ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.02.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 25.04.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
FEB-2019
DURATA: 2 nopți
prieteni
8 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 2 MIN

Categoric NU!!

TIPĂREȘTE

Desi nu am mai scris de ceva vreme ma vad nevoit sa o fac acum si, din pacate, in sens negativ. Dar vreau sa nu mai pateasca si altii ceea ce noi am patit.

O sa va povestesc pe scurt intamplarea.

Cu 1 saptamana inainte de data la care doream sa ajungem la munte, pentru o aniversare in familie, am inceput cautarile pentru cazare. Fiind o perioada destul de aglomerata (08-10.02) am gasit cu greu cazare pentru 2 nopti, 4 camere -8 adulti si anume aceasta pensiune Rodica. Am contactat proprietara care ne-a confirmat disponibilitatea in acea perioada ptr 4 camere si ne-a comunicat ca va trebui sa platim un avans. Am acceptat si am si platit (prin transfer bancar) in aceeasi zi suma echivalenta cu 1 noapte de cazare pentru 4 camere.

Am fost bucurosi ca rezolvasem problema si am asteptat ziua plecarii nestiind ce ne asteapta :( .

Vineri am purces la drum cu 3 masini. La ora 15.30 am vazut ca fusesem sunati de la pensiune in urma cu 1/2 ora dar nu auzisem telefonul (deh, copil mic in masina).

Am sunat-o pe "doamna" de la pensiune si... mareee si neplacuta surpriza: Aceasta ne comunica cu nonsalanta ca a inchiriat cele 4 camere altor persoane. Stupoare! Ceee?? Pai cum adica? Am platit avansul degeaba?

"Doamna" (folosesc ghilimele caci nu prea imi este usor sa utilizez acest termen elevat ptr aceasta persoana) ne comunica faptul ca daca nu am raspuns la telefon a considerat ca nu mai venim!?!? Adica asa ne placea noua, sa facem donatii de 450 ron si sa nu mai venim. Degeaba i-am explicat acestei persoane ca am platit 1 noapte de cazare in avans si ca este inadmisibil sa procedeze in felul acesta.

Nu ne venea sa credem ca se poate intampla asa ceva. Este pentru prima data (si sper ca si ultima) cand platim avans si sa se anuleze rezervarea (si in ziua cazarii). Ba chiar si fara avans platit nu am avut parte de asemenea experienta. Nu are rost sa va mai spun ca ne-a stricat ziua si ca ne-au trebuit alte ore de cautari si nervi pentru a gasi altceva.

Deci, Ocoliti aceasta pensiune daca vreti sa aveti un concediu linistit! Lipsa totala de profesonalism si respect fata de clienti.

Concedii cat mai linistite sa aveti!


[fb]
---
Trimis de andreiploiesti in 18.02.19 14:43:55
Validat / Publicat: 18.02.19 15:53:44

VIZUALIZĂRI: 1217 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andreiploiesti); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX [18.02.19 15:53:19] »

Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

===

Rog trimiteţi dovezi ale plăţii avansului — prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[.]ro.

După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările.

-

NB: Dacă dovezile solicitate nu sosesc, în schimb, într-un interval rezonabil de timp, review-ul îşi poate pierde premiza "scris cu bune intenţii" şi poate fi retras de pe sait.

Admin [20.02.19 10:26:38] »

- Confirmăm primirea documentelor ce dovedesc plata avansului

- am luat legătura cu proprietara, care confirmă integral situația, cu 2 precizări importante:

(1) că a încercat și a găsit cazare alternativă - pe care turiștii au refuzat-o, pentru că „nu oferea aceleași condiții”

(2) că avansul a fost restituit integral turistului

-

În aceste condiții constat că sunt îndeplinite condițiile prevăzute de Regulament pentru cazurile de nerespectare a rezervărilor garantate cu avans

- unitatea va fi inclusă pe Lista Neagă AmFostAcolo - unități de cazare care nu respectă rezervările pentru o perioadă de 6 luni

Vila Rodica [20.02.19 14:09:48] »

@andreiploiesti:

Drept la replica din partea proprietarului pensiunii

Este adevarat ca in februarie anul curent familia A. a facut o rezervare pentru 4 camere, 2 nopti la pensiunea mea, achitand in banca un avans de 480 de lei. Turistii au stabilit ca vor ajunge intre ora 10 si 12, dar in ziua respectiva m-am simtit foarte rau cu sanatatea. I-am sunat telefonic de 11 ori (detin dovada pe display-ul telefonului), in intervalul 8-15.30, incercand sa comunic cu dumnealor, dar nu mi-au raspuns. In acelasi timp am sunat o ruda din Bucuresti solicitandu-i ajutorul. Aceasta a venit la Busteni din Bucuresti si constatand starea sanatatii mele, din ce in ce mai grava, a insistat sa ne prezentam de urgenta la medic in Bucuresti.

