ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.08.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Buzau
ÎNSCRIS: 05.08.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
37.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 8 MIN

Bataia de joc de la hotelul Akropol din statiunea greceasca Paralia Katerini

TIPĂREȘTE

Pentru informarea dumneavoastra, va aducem la cunostinta urmatoarele:

Am cumpãrat, un bilet pentru trei persoane în staţiunea Paralia Katerini din Grecia, cu cazare la hotelul*Akropol*, perioada 19-26 iulie 2014.

Mã declar TOTAL NEMULŢUMIT de felul în care a decurs sejurul meu şi al familiei mele în staţiunea amintitã din urmãtoarele motive corespunzãtoare unor fapte survenite în ordine cronologicã:

1. Deşi mi s-a precizat cã din Bucureşti autocarul care ne va duce în Grecia, va pleca la ora 22,30, acest lucru s-a întâmplat cu o întârziere de douã ore.

2. La hotelul*Akropol* din Paralia Katerini nu a fost respectat baremul de 5 euro ce viza micul dejun. În ziua de 22.07.2014, când am plecat intr-o excursie pentru care ne-am înscris, în insula SKIATHOS, la pachetul ce reprezenta de fapt, micul dejun din ziua respectivã, ni s-au pus pentru trei persoane: trei felii de pâine cu alte trei felii foarte subţiri de şuncã şi de caşcaval amar care nu era produs nici mãcar din lapte, trei nectarine şi trei cutiuţe de suc, din acelea destinate copiilor.

Fãcând un calcul preliminar, tot ce se afla în pachet, nu valora mai mult de 3-4 euro şi asta dacã socotim cu generozitate.

Diferenţa de pânã la 15 euro plãtiţi agentiei dv pentru un mic dejun corespunzãtor, unde este?

Revin la caşcaval si afirm cã acesta a fost de o calitate îndoielnicã, ideea de lapte fiind strãinã celor care l-au produs iar acet tip de aliment ni s-a servit în fiecare zi.

I-am adus la cunoştintã ghidului dar mi- a rãspuns cu nonşalanţã cã nu are ce sa facã, cã *aşa este peste tot*

Vi se par normale acest fapt şi o asemenea atitudine?

A fost un atentat la buzunarul clienţilor care au pãşit pragul acestui hotel.

3. În ziua de 23.07.2014 , am observat cu stupoare cã telecomanda din camera noastrã nu mai era.

Am intrat toţi în panicã, am cãutat şi rãscolit peste tot, în toate bagajele, în lucruri, îmbrãcãminte, în fiecare colţişor.

Degeaba, nu am gãsit nimic. Am coborât şi am anunţat acest fapt la recepţie.

Acolo, patroana hotelului mi-a rãspuns rãspicat cã trebuie sã achitam 25 euro-contravaloarea acesteia.

Am replicat cã nu sunt de accord cu aşa ceva, deoarece nu am luat-o noi şi nici nu am rãtãcit-o, pur si simplu nu am gãsit-o, deşi o lãsasem pe unul din paturi.

Nu ne pretam la un astfel de gest de furt, cu atât mai mult cu cât nu am recurs niciodata la aşa ceva şi nu aveam ce sã facem cu respectiva telecomandã şi repet, nu ne coboram la o asemenea atitudine.

I-am mai precizat cã era posibil ca femeia care fãcuse curat în camerã sã o fi luat-o din greşealã, cu cearşafurile.

Mi-a rspuns cã exclude din start aceastã variantã, deoarece femeia care se ocupã de curãţenie în camere este fiica dumneaei.

Pentru cã susţinea ideea achitãrii de cãtre noi a celor 25 euro, i-am rãspuns cã o sã mã adresez Ambasadei României de la Atena.

De la început, i-am propus şi am insistat sã meargã în camerã sã ne controleze bagajele pentru a se convinge de adevãr.

A refuzat acest lucru; am sunat-o atunci pe ghida de care am am mai amintit, care a venit şi în prezenţa cãreia am desfãcut, am controlat din nou toate bagajele şi am rãscolit toatã camera.

Aceasta mi-a confirmat cã avem dreptate şi cã nu suntem vinovaţi, cã nu am luat-o noi, cã prin urmare nu ESTE CAZUL SÃ PLÃTIM CEI 25 EURO care ni se imputã pe nedrept.

Ghida mi-a precizat cã o sã anunţe aceastã situaţie la agenţia unde era angajatã, respectiv MITA TRAVEL ca sã vadã ce se hotãrãşte.

Între timp eu am plecat pentru cîteva ore într-un oraş vecin Katerini iar soţia şi baiatul meu au rãmas la hotel.

La puţin timp dupã ce am ajuns în aceastã localitate, primesc telefon de la fiul meu care mi-a spus sã mã întorc de urgenţã la hotel deoarece managera a chemat poliţia.

Cei doi politişti veniţi la faţa locului au obligat-o pe soţie sã plãteascã cei 25 de euro şi au inceput sã îi facã proces verbal de contravenţie.

