ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.10.2019
DE arub
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Orăştie [HD]
ÎNSCRIS: 14.07.12
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 11 și 14 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Concediu reușit

TIPĂREȘTE

Am fost la acest hotel în perioada 2_9 august 2019. Zbor din București ales datorita orarului de zbor favorabil noua.

Deși am ajuns devreme cam pe la ora 9 nu am primit camera pana după ora 16... Trecem peste... noi ne-am bucurat de tot ceea ce oferă acest resort.

Cazarea family de lux formata din 2 camere, 2 bai, balcon vedere laterala, bineînțeles televizoare, minibaruri televizoare în fiecare camera + seif.

Despre restaurantul pricipal pot sa spun ca a fost ok... Mi-a plăcut în mod special seara când, bucătarii " ne-au întâmpinat cântând OSolemio... În rest au descris cei care au fost aici foarte bine cam tot ceea ce trebuie știut despre acest hotel.

PS Recomand Vip loby bar pentru a petrece o seara liniștită în acord de pian și vioară + plus o servire ireproșabilă.

Concluzia finala: recomand acest hotel, am fost și ne-am simțit foarte bine.

Vacante reușite tuturor!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de arub in 05.10.19 13:38:49
Validat / Publicat: 05.10.19 14:17:07
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.

VIZUALIZĂRI: 3227 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

21 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (arub); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P13 Răsărit...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10350 PMA (din 17 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    21 ecouri scrise, până acum

    Alex_Macedo
    [05.10.19 14:55:51]
    »

    Totul e minunat... Arată cum trebuie să arate... dar...

    Deși am ajuns devreme cam pe la ora 9 nu am primit camera pana după ora 16... Trecem peste... noi ne-am bucurat de tot ceea ce oferă acest resort.

    ... să aştept atâtea ore... sigur... împuşcam pe cineva sau veneam cu grenade de acasă.

    Locul poate fi, Raiul pe pământ... dar... să stau cu bagajele în lobby... Mai lipsea să vă spună că până la ora cutare, vă puteţi odihni într-un cort, în mijlocul recepţiei!

    Jenant!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [05.10.19 15:16:08]
    »

    @Alex_Macedo:

    ... să aştept atâtea ore... sigur... împuşcam pe cineva sau veneam cu grenade de acasă.

    Hai că nu este chiar aşa de... grav

    Singura eventuală problemă a constituit-o întârzierea de două ore, respectiv de la 14 (ora oficială de check in) la 16.

    Păstrează-ţi arsenalul de război pentru hotelurile de pe litoralul românesc unde cazarea încă se face la ora 18.00, o aberaţie colosală moştenită din vremurile de mult apuse.

    Diferenţele sunt majore, să recunoaştem. Turcii sunt extrem de ospitalieri, iar dacă au camere libere şi curate te cazează şi la ora 10 dimineaţa.

    Locul poate fi, Raiul pe pământ... dar... să stau cu bagajele în lobby...

    Dar nu trebuie să stai să le păzeşti, că nu ţi le fură nimeni. Este drept că eu le las în maşină şi maşina în parcare , dar, indiferent de situaţie, nu cred că aş avea emoţii.

    Din momentul în care ai intrat pe poarta resortului, indiferent de oră, beneficiezi de toate drepturile oferite de all inclusive. La ora 9 poţi merge să iei micul dejun, apoi treci în revistă barurile existente, te mai familiarizezi cu hotelul, mănânci de prânz şi apoi primeşti şi camera. Cam aşa se petrec lucrurile la cinci stele UAI în Turcia, nu obligatoriu chiar în aceeaşi ordine

    Alex_Macedo
    [05.10.19 15:50:44]
    »

    @nicole33:

    Nicole... Nicole... Draga mea...

    Nu înseamnă că NU ŞTIU cum funcţionează managementul otoman. Ce spui tu, este conform regulilor UAI şi nu am comentarii... Eu am mirări vis-a-vis de ceea ce se presupune că a... experimentat persoana în cauză, venind la 9 şi fiind cazat la 17!!

    Personal... aştept 2 ore, 3... dacă ajung mai devreme... înţeleg, nu sunt cretin... dar să stau în " teneshi" , de la 9 la 5, în concediul anului, poţi să uiţi!!! Poate să îmi ofere icre de somon pe bot de caşalot, trei negrese blonde dansând pe aripile OZN-ului, şase cai frumoşi care să mă ducă ca pe un maharajah, la plajă...

