ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 24.06.10
STATUS: POSEIDON
DATE SEJUR
AUG-2019
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
92.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 8 MIN

(Hotel) Dedal – „a construi meșteșugit”

TIPĂREȘTE

Preambul. Într-o scurtă vacanță pe Litoralul românesc m-am convins încă o dată de importanța a două aspecte: în primul rând informarea temeinică din mai multe surse asupra locului de cazare ales și, în al doilea rând importanța designului arhitectural și a amenajărilor interioare și exterioare.

Să exemplific pe scurt: am ales un hotel nou deschis în partea nordică a Mamaiei Nord, chiar pe ultima stradă a localității. Dar l-am ales în cunoștință de cauză: știam unde e situat și relativa izolare, știam că zona se află în plină dezvoltare imobiliară și există șantiere în lucru, cunoșteam faptul că strada e neasfaltată și trebuie să mergi pe jos circa 500-600 m până la plajă, eram informat în ceea ce privește existența locurilor de luat masa în zonă.

Citesc păreri și impresii pe Internet în care multe persoane sunt dezamăgite de amplasarea unității de cazare, de împrejurimi, de condițiile de cazare, de alte felurite aspecte. Este consecința lipsei de informare în prealabil, poate a dezinteresului cumpărătorului de servicii hoteliere (deși prețul per noapte nu e unul de neglijat) sau a nepriceperii în filtrarea informațiilor care circulă în mediul on-line. Eu mă documentez întotdeauna înainte de a face o rezervare, compar datele provenite din mai multe surse, caut fotografii în cât mai diverse site-uri web, selectez aspectele care mă interesează din textele publicate de alți consumatori – îmi fac un tablou cât mai complet al situației de la fața locului.

Așa am procedat și în cazul Hotelului Dedal 3* din Năvodari (sau Mamaia-Sat, ori Mamaia Nord – așa cum apare în diverse site-uri pe Internet), l-am „descoperit” navigând pe un site celebru de rezervări online, m-au atras aspectul și facilitățile oferite. Am început documentarea și abia după ce am aflat toate cele scrise în prima frază am efectuat rezervarea. Cunoscând multe din aspectele negative semnalate de alții (părerea lor!) am decis să îmi asum petrecerea câtorva zile de concediu în acele condiții. Le voi semnala și eu în acest articol, dar fără a mă plânge deoarece am ales în cunoștință de cauză.

Poziționare și acces. Din punct de vedere administrativ se pare că unitatea de cazare aparține de orașul Năvodari (Mamaia-Sat fiind localitate componentă a orașului) și se află la câțiva pași de canalul Poarta Albă- Midia Năvodari. Adresa oficială este: strada B1, nr. 2-4, Năvodari. Accesul se efectuează din Bulevardul Mamaia Nord, la ultimul sens giratoriu din dreptul (fostei) Taberei de copii Năvodari se merge înainte spre canal și se virează dreapta pe ultima străduță, unde la 50 m distanță găsim hotelul. Aleea care vine din sensul giratoriu până în dreptul străzii B1 e asfaltată.

Parcare proprie nu există, doar vreo 4-5 locuri chiar în dreptul hotelului, restul automobilelor se parchează pe terenurile unde construcțiile nu s-au încheiat încă (așa procedează toți oaspeții unităților de cazare din zonă). În momentul în care se vor termina construcțiile și se vor finaliza lucrările de infrastructură găsirea unui loc de parcare va deveni o problemă. Strada e pietruită, dar tot se ridică praf în momentul în care trec utilaje grele (camioane, betoniere etc.). Ideea e că prăfuite deveneau și mașinile de lux pe care le-am văzut parcate pe toate străduțele din zonă, presupun că toți au ales cazările cunoscând situația de la fața locului… hi, hi.

Descriere generală – exterior. Clădirea modernă a hotelului deschis în primăvara lui 2019 e cuprinsă între alte două unități de cazare, spațiul limitat fiind utilizat cu potențial maxim. O firmă cu litere mari, luminate noaptea, amplasată pe acoperiș, îți ușurează identificarea hotelului în zonă. Camerele situate pe cele patru etaje ale clădirii au vedere spre piscină ori spre pensiunea vecină; balcoanele au parapet de sticlă și despărțitoare de plexiglas închise la culoare.

Ce găsim în curte? În primul rând ne atrage privirea piscina înconjurată de palmieri în ghiveci și 20 de șezlonguri. Există 3 bazine: cel mai întins are o adâncime maximă de 1,65 m, doze de hidromasaj și cascadă, bazinul circular mijlociu excelent pentru masaj acvatic (1,5 m adâncime) și bazinul rotund mic pentru copii (0,50 m). Pe luciul apei plutesc mai multe saltele și jucării gonflabile.

