentru o noapte, două, trei sau mai multe, o sumă cotă parte din preţul total al sejurului sau preţul total al sejurului).
@Dabator: Multumesc pentru intelegere.
Stiam ca la aparthoteluri in Italia, Spania si Franta se retine de pe card o suma pentru eventuale pagube, de asemenea se plateste curatenia la sfarsit, si alte cheltuieli suplimentare ca de ex. telefonul, dar aceste conditii sunt aduse la cunostinta de la inceput, nu la fata locului, unde ori platesti ca asa vor ei, ori te dau pe usa afara noaptea cand nu ai unde sa te mai duci.
Se intampla sa iti faci nervi tocmai cand astepti de un an concediul ca sa te simti bine. E bine ca macar altii sa stie dinainte ce ii asteapta.
Am intalnit si cazuri in care banii odata dati, nu au mai fost returnati, chiar daca nu au fost pagube aduse hotelului, acestia fiind considerati implicit bacsis, desi 100 eur pe saptamana pe camera in Grecia mi se pare cam mult, de fapt e ca la croaziere, 7 eur/pers/zi, dar macar ti se spune de la inceput.
Este totusi de apreciat faptul ca agentia a incercat sa rezolve cumva situatia, caci altfel ne intorceam inapoi dupa un drum de 16 ore si o noapte petrecuta in masina pe marginea soselei, in ploaie torentiala.
@dianamea: Crezi tu că m-au anunțat ăia de la Novotel (de exemplu) că îmi blochează bani pe card? Nici vorbă. Nu scrie nici pe site-ul lor. Și nu este aparthotel - este hotel de 4 stele.
Sentimentul este unul cel puțin straniu.
Revenind la întâmplarea ta mie nu mi-e clar ce s-a întâmplat cu ora 18:00. Aveai specificat în rezervare că ai camera valabilă numai până la 18:00? Ai mai plătit și înainte. Mie tot mi se pare o păcăleală.
Eu am ajuns la hotel și la miezul nopții și tot nu am rămas fără cameră.
Ne-ar fi primit si la miezul noptii, dar ne-au dat afara pentru ca nu am vrut sa platim 100 eur pe camera cash sau sa semnam ca suntem de acord sa ne debiteze cardul.
Nici agentia romaneasca de unde am luat biletele platite integral de black friday, nici agentia locala, nu ne-au informat inainte ca trebuie sa platim acesti bani, si de fapt nici nu trebuia, era un abuz din partea hotelului si un fel brutal de a ne pune sula in coaste, stiind ca nu aveam unde sa mergem la acea ora si nici nu puteam lua legatura cu agentia pana la ora 9 dimineata.
Nu este vorba de o rezervare pe booking, am facut de multe ori si rezervare pe booking, conditiile sunt clare de la inceput, in functie de hotel, de obicei am avut drept de anulare gratuita pana cu o zi inainte, si in caz de neprezentare se taxa doar o noapte, dar am ajuns la Istanbul si dupa miezul noptii si nu au fost probleme.
Am avut dificultati pe drum, intre Asprovalta si sudul Sithoniei am facut 6 ore in loc de 2 ore si ceva, cum planificasem, pentru ca am ales ruta Asprovalta Olimbiada, Neohori, Paleohori, din greseala Arnea si retur Paleohori, M. Panaghia, am vrut sa ajungem la Pirgadikia dar am ajuns la Plana, nu ne-am mai intors, Vrastama, Ormilia, Vatopedi Neo Marmaras, Toroni. Am ales aceasta ruta deoarece intre Ierissos si Pirgadikia nu exista drum asfaltat, insa am aflat dupa aceea ca este practicabil.
@dianamea: citesc cu intarziere recenzia, dar pot adauga faptul ca drumurile sunt prost semnalizate acolo, de altfel si foarte inguste si mereu in panta.
Nu ma mir ca nu s-a gasit hotelul, noaptea. Cat priveste mizeria de atitudine de la receptie, este dincolo de orice comentariu: plata in avans, ajung cand pot si ma cazez, niciunde si niciodata nu mi s-a spus ca am depasit ora de cazare, este incredibil.
Spelunca trebuei evitata, si asta cred ca a fost mesajul Dianei: un sfat.
Altfel, noi - romanii, suntem buni la sfaturi.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2017 Un hotel ok — scris în 26.01.19 de radu_catalin din BACAU - RECOMANDĂ