ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 04.09.15
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 6 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.75%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Se poate mai bine ?

TIPĂREȘTE

Buna!

Ieri ne-am intors din vacanta in Thassos, unde am fost cazati la hotel Emerald, pe plaja Golden Beach. Pe scurt, nu avem motive de repros in ceea ce priveste curatenia, schimbatul asternuturilor si al prosoapelor. Au mai scris turisti ce s-au cazat acolo.

Pe noi ne-a deranjat extrem de mult lipsa de respect fata de noi, romanii.

Am ajuns cu autocarul in apropierea hotelului in jur de ora 12.45. Caldura mare. Soare dogoritor.

Am fost nevoiti sa ne ducem bagajele, singuri cca 20 m, daca nu chiar mai mult. Soferul autocarului ne-a spus ca nu poate duce masina mai sus de cat era.

Am ajuns in curtea hotelului, unde dna ghid, ne spune ca trebuie sa asteptam cca trei minute pana sa ni se faca repartizarea la camere. A plecat si dusa a fost. Acele cca trei minute s-au transformat in doua ore. Doua ore de stat in soare, obositi dupa drum, nespalati, nemancati.

Nimeni, absolut nimeni nu a venit sa-si ceara scuze, sa ne ofere loc de cazare la receptie (unde era aer conditionat si erau scaune pe care te puteai aseza, sa te odihnesti). Intr-un final apare o dna blonda, care incepe repartizarea noastra la camere. Am intrebat-o asa... daca tratamentul acesta se aplica tuturor turistilor, indiferent de nationalitate. Nu mi-a dat un raspuns. Foarte urat din partea lor.

Am mai citit ca asa se comporta cu romanii, dar nu ar trebui sa li se permita. Noi platim, indiferent de valoarea cazarii, banutii nostrii se duc catre ei. Ajung sa cred ca elenii nu sunt chiar atat de calzi pe cat voiam sa credem...

In ajunul plecarii, gasim un biletel pe care scria ca trebuie sa eliberam camera la ora 9.00 dimineata, iar la ora 11.00 va veni autocarul sa ne aduca acasa... Nu au pus la dispozitia noastra o camera speciala in care sa ne tinem bagajele. Din nou am stat in soare...

Aveam dreptul sa mergem la toaleta, daca aveam nevoie, in spatele hotelului, urcand o panta...

Dna ghid nu ne-a anuntat ca va intarzia autocarul... care a venit la ora 14.00...

In dimineata plecarii am mai fost putin la plaja, dar, vai noua! , a trebuit sa ne spalam la dusurile de pe plaja si sa ne schimbam tot acolo, caci de la hotel nu ne-au pus la dispozitie o baie cu dus...

Pentru mine aceasta experienta la hotelul Emerald, mi-a lasat un gust putin amar...


[fb]
---
Trimis de frantisor in 11.07.16 18:54:46
Validat / Publicat: 11.07.16 21:10:17
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: statiune- Paralia Katerini, hotel Orea Eleni

VIZUALIZĂRI: 2389 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

19 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (frantisor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

19 ecouri scrise, până acum

webmaster26
[11.07.16 19:04:11]
»

@frantisor - Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 16&ridAnt=70167

ebirsan
[11.07.16 21:17:21]
»

In povestea dvs. nu stiu cat este vina hotelului si cat a agentiei de turism, mai ales ca ati avut ghid insotitor.

Si pt protectia dvs. viitoare, nici o camera de hotel nu se elibereaza la ora 9 AM, indiferent cat de mult si-ar dori managementul hotelului asta.

MariusH
[12.07.16 10:31:13]
»

Imi pare rau pentru experienta neplacuta, dar colegul ebirsan are dreptate, agentia e de vina, nu hotelul.

"Am fost nevoiti sa ne ducem bagajele, singuri cca 20 m"

- aici ati fost chiar simpatic. Acum fara gluma, daca aveti pretentii de 5 stele, unde, asa este, vi se cara bagajul de la masina la camera de catre bellboy, trebuie sa platiti pret de 5 stele.

Despre ora de intrare la cazare, cam peste tot in lumea asta este ora 14,00, asa ca aici nu prea aveti dreptate. De curiozitate m-am uitat pe booking la hotelul dv, scrie check in 14,00-20,00, check-out 09,00-12,00

Va inteleg ca ati stat in soare 2 ore, dar nu vad cum ar fi vina hotelului. La fel si cu biletul cu iesirea la 09,00, daca asa e regula hotelului, asta e, te conformezi. Apoi, din moment ce ai predat cheia si nu mai esti oaspetele hotelului, de unde pretentii de pus la dispozitie baie cu dus?