    No way, José!

    Eu când ajung... singurul lucru este să-mi scot cârpele din bagaj, nu să stau cu ele 20 de ore, băgate una-ntr-alta şi duş în camera atribuită. Poate sună excentric... dar... mie... mi se pare o normalitate...

    Păstrează-ţi arsenalul de război pentru hotelurile de pe litoralul românesc unde cazarea încă se face la ora 18.00, o aberaţie colosală moştenită din vremurile de mult apuse.

    Nu am de ce, pentru că nu voi face NICIODATĂ, ca turist plătitor sejur la " M-am aia" , sau oriunde în preajmă. Fost, văzut, convins. Când am fost, nu a fost opţiunea mea sau eram în delegaţie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [05.10.19 18:34:42]
    »

    @arub: Prețul completat în caseta tehnică („2986”) este probabil în euro - e corect?

    Și (2) - e prețul pentru o singură cameră (probabil family), în care ați fost cazți toți cei 2 adulți și 3 copii (dacă am înțeles bine)? - sau ați fost cazați cumva în 2 camere?

    arubAUTOR REVIEW
    [05.10.19 19:40:44]
    »

    @webmaster: am plătit 2986 euro pentru 2 adulți și 2 copii de 11 și 14 ani.

    Rezervarea a fost family de luxe... Formata din doua camere: prima pat matrimonial, televizor, baie (cu perete de sticla și jaluzea????) minibar, seif, fier de călcat... Balcon cu 2 scaune, măsuță... din aceasta camera se întra în cea de a doua 2 paturi de o persoana, televizor, minibar, baie.

    Diferența între camerele family și family de luxe e în suprafața lor

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster45
    [05.10.19 20:03:15]
    »

    @arub:

    Mulţumim pentru clarificări. Am completat noi în caseta tehnică.

    arubAUTOR REVIEW
    [05.10.19 20:23:29]
    »

    @webmaster45: mulțumesc de înțelegere, scriu de pe telefon și între timp am mai îmbătrânit cu un an????????????

    Alex_Macedo
    [05.10.19 20:28:14]
    »

    @arub:

    La Multi Ani!

    Concediu placut!

    TraianS
    [06.10.19 22:36:34]
    »

    @Alex_Macedo: Nea Alex mă simt nevoit să le iau apărarea otomanilor și să nu te las să-i tragi în țeapă, chiar așa, fără să zic nimic.

    Se întâmplă de multe ori să nu aibă camere libere. Mai ales dacă sunt grupuri, mulți fac check outul odată și dacă au avion mai târziu, încearcă și ăia să o mai lungească.

    Dacă ai noroc de așa ceva, cele de la curățenie nu fac față să pregătească camerele pentru următoarea serie.

    Sunt sigur că nu a stat nimeni cu cortul în lobby. Facilitățile hotelului sunt la liberă folosire, iei un șorț pe tine și la plimbare, zdup în mare. De bagaje are cine să aibă grijă.

    Dacă ar fi fost camere libere sunt sigur că s-ar fi dat. Trebuie să-i mai înțelegem și pe hotelieri.

    Ce e important e să nu lăsăm micile inconveniențe să ne strice vacanța. După câte te știu eu pe matale, într-o situație similară, ai fi bombănit ceva, dar apoi nu ai fi ținut supărare.

    Cum ai putea fi supărat pe 'mafrends'??

    Din câte îmi dau seama, nici autorul reviewului nu a lăsat ca acest eveniment să-i strice vacanța. Și bine a făcut!

    Alex_Macedo
    [07.10.19 14:18:53]
    »

    @TraianS:

    Trăienel, tată... mă surprinde intervenţia ta dar mă bucură! Cu ocazia asta mi-ai înlesnit deschiderea robinetului verbal şi voi măcăni printr-un letopiseţ. Tot ce urmează le voi spune cu zâmbetul pe buze/voie bună/relax şi la nivel de, discuţie ca între fraţi, că-mi eşti drag!

    Oricum... nu ne vede nimeni şi nu va conta ce scriu eu aici, aşa că îţi pot povesti în tihnă...

    Eu... am început această... polologhie, la articolul de mai sus pentru sau din cauza unui singur pasaj şi anume:

    Deși am ajuns devreme cam pe la ora 9 nu am primit camera pana după ora 16...

    Atât! Ok... voi raspunde mai jos...

