GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Experienta mea catastrofala la hotelul Blue Bay in iunie 2015.
As dori ca toti clientii sa cunoasca ceea ce am patit eu la acest hotel. La inceputul lunii iunie am hotarat sa plec in concediu in Grecia, pentru prima data, si urmarind ofertele am ales hotelul Blue Bay din Thassos, pentru a gira rezervarea am folosit cardul BCR in euro al prietenei mele D Mihaela (care insa nu a autorizat plata, cardul fiind gol pana pe 14 septembrie 2015).
In acea perioada in Grecia era criza, bancile nu mai faceau plati si in media se recomanda plata cash, asadar am luat legatura cu hotelul, intreband daca putem plati din tara, iar ei au sustinut ca in functie de rezervare plata se va face pe timpul sejurului, la hotel.
Pe contul de la booking ne-au intrebat cand dorim sa facem plata online, insa noi discutand cu ei telefonic si confirmandu-ne ca trebuie sa platim cash la hotel, ca nu mai este nevoie sa platim ceva anticipat cu cardul, nu am raspuns si nu am dat nici o data pentru a se retrage bani de pe card unde nu era nici un ban.
Cand am ajuns la hotel noi aveam rezervare pentru 3 locuri o camera cu 350 euro, dar noi eram 2 femei: eu si prietena mea Noemi I, copii nostri 2 fetite de 9 respectiv 10 ani. Pentru copii am mai solicitat un pat in plus si ni s-a spus ca mai trebuie sa platim 5 euro pe zi (am acceptat dar sa ni se mai dea un pat, asta a fost promisiunea cand am vorbit cu ei la telefon inainte sa plecam din Romania). Cand am ajuns acolo, patul in plus era o amarata de saltea iar camera era atat de mica incat nici nu incapea asa ca nu am putut s-o folosim dar de platit, am platit-o, in fine, am trecut cu vederea ca sa nu ne stricam concediul.
Deci cum am ajuns acolo ne-au si cerut banii, proprietara Cristina si sotul ei, am platit cash 385 de euro si ni s-a dat o factura in greaca (nu intelegea nimeni limba iar mai apoi am aflat ca pe acea factura nu scria ca noi am platit cash decat data de 20 iunie). In fine am stat acolo 7 zile, linistite stiind ca totul este in regula, mentionez ca nu am primit nici un email, informare, de la hoteliri, banca, booking prin care sa fim informate ca plata s-a retinut si de pe cardul prietenei mele, deci ne-au luat banii de 2 ori, de pe card si inca o data cash.
Pe data de 10 iulie, cand prietena mea a cerut la banca un extras de cont, a aflat cu stupoare ca spre hotelul Blue Bay pe data de 19 iunie (cu o zi inainte sa plecam noi) se virasera 385 de euro, care pe card ii apareau ca datorie. Cu factura primita de mine, am mers la BCR unde a facut o cerere pentru anularea platii, cei de la banca promitand ca pana pe 27 septembrie vor anula plata de pe card, dar pe data de 15 septembrie ii retrag 660 Ron echivalentul a 140 euro in contul datoriei de 385 euro.
Am sunat imediat la booking am explicat care este situatia, ca noi am platit cash, ca avem chitanta si ca nu te tine nimeni 7 zile intr-un hotel fara sa platesti, iar de pe card nu aveau cum sa retraga bani, ca nu era nici un ban si nici nu erau autorizati, rugand sa se ia legatura cu hotelul, mentionand ca atunci cand am platit cash eram eu si prietena mea, patroana Kristina si sotul ei.
Am primit de la booking un raspuns stupefiant si anume, ca factura data este pentru plata cu cardul si nu pentru plata cash, am vorbit iar la booking si am explicat ca nu aveau cum sa retraga bani de pe card si ca nu am fost anuntati de nici o plata online iar ei ne-au sugerat sa luam legatura cu hotelul.
Am sunat la hotel iar surpriza a fost catastrofala, ne-au spus ca factura a fost pentru plata cu cardul si ca nu am platit cash niciodata acolo, dupa care ne-au inchis telefonul in nas.
Disperata am sunat la booking, am relatat ceea ce s-a intamplat, ca desi am mai fost plecata in alte tari unde am rezervat cu cardul, am platit cash, nu a fost nici o problema, si ca nu ma asteptam ca trebuie sa ma filmez cand platesc la hotel, sa inregistrez convorbirile telefonice, ei m-au sfatuit sa fac reclamatie la protectia consumatorului european si sa-i dau in judecata pentru a-mi recupera banii (ceea ce voi si face).
Am solicitat de la banca din Grecia actele de plata de la hotel, factura originala pe care o am era modificata completat plata pe card, numele coplet iar numarul era acelasi, practic modificasera copia, pentru justificarea dublei plati si nerestituirea banilor.
Dragi clienti, pentru a nu pati ceea ce am patit eu si prietena mea, evitati acest hotel, unde prorietarii te jecmanesc si vor sa li se plateasca de 2 ori aceleasi servicii.
Trimis de Cristina_Dut in 29.09.15 21:31:50
- A fost prima sa vizită/vacanță în GRECIA
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cristina_Dut); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 40.70945800 N, 24.75393400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Cristina_Dut: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.
Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat cu roşu sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului. După publicare, completările se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.
- pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.
Imi pare rau pentru cele patite in vacanta, pe langa conditile de cazare apoi si povestea cu plata dubla. Eu ca sa nu am asemenea surprize am cerut hotelului sa verifice daca nu au primit deja vreo suma incont, de vina fiind atat hotelul cat si booking. Am constatat ca oprisera de pe card un avans pentru rezervare si acolo am platit doar diferenta.
Dar nu trebuie lasata asa, ar trebui scrise niste e/mailuri de sesizare, pentru ca doar convorbirile telefonice nu sunt suficiente, nu rezulta de acolo nicio dovada de seisizare. Trebuie relcamati atat banca, dar si booking si pensiunea, inclusiv la autoritatea turistica greceasca si la OPCul roman pentru modul de retragere de pe card, care trebuia anuntat sau verificat de banca.
Aveti tot dreptul sa va cereti banii inapoi, cu atat mai mult cu cat au procedat total neprofesionist. Succes.
Sa nu va multumiti doar sa scrieti aceasta avertizare. Faceți sesizare la protecția consumatorului european. Dacă nu o faceți, proprietarii vor prinde aripi si vor mai proceda in același mod si cu alți turiști. Sigur erau greci? Eu nu credeam ca se poate întâmpla asa ceva in Grecia.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2018 Blue Bay (Hotel) / Studios — Skala PotamiaThassos — scris în 17.07.18 de Aleo din BUCHAREST - RECOMANDĂ
- Jul.2015 O experienta groaznica! — scris în 01.10.15 de Ionescu Ana din TIMIşOARA
- Aug.2014 Vacanta nereusita intr-o locatie cosmar. EVITATI HOTELUL BLUE BAY!!! — scris în 17.08.14 de corinikis din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2013 Am fost acolo... — scris în 10.08.13 de coslalique din FOCşANI - RECOMANDĂ
- Jun.2012 O vacanta relaxanta — scris în 28.06.12 de didinaa din BUCURESTI - RECOMANDĂ