ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2018
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Tg Jiu
ÎNSCRIS: 26.08.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 10 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Nu recomand, redistribuire de la Hotel Siret,

TIPĂREȘTE

Am luat bilete pentru 10 nopți printr-o agenție.... pentru Hotel Siret -Saturn, când am ajuns la hotel ne-a redirecționat către hotel Narcis spunanduni-se că sunt condiții mai bune de cazare.

Am ajuns la hotel Narcis pe la ora 13,00 am completat formularele și ne-au spus să așteptăm până ne sună ei, am așteptat 2 ore și ne-am întors la hotel deoarece am văzut că pe alții care au venit în urma noastră i-a cazat imediat, pentru faptul că nu am fost "atenți "cu personalul de la recepție.

Știm că la recepție scrie că intrarea este la ora 18,00 dar sa se respecte pentru toată lumea. Tot pentru "neatentia" acordată la recepție am fost cazați intr-o camera in care am făcut sauna chiar cu aer condiționat, nu ne-au fost schimbate prosoapele și lenjeria niciodată în 10 nopți, iar în ultima zi am fost scoși din camera la ora 12,00, deși alții au ieșit la ora 18,00 probabil care au fost "atenți", baia este de 2 stele, am fost la 2 stele și erau condiții de 3 stele, am avut și uscător de rufe la 2 stele, la trei stele nu.

In aceasta perioada in afara de a lua gunoiul și a da cu mopul doar in camera și baie, balconul nefăcând parte din camera (nu a dat niciodată pe balcon deși era plin de nisip) nu au făcut nimic. Acest hotel nu merita nici 2 stele, iar personalul de la recepție, in special "șeful " are o atitudine aroganta. Am plătit prețul pentru 3 stele, dar condiții de nici 2 stele.


[fb]
---
Trimis de Valerica 1 in 26.08.18 11:53:55
Validat / Publicat: 26.08.18 14:55:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN. A mai fost în/la: Hotel Cupidon Eforie, Hotel Ovicris Eforie
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1565 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Valerica 1); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [26.08.18 14:54:53] »

    @Valerica 1: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ---------

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    ----------

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 61&ridAnt=89045

    Andreea 28 [26.08.18 21:31:37] »

    @Valerica 1: "iar în ultima zi am fost scoși din camera la ora 12,00, deși alții au ieșit la ora 18,00"

    Din cate stiu majoritatea hotelurilor au checkout-ul la ora 12 si acest lucru ar trebui afisat la receptie. Ati ajuns la ora 13:00 si probabil ati fi dorit sa fiti cazati atunci, dar daca si cei dinainte ar fi vrut sa plece la ora 18:00 cum ar fi fost? Exista totusi in unele hoteluri check-out intarziat pt care se plateste un procent din pretul cazarii pe o noapte, v-ati interesat daca este posibil? Poate asa au procedat cei despre care spuneti ca au parasit camera la orele 18:00. Din punctul meu de vedere acesta nu este un argument pt a "taxa" hotelul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Andreea 28
    Alte impresii din această RUBRICĂNarcis Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.030822992324829 sec
    ecranul dvs: 1 x 1