ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.01.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 02.09.09
STATUS: CONSUL
TIMP CITIRE: 8 MIN

Odată și odată, trebuia să mi se întâmple și mie. Dar Booking.com mi-au dovedit că sunt serioși!

TIPĂREȘTE

Nici nu mai știu de când folosesc saitul de rezervări on-line Booking.com. Oficial, am 120 de rezervări, prima fiind în 2009. Dar am mai rezervat și înainte, fără să fi avut cont pe sait.

Pot să spun că, la toate rezervările, nu am avut nicio problemă, cu vreo două excepții, dintre care cea mai interesantă este cea de la Odesa: vezi impresii.

Ei bine, odată și odată, tot trebuia să mi se întâmple și mie ceva ce, până acum, doar am citit că li s-a întâmplat altora.

Dar hai să vă povestesc!

Acum ceva timp, am luat pentru mijlocul lunii martie două bilete dus-întors la Madrid, la un preț foarte convenabil. După achiziționarea biletelor, am început căutările pentru cazare.

Am considerat că, cel mai bine, este să rezerv ceva cât mai central și, dacă era posibil, ceva de gen studio cu chicinetă, cum rezervasem și când am fost la Valencia: vezi impresii.

Chiar în prima seară de căutat, am crezut că am găsit. Dar…

Când caut ceva pe Booking.com, folosesc și filtrele puse la dispoziție de sait. În acest caz, acestea au fost: zonă centrală, nota peste 8, baie proprie, chicinetă, Wi-Fi. În plus, am căutat ceva cu posibilitatea de a renunța fără penalități, în caz că mă răzgândesc.

Am obținut lista cu cazările ce îndeplineau aceste condiții și am deschis harta să văd localizarea acestora. Ei bine, aici am greșit! Pe harta aceea, nu erau numai hotelurile care satisfac condițiile impuse de filtrele de căutare.

Am ales de pe hartă 4-5 cazări mai convenabile. Una dintre ele mi-a convenit mai mult, mai ales că avea posibilitatea de renunțare gratuită până pe 01 martie (sejurul este între 09 -16 martie). Am făcut rezervarea, la 405 € în total.

De regulă, nu rămân neapărat fixat pe cazarea rezervată, mai ales că, odată ce am făcut o căutare, Booking.com continuă să mă bombardeze cu oferte și după ce am rezervat.

Ca atare, două-trei zile mai târziu, revenind la rezervarea făcută și având mai mult timp la dispoziție, m-am uitat cu mai multă atenție la ce rezervasem și, surpriză, constat că nota cazării era de doar 6,5! Am început atunci să citesc și impresiile celor care au stat acolo și cele citite m-au convins definitiv că am făcut o alegere neinspirată. Evident, soluția a fost renunțarea la rezervare!

Și aici, vine surpriza! Când mă uit în homebank pe contul meu, văd cu surprindere că mi se retrăsese din cont suma de 405 €, mai exact, echivalentul în lei, aproximativ 1960 lei …

Inițial, am crezut că a fost o eroare, drept pentru care, pun mâna pe telefon și sun la numărul de la rezervare. Un robot al companiei Orange Spain îmi spune că apelantul nu poate fi contactat. Mai încerc mai târziu, același răspuns! Între timp, îi trimit și un SMS. Absolut nicio reacție…

Evident, pasul următor a fost să sun la serviciul clienți al Booking.com. Am sunat direct pe numărul de România și, după câteva minute de așteptare, timp în care, din când în când, o voce suavă îmi spunea: Momentan, niciunul din operatorii noștri de limba română nu este disponibil. Dacă doriți să vorbiți cu unul dintre operatorii noștri de limba engleză, apăsați tasta 1, am fost preluat de un operator.

