ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.09.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Câmpulung Moldovenesc [SV]
ÎNSCRIS: 12.09.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 16,10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
32.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezastru

TIPĂREȘTE

De la inceput vreau sa va spun ca nu mint in ceea ce voi declara si stiu ce inseamna un hotel de 5 stele.

Am fost de 7 ori la diferite hoteluri de 5 stele in Turcia. De fiecare data a fost OK dar anul acesta a fost un dezastru deoarece nu am ales cum trebuie agentia. Am fost nevoiti sa contactam o noua agentie de turism din Romania deoare agentia cu care lucram nu mai avea locuri la avion. Am vazut ca regulamentul nu ne permite sa dam numele agentiei asa ca vor mai fi oameni pacaliti. Agentia nu ne-a spus nimic despre hotel desi sunt pe piata de foarte mult timp.

Cand am ajuns la hotel era sa fac infarct. Dupa cum arata receptia mi-am dat seama ca, am pus-o, . Mobilier ros si vechi, miros... etc.

Am dat actele la o receptionera asiatica si asa cum m-a pregatit ghida am pus 20 euro in pasaport. Mai bine ii aruncam in mare...

AceaSta m-a pasat la o receptionera batrana, antica si de demult, o ..... pe nume Naile care mi-a spus franc ca daca doresc o camera mai buna trebuie sa-i mai dau 210 euro (la agentia din Romania am platit 2800 euro - 2 adulti si 2 copii).

Binenteles ca am refuzat iar ...... a fost ffff nemultumita. A zis ca 14 euro tot trebuie sa-i mai dau pt. seif. Am platit cei 14 euro si ma pus pe linie moarta pana la ora 15.

La ora 15 m-am prezentat la ...... dar am fost reprogramat deoarece inca nu erau camere. Atunci am sunat in Romania la agentia care m-a facut om si am zis ca vreau sa ma intorc in tara. In urma telefonului am fost chemat la ...... si am fost repartizat in lagarul de la mansarda unde te topeai si unde de fapt erau multi romanasi batuti de soarta.

Am uitat sa v-a spun ca in timp ce asteptam cuminte repartizarea in lagar, turistii turci erau cazati prompt la etejele inferioare.

Acest hotel are maxim 3 STELE. cei de la agentie stiu acest lucru, probabil il iau cu un pret mic si-l dau la prosti cu un pret mult mai mare.

In camera chiuveta este in interiorul camerei. Mancarea nu este sub nici o forma ca la 5 stele. Un singur lucru bun am vazut la acest hotel - in afara de... Naile - personalul este amabil.

La restaurantul, a la carte, ai voie o singura data pe sejur si garantat prinzi numai la cel international deoarece la cel italian - nu sunt locuri.

Intrarea in mare e plina de pietre. Una peste alta am platit foarte mult pt acest hotel si imi pare rau ca nu pot sa va dau numele agentiei.


[fb]
---
Trimis de simona19 in 12.09.17 14:37:53
Validat / Publicat: 12.09.17 15:35:11
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalia, Belek
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3254 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (simona19); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [12.09.17 15:31:33]
    »

    @simona19: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 25&ridAnt=81953

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [12.09.17 16:10:25]
    »

    @simona19: nu comentez nici pretul pentru 3 adulti si un copil, nici conditiile proaste de care ati avut parte!

    Ma bucur ca ai gasit site-ul Afa sa ne informezi! Dar bine ar fi fost sa ne fi gasit inainte chiar de achizitionarea biletelor! O parere, o informatie, probabil ca ar fi ajutat in a lua o hotarare!

    Exista rubrica CMR unde toata lumea intreaba si mai apoi sarin cu totii sa informam ,fiecare cu ce si cat stie! Ar fi ajutat!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Alex_Macedo
    [13.09.17 02:06:55]
    »

    Haos!!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [13.09.17 07:21:58]
    »

    @simona19:

    Dupa cum arata receptia mi-am dat seama ca, am pus-o, . Mobilier ros si vechi, miros... etc.

