ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2010
DE a.p.
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: radauti
ÎNSCRIS: 22.08.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 12 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
52.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagire

TIPĂREȘTE

Am fost in acest hotel in perioada 12-19 iulie 2010, trei familii cu copii. Fiind al treilea sejur in Bulgaria, am putut face o comparatie. Stelele sunt de fapt trei, nicidecum patru.

Am fost cazati la parter unde mirosul puternic de mucegai pune in pericol sanatatea oricarei persoane cu probleme alergice. Dupa o noapte am schimbat camera, la etajul 5, unde era mai curat, dar totusi si acolo mucegaiul iesea prin rigips, pe peretele cu baia. Baile nu au aerisire, aerul se primeneste foarte greu. In plus, la etajul 5 nu am mai avut vedere la mare iar al treilea pat era de fapt o mica canapea, incomoda la dormit. Filtrele de aer conditionat degajau si aici un miros neplacut, nefiind curatate si dezinfectate.

Una din familiile prietene au avut chiar prima camera de langa scari, la parter, langa toaleta de pe plaja si in fata barului. Galagie, mirosuri urate, fara intimitate. Au fost inundati de 2 ori, toata mizeria de pe scari a ajuns in camera, noroiul fiind de doua palme in camera. Au primit un cos de fructe si o sampanie, dar au trebuit sa schimbe camera dupa 4 nopti (4 nopti de iad, trei de rai), primind in sfarsit o camera buna.

Barul de pe plaja era mereu aglomerat, nu erai servit in ordinea venirii, ci dupa bunul plac al chelnerilor. Dupa 10-15 minute de asteptare am solicitat, in engleza, sa fiu servita si mi s-au trantit paharele in fata, ostentativ, iar chelnerii au comentat intre ei ca sunt idioata, cu toate ca ii puteam auzi. Mesele de biliard si de tenis sunt gratuite, nu platesti asa ca la alte hoteluri, in schimb sunt foarte vechi si uzate. Prosoapele pt. plaja ti le schimba daca doresti, dar nu toate receptionerele sunt la fel de amabile.

Avantaje: copiii pana la 14 ani nu platesc (la alte hoteluri pana la 12 ani), parcarea este gratuita (la Albena se plateste), sezlongurile de pe plaja sunt gratuite (la unele hoteluri sezlongurile de pe plaja se platesc), exista un bar deschis non-stop, ceea ce suplineste lipsa frigiderului in camera.

Dezavantaje: mucegai, posturile romanesti la TV se prind numai intr-o anumita parte a hotelului, inundatie pe holuri, in camere si la bucatarie in cazul unor averse de ploaie, lipsa frigiderului in camera, mancarea este aceeasi in fiecare dimineata si prea putin diversificata la pranz si seara. La Albena, hotelul Kaliakra si Gergana, unde am fost in anii anteriori, costul total este 900 E, iar calitatea serviciilor cu totul alta.

Hotelul Rubin este de fapt un hotel vechi, imbracat in rigips, cosmetizat, iar cele 4 stele sunt de fapt 3 stele. Pretul scazut al biletului reflecta calitatea serviciior. In ultima zi nu am mai putut manca vasnica omleta si vesnicul salam, asa incat am plecat acasa flamanzi. Am mancat in tara mancare adevarata.

Plaja si piscina au fost in regula, dar daca aveti probleme de sanatate evitati acest hotel plin de mucegai.


[fb]
---
Trimis de a.p. in 22.08.10 16:26:26
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, hotel Kaliakra si hotel Gergana
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3389 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (a.p.); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 600 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

mikimic26
[26.04.11 21:36:08]
»

eu am fost la kaliakra de care ai pomenit tu si am avut numai belele: **** de la receptie nu intelegea engleza sau nu avea chef sa vorbeasca... norocul nostru a fost ca baiatul care cara bagajele vorbea engleza si ne-am inteles. am nimerit o camera cu vedere in spatele hotelului (unde era si ghena si parcarea - super priveliste!!) inainte sa plecam tipa de la agentie din romania ne a zis ca au fost plangeri legate de mancare... nu a fost excelenta dar per total ok. acceptabil.

despre micul dejun ca nu e bogat - FITE. la orice hotel (chiar si in bulgaria desi am fost si in turcia si in grecia si in franta si in austria) micul dejun era bogat: sunca, oua ochiuri, oua fierte, branza, unt, margarina, gem, finetti, cereale, iaurturi si etc... ca doar tu acasa nu mananci juma' de porc la micul dejun asa de incalzire... *****.

daca stii ca esti pretentioasa de ce nu te ai dus la iberostar izgrev? normal ca are un pret mai mare dar merita!! stii vorba aia 2 lei dai 2 lei face? rubin este printre cele mai ieftine hoteluri.. ****

[Unele fragmente considerate mult prea deplasate au fost inlocuite cu **** - Nota webm].

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[26.04.11 21:44:57]
»

mult prea mult agresivitate pentru prima ta interventie pe acest site, mikmic26 - te alegi cu un avertisment doar pentru ca esti nou-inscris si nu esti familiar cu rigorile pe care acest site le impune in ce priveste respectul fata de parerile celorlalti, oricat ar fi de diferite de ale tale.

Te invit sa scrii un review cu propriile-ti pareri - este cea mai eleganta si mai eficienta cale prin care poti combate pareri cu care nu esti de acord. Poti folosi acest link pentru a initia un review nou la Kaliakra Standard (sau acesta pentru Kaliakra Superior). Deasemenea, pentru a initia un review nou din vacanta la Rubin foloseste acest link: click aici

c.luc
[19.06.11 13:24:46]
»

Tocmai ma pregatesc de o vacanta la hotel Roubin. Si ca sa fie tacamul complet, voi merge in aceeasi perioada de care ati scris.

Eu totusi nutresc speranta ca ati a pur si simplu ghinion si ca modul in care v-au tratat sa nu fie definitorie pentru cei de acolo.

Sunt la a doua vacanta in Bulgaria si vreau sa spun ca anul trecut m-am simtit minunat (am fost la Obzor - Hotel RIU HELIOS BAY).

Anul acesta, din ratiuni economice dar si dintr-un demodat (din pacate) simt patriotic, am vrut sa revin pe litoralul romanesc. Numai ca... nu am gasit nimic care sa corespunda, cat de cat, unor exigente de bun simt, absolut normale in conditiile in care preturile sunt destul de ridicate.

Astfel ca... vom merge tot in tara vecina.

Tot ce sper e ca, la intoarcere, sa am o opinie care sa se incadreze la rubrica celor multumiti si incantati.

Desi parerile sunt evident antagonice, totusi mi se pare foarte util sa studiez acest site / forum.

Tocmai de aceea m-am gandit sa scriu si eu.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
c.luc, mikimic26
Alte impresii din această RUBRICĂRubin (Roubin) Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032803058624268 sec
    ecranul dvs: 1 x 1