Mai exact, de o operatoare amabilă, care m-a întrebat cu ce mă poate ajuta. I-am explicat cum stă situația, iar ea mi-a spus că e o problemă pentru care Booking.com va găsi soluția potrivită. Singurul lucru pe care îl aveam de făcut, era să le trimit o copie în format pdf sau jpg, a actului doveditor al extragerii sumei de bani din contul meu. Pentru asta, urma să primesc imediat un mesaj cu ce aveam de făcut. Ne-am luat la revedere și, într-adevăr, în scurt timp, am primit un e-mail de la Booking.com, cu un link, ce mă ducea la pagina pe care o vedeți în poza P01. La această pagină, puteți ajunge doar dacă primiți linkul de la Booking.com!

După completarea datelor, la comanda NEXT se intră pe o altă pagină, unde poți încărca documentul doveditor. Eu, la ING, am obținut acest document direct de acasă, stând în fața laptopului, sub forma unui extras de cont, corespunzător tranzacției, în format pdf.

Și cu asta, am încheiat. Am primit un e-mail de confirmare, pe care îl reproduc mai jos:

Dear C.,

Thank you for choosing Booking.com.

We’re reaching out to you about your reservation 1207253840 at Apartamentos Montpellier.

We’ve received your supporting documents and shared them with the accommodation. We will contact you with the outcome as soon as possible.

Thank you for your continued patience as we work to solve this situation for you.

If you have any questions or concerns, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,

Booking.com Customer Service Team

Toate astea se petreceau sâmbătă, 12 ianuarie 2019.

Joi, 17 ianuarie 2019, primesc un nou e-mail:

Dear C,

We have forwarded your case to our Customer Relations Department because the accommodation was unable to offer a satisfactory solution to the issue within the specified time frame.

Our Customer Relations team members, who specialize in handling these matters, will review your case and take action as necessary. A member of our team will be in touch with you as soon as possible.

Questions?

Send an email to the team: customer. relations@booking.com

We thank you for your patience as we work with you towards the most satisfactory solution.

Kind regards,

Booking.com Customer Service Team

Din acesta, rezulta că cei de la Departamentul Serviciu Clienți au luat legătura cu Apartamentos Montpellier, dar, pentru că cei de acolo „nu au fost capabili să ofere o soluție satisfăcătoare în cadrul de timp specificat”, au înaintat cazul Departamentului Relații cu Clienții, care urmează să analizeze problema și să ofere o soluție.

Cam tot atunci, am primit și un telefon: o voce tânără, feminină, mă anunță, în engleză, că cei de la Departamentul Relații cu Clienții au analizat problema și au decis ca Booking.com să-mi returneze suma de 405 €. După care, mă întreabă dacă sunt de acord și dacă soluția mă mulțumește. Evident că am fost de acord și atunci mi-a precizat că suma îmi va fi returnată într-un termen de 7-14 zile.

I-am mulțumit și asta a fost tot. Peste o oră, primesc un alt e-mail:

Hello C,

A refund of € 405 for your reservation 1207253840 is ready for you to claim.

The refund is linked to the account with which you made the reservation:

Click on this link to sign into your Booking.com account and enter the card details where you would like to receive your refund.

Refunds usually take 7-10 days to arrive in your account, though the timeframe may vary depending on your credit card company and bank.

You can use the link above to check your refund status.

If you have any questions, we are here for you.

Booking.com Customer Service Team

Observați că, de data asta, termenul era de 7-10 zile.

Am introdus datele cardului, la linkul dat și m-am pus pe așteptat.

Spre surprinderea mea, așteptarea nu a fost lungă, pentru că ieri, sâmbătă 19 ianuarie 2019, am constatat că banii îmi fuseseră deja virați în cont.

Așadar, un mare BRAVO! celor de la Booking.com.

Dar de ce review-ul meu se află la rubrica Avertizări?

