ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.08.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 02.09.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 9 ani, bebe 6 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 2 MIN

Mafia pe servicii medicale si comportamentul medical

TIPĂREȘTE

Am ajuns la hotel cu familia doi adulti si doi copii (fetita 9 ani, baietelul 6 luni).

Hotel frumos de 5 stele, piscina buna, mancare excelenta, plaja cu nisip si multa voie buna.

Noi am ajuns sambata iar problemele au inceput joi cand fetita de 9 ani a vomat toata ziua. Avea o enterocolita de la mancare.

Am mers la medicul din Hotel, a consultato si a dat o injectie. Noi am avut asigurare Mondial Asisstance, dar la telefon cu asiguratorul am inteles ca trebuie sa platim cash, ca anumite spitale private nu accepta.

Acest hotel, am aflat mai tarziu are contract cu acest furnizor de servicii medicale ANADOLU HASTANESI. Deci consultatie medic (100 EURO) si injectia (30 EURO). Am platit si in tara urma sa recuperam de la Asigurare.

Seara cel mic la ora 23 a vomat, am fost nevoiti sa sunam la asigurare si sa solicitam Hotelului o ambulanta pentru bebe (6 luni). Normal hotelul a sunat tot la ANADOLU HASTANESI, a venit ambulanta cu medic si asistenta, au zis ca costa 200 EURO cash. Am platit, ei au insistat ca trebuie dus la spital si au luat-o pe sotia si pe baietelul de 6 luni.

Apoi ma suna sotia la ora 1 noaptea ca la spital au zis ca nu fac nimic daca nu plateste 750 EURO cash. Teoretic lasa copilul de 6 luni sa moara cu asigurarea in mana, confirmata prin telefon acordul asiguratorului, cu cardul bancar in mana ca POS nu merge noaptea in turcia, pentru ca nu avea cash. Am promis ca platim cash dimineata, dar tot nu si nu. Au refuzat internarea si au lasat-o pe strada la ora 2 noaptea cu copil bolnav de 6 luni in brate. Au zis ca nu asigura transport inapoi la hotel desi au luat cei 200 EURO si sa i-a taxi.

Apoi la hotel am facut scandal, dupa ce la ora 2:30 sotia si bebele au ajuns inapoi.

Am chemat un alt taxi care ne-a dus la un spital de stat unde a fost consultat copilul cu 25 EURO si am revenit dimineata la hotel.

Copilul a supravietuit dupa ce peste 2 zile sambata, am ajuns la spital in romania.

ATENTIE in zona Belek la acest spital ANADOLU HASTANESI!!!


[fb]
---
Trimis de reka2010 in 29.08.19 13:55:52
Validat / Publicat: 29.08.19 15:06:48
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Belek si Alanya
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3004 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (reka2010); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [29.08.19 14:57:58] »

    Regretăm, cu toții, cred - la modul ABSOLUT - experiența medicală suferită de fetiță, avem desigur maximaă empatie pentru tot prin ce-ați trecut

    Review-ul va fi publicat cu statutul FĂRĂ NOTE - este omenește de înțeles că nu se poate evalua detașat, ”La rece”, în urma unei asemenea experiențe...

    webmasterX [29.08.19 15:05:13] »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 43&ridAnt=96223

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [29.08.19 22:00:02] »

    @reka2010:

    Am mers la medicul din Hotel, a consultato si a dat o injectie. Noi am avut asigurare Mondial Asisstance, dar la telefon cu asiguratorul am inteles ca trebuie sa platim cash, ca anumite spitale private nu accepta.

    O experienţă absolut regretabilă

    Ştii ce nu am înţeles: întâi ai mers la medicul din hotel şi apoi ai sunat la asigurator?

    Pe contractul meu de asigurare scrie că mai întâi trebuie să suni la asigurator, să expui problema medicală ivită şi apoi te îndrumă acesta către clinica/spitalul cu care colaborează, astfel încât să deconteze direct serviciile medicale prestate fără a plăti tu şi a-ţi recupera banii ulterior, la revenirea în ţară.