Din experienta proprie va spun ca grecii sunt oameni extraordinari, cu atat mai mult cei care lucreaza in turism, daca te porti frumos si civilizat si le vorbesti respectuos, pentru ca sunt oameni foarte mandri, primesti dublu inapoi. Daca ai atitudine de scandalagiu, ca ai platit 200 euro pe sap si ti se cuvin si luna si pamantul, atunci sa nu te miri ca o sa te trateze la fel.

ebirsan
[12.07.16 13:18:33]
»

@MariusH - Experienta dvs. proprie nu a prea fost împărtășită pe AFA, dar nu înțeleg de ce statul 2 ore în soare lângă bagaje vi se pare un lucru care nu implică hotelul.

Din experiența mea personală oriunde aiurea în lumea asta (inclusiv România), un hotel fie el cât de mic are o cameră de bagaje unde îți poți lăsa valiza (pt. câteva ore) până e gata camera sau după ce ai eliberat camera.

Mai ales dacă ești un hotel prins într-o relație de durată cu o anumită firmă de turism ști la ce să te aștepți atunci când se schimbă seriile de turiști.

Si tot pentru cultura dvs. turistică, când perioada de check-in sau check-out este dată ca interval de timp, înseamnă că înainte de ora minimă și după ora maximă nu mai este personal la recepție care să facă formalitățile respective.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
tm67bru
[12.07.16 13:37:42]
»

@ebirsan

Si tot pentru cultura dvs. turistică, când perioada de check-in sau check-out este dată ca interval de timp, înseamnă că înainte de ora minimă și după ora maximă nu mai este personal la recepție care să facă formalitățile respective.

Sorry, dar generalizezi aiurea.

În plus, ai o "fractură de logică" zdravănă mai sus, cu ora minimă de checkin. Dacă ar fi aşa (dacă nu ar exista personal înainte de acea oră minimă), înseamnă că... nu s-ar mai putea nimeni decaza

Motivul real al "orei minime" este altul - trebuie aşteptată eliberarea camerelor + (în majoritatea cazurilor) făcut curat în acele camere.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
anthony2000
[12.07.16 13:48:50]
»

Vad ca acest hotel are numai review-uri negative , asa ca trebuia evitat din start.

ebirsan
[12.07.16 14:55:37]
»

@tm67bru - in cazul exemplului dat de dvs. ora minimă este 9, iar maxima 20. Conform logigii mele (zdravăn) fracturate, asta înseamnă că înainte de ora 9 și după ora 20 nu este personal la receptie care sa facă formalitățile respective.

Evident vorbim de cazul general și de aceea mă adresam culturii dvs. turistice.

P. S. Intotdeauna am privit cu suspiciune răspunsurile care s-ar necondiționat în apărarea firmelor de turism, mai ales că pe AFA nu se dă în clar numele acestor firme.

tm67bru
[12.07.16 15:04:08]
»

@ebirsan - 1. nu e exemplul meu.

Dar totuși, (a) ți se pare NE/fracturată concluzia că înainte de ora 9 nu s-ar putea face NICIUN ckeck-out?? (cf afirmaţiei tale, pretins ne-fracturate logic)

Şi (b) nu ţi se pare aiurea ca pe baza unui exemplu să generalizezi în halul acela? La multe alte unităţi "ora minimă" este mult, uneori FOARTE mult după ora 9...

2. da, "românul tipic" - pe lângă că e (şi nu doar atât, ci chiar "se dă"!) "deținătorul adevărului absolut" / ori al "cultturii tuuristice supreme"! /, suspicionează *orice* - e în firea, ba chiar în îndeletnicirea lui cotidiană, aş.. generaliza-o :-) într-un real modus vivendi, lol.

Doar varianta că... poate totuşi greşeşte el (generalizând absolut deplasat, de exmeplu) şi că este corectat... pfff... asta nu poate s-o "suspicioneze" în ruptu' capului , evident.

Din partea mea = suspicionări liniştite, îţi doresc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
MariusH
[12.07.16 18:09:24]
»

@tm67bru - buna interventie, de acord cu opinia dv.

@ebirsan - ecoul meu nu va era adresat, nu inteleg cu ce v-a deranjat. Daca asta e parerea dv, ca nu exista oameni la receptie in afara orelor 9-20, atunci cultura dv turistica e nula. Orice hotel de 4 sau 5 stele are om la receptie in permanenta, 24h din 24h (nu vorbim aici de o pensiune administrata de o familie). V-a spus colegul tm care e motivul, trebuie pregatita camera pentru turistul care vine la cazare dupa ce se elibereaza camera, ca sa nu urle ca a venit la hotel la 14,00 si nu e camera gata

Iar in legatura cu saritul in ajutorul firmei de turism, daca cititi prima mea fraza, am spus clar ca agentia e de vina, nu hotelul.

