ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.02.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Oradea
ÎNSCRIS: 01.08.14
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
FEB-2019
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 5 ani, 8 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Hotel Poezia, o poezie ascunsă în inima munților

TIPĂREȘTE

... Luna Șes, o stațiune montană în curs de devenire. Nu foarte clar delimitată încă, dar, din câte am citit pe net, foarte promițătoare.

Cum am ajuns acolo? Copiii fiind in vacanță, mi-am propus sa-i scot un pic din casă și să mergem undeva unde mai era zapadă. Cum în Arieșeni, Vârtop sau alte stațiuni consacrate, aflate în apropierea Oradiei n-am mai gasit cazare (am înțeles că rezervările pentru iarnă se fac din vară?!), m-am orientat spre alte ținuturi, gen Maramureș. Ne place mult acolo, am mai fost. În plus, avem la Baia Mare prieteni dragi , și era un motiv în plus de a ne revedea și cu ei.

A venit instinctiv intrebarea: Și dacă nu mai găsim zăpadă, totuși? Ce facem 3 zile? Trebuia să le promit ceva copiilor. Și cum, cu zapada nu aveam un argument foarte solid, pentru că nu depindea doar de mine, am cautat un hotel cu piscina interioara, dar una incalzită și măricică.

La o căutare pe Google, au apărut mai multe opțiuni, dintre care, acest Hotel Poezia, localizat în Luna Ses, lângă Negrești Oaș. Am vizualizat fotografiile, mi-a placut ceea ce am vazut. Aveau camere duble si apartamente. Initial, am fost setata pe camera dubla cu pat suplimentar., dar eram dispusa la variante. Cat despre Luna Ses... nu stiam nimic! Am citit ca exista o pârtie de schi acolo, finalizata in luna decembrie 2018, dar inca neutilizabila. M-am documentat, am revizuit o gramada de fotografii cu zona (mai exact tot ce am gasit pe internet :)... si mi-am zis... Hai sa inercam!

Buun, sun la hotel, nu raspunde nimeni (era intr-o zi de duminica). Mai sun dupa o ora, nu raspunde nimeni. Bine, mi-am spus, e clar! Inca unii satui de turisti si, probabil, mai mult decat aglomerati. Intr-un final, spre seara, ma apeleaza numarul de telefon si, fericita, raspund. O voce calda, feminina, isi cere scuze pentru lipsa de raspuns. Incepe conversatia, ma convinge ca pentru o familie compusa din 2 copii si 2 adulti, era mai convenabil un apartament. Hmmm, ma socotesc in mintea mea... 840 de Ron, 2 nopti cu mic dejun, e adevarat... poate ca e cam mult. Dar luand o camera dubla cu pat suplimentar si supliment pentru micul dejun pentru 2 copii, diferenta de pret era in plus cu cca 140 de ron. Fie, mi-am zis, pentru confort sunt dispusa sa platesc un pic in plus. Cadem la intelegere, mi se spune ca trebuie sa achit un avans... L-am achitat a doua zi dupa primirea facturii proforma, am trimis un mesaj pe adresa de mail cu confirmarea platii si asta a fost.

De ce am detaliat toata aceasta poveste, desi poate nu era cazul? Pentru ca s-a lasat cu peripetii :).

Vine ziua X... pornim... copiii cand au auzit de piscina interioara, au uitat complet de zapada, si mi-au marturisit pe drum ca prefera piscinele, zăpezii sau ” mărilor” (cum spunea fetita mea de 5 ani), deci, trebuia sa fie ok.

Drumul de acces din sosea spre hotel.... ciudat... serpentine, in panta... chiar ma gandeam... oare cum am fi urcat in conditii de iarna grea? Raspunsul a venit simplu, dupa ce am ajuns la destinatie, au utilaj propriu de dezapezire... Oauuu!

