Ecouri scrise pe AFA [p.1547 /1606]
[doar cele încărcate în anul crt și anul trecut]
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.
Ulterior, poți scrie notele de la CAZARE şi sub formă de ECOU — le vom adăuga noi în caseta tehnică.
Mutat în rubrica "Impressive Punta Cana Resort, PUNTA CANA" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc) Se pare că nu ai înţeles ideea sau nu m-am exprimat eu suficient de clar.
Mi-ar fi plăcut să-ţi fi citit pe AFA şi impresiile POZITIVE, după experienţele anterioare satisfăcătoare la acest hotel, deoarece altfel nu cred că ai fi revenit iar şi iar.
Nu-mi place când un client "fidel" nu scrie DECÂTatunci când este nemulţumit de un aspect sau altul. Doar când are ceva de reclamat, deoarece atunci când totul este bine nu consideră util să împărtăşească şi cu alţii.
Nu-mi amintesc să fi rezervat vreodată o anumită cameră la un hotel de 14 etaje cum este Minerva, ci doar un tip de cameră, generic, solicitând un etaj superior. Poate doar în cazul pensiunilor cu un număr foarte redus de camere şi asta rarisim, când existau preţuri şi condiţii diferite
Cu siguranţă eu nu aş fi bătut drumul până acolo pentru a mă întoarce acasă doar pentru că m-am enervat că nu am primit fix o anumită cameră, dar fiecare face cum consideră.
Am fost şi eu acolo la Minerva şi, în pofida minusurilor evidente ale acestuia, îl consider încă o bună opţiune de cazare în Herculane. Camerele sunt micuţe, dar cochete, restaurantul este slăbuţ pentru cele patru stele şi pentru preţurile practicate, dar partea de piscine şi SPA este la superlativ şi va atrage mereu doritorii de bălăceală.
Așa ceva nu trebuie să se întâmple. Cred că ai mai călătorit, ai mai făcut rezervări.
Ce plătești, aia primești. Eu nu am pățit așa ceva niciodată.
Să rezerv o cameră și să primesc alta. Niciunde în lume.
Motiv pentru care am scris această experiență neplăcută care, repet, într-un hotel de 4 stele, nu trebuia să se întâmple.
Și să atenționez eventualii clienți ce pot să pățească.
„N-am crezut că e un dezavantaj sa fii client fidel al unui hotel.....
Client serios, nu am anulat nici o rezervare.....
Am stat în toate tipurile de camere mari: apartament, suită deluxe, suită executive. ”
Am înţeles că nemulţumirea legată de schimbarea camerei rezervate iniţial te-a determinat să pleci fără a te caza şi că nu intenţionezi să revii la Minerva pe viitor, dar nu am înţeles de ce nu ai găsit disponibilitatea de timp de a povesti şi despre vizitele anterioare, reuşite, din moment ce ai tot revenit.
Nu mi se pare corect să scrii DOAR atunci când eşti nemulţumit.
AFA NU ESTE o condică de reclamaţii aşa cum, din păcate, o consideră unii.
Pot înţelege supărarea produsă de incidentul cu cioburile, chiar dacă asemenea situaţii nedorite se pot întâmpla la orice hotel din orice ţară. Important este că nu au fost consecinţe după ingerarea cioburilor periculoase.
Dacă ai fi vrut doar să semnalezi acest incident neplăcut, ai fi scris anul trecut după sejur, tot ca o reclamaţie, ca şi acum.
Faptul că te-ai hotărât să faci publică întâmplarea doar după ce ai fost nemulţumit de oferta primită, mă convinge că nu este vorba decât de o răzbunare penibilă şi gratuită.
„In ianuarie 2021 am contactat hotelul pentru o oferta spundu-i ca am o reducere trimisa pe Email de domnul General Manager A. C. Oferta celor de la hotel fiind identica cu cea a agentilor din Rominia ne tinind cont de discondul promis si pacalindu-ma. ”
Nu ştiu ce reducere ţi-a fost promisă, dar este evident faptul că tu compari mere cu pere.
