ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 09.09.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

Saturn Palace Resort 5*???

TIPĂREȘTE

Cand am ales acest hotel m. am luat după notele acordate de cei care au fost aici... acum ma intreb:chiar au fost???

Sau poate ca cei care au dat notele acestea mari nu stiu cum arată de fapt un resort adevarat de 5* in turcia... in fine...

1. Un prima seara ne. au obligat să dormim cu un cuplu (din grupul nostru) intr. un apartament. Asta chiar dacă platisem 2 duble. Au spus inițial ca doar pentru o noapte si ca ne oferă gratis câte o ședință de masaj pentru fiecare, ca isi cer mii de scuze, dar nu au camere si ca a doua zi la ora 11-12 Ne vor muta in camerele rezervate de noi... am acceptat având în vedere că era vorba doar de 1 noapte cu toate ca cei cu care eram aveau un copil mic care a plâns toată noaptea si nu am putut dormi (saracutul era în plină erupție dentara). Surpriza mare ă fost a2a zi cand ne. am intors de la plaja la. ora 14 si am intrebat care sunt camerele noastre. Domnii ne. au spus foarte politicos ca suntem prieteni Si trebuie sa. i intelegem Ca nu au camere sa ne dea. După o ceartă de 30 min cu managerul hotelului si cu amenințări ca sunam la agenție sa ne mute de la acest hotel s. a rezolvat problema: ne. au mutat pe toti in camere triple pentru ca ce credeti: oamenii chiar nu aveau duble

2. Curățenia in camere lasa putin de dorit. Dacă faci dus si nu lasi prosoapele pe jos nu te astepta sa găsești unele curate. Eu stau de 4 zile cu un prosop agățat in baie si inca nu l. a schimbat nimeni. m. am descurcat de prosoape la spa. Eram curioasă cat v. a mai sta acolo. Așternutul nu a fost schimbat niciodată intr. o saptamana.

Pe holurile hotelului si nu numai este o mizerie de nedescris. cei care au trecut prin istanbulul vechi stiu despre ce vorbesc.

3. De 7 zile mâncăm același lucru. Eu una cred ca am mâncat 2 saci de cartofi prajiti pentru ca nu prea ai din ce sa alegi.

4. Personalul este foarte rece si nu te baga in seama, sau cel putin asa mi. au lăsat impresia. De 8 ani ma tot plimb prin stațiunile turciei, dar niciodată nu am pățit asa ceva. Ce. i frumos este ca au un om care se tot plimba printre sezlonguri si intreaba daca totul este ok iar daca le spui ca ai o problema iti întorc imediat vorba spunându. ti ca asta este servirea in turcia ceea ce nu e deloc adevarat.

5. Echipa de enterteiment este ca si cum nu ar fi: 2 dansuri obosite si 2 reprize de polo

6. La snack bar nu mai primesti nimic daca vii la 17.50 pentru ca ei au program până la 18, iar persoanele de la coada sunt numărate cu 15 min inainte de închidere. Dacă se duce o persoana si vrea sa ia pentru mai multe persoane nu primeste.

7. Am cerut fier de călcat la. receptie si ni s. a spus că trebuie sa facem programare cu o zi înainte, sa ducem hainele nu stiu unde si ca le calcă ei, iar serviciul este. contra cost

8. Ne. am hotarat sa luam masa la ă la carte in ultima zi, dar nu a fost posibil pentru ca serviciul nu este si pentru weekend

9. Dacă va mai aduceți aminte de ședințele noastre de masaj gratis, cele despre care v. am spus la începutul recenziei sa stiti ca nu le. am primit :)) in fiecare zi s. a găsit câte. o scuza si nu se putea

Astăzi este ultima zi! Si pentru prima data in viata cand d. abia astept sa plec din concediu.

Ceea ce m. a facut sa scriu un mare roman aici este urmatoarea patanie: ne. am intors in camera după ce toată ziua am stat in piscina si am observat ca punga noastra cu rahat si ceai turcesc nu mai era. Am coborât frumos la receptie, a venit un manager cu 2 cameriste si mi. au dat camera peste cap pentru a se asigura ca nu am ascuns eu punga pe undeva. Nu au găsit. o asa ca m. au pus sa astept pana vine managerul mare. După 2 ore am sunat la tour operator si i. am rugat sa rezolve problema pentru ca eu nu am de gand sa plec fara suveniruri in tara. După alte 30 min mi s. a spus sa merg la magazinul hotelului si sa. mi iau ce mi. a lipsit din camera. Acolo o altă surpriză: mi. au întins 2 cutii de rahat... Eu Având 5 si 2 cutii cu ceai... Eu avand 3 kg de ceai granulat. Le. am refuzat politicos si i. am trimis la shop in bazar cu lista sa. mi aduca ce. mi lipseste

Pe scurt:

Curatenie -0

Servicii-0

Politețe-0

Mâncare 0

Hotel de 2*... maxim 3*


[fb]
---
Trimis de AlinaZu in 09.09.18 01:00:15
Validat / Publicat: 09.09.18 09:40:23

VIZUALIZĂRI: 2125 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AlinaZu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    17 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [09.09.18 09:38:54]
    »

    @AlinaZu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 78&ridAnt=89690

    ===

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Saturn Palace Resort, LARA-KUNDU" (deja existentă pe sait)

    [Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

    ===

    Am retras notele acordate unităţii - conform regulamentului (1. B. 7), nu e acceptabilă evaluarea multiplă a unei unităţi de cazare de către membrii aceluiaşi grup sau ai aceleiaşi familii, pentru un sejur comun — vezi impresii

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [09.09.18 10:33:27]
    »

    @AlinaZu:

    Sau poate ca cei care au dat notele acestea mari nu stiu cum arată de fapt un resort adevarat de 5* in turcia... in fine...

    Sau poate aceia care au apreciat acest hotel au ştiut să-şi ajusteze pretenţiile la preţul plătit, fără aşteptări nejustificat de mari de la un hotel ieftin .

    Dacă faci dus si nu lasi prosoapele pe jos nu te astepta sa găsești unele curate. Eu stau de 4 zile cu un prosop agățat in baie si inca nu l. a schimbat nimeni.

    După 8 ani de vacanţe în Turcia, cum ai declarat mai sus, ar fi trebuit să cunoşti deja regula lăsării pe jos a prosoapelor folosite când doreşti schimbarea acestora, regulă precizată în toate băile din toate hotelurile în mai multe limbi de circulaţie.

    După o ceartă de 30 min cu managerul hotelului si cu amenințări ca sunam la agenție sa ne mute de la acest hotel s. a rezolvat problema: ne. au mutat pe toti in camere triple pentru ca ce credeti: oamenii chiar nu aveau duble

    Este foarte bine că aţi luptat pentru drepturile voastre insistând să primiţi exact ceea ce aţi plătit.

    Ca fapt divers, acele "triple" de care aminteşti sunt exact camerele duble standard rezervate de voi, hotelul neavând camere triple .

    Alegeri mai inspirate pe viitor!

    nrs †
    [09.09.18 10:44:41]
    »

    anul asta am trecut de la 200 euro/zi la 95 euro/zi! totusi am reusit sa apreciez ce am primit in a doua locatie, neasteptand sa beau iar Chivas sau No 7, sa fiu servit la masa si altele

    AlinaZuAUTOR REVIEW
    [09.09.18 12:24:58]
    »

    @nicole33: poti sa. mi faci o comparatie intre Saturn palace resort si concorde de lux 5*? Anul trecut am fost la concorde si am plătit 1400€.

    Poate ca de aici așteptările mari de la un hotel ieftin. Cu toate că nu stiu de cand 1350€ respectiv 6.300 lei reprezintă ieftineala...

    Ca idee hotelul a fost ales după numărul de stele si serviciile pe care promitea sa le ofere.

    Este un hotel la care se merita sa te duci pentru prima data cand iesi din tara

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    AlinaZuAUTOR REVIEW
    [09.09.18 12:27:32]
    »

    @nrs: felicitări!

    Bolec
    [09.09.18 12:38:06]
    »

    @nicole33: Nu le ma luați apărarea. Mergeți dumneavoastră cu familia si dupa vorbim... si de pretenții si de servicii. De unde pana unde Saturn Palace Resort apare pe site-ul dvs. De 5* cand toți turis spun ca e de 4*... nici un turc nu recomanda Saturn, Kervansaray... RUȘINE Doamna NICOLE33

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [09.09.18 14:04:08]
    »

    @AlinaZu:

    poti sa. mi faci o comparatie intre Saturn palace resort si concorde de lux 5*?

    Nu, deoarece nu am fost cazată la niciunul din cele două. La Saturn nici nu intenţionez vreodată, dar Concorde-ul poate fi o opţiune într-un an cu buget mai limitat.

    Anul trecut am fost la concorde si am plătit 1400€.

    Preţurile de anul trecut au fost sensibil mai mici decât cele de anul acesta. În plus, un sejur într-o altă perioadă costă mai puţin.

    Pentru o comparaţie pertinentă, trebuia să analizezi preţul de anul acesta de la Concorde în aceeaşi perioadă şi la aceeaşi agenţie de la care ai rezervat Saturn Palace. Constatai, cu certitudine, că preţul este mai mic la Saturn, diferenţa de preţ regăsindu-se în serviciile mai slabe de care vei beneficia.

    Poate ca de aici așteptările mari de la un hotel ieftin. Cu toate că nu stiu de cand 1350€ respectiv 6.300 lei reprezintă ieftineala...