Ajungem. Ne intampina o receptionera tinerica, frumoasa, brunetă dar care cu un aer grav ne anunta: ” S-a intamplat din greseala o suprapunere, nu va mai putem oferi un apartament! ”. Am simtit ca mi se inmoaie picioarele... si asteptam cu nerabdare urmarea... ” Dar, spune ea, va oferim un alt apartament, pe care noi il consideram ca fiind unul de lux... la acelasi pret”... Ok... si atunci, de ce-i tremura vocea??? ... Mergem sa vedem apartamentul propus ca alternativa. Situat la mansarda, de fapt o camera foarte mare, cu semineu- super fain, 2 bai (una cu jacuzzi), dar un singur pat de 2 persoane... si o saltea pusa pe sol... Bine! Oricum nu aveam alta alternativa, acceptam. Semineul era promitator, fata ne-a asigurat ca daca dorim, se va face foc in semineu. Am spus: Sigur ca dorim!... (macar atat!... gandeam pe tacute).

Na... n-a venit nimeni sa faca focul, am cules cu copiii mamarutele aflate fara suflare de pe mocheta din camera- multe mămăruțe, sosite in camera , probabil,împreună cu lemnele pentru semineu- (semn ca nu s-a dat cu aspiratorul de mult), uscator de par nu aveam, balconul minuscul, fara scaune sau masuta, nici in camera nu aveam masa... iar cand mi-a zis sotul meu, mai in gluma mai in serios: ” Performanta asta nu cred c-a mai atins-o nimeni... sa platesti pentru 4 stele si sa dormi pe o saltea, pe jos”, am inceput sa vad negru in fata ochilor. In plus, in toate baile, apa de culoare galbena initial, cu presiune mica, la jacuzzi la fel. Erau toate semnele care indicau ca apartamentul acela nu fusese locuit de mult. Desi, existau in camera si in bai obiecte de igiena personala, altele decat cele oferite de hotel, care indicau altceva. Era clar insa, ca apartamentul era gandit pentru 2 persoane, nu pentru 4.

Am hotarat sa solicit a doua zi, un apartament... unul dintre cele pe care le vazusem pe site.

Se face dimineata... dupa micul dejun, mergem la receptie si ii spun doamnei... va rog, dorim sa schimbam camera, dormitul pe saltea, pe jos, nu e foarte confortabil. Receptionera, o alta, foarte draguta si aceasta, a fost intelegatoare si mi-a spus... stiu, am auzit ceva... sigur, facem sa fie bine! Si am primit un apartament, unul care se eliberase in acea dimineata.

Nu intelegeam, de ce nu fusesem anuntata de suprapunere inainte sa pornim de acasa? Puteam amana cu o zi plecarea, doar sa fi stiut din timp.

Na... si am aflat intr-un final, ca apartamentul in care am stat era de fapt, apartamentul patronilor... Nu era gata de mobilat, dar, am realizat ca, totusi, au gestionat cum au putut de bine incurcatura, iar patronii si-au pus la bataie propriul apartament.

In acest punct... mi s-a schimbat intreaga viziune asupra subiectului.

Si am apreciat gestul... Si n-am sa postez poze cu aceasta camera tocmai din respect fata de acesti oameni.

Cat despre apartamentul in care ne-am mutat... a fost de vis. Un living spatios cu canapea extensibilă si minibar, o chiuveta de bucatarie, televizor. Un hol lung, mobilat corespunzator cu birou, dulap incapator si alte corpuri de mobilier necesare depozitarii pantofilor sau altor lucruri care ar fi deranjat vederii, sertare nenumarate. Din hol se intra intr-un dormitor foarte sic, cu un pat matrimonial mare si iesire pe un balcon foarte spatios. Tot din hol, se intra in baie, dotata cu cabina de dus, foarte elegant amenajata. Prize suficiente. Iluminare inclusiv pe balcon (aplica gen felinar).

Camera mai avea un balcon, cu iesire din living, mai mititel, dar, de asemenea utilat cu masuta si 2 scaune din ratan. Priveliste superba, din ambele balcoane.

Ceea ce ne-a mai placut... piscina, suficient de mare, cu apa calduta... numai buna pentru balaceala. Au si sauna umeda, jacuzzi, toalete curate, dusuri, uscatoare de par la piscina. Prosoape se gasesc tot acolo, chiar la intrarea la piscină, pe un stand. Sezlonguri suficiente, calitative, solide, din ratan bej inchis. Si ce este cel mai important, intrarea la piscina se face din casa scarilor, printr-un hol cu lungime de maxim 2 metri. Adica, fara expunere la frig... super bine gandit.