Din cele scrise mai sus, reiese clar că ai primit o reducere consistentă de câteva sute de euro dacă de la preţul rezervării directe pe saitul hotelului ai ajuns la preţul agenţiilor. Agenţiile au mai mereu preţuri mai bune faţă de rezervările directe.
Trebuia să compari preţul obţinut la o simulare pe saitul hotelului, ca simplu cetăţean, cu cel oferit ţie ca "daună morală" pentru deranjul cu cioburile şi aşa vedeai dacă ai fost sau nu păcălit.
Nu cred că încercarea ta penibilă de a desfiinţa hotelul, strict din răzbunare, va convinge potenţialii turişti să îl evite, cât timp tu însuţi ai fi revenit la Imperial fără nicio problemă, dacă oferta primită ar fi fost conform aşteptărilor tale .
De-a lungul celor 7- 8 zile am rămas siderata de cat de bine erau instruiți toți angajații resortului. Dacă la asta s-ar putea aștepta toata lumea, nu aceeasi impresie ai fi avut de la cei care făceau excursiile opționale. " Fratiwere", dezinfectante Peste Tot. Nu paseai "pragul" de nisip până nu te dădeai. Nu urcai in barca, nu puneai mana pe Vasilica. Eh, crezi ca m-am putut abtine de la ceva? Din contra, nu erau excursii disponibile cate voiam eu sa fac. Santo Domingo inchis. La Hacienda închisă.
Si da, ca sa dau din casa, am piciorul bulit de la accidentul cu calul. Cine putea să intre cu calul in copac daca nu EU?
Puțintică răbdare. Nu m-am putut acomoda cu fusul orar. Am plecat mega- obosită, am făcut excursii absolut zilnice si ne taram ca ramele până la camera... am venit pe drumuri, am intrat direct in munca si zi si noapte. Dacă vedeti ca nu mai scriu, sigur am crăpat de worcoholica ce sunt.
Fără, prea multa vorbărie, acum scriu!!!
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Am retras notele acordate unităţii - conform regulamentului (1. B. 7), nu e acceptabilă evaluarea multiplă a unei unităţi de cazare de către membrii aceluiaşi grup sau ai aceleiaşi familii, pentru un sejur comun — vezi impresii
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux118601 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020” ) - folosind butonul schimbă username de aici
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 02457&hid=21238.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux118600 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 02455&hid=13354.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux118597 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

Ai avut mâncărimi de te-a apucat vizita asta pe coclauri in plină pandemie?
Să nu-mi spui că nu ai avut Covid, că nu te cred, la cât de agitata ești tu... sigur ai luat de undeva
Să înțeleg că nu a mai curs apă din tavan in mijlocul patului? Ceva, ceva, sigur s-a petrecut pe acolo, altfel ar fi prea trist și plictisitor pentru tine
Peripeții inedite și memorabile îți doresc!
Chiar și in acest review am trecut peste partea tehnică, mi-am fixat privirea și atenția pe povestea părintelui, desprinsa parcă din SF, pe placul meu.
Poate doar să văd semnătura Marianei Olaru, atunci deschid și citesc, ea scrie din suflet pentru suflet, articolele ei au viață și sunt interesante
Am vizitat biserici și mănăstiri cât pentru doua vieți, nu mă pricep in a le descrie și oricum nu mă interesează de naos și pronaos deoarece nu știu ce înseamnă
La biserica Sf Gheorghe (nou) din Bucuresti, era (o mai fi și azi) un preot (nu îi știu numele) care mi-a zis așa: “nu contează unde te rogi, nu trebuie sa vii intr-o casă a Domnului pentru asta sau pentru a da bani, casa ta e casa Lui, te poți ruga și acolo, important e gândul și fapta, nu locul in sine”
Câți preoți gândesc așa? Nu toți au sufletul deschis și mintea curată, părerea mea. In fine, fiecare cu păcatele lui...
Ideea e că sunt bucuroasa de cele citite, te felicit pentru ideea de a scrie un alt fel de articol, unul cu poveste și... viață