    @Alex_Macedo: Nea Alex mă simt nevoit să le iau apăra rea otomanilor și să nu te las să-i tragi în țeapă, chiar așa, fără să zic nimic.

    Printr-un concurs de împrejurari extrem de fericit, am trăit în Turcia 5 ani de zile, la vârstă fragedă. Am şi acum prieteni otomani... Turcia va rămâne veşnic în sufletul meu ca o perlă... cu obiceiuri, cu oamenii minunaţi şi săritori cu tradiţia de imperiu şi tot ce derivă, ca civilizaţie. Eu mă refeream la cu totul altceva.

    Se întâmplă de multe ori să nu aibă camere libere. Mai ales dacă sunt grupuri, mulți fac check outul odată și dacă au avion mai târziu, încearcă și ăia să o mai lungească.

    Dacă ai management eficient, te ocupi de Ieşiri dar şi de Intrări. Ştii că ai un lot care soseşte matinal şi trebuie să găseşti soluţii, nu probleme. Să spunem... ajunge turistul mai devreme pentru că barza lui atunci a aterizat. In regulă... dar... măcar... fă în aşa fel ca, pe la ora 14 când începe Intrarea să-i dai o cameră... oricare... pe parcurs îl muţi în camera ce îi revine. Este prea mult ora 18...

    Cum ar fi să ajung în Egipt la orele 22 şi să primesc camera la 5 dimineaţa.

    Dacă ai noroc de așa ceva, cele de la curățenie nu fac față să pregătească camerele pentru următoarea serie.

    Aici vorbim de management şmecherit. Eu nu am văzut niciodată un nomenclator cu şi despre Personal. Dacă la 100 de camere ai două cameriste... calcul simplu... aritmetic... când poţi lua în primire camera? Unde se pot face economii? ... simplu! La Personal... angajezi pe muchie de cuţit, nu câti ar trebui. În restaurant la fel, în loc de 12 angajaţi la 50 de mese, ai 6... Şi nu vorbim numai de turci aici... Italia, Franţa, Grecia, Spania. Mea culpa dar, nu am auzit de o regulă statutară în linia asta.

    Sunt sigur că nu a stat nimeni cu cortul în lobby. Facilitățile hotelului sunt la liberă folosire, iei un șorț pe tine și la plimbare, zdup în mare. De bagaje are cine să aibă grijă.

    Dacă ar fi fost camere libere sunt sigur că s-ar fi dat. Trebuie să-i mai înțelegem și pe hotelieri.

    Aia cu, cortul a fost în ideea de timpi. Nu am agreat niciodată chestia cu " Băh, am platit în puii mei!! Mie să îmi da-ţi d' aia şi d' aia... " ... de parcă restul din jur nu au plătit şi ei aşteptând aceleaşi servicii... Eu vorbeam de timpi. Personal... dacă vin de la jdă' mii de kilometri... şi tricoul de pieţar care-l port, miroase ca naiba... de " teneshi" , nu mai vorbesc... şi tu... îmi dai camera dupa nouă ore, eu, fiind îmbracat în aceeaşi ţinută... Păi... poţi să mi-o oferi pe Naomi Campbell dansând la bară, pe Heidi Klum să-mi danseze în poală, hamburger din crocodil pe, pat de şopârlă prăjită în ulei cu limbi de porumbel şi gem de vacă deasupra... degeaba îmi dai mie prosoape de faţă, reci, să mă răcoresc... Dă-mi tată, camera! Bag eu prosoapele în chiuveta cu apă rece şi mă învelesc a răcorire ca, King Tut.

    Personal... nu văd de ce să am înţelegere pentru hotelieri. Resorturile nu se ridică de dragul turistului ci, sunt maşinării de bani.

    Eu cu tine, tu cu mine, Trăienel... să zicem... avem 1 kilometru de nisip cu mare adiacentă de-a lungul... şapte copaci... şi zece capre, în acest pustiu. Vine un conglomerat şi zice:

    - Băieţiiiii! Fac un resort aici... îmi place amplasarea... vă intră şi bani, doar caprele să vi le luaţi.

    Normal că răspunsul e... Hai, tată!

    Numai că...

    - Staţi aşa! Nu oricum! Nu vă costă nimic... dar... eu bag 30 de milioane în chestia asta aşa că, 5 ani nu plătesc impozit. Doar cheltuielile obişnuite. Dacă vreţi...

    Aşa că...