    Din cei 1350 euro plătiţi, 500 euro a costat doar avionul, taxele de aeroport şi transferurile, pentru cazare şi masă rămânând doar aproximativ 850 euro, care reprezintă o sumă mică pentru un hotel de cinci stele cu servicii de cinci stele, aşa cum vă doreaţi, în prima decadă a lunii septembrie când în Turcia este încă sezon plin.

    Ca idee hotelul a fost ales după numărul de stele si serviciile pe care promitea sa le ofere.

    Nu îmi este prea clar care au fost acele servicii promise de hotel şi care nu au fost oferite. Sper că nu fierul de călcat .

    Este un hotel la care se merita sa te duci pentru prima data cand iesi din tara

    Corect. La prima vizită în Turcia este bine să alegi un hotel mai ieftin, pentru că nu ai termen de comparaţie, iar ulterior să alegi hoteluri din ce în ce mai bune şi mai scumpe, în acest fel gradul de satisfacţie va fi întotdeauna pozitiv.

    Iar înainte de a alege un hotel să citeşti tot ce se poate despre acesta şi să nu uiţi că întotdeauna PREŢUL face diferenţa, fiind un indicator mai important decât numărul de stele.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [09.09.18 14:25:14]
    »

    @Bolec:

    Nu le ma luați apărarea.

    Nu am luat nimănui apărarea. Nu am niciun motiv să fac acest lucru. Comentam doar, cu argumente, cât de justificate sunt unele nemulţumiri.

    Mergeți dumneavoastră cu familia si dupa vorbim... si de pretenții si de servicii.

    Mulţumesc pentru invitaţie, dar NU, nu mă interesează acest hotel. Pretenţiile mele sunt altele şi aleg doar hoteluri care să-mi ofere serviciile dorite de mine la standardele cu care sunt obişnuită, evident plătind suficient de mult pentru toate acestea, dar bucurându-mă de vacanţe minunate în această ţară pe care am ajuns să o iubesc.

    De unde pana unde Saturn Palace Resort apare pe site-ul dvs. De 5* cand toți turis spun ca e de 4*... nici un turc nu recomanda Saturn, Kervansaray...

    1. Clasificarea hotelurilor din Turcia este atributul autorităţilor de resort din Turcia. Nu AFA stabileşte câte stele are un hotel sau altul în funcţie de "impresiile" userilor mulţumiţi sau nu

    2. Nu este site-ul MEU, ci AL NOSTRU, al tuturor userilor care-şi scriu pe acest site impresiile, mai bune sau mai puţin bune, din propriile lor vacanţe. Şi suntem mulţi. Peste 100.000.

    3. Nu ştiu ce spun turiştii, fiecare este liber să aprecieze după propriile standarde, după propria experienţă turistică, mai bogată sau mai redusă, dar ştiu SIGUR că Saturn Palace este clasificat oficial la cinci stele. L-am văzut cu ochii mei cu ocazia sejururilor petrecute la alte resorturi din imediata apropiere, respectiv la Royal Holiday Palace şi la Royal Seginus.

    Am poze cu acest hotel care atestă cele cinci stele oficiale. Faptul că stelele astea nu-s tocmai strălucitoare, ci aşa mai ruginite, se poate observa cu uşurinţă din preţul mai mic decât al altor hoteluri tot de cinci stele din aceeaşi zonă.

    RUȘINE Doamna NICOLE33

    Really???

    De ce ar trebui să-mi fie ruşine?

    Pentru că eu mă documentez temeinic înainte de a-mi alege hotelurile în care îmi voi petrece vacanţa, pentru că nu mă bucur la ieftineli, pentru că plătesc mai mult ca să primesc mai mult şi astfel mă întorc mereu încântată din vacanţă sau pentru că nu cred că în Turcia umblă câinii cu covrigi în coadă?

    =

    Am şi eu o curiozitate: câţi aţi fost în grup în această vacanţă petrecută la Saturn? Ca să ştiu câţi noi useri vor mai apărea

    Gabytza
    [09.09.18 14:38:40]
    »

    @AlinaZu: "

    a fost acolo: AlinaZu
    în SEP-2018
    CASETA TEHNICĂ [...]

    Cand am ales acest hotel m. am luat după notele acordate de cei care au fost aici... acum ma intreb:chiar au fost???
    Sau poate ca cei care au dat notele acestea mari nu stiu cum arată de fapt un resort adevarat de 5* in turcia... in fine... "

    Incredibil tupeu! Dar de ce inainte sa fi sarcastic, sa-i acuzi, sau sa-i desconsideri pe altii nu ai in vedere pretul ridicol platit pentru hotel?

    Cei pe care tu ii acuzi ca nu stiu ce-i ala un hotel de 5 stele, au dat dovada de muuuuult realism si bun simt in comparatie cu tine.