Cum de ce? Pentru a vă atrage atenția asupra escrocului de la Apartamentos Montpellier, din Madrid! Sunt curios să știu cum își vor recupera de la ei cei de la Booking.com suma plătită mie…

Între timp, am fost curios să văd ce găsesc pe Google despre Apartamentos Montpellier. Și, surpriză (sau nu): dând o căutare după expresia „apartamentos montpellier madrid”, pe pagina cu rezultatele căutării, în partea dreaptă este și un buton pe care scrie: Reviews; iată unul dintre ele, scris acum 4 luni de o oarecare Nuria Torres:

(Translated by Google) They are scammers. I booked through booking with more than 3 weeks in advance and with free cancellation. After multiple calls to the alleged owner Manuel Paredes, who could not be more rude and rude, saying that he was in his lunch hour and could not make the transfer of my money, finally booking had to reimburse me the money, since this man not worthy to pay attention to booking. In summary, I would NEVER recommend an establishment like this with that customer service policy.

O poveste izbitor de asemănătoare cu a mea. Dacă aș fi citit-o înainte să fac rezervarea, aș fi fost scutit de toate complicațiile despre care v-am povestit.

Concluzia este că niciodată nu poți fi suficient de prevăzător. Informația însă este la îndemâna noastră, trebuie doar să o căutăm!

Evitați categoric să vă cazați la Apartamentos Montpellier din Madrid! Din descrieri, nici curățenia nu e la ea acasă, acolo …

Dar, ca să nu închei într-o notă sumbră, vreau să le mulțumesc și pe această cale celor de la Booking.com pentru profesionalismul și promptitudinea cu care au rezolvat problema mea și să vă îndemn să folosiți cu încredere acest sait. Mi-au dovedit că sunt de încredere!

Să aveți călătorii frumoase și fără aventuri nedorite!


[fb]
---
Trimis de Costi in 20.01.19 12:36:35
Validat / Publicat: 20.01.19 13:07:27

VIZUALIZĂRI: 9923 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

22 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE?
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 53 PMA (din 53 voturi)

ECOURI la acest articol

22 ecouri scrise, până acum

Dan&Ema
[20.01.19 13:50:06]
»

@Costi:

Foarte inspirat ca ai scris de aceasta intamplare. Totul e bine cand se termina cu bine, cum se spune.

Bravo booking.com!

Doar de bine si fara emotii pe viitor!

cloverina
[20.01.19 15:35:07]
»

Același lucru mi s-a întâmplat și mie acum câțiva ani cu un hotel din Istanbul. Am primit banii fără probleme, iar hotelul a dispărut într-o săptămână de pe booking. Nici în ziua de azi nu a reapărut

elviramvio
[20.01.19 17:14:16]
»

@Costi:

Bun articolul. Nu-ți fă griji, Booking.com are cum recupera banii și destul de convenabil, de asta returnează și ei așa repede. Și experiențele mele cu Booking au fost bune.

Ultima a fost o rezervare în țară, pensiunea după 3 săptămâni mi-a transmis că nu mă mai poate caza din habar am ce motive și să reziliez eu rezervarea! Am contactat Bookung și mi-au confirmat că toți clienții din acel final de săptămână primiseră același mail ca mine. Booking i-a suspendat pentru un timp destul de lung iar nouă ne-au trimis ceva oferte bune și cu reduceri mari.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][5 voturi]
Michi
[20.01.19 19:19:25]
»

Noi am păţit altceva. În 2017 prin februarie am rezervat prin booking pentru luna iulie, o cameră într-un hotel din Dublin. Cum am făcut rezervarea, hotelul ne-a tras banii din cont. În aprilie soţul a fost internat pentru trei săptămâni în spital şi pe baza actelor medicale, neştiind evoluţia lui ca sănătate, am încercat să recuperez banii. Am vorbit cu bookingul, cu hotelul dar acesta admitea numai dacă găseam pe cineva în locul nostru. Am ajuns la Mondial Assistance pentru că făcusem asigurare. Din nou acte medicale. Centrala de la Viena consultând fişa medicală ne-a răspuns cinic că boala fiind preexistentă şi ştiam de ea, nu vor returna banii. Adică dacă un om ştie că e bolnav de 11 ani dar în general în această perioadă a fost apt de călătorii, ce trebuia să facă, să stea acasă? Era vorba de peste 500 eu. Le pusesem cruce banilor dar în iulie, soţul simţindu-se bine am făcut excursia la Dublin care a fost un sejur excelent. În aceeaşi toamnă am fost o săptămână în Tenerife, alta în Basarabia cu excursii organizate şi bine am făcut!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][5 voturi]
alinafulg
[20.01.19 21:34:17]
»

