ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.07.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 12.07.19
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2019
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
39.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Venus din Mamaia, sau țeapa de 2 stele care se vrea de 3!

TIPĂREȘTE

O renovare făcută cu de-a sila ca sa zic așa! Nu este posibil să pretinzi că ai 3 stele și să nu existe:

- în baie: perdea la duș (deci se făcea lacaraia dracu după fiecare duș de îți era teamă să nu îți rupi gâtul, mâini, picioare etc), măcar un preș de baie pe jos nu era sau Dumnezeului un mop, nici uscator de păr.

În cameră nu erau veioze pe noptiere, nici măsuță cu scaune așa cum am văzut peste tot, de luni până vineri (cât am stat), adică nici 5 zile, s-au ars becurile de la intrare și din cameră, practic a rămas "în viață" doar cel din baie!

Mâncarea, adică micul dejun, o mizerie ordinară (probabil ăia din penitenciare au condiții mai bune), pt care stăteai la coadă ca pe vremea bunicilor, vase spălate superficial cu zoaiele pe ele pt că stersul lor era prea obositor pt așa un personal "competent"!

Parcarea praf, nu mai dezbat că nu are rost, trebuie să vânezi locul!

Și nu în ultimul rând personalul, care parcă a fost "cireasa de pe tort" care parcă a fost ales anume pe raționamente de incompetență, iresponsabilitate, impertinenta etc. Am văzut nimic altceva decât o adunătură de puștani care ai fi zis că n-au intrat în bac și au prins și ei summer job.

Recepționera Tania zisă și "fiță de liceu", adică de 2 bani, fără nume de familie că așa a zis ea că pe ecusonul ei nu scrie deci nu e obligată să ni-l dea, reprezintă expresia incompetentei, printr-o atitudine de toată jena față de clienți, nesimțita și obraznică, clar fără nici o pregătire în domeniul (nici nu intră în discuție așa ceva în cazul ei dar și al celor mai mulți dintre angajați, copii sau cum să le zic). Nu știu exact ce sau cine a recomandat-o pe o astfel de angajată sau pe altele ca ea, dacă mai există. Fie familia fie clar anumite aptitudini speciale ale ei pe care și le-a pus în valoare cu patronii (daca mă înțelegeți), că altfel nu se explică.

Atitudinea receptionerilor (alături de fitoasa Tania era colegul ei "eminent" Eduard V.), a încununat să zic așa "pachetul" dezamăgitor de "servicii" oferit de această tentativă de hotel de maxim 2 stele în realitate, numit Venus! Ai zice că si au racolat angajații de prin liceele cele mai proaste, criteriul de bază fiind mediocritatea elevilor, ăi mai [...] și fără perspectivă de viitor, facultate etc, adică disponibili pt vară, să facă și ei niște bănuți. Deci personal ieftin, neinstruit, obraznic, etc!

Rușine conducerii unui astfel de hotel care nu pune nici un preț pe feedback-ul clientului, deci pe serviciile oferite către client!


[fb]
---
Trimis de Traiu77 in 12.07.19 22:42:53
Validat / Publicat: 13.07.19 09:07:25
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 1029 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Traiu77); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[13.07.19 09:06:58]
»

@Traiu77: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

--

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 04&ridAnt=94697

adrianaglogo
[13.07.19 19:13:03]
»

@Traiu77: Utile informatiile, dar tonul si cuvintele folosite mi-au displacut total...

Poate ca ai dreptate sa fii asa de pornit, ca ai fost acolo si nu a fost bine.

Totusi, mi-ar fi placut mai mult un limbaj mai calm.

Traiu77AUTOR REVIEW
[13.07.19 23:51:43]
»

@adrianaglogo: Crede-mă am fost diplomat! Ăștia merită să le trimiți pe cap sanepidul și toate controalele posibile și imposibile să-i " îngroape" că prea " miroase" a spalatura de bani așa zisa lor afacere în turism pe spinarea bieților muritori de rând (noi desigur), care se așteaptă la o vacanță decentă după un an de muncă! Nu se poate așa ceva!

În momentul de față mă aflu la hotel Siret, pt că după dezamăgirea de la Venus am rămas cu un gust amar și nu aveam de gand să ne ratăm în halul ăsta vacanța așa că am mai luat 2 nopti aici unde am avut noroc să dăm exact peste opusul a ceea ce am gasit dincolo.

Tipa de la receptie jos pălăria, profesionalism, amabilitatea și flerul specifice postului etc Nu pentru că ne-a făcut discount fără să-i cerem noi ceva de genul și am plătit 600 în loc de 840 pe 2 nopti, dar felul în care a tratat cu noi, cum a vorbit, etc.

Diferența dintre ce am găsit aici (de la parcare până la mâncare, cameră etc) și ce era dincolo este ca de la cer la pământ așa că, crede-mă, am fost prea blând în ce am spus despre hotel Venus! Mâine chiar că e gata de tot vacanța și plecăm!

Doamne de ce nu am avut bafta sa dau peste vreo ofertă aici la hotel Siret să fi luat din prima?!

PS: Başca loc de joacă pt copii, terasa și restaurantul cu formație seara și lounge bar, totul atât de primitor și ambient de te face să te simți în vacanță! Și toate astea la 3 stele, ca la Venus cică!!! Și eu sunt agresiv în exprimare?!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
adrianaglogo
[14.07.19 00:15:57]
»

@Traiu77: Stai ca nu am zis ca ai fost agresiv, doar ca ai fos pornit.

Dar te inteleg. Bine ca v-ati indulcit vacanta.

Si am notat Siretul, vreau sa dam si noi o fuga la marea noastra si o sa-l iau in calcul.

Mult noroc data viitoare si vacante minunate!

Traiu77AUTOR REVIEW
[14.07.19 08:23:58]
»

@adrianaglogo: Multumim si vacanta placuta!

Noi de cativa ani venim tot in Mamaia, in ultimii doi ani am stat la Amiral, langa Comandor (ambele de 4 stele, dotate identic avand acelasi patron). Conditii excelente nimic de zis!

La anul vrem sa mai iesim si pe afara, a aparut o oarecare rutina si plictiseala de litoralul romanesc pt moment dar, chiar este de luat in seama Siretul care la 3 stele are conditii de se bate cu cele de 4 pe bune!

Ma bucur ca am descoperit un hotel cu conditii super la preturi rezonabile! Sper sa mai venim un weekend anul acesta si voi incerca aici clar!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmasterX
[14.07.19 10:24:36]
»

@Traiu77:

În momentul de față mă aflu la hotel Siret

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

adrianaglogo
[14.07.19 10:34:24]
»

@Traiu77: Incercati Grecia. Copilul e mare, deci nu e o problema cu drumul.

Sfat: doar cazare si cel mult mic dejun. Sa puteti gusta " Grecia" la fiecare masa.

Traiu77AUTOR REVIEW
[14.07.19 10:40:16]
»

@adrianaglogo: Multumim, am fost de 2 ori pana acum, ce-i drept fara copil si ne-a placut. Exact la maniera asta, adica cu masa luata mereu in alt loc. Stiu ce-nseamna. Noi asa procedam pe unde mergem. Nu luam biletul decat cu micul dejun inclus. La anu este programata Italia (avem si niste prieteni acolo la care mai prelungim cateva zile sa-i vedem) sau Turcia.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianaglogo, Traiu77
Alte impresii din această RUBRICĂVenus Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03692102432251 sec
    ecranul dvs: 1 x 1