    Mai pe scurt au fost mai putin "smecheri" intelegand sa primeasca fix ce au platit, iar articolele lor ne sunt chiar utile prin realism si echilibru, spre deosebire de al tau marcat de [...] si amaraciunea celui care si-a imaginit ca "o pune" dar si-a "furat-o" primind in mod corect ce a platit.

    Gabytza
    [09.09.18 14:44:09]
    »

    @nicole33: pentru ca nu ridici prostia si mitocania la rang de arta, este adevarat ca nici lor nu le iese perfect, dar cel putin ei incearca. Rar mi-a fost dat sa vad atata [...] combinat cu ignoranta si tupeu ca in cazul lui lolec si bolec asta.

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [09.09.18 15:48:23]
    »

    Hei... hai să ne calmăm un pic, ok?

    Autoarea - și companionii ei de sejur - au comparat, au ales etc greșit - dar e greu să te aștepți de la un turist *obișnuit*, fără prea multă experiență ”de Antalya” (valabil, dealtfel, pentru orice destinație) să compare și să aleagă ”corect” - de multe or nu se justifică timpul (mare) necesar pentru documentare. În unele privințe, pot fi considerate un fel de ”subtilități” cunoscute aproape doar de ”veterani”...

    Aici ar fi trebuit să intervină *consilierea* corespunzătoare din partea agenției de la care au cumpărat (cel puțin). Or se vede treaba că această consiliere a fost necorespunzătoare sau poate complet lipsă.

    Aceeași consiliere ar fi putut fi obținută și din alte părți - de exemplu aici pe AFA...

    webmaster26
    [09.09.18 15:55:24]
    »

    @AlinaZu:

    De 8 ani ma tot plimb prin stațiunile turciei, dar niciodată nu am pățit asa ceva.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Yoda
    [09.09.18 17:58:18]
    »

    @AlinaZu:

    @nicole33: poti sa. mi faci o comparatie intre Saturn palace resort si concorde de lux 5*? Anul trecut am fost la concorde si am plătit 1400€.

    Daca ma uit pe Booking, Concorde are o nota ceva mai slaba decat Saturn, in schimb, pretul e cu vreo 15% mai mare. Ambele au o nota buna (8.7, respectiv 8.6).

    webmaster45
    [09.09.18 18:27:04]
    »

    @Bolec:

    Pentru ecoul anterior, şters între timp de noi, ai primit cartonaş albastru şi o pauză de 7 zile în care să reflectezi şi poate să înţelegi că un asemenea limbaj nu este tolerat pe acest site.

    Combate ideea, nu persoana, într-un mod civilizat.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [09.09.18 18:33:17]
    »

    @Yoda:

    Daca ma uit pe Booking, Concorde are o nota ceva mai slaba decat Saturn, in schimb, pretul e cu vreo 15% mai mare. Ambele au o nota buna (8.7, respectiv 8.6).

    Credeam că ştii deja faptul că notele de pe booking, de pe AFA sau de oriunde NU indică în mod absolut calitatea unei locaţii sau a alteia, ci gradul de satisfacţie avut de turiştii respectivi raportat la preţul plătit.

    Din acest motiv, o pensiune ieftină şi banală poate avea notă mai mare sau mult mai mare decât un hotel foarte scump şi cu multe stele, aceasta neînsemnând deloc că pensiunea este mai bună decât hotelul, ci doar că a avut un raport calitate preţ mai avantajos şi că a întrunit într-o măsură mai mare aşteptările celor care i-au trecut pragul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Yoda
    [09.09.18 18:59:43]
    »

    @nicole33: Desigur ca stiu acest lucru, dar atunci cand majoritatea se declara multumita de un hotel si are aprecieri elogioase despre el si apare un user care spune: "asta e o mizerie de hotel", atunci eu cred ca acel user are asteptari nerealiste. Iar autoarea review-ului a intrebat de o comparatie intre cele doua hoteluri.

    Daca hotelul Concorde ar fi avut nota 8.6 si hotelul Saturn nota 6.7, as fi inteles, dar Saturn are 8.7. Mie imi par a fi doua hoteluri din aceeasi clasa, cu camere cam la fel de spatioase, hoteluri care ofera cam aceleasi servicii.

    Dupa gustul meu, Concorde este descalificat de geamul de la baie, care da in camera, dar asta e doar o parere personala.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    AlinaZuAUTOR REVIEW
    [09.09.18 21:30:00]
    »

    @Yoda: tocmai d. asta am cerut o comparatie intre cele 2: ambele sunt cotate cu aprox aceleasi note.

    P. s. geamul de la baie are si o draperiw care poate fi trasă in cazul in care iti doresti intimitate

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    AlinaZu, Bolec, Gabytza, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂSaturn Palace Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064220190048218 sec
    ecranul dvs: 1 x 1