@Costi: Si eu folosesc mult Booking com, dar aleg în general cazari cu posibilitate de anulare gratuita. Însă în urma cu trei ani am facut o rezervare în Barcelona alegand o cazare cu anulare gratuita care avea baie comuna, în apropiere de Rambla. În conditiile rezervarii era specificat faptul ca nu se va retrage anticipat de pe card nici o sumă iar plata va fi facuta la unitatea de cazare. Cardul cu care am facut rezervarea am incercat sa-l folosesc ulterior rezervarii pentru a cumpara altceva stiind ca am bani pe el însă surpriza, banii nu mai existau mi-au fost retrasi din cont. La cazarea cu pricina am renuntat în termenul în care se putea anula, pentru ca am gasit o cazare convenabila cu baie privata dar am ramas cu banii retrasi. Am trimis email la cazare cerand restituirea banilor iar proprietarul mi-a promis ca o va face în termen de 5 zile. Au trecut cele 5 zile si nu am primit nimic drept pentru care am facut sesizare la Booking care a luat legatura cu proprietarul si apoi am primit banii. Deci se mai întampla.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
teona
[25.01.19 12:38:51]
»

Si eu sunt protagonista de curand a unei experiente neplacute la o rezervare prin booking, pe care il folosesc de ani buni.

Am gasit in Corfu o cazare cu reducere in acea zi de 25%, locatia se numea White Sand. Avea toate caracteristicile bune, 7 zile, 354 euro, vedere la mare, cel mai important anulare gratuita pana in iulie. Reviewuri bune, nimic suspect. Cand am rezervat am bifat cu plata la proprietate.

Cand am incheiat rezervarea dupa ce am dat datele cardului de credit m-am trezit ca pe rezervare scria mare ACHITAT. Verific repede contul. Da, aparea la tranzactii in curs intreaga suma. Dar pe rezervare scria ca pot sa anulez gratuit. M-am gandit ca pretul e bun si cam oscilam spre o plata in rate, pe card. Dar nu mi s-a parut corect asa ca dupa un mesaj catre booking, care imi spunea sa discut cu proprietarii, am preferat sa anulez. Am primit mesajul ca o sa mi se ramburseze banii in 7-10 zile si ca s-a anulat rezervarea. Am primit banii in cont, dupa 3 zile, mai putin 35 lei suma retinuta pt conversia valutara.

Ce mi se pare ciudat, este ca se inmultesc astfel de cazuri si incep sa fiu circumspecta ca bookingul mai este asa de sigur, avand in vedere ca una scrie si altceva se intampla.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
CostiAUTOR REVIEW
[26.01.19 00:02:04]
»

@teona:

Cu alte cuvinte, lucrurile s-au petrecut ca la mine, doar că ți-au luat banii înainte de anulare, pe când mie, după. Adică la mine a fost un tâlhar ordinar, la tine au lucrat mai fin.

Dar, în toată treaba, nu ai de ce să-i acuzi pe cei de la Booking.com. Poate te gândești că te-au pus să rezolvi singură, dar trebuie să știi că mesajul acela, în care ți se dădea numărul de telefon al cazării și erai sfătuită să iei legătura direct cu cei de acolo l-am primit și eu. Este un mesaj standard, trimis automat la fiecare sesizare făcută la ei prin e-mail. Cum eu încercasem deja să iau legătura cu proprietatea și nu reușisem, i-am contactat pe cei de la Booking.com, care m-au rezolvat.

