ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 02.09.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
42.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Maxim 2* plus

TIPĂREȘTE

Plusuri nu am gasit pentru a le mentiona.

Mancare de cantina, sala de mese la fel, nu poate fi numit restaurant.

Sezlonguri piscina si plaja doar pentru maxim 60% din persoanele cazate. Piscina - un strand cu trei pomi, cu sezlonguri rupte si lipite intre ele.

Personalul vorbitor exclusiv de rusa si germana, ffff greu cu limba engleza.

Curatenia... mai rar. Totul functioneaza pe bacsis, desi nici acesta nu m-a ajutat, abia dupa 3 zile s-au indurat sa puna gel de dus in camera.

Sunt foarte multe neajunsuri si muuult sub oricare 3* de la noi.

In concluzie, nu recomand.

Nimic nu era ce trebuie incepand de la bauturile f proaste care evident se terminau in jur de 12 noaptea si terminand cu faptul ca nu exista un bancomat pe o raza de 5km.

Hotelul, ca nu e resort, e in camp motiv pt care doar de la cele trei magazine din interiir poti cumpara ceva la preturi uriase, ex: Colac 15-25 euro.

Ultra all inclusive dar sucutile de fructe si fructele de pe plaja le plateai. Cel mai ieftin 4 euro


[fb]
---
Trimis de Alllamara in 02.09.18 15:00:10
Validat / Publicat: 02.09.18 17:16:25
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2295 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alllamara); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [02.09.18 17:15:47]
    »

    @Alllamara: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 95&ridAnt=89381

    ===

    Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [02.09.18 20:33:40]
    »

    @Alllamara:

    Nu ştiu cu ce aşteptări ai plecat de acasă tot aşa cum nu ştiu ce informaţii ai avut despre hotelul ales, însă multe din nemulţumirile tale sunt greu de înţeles pentru mine.

    Hotelul, ca nu e resort, e in camp motiv pt care doar de la cele trei magazine din interiir poti cumpara ceva la preturi uriase, ex: Colac 15-25 euro.

    Poziţionarea hotelului, destul de izolată, înghesuit între alte două hoteluri, ar fi trebuit cunoscută dinainte prin simpla consultare a oricărei hărţi.

    Puteai lua dolmuşul pe o distanţă de patru kilometri până în Manavgat, cel mai apropiat oraş, unde găseai şi bancomate pe alese, dar şi tot felul de magazine cu preţuri mai mult decât rezonabile la orice.

    Sau şi mai bine mergeai cu dolmuşul până în Side, distanţa este aproape dublă faţă de Manavgat, unde aveai ocazia să vizitezi gratuit oraşul antic Side, practic un muzeu în aer liber.

    Ai notat plaja cu doar 50%, deşi este o plajă ok, mai bună decât multe alte plaje din Antalya, fără însă a sufla o vorbă despre ce anume te-a nemulţumit. Probabil că distanţa până la plajă, hotelul neaflându-se în prima linie.

    La fel, mă surprinde nota extrem de mică de doar 3,75 acordată la capitolul cazare. Vorbim totuşi de un hotel foarte nou, construit în 2016, cu camere elegante şi spaţioase de 35 de metri pătraţi. Lipsa gelului de duş te-a supărat atât de tare?

    Nimic nu era ce trebuie incepand de la bauturile f proaste care evident se terminau in jur de 12 noaptea si terminand cu faptul ca nu exista un bancomat pe o raza de 5km.

    Băuturile sunt cele locale, turceşti, unora le plac, altora nu, dar, conform conceptului UAI, se pare că au fost incluse şi ceva băuturi de import. Pe acestea le-ai încercat?

    Lipsa bancomatului chiar nu poate fi imputată hotelului

    Ultra all inclusive dar sucutile de fructe si fructele de pe plaja le plateai. Cel mai ieftin 4 euro

    Freshurile sunt contra cost, conform conceptului, dar de bani daţi pe fructe chiar nu am mai auzit până acum şi am umblat pe la destule hoteluri.

    Sunt foarte multe neajunsuri si muuult sub oricare 3* de la noi.

    Aş vrea să ştiu şi eu măcar două trei hoteluri de trei stele de la noi care îţi oferă camere noi de 35 mp, şezlonguri gratuite, bar şi snackbar la plajă, trei tobogane, mâncare practic non stop şi băuturi gratuite până la 2 noaptea. Plus bancomat la intrare

    AlllamaraAUTOR REVIEW
    [02.09.18 21:18:33]
    »

    Am fost 10 persoane din care 2 cu peste 20 de vacante in turcia. Opinia este unitara.