I-au cerut buletinul iar la refuzul acesteia-ea gândind cã o sã i-l reţinã pânã nu plãteşte-au continuat sã o hãrţuiascã, insistând sã plãteascã.

Sotia i-a rugat pe cei doi poliţişti sã urce în camerã şi sã facã un control în bagajele noastre pentru a se constata cã telecomanda nu se aflã la noi, dar au refuzat.

Ghida, deşi iniţial a susţinut în faţa noastrã cã nu suntem vinovaţi şi cã nu se justificã ideea plãţii respective, acum în faţa poliţistilor s-a întors la 180 de grade, cum se spune şi îi repeta mereu soţiei mele *Plãtiti, plãtiţi*!

La un moment dat, soţia, nemairezistând stresului la care era supusã, a menţionat cã se va adresa Ambasadei României din Grecia iar în acel moment poliţiştii au plecat.

Calvarurile continuã însã.

Managera hotelului le –a spus pe un ton ridicat, sotiei şi fiului meu, sã pãrãsim hotelul, deşi noi plãtiserãm pentru şapte nopţi.

Ghida, care a tradus ce a spus patroana, în loc sã ia atitudine şi sã îi aminteascã acesteia cã noi trebuie sã rãmânem în acel hotel pentru tot sejurul achitat, afirma* trebuie sã plecaţi, vã caut în altã parte*.

Am refuzat acest lucru, iar managera, dacã a a vãzut cã nu a reuşit sã ne facã sã pãrãsim hotelul, a menţionat cã pe perioada rãmasã pânã la sfârşitul sejurului, ne va tãia micul dejun şi aerul condiţionat din camerã.

Repet, noi am PLÃTIT şi pentru toate aceste facilitãţi.

Ghida nu a luat niciun fel de atitudine, ba mai mult încerca sã nu discute în contradictoriu cu managera respectivã, ca sã nu se punã rãu cu dânsa, aşa cum a dat de înţeles.

Am ripostat, afirmând cã nu este normal aşa ceva, atâta vreme cât noi am plãtit atât pentru micul dejun cât şi pentru aerul condiţionat pentru tot sejurul.

În cele din urmã, managera hotelului a precizat cã *suntem oameni de nimic şi cã pentru domnia sa nu contãm*.

Nici de aceastã datã, domnişoara ghidã NU A LUAT NICIUN FEL DE ATITUDINE, închIzând practic ochii, cum se zice, la toate jignirile care ni s-au adus.

Din rãzbunare, în ultimele zile nu ni s-a mai fãcut curãţenie în camerã şi la baie; nu ni s-au mai schimbat cearşafurile şi toate prosoapele şi nu am mai putut deschide televizorul din cauza faptului cã nu ni s-a mai dat altã telecomandã.

Aşadar, noi nu am beneficiat în totalitate de toate serviciile plãtite.

Amintesc fapul cã în camera noastrã de hotel erau furnici şi pot demonstra acest lucru.

Tin sã precizez totodatã cã soţul managerei hotelului a fost agresiv cu noi.

Am fost umiliti si jigniti in ultimul hal aducânduni-se un un imens prejudiciu de imagine într-o ţarã strãinã.

Sejurul nostru pentru care am plãtit mulţi bani s-a transformat într-un coşmar iar in urma celor şapte zile de stat in Grecia, ne-am ales cu un stres imens.

Fiul nostru a trebuit sã ia parte la tot acest calvar, din pãcate iar cele întâmplate l-au marcat şi traumatizat, ca pe noi toţi, de altfel.

AM FOST TRATAŢI CA NIŞTE IN FRACTORI, DEŞI NU AM FOST VINOVAŢI CU NIMIC, A FOST O BÃTAIE DE JOC LA ADRESA NOASTRÃ.

Este inadmisibil şi STRIGÃTOR LA CER ceea ce ni s-a întâmplat.

Ca sã se punã la adãpost, asa cum însãşi a precizat, patroana hotelului face o scrisoare cãtre cãtre Poliţia din Paralia Katerini, cãtre Ambasada Românã de la Atena, misivã în care încearcã sã se disculpe, sã prezinte în mod trunchiat realitatea şi sã creeze destinatarilor scrisorii o percepţie deformatã în legãturã cu cele întâmplate

A afirmat cã a chemat poliţia deoarece am jignit-o eu când am spus cã este posibil ca femeia care fãcea curãţenie în camerã sã fi luat telecomanda din greşealã, subsemnatul neştiind cã era fiica dânsei care se ocupa de curãţenia camerelor.

S-a mai considerat jignitã deoarece eu am spus dimineaţa când am reclamat lipsa telecomenzii cã mã voi adresa ambasadei dacã am vãzut cã insista sã plãtim obiectul respectiv, de absenţa cãruia nu eram vinovaţi, repet.

A preciza cã te adresezi unui organ diplomatic sau altui for atunci când te afli într-o ţarã strãinã şi când eşti nemultumit de ceva, nu înseamnã cã ameninţi pe cineva, este un drept de care trebuie sã uzezi, un drept la care se face mereu referire.