Pe la ora 15.30, cand starea sanatatii mele a devenit extrem de ingrijoratoare, am plecat de urgenta la Bucuresti, la medic, dar nu inainte de a gasi o cazare pentru familia A., in aceleasi conditii, la circa 600 de metri distanta de pensiunea mea si anume la "Casa Vanatorul" de pe DN1.

In acelasi timp, inainte de plecare, am lasat o vecina cu cheile pensiunii si cu 480 de lei ca sa le restituie banii turistilor daca acestia vor ajunge totusi, urmand sa primeasca de la aceastia o chitanta.

Pe la ora 16.00, familia A. a ajuns la pensiune, a luat banii de la persoana la care eu i-am lasat si au eliberat o chitanta in schimb din care reiese ca au primit suma de 480 de lei pe care i-au platit ca avans.

In concluzie, tot incidentul a avut loc din cauza unei urgente medicale cardiorespiratorii care a aparut in mod neprevazut si care a necesitat asistenta medicala de urgenta.

Ca om responabil ce sunt:

- le-am asigurat cazarea turistilor in conditii similare, adica intr-o pensiune eleganta situata in oras (nu ascunsa pe coclauri);

- le-am returnat banii turistilor, lasand unei vecine cheile pensiunii, aceasta a primit chitanta de la turisti in momentul in care au primit banii;

- nu am inchiriat pensiunea altor turisti si pensiunea a fost inchisa.

A fost vorba despre un incident nedorit de nimeni, iar turistii nu au fost pagubiti cu nimic, nefiind vorba de neseriozitate sau de vreo intentie de inselatorie din partea mea. In realitate eu am fost cea pagubita, tinand pensiunea inchisa din cauza unei urgente medicale ce nu putea fi prevazuta, fiind sigura data cand s-a intamplat acest lucru.


NB Vila Rodica este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
andreiploiesti [20.02.19 16:26:07] »

@Vila Rodica:

In primul rand nu v-a comunicat nimeni acest interval orar ci am spus ca o sa ajungem in a doua parte a zilei (ceea ce nu inseamna nicidecum 10-12). Faptul ca ati sunat de 11 ori nu este deloc concludent si va spun de ce: puteti suna si inchide fara a se apela de oricate ori doriti un nr de telefon iar aceste asa zise apelari sa apara pe display. Sa presupunem totusi ca ati apelat de 11 ori insa neavand casuta vocala si telefonul fiind inchis sau intr-o zona fara semnal, apelurile nu vor aparea pe telefonul apelatului (in acest caz, noi). Nu inteleg de ce nu ne-ati trimis un mesaj telefonic (care poate fi vizualizat cand teleonul primeste semnal) si ati preferat doar sa ne sunati fara success.

Cand v-am sunat ne-ati comunicat faptul ca ati inchirat vila unor turisti care au dorit toate camerele fara a ne pomeni nici un moment de starea dvs de sanatate ceea ce ar fi fost normal avand in vedere cat de critica era dupa cum sustineti acum. Cu siguranta am fi inteles aceasta situatie (totusi suntem oameni si cu sanatatea nu te joci) si nu am mai fi facut acest pas.

Faptul ca acum spuneti altceva ma face sa am mari dubii asupra adevarului.

De asemenea, ajungand la vila pentru a ne recupera banii, acolo erau 2 persoane care ne-au spus ca vila este inchiriata si ca ei se ocupa doar de casa nu si de rezervari si nu stiu de ce aceasta neintelegere.

In ceea ce priviste recomandarea sa-mi fie cu iertare dar nu stiu ce intelegeti dvs prin eleganta caci Casa Vanatorul propusa, numai eleganta nu e iar pe un site de rezervari are nota 5.1 ceea ce spune multe si nu are rost sa intru in amanunte.

Ca si concluzie:

Raman la parerea mea ca a fost o totala lipsa de respect si profesionalism iar acest lucru nu trebuie ascuns fata de potentialii client.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
andreiploiesti, Vila Rodica
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Rodica:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.025902986526489 sec
    ecranul dvs: 1 x 1