    Pe fructele de pe plaja am dat 4 euro. Asta e pretul pentru ca l-am plati chiar eu, nu mi s-a povestit. La masa era doar pepene. Altceva costa.

    Nu imi trebuie camera de 35 mp patrati ci o camera in care se face curat si baia este dotata cu cele necesare.

    Oricat s-ar tavali cineva pe jos de ras este inadmisibil la 5* sa nu ti se duca gunoiul din camera doua zile si doar ulterior sesizarii receptiei sa se indure cineva sa faca curat.

    Am avut pe lista la minibar, ca exemplu, bere. Nu am vazut-o cele 8 zile cat am stat.

    Am platit camerista cu 5 euro, tot fara gel de dus am ramas.

    3* muult peste exista oriunde in Romania. Prefer sa platesc un sezlong pe plaja si sa stau in niste conditii civilizate.

    Inexistenta bancomatului este fix vina hotelului.

    La fel de inadmisibil este sa mananci la gratar EXCLUSIV SPATE DE PUI si un peste plin de oase fara prea mult gust. Restul tocanite.

    Pentru mine a fost o experienta de 2 stele. Nu inseamna ca am monopolizat dreptatea si adevarul, inseamna ca am alte pretentii de la hoteluri cu o anumita clasificare. Daca ma duceam la eforie cu 2000 lei n-as fi comentat.

    Acolo marea n-are pietre si pot intra in apa . plaja laudata mai sus... e ca toate plajele. Nimic deosebit. Poate doar faptul ca dupa 10 nu gasesti sezlongul ala gratis pe care sa te asezi ci doar unele din plastic fara pernute, evident. Mi-am rupt spatele in prima zi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [02.09.18 23:21:51]
    »

    @Alllamara:

    Am avut pe lista la minibar, ca exemplu, bere. Nu am vazut-o cele 8 zile cat am stat.

    Berea din minibar nu era prevăzută în conceptul hotelului, astfel că aşteptările tale au fost deşarte. Pentru mine menţiunea: "Mini Bar equipment (Water and soft drinks), daily stocked, Tea-Coffee Set-up" este foarte clară.

    Poate doar faptul ca dupa 10 nu gasesti sezlongul ala gratis pe care sa te asezi ci doar unele din plastic fara pernute, evident. Mi-am rupt spatele in prima zi.

    Nu am mai fost de peste treizeci de ani la Eforie, dar am serioase îndoieli că la şezlongurile pe care le închiriezi cu 25 lei bucata în fiecare zi primeşti cumva pernuţe, salteluţe etc.

    Nu am comentat aspectul mâncării şi nici nu voi face acest lucru, gusturile fiind mult diferite.

    Nu inseamna ca am monopolizat dreptatea si adevarul, inseamna ca am alte pretentii de la hoteluri cu o anumita clasificare.

    Chestia asta cu dreptatea şi adevărul este extrem de relativă, însă pretenţiile se ajustează în funcţie de PREŢUL plătit şi NU de clasificarea oficială a hotelului, deoarece nu toate hotelurile de cinci stele în cazul de faţă costă la fel şi nici nu oferă aceleaşi condiţii şi servicii doar pentru că au acelaşi număr de stele pe firmă.

    Dar tot nu m-ai lămurit cum este cu hotelurile alea de trei stele de la noi care îţi oferă mai mult decât acest hotel turcesc de cinci stele pe care nu îl recomanzi.

    Probabil o alegere mai inspirată a hotelului îţi va asigura vacanţe mai reuşite pe viitor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adrian2019.0
    [26.07.19 09:08:05]
    »

    Au furat 50 €

    Am fost in acest asa zis hotel de 5 stele in care mi-au disparut 50euro si toti manageri au zis ca ei au verificat camerele de supraveghere si totul a fost normal dar au camere pe hol nu si in camera de hotel, aici totul functioneaza pe bacsisi si daca nu tii de bani ramai fara.

    --

    BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alllamara
    Alte impresii din această RUBRICĂRiolavitas Resort & Spa Hotel [Titreyengol]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039582014083862 sec
    ecranul dvs: 1 x 1