Diferența de preț, de 35 de lei, vine de la diferența de curs valutar la cumpărare euro, respectiv la vânzare. Așa se întâmplă dacă folosești un card în lei, pentru că atunci când plătești cu un astfel de card o sumă în euro, este ca și cum ai cumpăra euro cu lei. Când ți s-au returnat banii, suma în euro a fost convertită în lei, pentru a fi vărsată în contul în lei. De data asta, s-a petrecut ca atunci când vinzi euro. Cumperi euro la un curs ceva mai mare decât cursul oficial BNR, vinzi la un curs ceva mai mic. De aici diferența de 35 de lei. La mine nu a fost cazul, pentru că, având și un cont în euro, am și un card atașat la acesta, pe care am făcut operațiile. 405 € am plătit, 405 € mi s-au returnat.

Oricum, nu ai de ce să te superi pe Booking.com.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
Loghin
[29.01.19 12:29:29]
»

@Costi: Eu nu mai am încrede nici in Booking.

In Noiembrie am fost in nordul Germaniei si am avut rezervare pentru doua nopți la o pensiune.

Dupa rezervare nu am putut comunica cu nimeni de la acea pensiune nici pe e-mail nici pe SMS. Am dorit sa anulez si sa fac alta rezervare dar imi spunea ca anularea se taxează 100%.

Am facut sesizare la Booking si ce credeți nu au răspuns nici in ziua de astăzi deși au confirmat ca au primit e-mailul.

Un alt caz este recent cu o pățanie la Balvanyos unde mi s-au luat bani in plus si nu putini. Vezi postarea aici.

Am sesizat pe formularul lor (unde te întreabă, cum a fost, dacă ti-au cerut bani in plus, etc.) Au confirmat primirea si au comunicat ca voi primi un răspuns in 48 de ore. Nu am primit răspunsul deși au trecut de trei ori câte 48 de ore.

Eu nu prea mai am încredere nici în aceștia și din acest motiv când îmi cer datele de pe card voi da un nr greșit pt a nu putea incasa decât la cazare cu acordul meu.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
elviramvio
[29.01.19 14:16:37]
»

@Loghin:

Dacă dai date false de pe card, sigur poți dormi în parc când ajungi la destinație!

Sezizările se fac la adresele de mail sau numerele de telefon ale Booking.com pe care le primești odată cu rezervarea. Pe zona de impresii sigur nu, nu este socotită sezizare, cel mult iau ceva hotărâri asupra prezentării locației pe site.

Ia și purică Booking.com la fiecare rubricuță, fiecare icon și afli mai multe. Dacă ești un client serios la câteva cazări la rând, și Booking.com te ascultă chiar doar din impresii. Succes!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
Loghin
[29.01.19 14:27:32]
»

@elviramvio: Cunosc destul de bine diferența dintre sesizare si impresie împărtășita pe site.

De asemenea sunt utilizator de Booking destul de frecvent de aceea sunt la "clienți genius", asta au stabilit ei, nu am solicitat eu.

Mulțumesc de observații dar nu mi le însușesc.

Daca doriți pot sa va trimit in privat print screen după e-mail-ul Booking ca au recepționat sesizarea.

Sănătate!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
CostiAUTOR REVIEW
[30.01.19 16:24:09]
»

@Loghin:

Faptul că nu ai primit răspuns este, mai mult ca sigur, din cauză că e-mailul s-a dus în spam. E bine să verifici din când în când și rubrica spam a serviciului de e-mail, poți avea multe surprize...

Apoi, oricum, cel mai bine este să faci sesizarea telefonic. Eu așa am făcut.

În al treilea rând, oricum sesizarea ta nu avea obiect, întrucât spui că:

Am dorit sa anulez si sa fac alta rezervare dar imi spunea ca anularea se taxează 100%.