    Sănătate micuţului!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    am9 [30.08.19 08:18:21] »

    @nicole33:

    Problema este una de fond si anume a valabilitatii asigurarilor medicale vandute de societatile de asigurari din RO.

    Atata timp cat nu sunt eliminate societatile de asigurare care doar stiu sa iti incaseze banii si atunci cand ai nevoie de servicii medicale (pe care sunt convins ca nimeni nu si le doreste in vacanta) sa inventeze tot felul de proceduri, nu vom fi siguri niciodata pe ceea ce cumparam.

    De asemenea, daca cineva s-ar mai gandi la turisti si dupa vanzarea serviciilor, ar trebui ca societatile de asigurare sau agentiile de turism care vand servicii sa aibe o lista a spitalelor la care nu se recomanda solicitarea de servicii medicale. Insa, la momentul actual, situatia e ca platesti o asigurare medicala si te rogi sa nu ai nevoie de ea ca nu stii daca e valabila.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    reka2010 [30.08.19 09:11:03] »

    @nicole33: Am sunat tot timpul prima data la asigurare si am primit numar de dosar. Am avut dosar deschis pentru fetita si mai apoi pentru baiat. Doar ca la telefon asigurare nu iti cauta cel mai apropiat spital sau medic ci spune sa te descurci, si atunci apelez la Hotel. La telefon asiguratorul a spus ca e posibil sa fim nevoiti sa platim cash.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [30.08.19 20:29:41] »

    @reka2010:

    Am sunat tot timpul prima data la asigurare si am primit numar de dosar. Am avut dosar deschis pentru fetita si mai apoi pentru baiat. Doar ca la telefon asigurare nu iti cauta cel mai apropiat spital sau medic ci spune sa te descurci, si atunci apelez la Hotel.

    Nu întâmplător te-am întrebat dacă ai sunat mai întâi la numărul de urgenţă şi apoi ai mers la medicul din hotel. Se pare că s-au mai schimbat regulile, în defavoarea turiştilor.

    În urmă cu câţiva ani, în cazul unor probleme de sănătate trebuia să suni întâi la asigurator, iar acesta te îndruma mai departe, avantajul fiind acela că nu plăteai tu nimic. Dacă nu sunai şi te duceai tu unde credeai de cuviinţă, rezolvai problema medicală şi apoi deschideai dosarul de daună, atunci îţi decontau facturile emise de spital şi cele de la farmacie la întoarcerea în ţară în termen de 30 zile de la depunerea documentelor justificative.

    Anul acesta în Egipt, cu asigurare tot de la Mondial, un prieten din grupul nostru a fost direcţionat spre un anumit medic, i-a fost trimisă maşină pentru transportul dus - întors, a fost tratat timp de patru-cinci zile şi NU a plătit absolut nimic. Cei de la asigurări i-au spus că trebuie plătit cash doar dacă factura totală va fi sub 300 euro, însă a ajuns la aproape o mie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [30.08.19 20:41:36] »

    @am9:

    Problema este una de fond si anume a valabilitatii asigurarilor medicale vandute de societatile de asigurari din RO.

    Valabile sunt toate aceste asigurări, problema este că foarte puţine sunt recunoscute în Turcia. Dar aşa a fost mereu.

    Mulţi alegeau o asigurare ieftină, cu gândul că poate nu li se întâmplă nimic rău şi nu o vor folosi, însă dacă aveau probleme de sănătate trebuiau să plătească din buzunar sume destul de mari, dar măcar şi le recuperau la întoarcerea în ţară.

    Cabinetele medicale din hoteluri, în marea lor majoritate, acordă consultaţii doar contra cost, indiferent de tipul asigurării deţinute de cel aflat în suferinţă.