Restaurantul spatios, elegant, mancare foarte buna. Au si meniu de copii la 14 lei, in rest, mancare la pret pentru toate buzunarele. (au si meniuri sofisticate si din cele clasice)

Micul dejun destul de variat: oua (omleta, ochi de ou), crevursti, carnati prajiti, 3 feluri de branza, 2 feluri de sunca, rosii, salata de fasole (am vazut o data), cereale, lapte, iaurt natur si cu fructe, croissant, dulceata, cafea la aparat... foarte buna. Micul dejun se serveste in sala de conferinte situata la etajul 1, dar si de aici exista iesire intr-o terasa amenajata cu scaune si mese (vara cred ca se poate servi si acolo micul dejun).

Personalul... educat, amabil, aplecat spre cerintele clientului.

In fapt, totul este gandit la micul amanunt la acest hotel. In orice spatiu te-ai afla, (restaurant, piscina, camera, sala de servire a micului dejun), ai vedere la peisajul minunat care inconjoara hotelul, de vis..

Cu tot cu inconvenientul camerei (care, pana la urma n-a fost un inconvenient, nu stiu cati dintre cei cazati acolo se vor bucura de privilegiul de a locui in camera patronilor :))... ne-a placut la nebunie.

Ca atare, recomand, din tot sufletul. Il vad ca pe un hotel cu potential maxim de afirmare in urmatoarea perioada, cu atat mai mult cu cat, mai exista in proiect o piscina exterioara, iar partia de la Luna Ses va fi data in folosinta cu siguranta in 2019.

Asadar, am rezervat la plecare, un sejur de 3 zile pentru luna iunie 2019, pentru ca, la ce ofera acest hotel, cautarea va fi mare.

PS:Hotelul accepta plata si cu vouchere de vacanta.Nu există semnal la telefon decât în zona din fața hotelului- personalul va va indica exact perimetrul :)) ( super ok pentru noi, am dat maxim 2 telefoane acasa la parinți, in rest ne-am bucurat de liniste), dar au în schimb Wi-fi acceptabil ca semnal.


[fb]
---
Trimis de maratia in 06.02.19 19:17:53
Validat / Publicat: 06.02.19 20:31:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în LUNA ȘES [SM].

VIZUALIZĂRI: 2150 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (maratia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P13 Baia apartamentului
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 22600 PMA (din 19 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[06.02.19 20:11:56]
»

Mutat în rubrica "Poezia Hotel [Luna Şes], NEGREŞTI-OAŞ" (nou-creată pe sait)

---

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

maratiaAUTOR REVIEW
[06.02.19 20:17:20]
»

@webmasterX: Da, coordonatele sunt setate corespunzator.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[06.02.19 20:31:58]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

ux116339
[27.07.20 14:48:44]
»

Va scriu in legatura cu un incident neplacut petrecut in timpul vacantei mele cu familia la Hotel Poezia (de langa statiunea turistica Luna, langa Negresti Oas) Am fost cazati din data de 19 cu intentia de a ramane pana in 26 iulie.

​Inca din prima zi de utilizare a spa-ului, costumele de baie ni s-au decolorat dar asta ni s-a mai intamplat si in alte locatii asa ca nu ne-am alarmat. In data de 22 iulie dupa ce am fost la spa, sotul meu a constatat ca i-a cazut parul de pe corp, la fel si parul de pe picioarele fetitei de 8 ani. Doi dintre cei trei copii ai nostri au avut sclerele rosii. Credem ca aceste probleme se datoreaza unei doze fparte ridicate de clor in apa de la jacuzzi. Cand am anuntat proprietarii acestia au spus ca probabil dozatorul de clor e defect si l-au oprit dar au spus ca nu vor schimba apa deoarece suntem singurii care au reclamat vreo problema. Discutia din seara aceea a degenerat, proprietarul vorbind foarte urat si arogant cu sotul meu si ne-am vazut nevoiti sa parasim hotelul cu 3 copii mici seara la ora 21.

Am dorit sa anuntam acest incident deoarece si alti clienti ai hotelului ar putea suferi probleme similare sau mai grave.

-

BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
maratia
Alte impresii din această RUBRICĂPoezia Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040482044219971 sec
    ecranul dvs: 1 x 1