ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.07.2019
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 19.08.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2019
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Ultra all inclusive doar reclama

TIPĂREȘTE

Hotelul mi-a fost recomandat de o colega ce a fost acolo acum cativa ani. Se pare ca de atunci lucrurile s-au schimbat.

La sosire receptionera ne-a lasat sa asteptam 10 minute fara ne spuna nimic. Cad am intrebat ce se intampla ne-a spus ca verifica camera. Dupa inca 10 min am ajuns intr-o camera care avea coaja de portocala pe podea si clame de par. Ne-au schimbat camera.

Dupa 2 zile cand au schimbat prosoapele, prosopul de picioare era zdrentuit.

Serviciile sunt de proasta calitate, principala problema fiind faptul ca nu vb engleza.

Pe plaja chioscul cu bauturi este cu autoservire. Nici nu se putea altfel neintelegand lb engleza. Limbajul semnelor este principalul mod de comunicare.

Intr-una din zile am plecat din hotel pentru activitati extra. La intoarcere am gasit usa deschisa cu aschii in dreptul clantei. De la receptie au trimis un baiat ce era imbracat ca unul din cei ce iti duceau bagajele si 2 meseriasi. Dupa ce le-am spus ca nu lipsea nimic din camera, noi avand totul in seif, au spus ca de fapt aschiile erau acolo de la inceput. Cand am cerut ca vb cu managerul au spus ca nu e in zona, ca dureza pana ajunge, drept ptr care am renuntat.

Hotelul este cea mai impozanta cladire din toata statiunea. Este superb atat exterior cat si interior. Amenajarile de asemenea sunt deosebite, atat interioarele cat si exteriorul. Zona de loby este imensa si superba.

Camerele mari, spatioase, cu mobila noua si dotarile aferente: frigider cu minibar ce se completeaza zilnic, curatenia la 2 zile sau zilnic – la cerere.

Mancarea, pentru mine care nu sunt gurmanda, a fost destula si variata. Singurul repros pentru prajituri: erau zeci de sortimente dar toate cu gust de chimicale. Bunicele erau sortimentele specifice: baclavale, sarailii, etc.

Bauturile racoritoare de slaba calitate: sucuri la dozator, din prafuri; fresh doar dimineata la mic dejun - de mere, pere, morcov, si mix. Bauturile alcoolice de slaba calitate.

Centrul spa: sauna umeda impracticabila datorita mirosului puternic de mucegi. Dusurile din incinta spa de asemenea miroseau a mucegai. Sauna uscata era singura practicabila. Hamamul si Jacuzzi erau inchise. Am incercat si pestisorii din holul spa-ului, contra cost, dar cred ca erau satui: se odihneau doar pe picioaerele noastre.

Piscina interioara era inchisa (si ea inclusa in stufoasa oferta).

Piscinele exterioare superbe, curate, miros de clor aproape imperceptibil.

Marea a fost superba, calda, curata, intr-o zi am inotat chiar printre bancuri de pesti.

Plaja fina, relativ curata (chistocele de tigara infipte in nisip).

Prosoapele gratuite erau patate.

Sezlonguri gaseai la orice ora fara probleme.

Superba este si faleza cu o intndere considerabila, strajuita de diversi pomi exotici.

Este prima experienta Turcia si ultra all inclusive. Serviciie si produsele nu justifica pretul si nici titulatura “ultra”. La bulgari la all inclusive acum 5 ani a fost mai bine din punct de vedere servicii si calitate produse.

Aici platesti cladirea si amenajarile.


[fb]
---
Trimis de geanigi in 23.07.19 17:38:07
Validat / Publicat: 23.07.19 18:09:16
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA

VIZUALIZĂRI: 4608 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (geanigi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4049 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    adrianbogdan
    [23.07.19 18:26:31]
    »

    ' Serviciile sunt de proasta calitate, principala problema fiind faptul ca nu vb engleza. '

    Nu pot sa cred ca aceasta este principala cauza de la care vin serviciile proaste! Scuzati, dar nu mergem in vacanta cu familia ca sa socializam cu personalul angajat la hotel.

    Bine ca piscina si plaja au fost ok. Daca plaja si piscina au fost in regula nu inteleg de ce relaxarea a fost notata cu 50% ca si grad de satisfactie?

    Foarte bine, mergeti la bulgari!

    geanigiAUTOR REVIEW
    [23.07.19 19:37:54]
    »

    @adrianbogdan: daca personalul nu intelege cand ii spun ca usa este deschisa, pentru mine este o problema. cand la 5 stele ultra all inclusive primesc un prosop rupt, nu pot fi reaxata.

    poate am eu o idee gresita asupra notiunii de ultra all inclusive... sau poate pun prea mult pret pe banii munciti. nu am platit doar piscina, plaja si mare, ci ptr "ultra all inclusive".

    am dat aproape 2000 de euro pe acest sejur, normal sa am pretentii

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [23.07.19 19:49:34]
    »

    sa primesti un prosop rupt este o problema, sa ti se sparga usa este o problema, dar aceste probleme nu au legatura cu uall. eu cred ca ti-ai format o parere gresita despre ce in seama uall

    geanigiAUTOR REVIEW
    [24.07.19 09:23:32]
    »

    acest hotel este de 5 stele + ultra all. eu consider ca asta insemna sa nu am nici o pb cu curatenia, sau securitatea, sa pot utiliza spa-ul, asa cum scrie in oferta hotelului, sa pot consuma si alte bauturi decat apa si ceai, conform ultra all, (nu cred ca ulta all inclusive inseamna suc ieftin la dozator).

    dar se pare ca sunt o persoana pretentioasa.

    p.s.: am intalnit acolo cupluri de romani: cu si fara copii. ei au facut un scandal monstru referitor la conditiile de acolo. povesteau ca au fost in alte hoteluri din Turcia, mult mai ieftine, cu conditii net superioare. camerele mult mai dotate decat Alhambra. povesteau de picoli ce veneau si te serveau pe plaja la sezlong cu cocktailuri, inghetata, suc din cutie (santal) cutie ce o desfaceau in fata ta. dar poate ca si ei au idei gresite despre conceptul ultra all si 5 stele.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    adrianbogdan
    [24.07.19 10:30:04]
    »

    @geanigi: Buna!

    Nu am făcut referire la curățenie, am inteles din relatarea D-vs. că nu era.

    Dacă citiți cu atenție o să vedeți că m-am referit la notele pe care le-ați acordat vis-a-vis de relaxare; adica plaje, piscină dotări hotel, etc. Aceste note sunt acordate în contradicție cu ce a-ti scris. Eu cetățean ce să înțeleg?

    Foarte bine mergeți la bulgari! Sunt aproape de noi, au ultra al mai bun si mai ieftini.

    Vacante frumoase va doresc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adrianbogdan, geanigi
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Alhambra Palace Hotel [Colakli]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047312021255493 sec
    ecranul dvs: 1 x 1