ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.05.2019
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 01.09.08
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
APR-2019
DURATA: 9 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
40.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 46 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Un hotel de 2 bani nu de 5 stele!

TIPĂREȘTE

Am lasat sa treaca ceva zile de la intoarcerea mea in speranta ca imi va trece supararea, se pare ca nimic nu va sterge ce s-a intamplat.

Am plecat in vacanta cu lectiile facute de pe alte site-uri si trebuie sa scriu aici mai ales ca agentia [***] promoveaza acest hotel.

Citisem ca paharele vor fi jegoase si am zis ok, iau de acasa pahare pentru plaja, erau insa si cele din restaurant la fel... lipicioase, miroseau urat ca nu putei bea nimic din ele desi toate lichidele se pun in pahare din sticle imbuteliate... deh, 5 stele!

Citisem ca se mananca prost - dar am zis - sunt unii prea pretentiosi... ei as! au fost draguti cei care au scris - este mult peste puterea de intelegere a noastra. Mancarea in procent de 80% necomestibila la masa de seara.

Stiam ca e un hotel frumos, multe piscine, zone doar pentru adulti si Marea Rosie... pentru care de fapt am fost a 4-a oara in Egipt. Deci nu am plecat cu multe asteptari si mai ales ca aveam la activ inca 3 experiente in hoteluri de 5* eram destul de optimisti.

Am trecut peste toate pentru ca eram setati sa ne bucuram de mare, de soare, de vacanta!

Si soc si groaza la final.

Suntem opriti la urcarea in autocarul care ne ducea dis de dimineata spre aeroport ca avem o problema la camera pe care tocmai o predasem. Ce problema frate sa fie, am luat acasa din gandacii hotelului? Ce sa vezi? Am fost acuzati ca am spart oglinda din baie! Care oglinda frate, nu intelegeam, nu am atins nicio oglinda! Hai, platiti repede a zis ghidul [***] si sa plecam ca pierdeti avionul!

Ce sa fac??? Ce sa platesc?!?!?!? Chiar nu intelegeti ca nu am spart nimic! Am mers pana la camera sa vad cu ochii mei de ce fapta sunt acuzata. Ajunsa in camera am ramas ca la dentist. O crapatura, fisura in coltul oglinzii cam de 6-7 cm veche, pe care, va jur, nici nu o vazusem in cele 10 zile pe care le-am petrecut in camera. Sunt sincera cand va scriu si inca socata la ideea ca si daca as fi vazut-o, la cum arata, sigur nu m-as fi dus sa atrag atentia cuiva.

A iesit circ. Le-am strigat: "rusine sa va fie, hotel de 5*" Nu am patit asa ceva in niciun hotel! Toata lumea era in jurul nostru facand presiuni sa platim. Eu ma incapatanam sa nu platesc ceva ce nu am facut si nici macar nu am observat. Sotul meu gandindu-se ca avem oricum asigurare de calatorie, a scos banii si a platit. Evident ca m-am suparat si mai tare. De nervi am amenintat ca-i dau in judecata si hotelul si mai ales agentia care in loc sa reprezinte si sa apere turistul face presiune sa platim. Absolut incredibil!

V-am scris doar ce s-a intamplat si poate sa va feriti sa ajungeti in astfel de situatii si daca o luam pe calea... trebuia sa faceti asa si nu asa... vorbe fara valoare in acest moment. Culmea este ca sunt genul de turist care verific atent camera pe care o primesc si uite ca tot am patit-o!


[fb]
---
Trimis de carmenm in 08.05.19 15:49:41
Validat / Publicat: 09.05.19 08:22:08
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EGIPT. A mai fost în/la: Hurghada de inca 3 ori Sharm El Seik 1 data

VIZUALIZĂRI: 6310 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (carmenm); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 Absolut incredibil! Cata lume o fi platit acea fisura?
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 46.75 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [09.05.19 08:17:04]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    ===

    Mutat în rubrica "Jasmine Palace Resort and Spa, HURGHADA (orașul)" (nou-creată pe sait)

    ===

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    carmenmAUTOR REVIEW
    [09.05.19 16:54:08]
    »

    @webmaster45: ok

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    carmenm
    Alte impresii din această RUBRICĂJasmine Palace Resort and Spa:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045492172241211 sec
    ecranul dvs: 1 x 1