Păi asta trebuia să observi înainte de a face rezervarea, nu după. Categoric, sesizarea ta nu-și avea rostul, atât timp cât rezervarea era de tip „non-refundable”.

Cât privește acel așa-zis număr fals de card, asta este de-a dreptul o copilărie. Cred că nu ai încercat încă, pentru că te-ai fi convins că nu se poate. Numerele cardurilor au niște „chei” de verificare, astfel că, automat, este depistat un număr greșit. Eu am văzut asta când am tastat greșit o cifră și nu se putea face rezervarea, imediat rubrica respectivă „s-a înroșit” și în dreptul ei scria că numărul nu este valabil. Chiar și dacă, din întâmplare, nimerești un număr valabil, oricum nu există potrivirea cu numele titularului și nici cu acel cod de 3-4 cifre, de de pe spatele cardului.

În plus, dacă ai fi citit cu atenție cele scrise la rezervare, ai fi citit și ceva de genul: Proprietatea la care ați făcut rezervarea își rezervă dreptul de a preautoriza cardul dumneavoastră. Uneori, această preautorizare înseamnă și o blocare a unei sume de bani pe cardul cu pricina.

De aceea, la rezervare este necesar un card de credit, nu unul de debit, pe care nu se pot face blocări de sume.

Aceste blocări de sume apar în extrasul de cont ca tranzacții în așteptare. Dacă renunți la rezervare, suma este deblocată într-un termen scurt, iar dacă intri în perioada în care nu mai ai posibilitatea de anulare gratuită, suma ți se ia de pe card.

Cu siguranță, rezervarea pe care ai făcut-o în Germania era de acest tip. Este dreptul cazării respective să-și stabilească politica de rezervare, pe care o poți citi clar și răspicat pe saitul Booking.com, înainte de rezervare. Dacă nu o faci, ești singurul răspunzător, așa că nu-i acuza pe cei de la Booking.com că nu ai fost tu atent și ai tratat lucrurile cu superficialitate. La urma urmei, este exact ca la jocurile de noroc, inclusiv jocurile piramidale. Te grăbești să joci și după ce ai pierdut banii, te plângi pe unde apuci că ai fost păcălit.

Cât privește Balvanyos, nu văd care este treaba celor de la Booking.com în toată povestea ta.

Faptul că a trebuit să mai plătiți ceva în plus față de rezervare este datorită, mai mult ca sigur, beneficierii de servicii în plus față de cele înscrise în rezervare. Este că nu ai citit nici de data asta toate detaliile rezervării?

Ia mai gândește-te mai mult înainte de a-i acuza pe cei de la Booking.com. Nu de alta, dar, ca urmare a părerilor tale, alți utilizatori ai saitului s-ar putea să-și formeze și ei o părere greșită, mai ales că românul este cunoscut că mai întâi se plânge și apoi, eventual citește (inclusiv instrucțiunile de folosire a unui produs proaspăt cumpărat). Asta pentru că românul, nu-i așa, le știe pe toate și se pricepe la toate...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
Loghin
[30.01.19 17:41:29]
»

@Costi: Mulțumesc de mustrare. Se pare ca abia tu le știi pe toate numai situația mea nu ai de unde sa o cunoști si dai cu presupusul, noroc ca suntem online ca altfel probabil ridicai tonul și îmi dădeai și o palma. Scuza-ma, era sa te cred pana ai dat-o pe jocuri de noroc si ai alternat de la politețe la per-tu.

Printre altele fie spus, pot sa te informez ca jocurile de noroc nu ma pasionează, nu le-am practicat niciodată ba nici macar fostul Caritas nu mi-a stârnit vreo curiozitate si chiar am oprit pe unii care doreau sa depună bani acolo.

Oricum lecții din astea pot fi valabile la cei care învață acum ce este internetul.

Te asigur ca știu mult mai mult decât doresc sa arat.

Sănătate si fii mai blajin, ajuta la ten!