    Toate aceste companii... Hyatt, Hilton şi altele... nu fac resorturi că le e grijă de noi, ca turişti... Foarte bine! Bravo lor!... Numai de milă nu le voi plânge...

    Ce e important e să nu lăsăm micile inconveniențe să ne strice vacanța. După câte te știu eu pe matale, într-o situație similară, ai fi bombănit ceva, dar apoi nu ai fi ținut supărare.

    Cum ai putea fi supărat pe ' mafrends' ??

    Din câte îmi dau seama, nici autorul reviewului nu a lăsat ca acest eveniment să-i strice vacanța. Și bine a făcut!

    Evident! Ce-s tâmpit? Cum să las o inconvenienţă să-mi strice concediul! Revin... totuşi... este vorba de timpi, nu de bani. In concediu, totul este limitat la 7... 9... 10 zile. Păi... dacă tu îmi strici O ZI din astea... ale mele... puţine... n-o să te iau în braţe şi să te mai şi laud. Ziua aia, mi-ai stricat-o... Dar... eh... ce contează! Resortul ştie lecţia foarte bine. S-a supărat un turist... o sută... trei sute... Şi ce? ... Vin alţii.

    Atenţie! Acest ecou, nu este un drept la replică ci o convorbire căt se poate de amicală între doi membri mai vechi, cu simpatie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nrs †
    [07.10.19 14:56:43]
    »

    pot sa intervin si eu in convorbire?

    chiar daca nu se poate eu tot intervin!

    am ajuns, nu pentru ca am planificat asa ci pentru ca asa a iesit, in resort la 7.15. am primit bratari si invitatii la masa, la bar, la plaja. dupa ce am mancat am intrebat cum sa ma duc la plaja in tricoul "jegos" de pe drum? am primit un ajutor: valea la spa unde ai vestiar si dus, fa-te frumos si du-te la plaja. la 9 eram pe plaja, am facut baie, am dormit un pic (normal ca orice om oricat de mic dupa masa doarme-un pic!) iar la ora 13 am primit si camera, in tot acest timp bagajele mele cu eticheta pe ele au stat intr-un loc secret langa receptie. deci se rezolva toate daca vrei

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Alex_Macedo
    [07.10.19 15:10:04]
    »

    @nrs:

    Sunt de acord cu tine!... daca tu asa crezi ca e normal, nu am nimic impotriva... ))

    dar... ma duc la 5 stele sa ma dezbrac in vestiar ca pe terenul de sport?

    Oricum... daca citeai atent, vorbeam de efectul in sine! Tu ai primit camera la orele 13, deci inainte de Intrare de 14... Vorbeam aici la peste 7 ore de asteptare...

    Chestia cu bagajele....nu era la modul ca le fura cineva ! Cine fura Saracia ? Era vorba de tihna in a te face lejer....asa cum facem toti cand ajungem, la vreo cazare....

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [07.10.19 15:33:07]
    »

    @Alex_Macedo: si ce vina are hotelul ca tu ajungi dimineata? In cazul de fata hotelului i se poate imputa 2 ore, de la 14 la 16, nicidecum 7 ore!!!

    Restul este fix problema turistului cand ajunge. In plus, dupa cum zice nrs, turcii chiar sunt eleganti, pe langa ca poti folosi orice facilitate din resort, iti pun la dispozitie si un loc unde sa te schimbi si sa faci dus. Iar dusurile si vestiarele de la SPA sunt chiar OK.

    Oricum cazurile cand primesti camera dupa ora normala de check-in sunt destul de rare la turci, in general o primesti inainte. Dar mai sunt si perioade foarte aglomerate cand se intampla ca si in cazul de mai sus.

    Pana una alta incerca la bulgari, aia nici macar la masa nu te lasa pana la ora 14, cand... se inchide masa de pranz...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Alex_Macedo
    [07.10.19 16:12:28]
    »

    @Andox:

    Frate Andox...

    Eu nu voi niciodata partizanul cuiva. Poate sa il cheme Burj Al Arab sau Khalifa.

    Nu voi lauda niciodata, acolo unde se afiseaza pretentii de resort si au sincope, numai ca trebuie sa accept!

    Eu nu imput nimic, nimanui... Asa stie resortul sa aiba grija de clienela... Treaba lor!

    Daca e treaba celui ce se cazeaza cate ore isi pierde din prima zi de cazare, chiar daca acel cineva, nu are nevoie de colaterale ci doar o camera sa se linisteasca, dupa un drum lung, este politica hotelului.