    Nu cred că o "listă neagră" a spitalelor rezolvă problema. Fiecare este liber să aleagă clinica/spitalul, privat/de stat unde doreşte să fie tratat. Urgenţa problemei medicale poate nu-ţi permite să cauţi nu ştiu care spital aflat la distanţă considerabilă de hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    am9 [30.08.19 21:18:24] »

    @nicole33: interesantă argumentație dar cu ea ne transformați pe noi, simpli turiști, de buna credinta si bucuroși că dupa un an de zile de muncă, vom avea o săptămână de relaxare in specialiști în asigurări ceea ce nu cred ca isi doreste careva. Nu avem nevoie de aceste complicate inteligente dîmbovițene. Avem nevoie de o asigurare cu care sa mergem linistiti in vacante, fără teamă. Punct!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [30.08.19 22:53:19] »

    @am9:

    Ironii şi acuzaţii gratuite. Pfff.

    Nu am nevoie şi nici nu mă intereasă miştourile tale ieftine. Păstrează-le pentru cine îţi permite.

    La fel ca tine şi eu sunt un turist de bună credinţă, doar că niţel mai informat.

    Nu trebuie să fii specialist în asigurări, ci doar să înţelegi cum funcţionează sistemul

    Cât timp asigurarea medicală este tot un contract, chiar dacă unii o privesc doar ca pe o taxă adiţională la costul excursiei , este important să citeşti cu atenţie condiţiile de asigurare, riscurile asigurate şi mai ales excluderile. Este foarte simplu. Aşa poţi face comparaţii între diversele produse existente pe piaţă, alegându-l pe cel potrivit nevoilor tale. Dacă nu citeşti nimic şi doar alegi produsul cel mai ieftin, poţi avea surprize nu tocmai plăcute.

    La fel se poate întâmpla şi atunci când aştepţi să primeşti totul de-a gata, nimeni neavând nicio obligaţie să te consilieze în vreun fel şi niciun alt interes decât acela de a-ţi vinde un produs care poate ţi se potriveşte, poate nu.

    EU plec foarte liniştită în vacanţă, întotdeauna cu asigurare medicală, niciodată cea mai ieftină, uneori cu asigurări complexe.

    În funcţie de situaţia ivită, procedez în consecinţă.

    Ca măsură de precauţie, plec şi cu un card de credit cu o limită rezonabilă, nu pentru shopping şi alte mofturi, ci pentru situaţii neprevăzute.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    calincheita [29.10.19 22:55:57] »

    Am avut si eu o situație medicală anul acesta cu un copil de 3 ani, o faringită, cu febră, vomă,deshidratare , etc.

    Pașii au fost urmatorii: am sunat la numărul indicat pe asigurare. Operatorul mi-a deschis un dosar medical și mi-a spus că în cca 30 de minute o să fiu contactat. După intervalul indicat am fost resunat de către asigurator spunându-mi că în cca 30 de minute va veni o mașină (nu ambulanță) cu medic ce ne va transporta la clinică, ceea ce s-a și întâmplat. Acolo i-a pus o perfuzie, injecții cu antibiotice, un antivomitiv, am stat vreo 3 ore după care ne-au externat, ne-au făcut o rețetă. Apoi am fost duși înapoi la hotel, pe drum oprind si la o farmacie de unde am cumparat medicamente de cca 15 euro. Toată operatiunea nu ne-a costat nimic. Am înțeles din discuții cu cei de la spital că mai sunt unități medicale care cer cash dar regula e că ei sunt obligați să accepte fără condiții asigurările valabile. Dacă nu o fac se poate face sesizare la colegiul medicilor de acolo și se cam feresc. Deci trebuie insistat.

    Mentionez că am stat la Delphin Platinum, unde a fost peste așteptări.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster45 [29.10.19 22:59:02] »

    @calincheita:

    Mentionez că am stat la Delphin Platinum, unde a fost peste așteptări.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [30.10.19 00:01:25] »

    Am trecut recent printr-o asemenea experiență, în Abu Dhabi. În trecut am mai bifat vreo alte 3.