Si încă ceva, ca sa nu mai fii asa supărat, maine o sa șterg toate ecourile scrise la aceasta IMPRESIE.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
elviramvio
[30.01.19 19:42:57]
»

@Costi:

Foarte bune completările.

Eu am doar carduri de debit, două, unul în lei și unul în euro și merg perfect la Booking.com. De obicei îl folosesc pe cel în euro pentru afară. Am avut sumă blocată și anul acesta în Portugalia, am scris la articolul despre Moov hotel Porto dar și în anii trecuți a fost ok cu aceste carduri ca garanție. Desigur aveau încărcați și banii necesari rezervării ????Sunt acceptate chiar și la locațiile unde banii îi încasează Booking.com direct.

Vacanță frumoasă în martie!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
CostiAUTOR REVIEW
[30.01.19 20:15:27]
»

@elviramvio:

Știu, merg și cardurile de debit, dar nu întotdeauna. Acum câțiva ani, la rezervarea făcută cu un astfel de card la un hotel din Veliko Tărnovo, am primit mesaj de la Booking.com că hotelul nu a acceptat cardul la rezervare. L-am pus pe cel de credit și totul a fost OK.

Nu cumva cardul pe care îl ai este din acela cu credit pentru descoperitul de cont? Că pe astea, sistemul le vede ca pe carduri de credit. Eu așa ceva am de câtva timp și peste tot unde am rezervat, am rezervat cu el, fără nicio problemă.

Doar la închirierea de mașini nu merge...

Mulțumesc pentru urări ...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
CostiAUTOR REVIEW
[30.01.19 20:31:53]
»

@Loghin:

Nu te-am mustrat, ți-am explicat doar unde greșești...

Că-mi „dau cu presupusul”, cum zici tu, este datorat numai și numai faptului că informațiile date de tine sunt lacunare. Dacă ai fi explicat clar și complet, evident că nu aș mai fi avut de ce să presupun diferite situații...

Altfel... sănătate și ție!

De tenul meu nu-ți face griji, că eu nu stau încruntat și nu sunt supărat, așa cum în mod eronat presupui!

Să ai parte numai de călătorii frumoase, cu rezervări fără probleme, făcute, bineînțeles cu un card valabil, că altfel nu se poate!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
Loghin
[30.01.19 20:39:06]
»

@Costi: Tocmai iți explica cineva mai sus cum face rezervare cu carduri pe care le negai ca ar fi valabile.

Nu mai contează și nici nu vreau sa îmi bat capul.

Nasshu
[30.01.19 20:52:22]
»

@Loghin:

Eu nu prea mai am încredere nici în aceștia și din acest motiv când îmi cer datele de pe card voi da un nr greșit pt a nu putea incasa decât la cazare cu acordul meu.

ca ai sau nu încredere în booking e treaba ta, nici eu nu mă dau în vânt dupa rezervări la ei.

dar dacă tu crezi că,

când îmi cer datele de pe card voi da un nr greșit pt a nu putea incasa decât la cazare cu acordul meu

O să meargă?! Ei bine, nu o să meargă!

Acele numere imprimate pe card + valabilitatea lui + codul CPV sunt într-un sistem și ei au acces la acest sistem. O cifră dacă bagi aiurea... devine invalid! deci pa rezervare așa cum bine a zis și Costi, mai sus!

Văd că te văitai de

Ca fiecare om in timpul acestor zile a trebuit sa mai si mâncăm.

Ei aici e groasa rău.

Nu ai alternative in zona de a manca decât in cele trei restaurante ale complexului despre care va spuneam mai sus.

păi ce vină are hotelul respectiv? tu nu te uiți pe hartă să vezi că dacă bei ceva ești legat de picioare (dacă nu ai (și) un alt șofer de rezervă)?!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
Loghin
[30.01.19 21:07:34]
»

@Nasshu: Stimate domn, eu nu am chef de discuții banale si cu atât mai putin la polemica drept pt. care nu o sa mai răspund la astfel de chestionări/presupuneri (cu pretenția de siguranță) copilărești.