    Asta nu inseamna ca eu gresesc si restul lumii are dreptate.

    Fiecare dintre noi avem optica, diferita.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [07.10.19 16:26:27]
    »

    @Alex_Macedo:

    Asta nu inseamna ca eu gresesc si restul lumii are dreptate.

    Te superi, nu te superi, - ba FIX asta înseamnă = că tu (și ceilalți care gândesc/simțesc la fel) greșiți.

    Lucrurile sunt foarte simple: cazarea ta la hotelul X începe la ora H.

    Acea oră poate fi 12,14,16,18 etc

    Înainte de acea oră - nu ai ce căuta, în mod normal, la hotel!

    Apăi tu nu te gândești că dacă tu ai pretinde să primești o cameră la ora 8 -- înseamnă că practic îl dai afară pe turistul cazat înaintea ta, în aceeași cameră, înainte ca acesta să-și fi consumat complet ultima zi de sejur, PLĂTITĂ și de el?

    -

    Turcii sunt printre cei mai „cușer” - te PRIMESC, de cele mai multe ori, îți dau de mâncare, de băut începând cu „ora 8” -- deși tu ai plătit pentru a beneficia de ele abia după ora H.

    Și tot tu ești cel nemulțumit?

    Alex_Macedo
    [07.10.19 16:52:58]
    »

    @tm67bru:

    ... Una vorbim, alta fumam...

    Nu am spus sa dea afara pe nimeni!

    Nu am spus sa ma cazeze, cand ajung!

    Nu am cerut tratament special!

    Nu am spus ca iti fura cineva bagajul!

    Nu am spus ca sa plece cineva mai devreme care are cazarea platita si sa-mi faca mie loc!

    Nu am spus ca vreau Spa sau alte colaterale ca, compensatie

    Am scris intr-un ecou mai sus, mai lung ca parerea mea este una amicala si am spus ce si cum si nu a fost sub imperiul unei fraze ca cea de mai jos:

    Te superi, nu te superi, - ba FIX asta înseamnă = că tu (și ceilalți care gândesc/simțesc la fel) greșiți.

    Nu ma supar niciodata! De ce as face-o? Dar... chestia cu... daca toti care gandesc ca mine, gresesc... nu prea suna... democratic... si...

    Nu am spus ca NUMAI eu am dreptate!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [07.10.19 17:03:07]
    »

    @Alex_Macedo: pfff... în locul atâtor NU-uuuri, mă așteptat la realizarea unui singur ”Da” (și-un ”nu” subsidiar)

    ”Da dom'le ai dreptate, nu poți pretinde [chestiile alea] la ora 8 dimineața. ”

    arubAUTOR REVIEW
    [07.10.19 18:52:43]
    »

    Bună domnilor e totul ok...

    Am ales plecarea din București datorita orarului de zbor favorabil 7 dimineața din București și plecarea din Antalya la în jurul orei 17. Ani la rand am plecat de pe Cluj sau Timișoara la 12 și ceva și din Antalya la 8 dimineața cu preluare hotel la 6 dimineața.

    Exact cum spunea cineva mai sus am beneficiat de facilitățile hotelului schimbandu_ne la spa, bagajele au fost ținute tot timpul in camera dedicata păzită adică tot timpul era cineva acolo. Bagajele au ajuns în camera la 3-4 minute după noi. Cred ca am prins noi o zi mai încărcată dar repet a fost în regula ne_am simțit foarte bine aici.

    Recomand

    TraianS
    [07.10.19 22:33:40]
    »

    Atenţie! Acest ecou, nu este un drept la replică ci o convorbire căt se poate de amicală între doi membri mai vechi, cu simpatie.

    Bine zis. O discuție pe care o port cu mare drag. Întotdeauna este ceva nou de învățat.

    angy33
    [16.01.20 22:53:30]
    »

    Intentionez sa iau un bilet la acest hotel dar ma interesa daca luna Park este inclusa in pret sau se plateste? Daca da, sunt costuri mari?

    arubAUTOR REVIEW
    [17.01.20 06:36:54]
    »

    @angy33: luna parcul nu e inclus... Costurile noi le facem ????. O cartela de 4 euro ofera posibilitatea folosirii a 5 aparate din luna parc. Vacanta plăcută

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alex_Macedo, angy33, arub
    Alte impresii din această RUBRICĂGranada Luxury Belek Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.09158992767334 sec
    ecranul dvs: 1 x 1