Eu oricum nu as fi ales acest hotel la ce se scrie pe aici, m-as fi informat inainte, de aia exista site-ul asta , sa fii informat si sa alegi in consecinta.

PS - Daca cineva nu e de acord cu dv, nu mergeti pe premisa gresita ca ar avea un interes ascuns, poate dv chiar sunteti in eroare, cum e cazul aici.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ebirsan
[12.07.16 20:24:19]
»

@MariusH - Orarul citat de userul care are un nume similar unei placuțe de înmatriculare autovehicul aparține hotelului din Skala Panagia. Ca urmare nu vorbim de hotelurile care au recepție 24 h.

Stiți care este tâlcul emisiunii "Ce spun românii"?

Ca să câștigi premiul suprem, nu trebuie să fi foarte deștept. E suficient să fi român.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
anthony2000
[12.07.16 20:43:29]
»

@ebirsan - Ca sa castigi premiul suprem, si anume respectul semenilor pe unde te duci, si sa fi tratat la fel, nu trebuie sa ai comportament de roman meltean, trebuie sa fii civilizat, si o sa castigi garantat. Poate daca scadem pretentiile de 5 stele cand noi platim de 2, iar o sa fim respectati.

Era suficient sa citeasca review-ul de aici si nu cred ca mai alegea acest hotel.

Poate daca ne informam pe site-uri gen afa sau tripadvisor sau booking despre hotel si zona unde mergem, si nu ne aruncam la prima oferta de 200 euro si cazare si autocar, iarasi e posibil sa avem o vacanta placuta. Ceea ce va doresc si dv !

webmaster26
[12.07.16 21:11:18]
»

@ALL mai ușurel...

Andox CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
[12.07.16 21:42:04]
»

Eu zic ca de vina in principal este turistul. Daca nu ar mai cumpara toate porcariile astea, agentiile care vand asa ceva ar da faliment sau s-ar orienta si ar oferi cazari decente.

Dar... nu, cine e mai cocos, cine crede ca a facut afacerea vietii cand cumpara un sejur in Grecia sau aiurea la un astfel de hotel sub 200 euro/camera?? Cine? Agentia? Nu! Turistul!

Nu este goana asta dupa iefitin, ieftin? Este! Pai atunci asta merita cineva care cauta chilipiruri de-astea.

ebirsan
[14.07.16 16:55:56]
»

Să presupunem că eu sunt măcelar. Am o carne care s-a cam stricat, dar nu vreau să o arunc și ca să scap de ea o dau foarte ieftin.

Vine un pensionar care nu-și permite să manânce carne în fiecare săptămână și se bucură că a găsit o carne mai ieftină, pe care ar putea să o cumpere în ziua respectivă pentru că tocmai ce i-a venit pensia.

Eu, măcelarul, iau carnea, o cântăresc, o ambalez bine în vreo 2-3 pungi de plastic și i-o vând pensionarului.

Nu cred că trebuie să fi consul onorific ca să-ți dai seama că vina e a celui care a vândut produsul alterat și nu a celui care a cumpărat ieftin?

Bănuiesc că dvs. nu cumpărați niciodată produse ieftinite în perioada de Sale!

Un turist care apelează la o agenție de turism pentru a-și cumpăra o vacanță nu trebuie să știe să folosească PC-ul, nu trebuie să aibă habar că există AFA, TripAdvisor, Booking.com, Google Earth, etc. Nu trebuie să știe nici măcar o altă limbă străină (știu că o să-mi spuneți că pe TripAdvisor sau Booking.com poți selecta limba română dacă nu ști engleză) sau să cunoască cam cât este prețul unei vacanțe în țara respectivă.

De ce nu trebuie turistul să știe toate acestea?

Pentru că el are încredere în agenția de turism care-i vinde un produs. Agenția respectivă a primit o autorizație și ca urmare trebuie să respecte niște standarde, lucru pe care-l știe f. bine.

Cu superioritatea dată de experiența dvs. turistică nu ar fi de mirare să replicați:

"Păi dacă ești atât de prost, vacanță în străinătate îți trebuie! Stai dracului acasă și bronzează-te pe balcon! "

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
MariusH
[14.07.16 17:28:10]
»

@erbisan - Stimate domnule erbisan, imi permit sa va raspund eu.

La pastila cu macelarul, daca nea pensionarul care, cu banutii lui numarati leu cu leu, cumpara fara sa verifice carnea aia, isi merita soarta.

Daca nu stie sa foloseasca un PC (cum naiba, nu stiu, ca si fiul meu de 15 ani si taica-miu de 68 stiu sa foloseasca, ambii au cont de facebook, vorbesc cu amandoi pe whatsapp, etc), daca nu stie macar sa caute cu google hotelul ala sa vada ce zice lumea despre el, isi merita soarta.

