ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 02.09.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.33%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Cel mai relaxant concediu

TIPĂREȘTE

Anul acesta am fost in 2 vacante una la inceputul lui Iunie la Monte Carlo si acesta de sfarsit de august petrecuta pe litoralul bulgaresc.

Vreau sa vorbesc desprea acesta adica mai exact despre Hotelul Barcelo Royal Beach. Citisem pareri nu foarte bune despre acest hotel dar odata ajunsa acolo impresia mea a fost de cea mai buna calitate.

Sa o luam cu inceputul: camera foarte mare, mobilata modern cu baia de o curatenie sclipitoare.

Mancarea: noi am avut mic dejun si cina pot spune ca in fiacare zi ne delectam cu minunatii: fructe de mare la discretie, banzeturi frantuzesti, legumele si fructele foarte proaspete si gustoase din gradina proprie.

Personalul: foarte respectuosi bulgarii stiu sa isi respecte clientii.

In camera se facea curat in fiecare zi asta binenteles daca vroiai si prosoapele si lenjeria erau schimbate.

Piscinele hotelului sunt 3 ingrijite apa foarte curata si mult bun simt toti turistii erau linistiti nu faceau galagie cum se mai intampla pe la noi.

Eu acord nota 10 pentru hotelul Barcelo. M-am relaxat total aici si nu am avut nici un fel de probleme.


[fb]
---
Trimis de Maria-Sarah in 02.09.10 12:46:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur Hotel Melia Grand Hermitage.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3268 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Maria-Sarah); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1000 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    anadragusin
    [02.09.10 17:17:18]
    »

    Poate ca ar trebui notate si bucataria|masa (doar ti-a placut mancarea) si plaja|marea (unde banuiesc ca ai fost). Felicitari pt. un prim-review reusit si bun venit pe site.

    Admin
    [03.09.10 10:42:58]
    »

    Personalul: foarte respectuosi bulgarii stiu sa isi respecte clientii.

    din practica de pana acum, citind si alte pareri, se pare ca nu intotdeauna e asa. Insa personal cred ca de multe ori explicatia are unele cauze particulare: cred eu ca "respectarea clientilor" este influentata destul de mult si de respectul pe care noi, in calitate de turisti, le aratam la randu-ne angajatilor de acolo. Cu alte cuvinte, un comportament nepotrivit al turistilor aduce cu sine riscul unor servicii pe masura. Si viceversa - respectul si bunul simt manifestat de clienti poate aduce (mai multa) amabilitate si respect deplin din partea angajatilor.

    Iar cele de mai sus nu sunt valabile doar in cazul litoralului bulgar, ci in cazul oricarui alt hotel din lume (e adevarat, totusi, ca in alte cazuri se simte mai mult putin aceasta "aceeasi moneda").

    --

    @Maria-Sarah: te rog indica un grad de satisfactie si pentru rubricile omise - "Bucatarie si masa" si "Plaja si marea"

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anadragusin
    Alte impresii din această RUBRICĂBarcelo Royal Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036332130432129 sec
    ecranul dvs: 1 x 1