    Puţin cam ciudat. Hotelul a fost construit în 2011 şi nu a mai fost renovat de atunci, dar, cu toate acestea, sunt surprinsă să citesc cum totul ar fi foarte vechi şi uzat după doar şase ani de funcţionare.

    la agentia din Romania am platit 2800 euro - 2 adulti si 2 copii

    Cam mare preţul plătit. Totuşi, corect ar fi fost să fi precizat şi faptul că din punctul de vedere al hotelului nu a fost vorba de doi adulţi şi doi copii, ci de trei adulţi şi un copil, copilul cel mare fiind considerat adult şi beneficiind doar de o reducere de 30%, doar cel mic fiind gratuit.

    În plus, în configuraţia 3+1 nu puteaţi fi cazaţi într-o cameră dublă standard, ci doar în cameră Large sau Family, evident, mai scumpe.

    A zis ca 14 euro tot trebuie sa-i mai dau pt. seif.

    Faptul că seiful nu este gratuit apare scris în concept, iar 2 euro/zi nu cred că este o avere pentru a-ţi şti bunurile de valoare în siguranţă.

    În 2011, anul deschiderii, am avut o tentativă de a cere agenţiei relocarea la acest hotel, nemulţumită fiind de un alt hotel din Side. Pe mine nu mă deranja conceptul modern al băii

    nrs †
    [13.09.17 10:49:43]
    »

    eu nu cred in sfatul cu 20 euro, mai ales in plin sezon, sunt bani aruncati in vant.

    sa dau si o explicatie: orice hotel serios are camerele repartizate cu ceva timp inainte de sosirea turistilor mai ales cand este la capacitate.

    ca si exemplu: anul acesta am ajuns la receptie la primul hotel la ora 11-11.30, intamplator acolo era reprezentanta touroperatorului care mi-a inmanat un plic cu instructiuni, oferte din partea agentiei plic pe care era trecut numele meu, durata sejurului, numele hotelului si camera. plicul probabil fusese imprimat la sediul agentiei si venise cu el (nu era scris de mana). prin urmare camera imi fusese repartizata cu macar o zi inainte.

    la al doilea hotel am beneficiat de un upgrade fara sa il cer sau sa platesc ceva in plus

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [13.09.17 11:41:02]
    »

    @nrs:

    Nici eu nu cred in aiureala cu 20 euro sau orice alta suma. Mai mult chiar, sunt profund împotriva acestui prost obicei. Cât despre eficientă, s-a văzut din cele povestite: ZERO BARAT.

    Nu întotdeauna camerele sunt prealocate anterior sosirii. Mereu poti schimba ceea ce ai primit inițial dacă nu corespunde cu ceea ce ai plătit sau îți dorești, doar cu un zambet și o vorba buna dar ferma.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    simona19AUTOR REVIEW
    [13.09.17 17:15:01]
    »

    @maria55: Am platit pt. 3 adulti si un copil dar la hotel a fost altceva. Stiu ce vorbesc.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [13.09.17 21:20:44]
    »

    @simona19:

    Am platit pt. 3 adulti si un copil dar la hotel a fost altceva. Stiu ce vorbesc.

    Sunt convinsă ca ai plătit pentru trei Adulți și un copil. Asta este politica acestui hotel, indiferent de agenția de la care ai achiziționat sejurul.

    Probabil te-a derutat faptul ca ambii copii au primit brățări de culori diferite de ale voastre, părinții lor, dar acest lucru nu are nicio legătura cu regimul copiilor la cazare, ci cu respectarea legislației turcesti care interzice servirea de băuturi alcoolice persoanelor sub optsprezece ani. Și la noi este aceeași lege.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [13.09.17 21:33:17]
    »

    @simona19: si eu am spus altceva?!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alex_Macedo, maria55, nrs, simona19
    Alte impresii din această RUBRICĂSherwood Dreams Resort [Bogazkent]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.029114961624146 sec
    ecranul dvs: 1 x 1