În stânga se află zona barului situat la parterul unei terase acoperite cu etaj. Măsuțe și scaune albe metalice te îmbie să savurezi o cafea, un suc, o bere ori o tărie; de asemenea, există un colț cu canapeluțe și scaune comode. Barul este deschis între orele 08.00-22.00, asigură ambianța sonoră la piscină, e deservit de angajați tineri și amabili. În dreapta piscinei se mai află o serie de mese și scaune ferite de soare prin intermediul a două umbrele gigant. Mai mulți arbuști, flori și o pânză-gard tematică decorează curtea; în spatele barului sunt toalete.

Descriere generală – interior. Urcând câteva trepte (există și rampă) intri în recepție unde o domnișoară drăguță efectuează operațiunea de cazare (începând de la ora 16.00). Vis-a-vis de biroul recepției se află un mic lounge cu o canapea și două fotolii, iar pe culoarul din dreapta o toaletă. Un tv lcd și un basorelief sunt amplasate pe pereți. Spațiul interior e larg, luminos, gresia și marmura de culoare deschisă; nu există lift, dar scările sunt late pot urca/coborî două persoane simultan. Întreg perimetrul interior e luminat de aplice cu senzori de mișcare. Pe timpul nopții în holul recepție stă un paznic.

Camera. Accesul în cameră se face pe baza unei cartele magnetice care asigură și iluminatul; atenție la ușa de intrare se închide rapid datorită arcului cu care e dotată. Un hol mic face legătura cu încăperea propriu-zisă și baia; în hol e poziționat un șifonier cu două uși – în interior sunt câteva umerașe și o pilotă. Camera e spațioasă, cu suficient loc în jurul patului și în fața biroului.

Mobilierul din camera alocată e format dintr-un pat dublu, noptiere, un cuier cu loc de bagaje și încălțăminte, două oglinzi și un birou cu două sertare și cu spațiu special pentru minibar. Lenjeria de culoare albă e personalizată cu numele hotelului, două pernuțe colorate și o traversă decorează patul prevăzut cu spătar tapițat, perdele și draperii în nuanțe de verde te feresc de lumină, un tapet simpatic decorează unul din pereți.

În dotarea încăperii intră un aparat de aer condiționat eficient și silențios, telefon interior, tv lcd, un minibar gol, senzor de fum și veioze fixate în perete. Pe birou se află regulamentul unității de cazare și o tăviță cu două pahare. Am apreciat prizele duble aflate pe ambele părți ale patului și dubla comandă a iluminatului general. Podeaua e acoperită de plăci de gresie care imită parchetul. Culorile ambientale și designul interior sunt plăcute ochiului.

Baia are dimensiuni generoase, nu te lovești de obiectele sanitare; e dotată cu cabină de duș etanșă și instalații sanitare de calitate. Sub chiuvetă se află un sertar, pe o poliță sunt așezate cele patru prosoape albe personalizate (al cincilea, cel de picioare e pe duș). Avem dozator de săpun lichid, dozator de gel de duș/șampon, hârtie igienică; de asemenea, e prezent coșul de gunoi, un cuier lângă cabina de duș, un calorifer-port prosop, uscător de păr și o priză electrică. Încăperea e dotată cu un ventilator pentru aerisire care din păcate s-a defectat în prima seară (fapt semnalat la recepție). Uneori apa caldă venea mai greu pe țeavă (probabil din cauza sistemului cu panouri solare), dar nu mi s-a părut un impediment apa călduță în zilele caniculare. Nu mi-a plăcut faptul că suportul de hârtie igienică era situat cam departe de vasul de toaletă.

S-a intrat zilnic în cameră pentru a se ridica gunoiul, se spăla pe jos, se completa hârtia igienică, se aranja patul, se schimbau prosoapele (la 2 zile ori la cerere).

Balconul e spațios, luminat de o lampă care se poate acționa din interior. Ușa la balcon este rabatabilă, dar nu există plasă de țânțari. Sunt prezente două scaune de plastic, un uscător de rufe și o scrumieră pe pervazul generos. Am avut vedere spre piscină și spre canalul Poarta Albă – Midia Năvodari pe luciul căruia navigau zilnic vase, iar seara admiram din balcon apusul pe un fundal semiindustrial.