Noapte buna!

elviramvio
[30.01.19 22:01:34]
»

@Costi:

Nu am descoperit de cont pe nici unul. Cardul în euro l-am făcut special pentru afară dar am grijă să transfer, când e cazul, suma necesară, nu mai mult. Acum ce va fi mai departe, voi vedea! Mașină n-am închiriat cu card, doar prin recepția hotelului și au acceptat cardul de debit. Pentru Portugalia cred că vom folosi alt card la închirieri mașini, cu descoperit de cont totuși, după cât m-am informat până acum.

În schimb ai dreptate, cardul se verifică. Am pățit la o rezervare, din viteză am greșit data de expirare căci tocmai schimbasem cardul, n-am verificat, am trimis așa. După două ore m-a atenționat Booking că nu corespunde și să introduc iar datele. Culmea, acea cazare nici nu cerea avans, doar dorea să se asigure că am un card valid.

Și ar mai fi ceva, știi, au și ei o evaluare a celor care fac des rezervări prin Booking. Am aflat acum doi ani în Corfu de la patronul hotelului căruia i-a scăpat parțial porumbelul ????????

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
CostiAUTOR REVIEW
[31.01.19 19:41:11]
»

@elviramvio:

Dacă vrei să închiriezi mașină, îți trebuie neapărat card de credit, firmele de închirieri nu acceptă card de debit.

Doar dacă ai norocul să găsești o firmă mică, independentă, poți închiria fără un astfel de card, că de, concurența cere sacrificii. Așa am închiriat în Creta, dar acolo e simplu, că e o insulă și grecii sunt mai altfel.

Pentru Portugalia, sfatul meu este să închiriezi din țară, e mai ieftin decât la fața locului. Asta am constatat din experiența proprie (am închiriat de vreo opt ori mașini în străinătate). Cele mai bune oferte eu le-am găsit pe saitul celor de la Ryan Air. Poți rezerva prin ei chiar dacă zbori cu altă companie.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
traian.leuca †
[31.01.19 20:59:24]
»

Apropo de cardurile de debit şi cardurile de credit. Anul trecut a trebuit să-mi cumpăr un abonament la metrou, pentru trei zile, în Amsterdam.

În staţia de unde urma să urc se putea cumpăra tichet sau abonament doar cu cardul la un aparat. Am introdus cardul de credit (Visa) şi mi s-a comunicat că nu este valabil. După două încercări am renunţat şi am introdus apoi un card de debit şi a fost ok.

Ulterior cardul de credit mi-a fost refuzat la parcare şi la două supermarketuri (Ldl şi Arena), aşa că e bine, când mergem prin Europa, să avem la noi ambele tipuri de card.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
Loghin
[06.02.19 16:40:58]
»

Am revenit cu unele precizări pentru că adevărul trebuie spus până la capăt. Spuneam mai sus că am fost taxat suplimentar la cazare la Balvanyos Resort și am făcut sesizare la Bookimg.

Astăzi am primit confirmare că îmi vor restitui suma de 157,09 lei încasată în plus.

Atenție această sumă a fost doar pentru o zi, alte doua plătite separat au fost încasate corect pentru că m-am sesizat și am avut puțin "concert" cu ei.

Îmi pare rău de celelalte doua familii însoțitoare care deși au fost încasate cu câte 159 lei/zi x 2 zile x 2 familii adică total 640 lei.

De data aceasta aduc aprecieri celor de la Bookimg.

Au spus ca banii ii primesc în cont în circa 5 zile.

Sper sa se finalizeze.

Sănătate

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alinafulg, cloverina, Dan&Ema, elviramvio, Loghin, Michi, teona
Alte articole din această RUBRICĂAVERTIZĂRI:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.06722092628479 sec
    ecranul dvs: 1 x 1