Tot dumneaei precizeazã acolo cã eu voi face comentarii maliţioase şi neadevãrate în legãturã cu situaţia de fapt, cã bãiatul meu este minor şi cã este posibil ca el sã fi rãtãcit telecomanda (fiul meu este de mult major, are 20 ani), cã eu am refuzat sã mã legitimez faţã de poliţişti, când de fapt subsemnatul la momentul venirii poliţiei mã aflam in Pralia Katerini-pot sã probez acest fapt, ca şi altele de altfel.

Nu în ultimul rând, vreau sã mã refer la atitudinea DUPLICITARÃ a ghidei care NU NE-A APÃRAT ŞI NU NE-A SUSŢINUT DREPTURILE DE TURIŞTI într-o ţarã europeanã, nu s-a implicat în totalitate în rezolvarea acestor probleme; a dat dovadã de o complicitate pasivã la nedreptãţile şi injuriile aduse şi care a considerat ca o ameninţare intenţia mea de a mã adresa ambasadei pentru faptul cã sunt nemulţumit. Ba chiar mi-a spus ca sunt agresiv, deşi nu am jignit-o în niciun fel ci doar am incercat sã îmi susţin punctele de vedere.

Mai mult decât atât, ghida a refuzat sã-şi dea numele de familie, ca şi cum aceasta ar fi un secret; dacã nu se considera vinovatã cu nimic şi era convinsã cã a fãcut totul pentru nişte turişti umiliţi şi jigniţi ca noi, şi-ar fi precizat numele de familie atunci când a fost întrebatã de mine.

NU A PURTAT NICIUN ECUSON PE PERIOADA ŞEDERII NOASTRE ACOLO.

Aceasta a fost realitatea faptelor şi nu am exagerat cu nimic, în relatarea celor petrecute.

Concluziile de rigoare, le trageti dumneavoastrã

Cu respect,


[fb]
---
Trimis de DanBuzau in 18.08.14 21:07:12
Validat / Publicat: 19.08.14 07:49:15
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3412 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DanBuzau); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    flaviana77
    [19.08.14 13:05:19]
    »

    Sincer imi pare foarte rau ca ati trait asa ceva.

    Si noi am avut probleme din pacate in Grecia acum doi ani cand mi s-a furat geanta si am trait un cosmar dintr-o data peste noapte vacanta de vis s-a tranformat in cel mai urat lucru posibil.

    Fara sa ezit pot sa spun ca Politia din Grecia nu face nimic daca este vorba sa acuzi pe cineva din tara lor respectiv de furt, nu ne-au ajutat cu absolut nimic, am stat ore intregi la sediul Politiei de pe insula respectiva nu mai aveam nici bani nici nimic, a fost groaznic.

    Paguba ce am avut-o a fost foarte mare din pacate, dar cel mai greu lucru pe care l-am trait a fost faptul ca am fost nevoiti sa ajungem la Consulatul Romaniei din Salonic si acolo am trait niste clipe de care nu mai vrem sa ne amintim. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, doar sa pun in evidenta faptul ca desi eram in situatia in care eram, doamna de acolo statea de vorba la telefon cu fiica ei din tara care urma sa isi boteze copilul, noi stateam pe niste scaune si asteptam sa isi termine convorbirea, eram presati de timp pentru ca trebuia sa ajungem sa prindem ultimul feribot ca sa ne putem intoarce pe insula respectiva, ce sa mai.....si toate astea cand de fapt totul era atat de simplu....ni s-au facut niste poze, am completat fiecare un formular si cam asta a fost, am dat banii pentru acele doua hartii de identitate de o zi , deci toata aceasta treaba mai mult de un sfert de ora nu cred ca dura.

    Daca ai nevoie de ceva ca roman si te duci la reprezentantii tarii tale in respectiva tara straina in care te afli e vai si amar de tine, trebuie sa scoti bani din buzunar pentru orice hartiuta cat de mica, noi aveam buletinele la noi cand am ramas fara geanta si a trebuit sa platim 130 de euro ca sa ne dea o hartie cu numele nostru si sa ne putem intoarce in tara, un fel de buletin pentru o zi...

    Va inteleg foarte bine stimate domn si imi inchipui prin ce ati trecut din nefericire pentru dvs si pentru familia dvs.

    Am tinut sa va povestesc prin ce am trecut si noi pentru ca cei care or citi articolul scris de dvs sa stie sa se fereasca de eventuale neplaceri atunci cand se vor afla pe teritoriul Greciei.

    hlli
    [20.08.14 08:50:21]
    »

    @DanBuzau, un adevrat cosmar!!!

    Ati informat agentia de turism de la care ati achizitionat sejurul despre evenimentele petrecute? Care este pozitia agentiei?

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    danadana*, flaviana77, hlli
    Alte impresii din această RUBRICĂAkropol Hotel:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043253183364868 sec
    ecranul dvs: 1 x 1