    Ce am realizat eu:

    - singurul lucru cert pe care îl certifică o asigurare e că îți recuperezi cheltuielile ULTERIOR — la întoarcerea în țară, de multe ori după minim 2-3 săptămâni, și doar dacă (1) ai respectat procedura (agreată dealtfel prin semnarea conrtactului) și (2) ai dosarul „complet”.

    - în UNELE cazuri (= cele fericite) - și subliniez doar în unele! vezi mai jos - nu plătești serviciile medicale — plătește direct asiguratorul, în numele tău, către spital.

    CÂND se întâmplă aceste cazuri, cele „fericite”, când nu plătești nimic din buzunar? Păi hai să vedem.

    - conducerea spitalului S la care ai ajuns poate accepta (sau poate refuza) ca plata servicilor să fie făcută de către asiguratorul A - depinde doar de ei! dacă vor acceptă, dacă nu, nu - nimeni (nicio lege, nicio autoritate etc) nu-i poate obliga!

    - în UNELE destinații, mai ”bătute”, UNII asiguratori au „contacte directe” cu UNELE spitale -- cu care au mai colaborat în trecut etc. Aceste spitale acceptă de obicei fără probleme ”decontarea directă, ulterioară” cu asiguratorul A. Însă, tot de obicei, doar dacă suma final facturată depășește o anumită valoare (să spunem 300 de euro) -- altfel ”nu se merită”, pentru ei, birocrația (și întârzierile la încasare) ! Repet și subliniez: acest lucru este EXCLUSIV la latitudinea conducerii spitalelor!

    - în multe cazuri, ajungi la un spital care NU are ”contact / legături directe, permanente” cu asiguratorul tău. În aceste cazuri, de obicei asiguratorul ÎNCEARCĂ o abordare directă - vorbește la telefon cu cei de la spital, întrebându-i dacă acceptă decontarea ulteriaoră direct cu el, asiguratorul, . Spitalul poate accepta (dacă are încredere în «numele» asiguratorului, de ex) sau poate refuza -- nu-l poate obliga nimeni, nicio lege, nicio autoritate etc să accepte astfel de propuneri.

    De multe ori, din păcate, spitalul nu acceptă să fie plătit direct de asigurator - din cauza birocrațiilor ulterioare; le e mult mai ușor să încaseze direct de la pacient -- transferând, de fapt, ”birocrația” pe seama acestuia (care trebuie să-și recupereze banii la întoarcere, printr-un ”dosar”)...

    -

    M-am lungit prea mult; cu toate că - subliniez - nu aș vrea deloc să le iau apărarea asiguratorilor (mulți sunt „cam măgari”, de destule ori), aș vrea să evidențiez că în cazurile în care trebuie să scoți bani substanțiali din buzunar (deși ai asigurare!) ”blamabil” e SPITALUL - și nu asiguratorul; acesta din urmă nu are cum să-i impună spitalului să fie plătit de asigurator și nu de pacient!

    --

    Într-un final: nimeni nu-ți poate GARANTA că nu vei plăti serviciile medicale, deși ai asigurare! NU vă bazați pe asta! E bine să aveți o rezervă financiară pentru asemenea cazuri!

    Ține și de ȘANSĂ. Dacă ești norocos - nu vei plăti nimic. Dacă ”ești ghinionist” - vei plăti din buzunarul tău — recuperându-ți ulterior banii de la asigurator...

    (E posibil însă ca această șansă să fie ”îmbunătățită” dacă apelezi la asigurări mai scumpe)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    am9, calincheita, reka2010
    Alte impresii din această RUBRICĂCrystal Tat Beach Golf Resort & Spa (ex Barcelo) [Kadriye]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04651403427124 sec
    ecranul dvs: 1 x 1