Daca in tara asta iti poti permite sa ai incredere in nush ce firma de turism, politicieni, antene, spitale, orice, fara sa te informezi, iti meriti soarta.

Cu acest ecou , eu inchei postatul pe acest review, pentru ca e imposibil sa ai o discutie cu oameni care au certitudini si niciodata indoieli.

Cat despre ultima fraza, dv ati spus-o, nu eu.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ebirsan
[14.07.16 20:10:03]
»

@MariusH - Sunteți [...] și rupt de realitatea României înconjurătoare. Mai ieșiți din când în când de pe drumurile asfaltate și luați-o de aiurea pe câte un DC (drum comunal). Vedeți pe unde vă duce și cum arată lumea pe acolo. Sunt tot oameni care trăiesc în sec. XXI și ar trebui să aibă parte de o viață decentă.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
flaviana77
[04.08.16 16:06:44]
»

@Andox -

cu tot respectul de rigoare eu va spun asa ca m-as bucura sa gasesc o astfel de oferta pentru ca nu sunt in categoria celor care castiga mii de euro sau ma rog am exagerat putin... si mai spun ceva... pretentiile mari la banii acestia nu isi au rostul, aici fac referire la cel sau cea care a scris articolul.

te conformezi nene si cu asta basta, in loc sa te bucuri ca ai ajuns in Grecia ca ai posibilitatea 7 zile sa te bucuri de tara asta minunata faci din tantar armasar?

anul trecut am fost in Corfu am plecat din Focsani cu un autocar am ajuns la Bucuresti am facut tranzitul in cel cu toti turistii, per total drumul spre Corfu a durat exact 24 ore, dupa 24 ore eram in fata la hotel asteptand sa ne cazam.

pentru ca hotelul nostru era situat intr-un loc unde era o mare panta, autocarul ne-a lasat pe toti 10 cati eram cazati la acel hotel direct in strada, ne-am luat bagajele, era ora 14 peste 40 grade afara si am urcat panta aia, am ajuns la hotel am intrat toti in receptie si am asteptat frumos sa ne cazam inca o ora jumatate a durat acest lucru.

de la receptie si-au cerut scuze venisera vreo doua autocare d enemti cu o ora inainte de a ajunge noi, asa ca am stat frumos si am asteptat desi eram cel putin noi dupa 24 ore de mers pe drum.

si noi eram si nespalati si nemancati... dar bucurosi si fericiti ca ajunsesem in locul mult visat.

la plecare a intarziat autocarul destul de mult, dar ne-am conformat nu am spus nimic am eliberat camerele la ora stabilita, ne-am dus in strada unde ne lasase autocarul la venire si am stat acolo mai la soare mai la umbra fiecare cum a dorit, dar nimeni nu s-a plans de acest lucru.

deci... concluzia... cred ca depinde foarte mult de fiecare cum se adapteaza la situatie...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
cs
[18.08.16 10:42:34]
»

comportamentul preferential al grecilor este in functie de contractele pe care agentiile le au.

noi, romanii, eliberam, in general la orele 9, indiferent de ora la care ai zbor sau autocar. asta depinde tare mult de agentiile romanesti care contracteaza pachetele.

Ni s a intamplat sa eliberam la 12 cand am fost cu agentia-mama din grecia, dar ni s-a si specificat - romanian people - 9 - in lefkada, desi avionul il aveam la 17 (in agios nikitas nefiind amenajate dusuri, cabine de schimb pe plaja) - si am cunoscut turisti anul trecut in lefkada care au eliberat la orele 14 (hotel odyssey), contractand tot printr-o agentie mama.

Eu zic ca grecii se comporta uneori urat tot din cauza conationalilor nostri care se dau in stamba pe unde se duc, nefiind singurii, dar fiind foarte vocali!

Si acum fie vorba intre noi, sunt multi romani care merg in grecia si au pretentii de 5* premium ca in Turcia, ceea ce nu se intampla!

Plecam din Romania pentru Grecia, dar si pentru ca litoralul romanesc este plin de [.....], iar preturile vacantelor sunt mai scumpe decat intr-o tara exotica!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
cs
[24.08.16 20:15:51]
»

Am revenit cu impresii "la cald" despre Emerald 1! Ne a deranjat și pe noi jegul din camerele, dar cel mai mult ne au stresat șopârlele! Pe pereții din camere, de pe așa zisele terase ale camerelor! Acum câțiva ani cazarea românilor se făcea și la etaje, dar și camerele aveau alte condiții, si într adevăr de data asta, chiar dacă am revenit, cu siguranță nu vom mai veni la Emerald 1, dar nici încredere în agentia (...) nu vom mai avea

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
anthony2000, cs, flaviana77, MariusH
Alte impresii din această RUBRICĂEmerald Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064027070999146 sec
    ecranul dvs: 1 x 1