Acces la plajă. Pentru că majoritatea dintre noi vrem să ajungem pe nisip la soare și în apa mării să ne bălăcim e important de precizat aspectul menționat în subtitlu. Mergând pe jos pe strada B1 avem de parcurs 550 m în linie dreaptă pe strada pietruită. Dacă în prima parte mai sunt câteva pensiuni și vile, ultimii 250 m trec printr-o zonă cu multă vegetație, posibil o fostă plantație de măslini; ziua nu este nici o problemă, e animație destulă, dar după lăsarea întunericului e un pic mai urât, neexistând iluminat stradal (faleza din Năvodari e luminată). Traseul de jumătate de km se poate parcurge și cu autoturismul pe care îl puteți parca pe aleea prăfuită de lângă faleza pietonală (sute de automobile erau dimineața parcate acolo).

Concluzii. Am apreciat serviciile oferite de Hotel Dedal, calitatea cazării, amabilitatea personalului. Am fost conștient din momentul rezervării de amplasarea unității de cazare, de atuurile hotelului, dar și de micile dezavantaje existente. După ce am văzut în această parte a Litoralului românesc, probabil peste 5-10 ani se vor încheia lucrările de dezvoltare imobiliară și va fi pusă la punct și infrastructura, moment în care situația va fi mult mai bună și pentru Hotel Dedal. În ceea ce privește sugestii de îmbunătățire aș menționa introducerea unui scaun în cameră, dar și utilizarea unui aspirator în procesul de curățenie, nu doar a mopului umed.

Noi ne-am simțit bine la Hotel Dedal, am testat piscina și barul, am interacționat bine cu personalul tânăr, ne-am bucurat de câteva zile la malul mării, fie ea și Marea Neagră.

Alegeri inspirate!

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de tata123 🔱 in 17.08.19 22:00:50
Validat / Publicat: 17.08.19 22:43:33
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 2168 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tata123 🔱); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P12 Zona bazinelor văzută din balcon.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 55300 PMA (din 41 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[17.08.19 22:42:54]
»

Bună recomandarea

Mutat în rubrica "Dedal Hotel [Mamaia Sat], MAMAIA" (nou-creată pe sait)

--

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

webmaster
[17.08.19 22:46:32]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

doinafil
[18.08.19 09:25:34]
»

@tata123:

Prețul unei nopți de cazare în hotel este, după părerea mea, destul de mare, având în vedere ȘI că nu are mic dejun inclus!

Dotările sunt moderne, nu zic nu, însă culoarea predominantă de gri-deschis, cu nuanțe ușor variate, nu-mi place, mai ales când este vorba de un interior de dormit! (m-am săturat de gri-ul betoanelor orașului nostru, a blocurilor construite pentru muncitori).

Mă întreb dacă arhitectul - sau cine o fi decis montarea suportului hârtiei igienice, la baie, (de obicei arhitectul o face), l-a montat ȘI la el acasă tot așa de departe de scaunul de WC?!

Ai scris de ușa rabatabilă la balcon. Nu-mi dau seama cum se face rabatarea , în ce plan (vertical sau orizontal)

Mă mai întreb dacă hotelul avea turiști, având în vedere depărtarea de plajă, disconfortul prafului și prețul - nu de neglijat - după cum ai și menționat!

Vacanțe frumoase, în continuare!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
tata123 🔱AUTOR REVIEW
[18.08.19 14:48:30]
»

@webmasterX: Poziționarea pe hartă este corectă, Mulțumesc.

@webmaster: Mulțumesc pentru încadrare.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
tata123 🔱AUTOR REVIEW
[18.08.19 15:22:55]
»

@doinafil: Mulțumesc pentru ecou. Prețul a fost ridicat având în vedere perioada (minivacanța de Sf Marie Mare), dar și momentul efectuării rezervării: cu doar 3 săptămâni înainte - mi l-am asumat. Prețul la recepție era cu cel puțin 50 lei mai ridicat per noapte. Hotelul a fost aproape plin, nu ducea lipsă de clienți. Vreau să vă spun că toate unitățile de cazare din această parte a Litoralului, mai mari ori mai mici, autorizate sau nu erau înțesate de turiști. Pe străzile neasfaltate și în locurile de parcare improvizate zăreai de la autoturisme de lux la cele uzuale. Scorurile financiare la cazări „săreau calul” peste tot.

Ușa de la balcon se rabata pe verticală, exact ca o fereastră termopan. În cameră există și calorifer pentru încălzire în perioadele reci.

Numai bine.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
doinafil, tata123 🔱
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05299711227417 sec
    ecranul dvs: 1 x 1