ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.09.2017
Avatar Galactica22
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Sangeorgiu de Mures
ÎNSCRIS: 09.09.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
REGIM MASĂ UAI
PREŢ SEJUR: 2300 euro
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 2 COPII -- v: 9 si 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
57.50%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 65 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Papillon Belvil Club Hotel [Kadriye]5

încărcat de pe telefon!

Din pacate nu as mai reveni

TIPĂREȘTE

Un salut cordial pt toti cititorii in primul rand.

Scriu aceste impresii "la foarte cald" deoarece inca suntem cazati la acest hotel, eu, sotul si doi copii de 9 si 2 ani. Precizez ca am ales locatia in special datorita gradului mare de recomandare de pe acest site dar din pacate nu pot la randul meu sa o recomand altora si voi detalia motivele in continuare.

La sosire prima dezamagire, nu vine nimeni sa te ajute la carat bagaje de la autobuz la receptie ca la Delphin Imperial de exemplu cu care pot face o comparatie obiectiva fiindca am fost acolo acum 5 ani.

Receptia total neimpresionanta, asa ca de hotel de 3 stele.

Punct pozitiv insa pt promptitudinea cazarii dar asta poate si pentru ca am ajuns la ora ideala: 14. Tipa de la receptie vorbea o engleza destul de fluenta ceea ce nu pot insa spune despre tot restul personalului.

Ne-am bucurat ca am primit camera in blocul de vile cu nr 29 deoarece e situat aproape de restaurantul principal si de piscine dar urma sa regretam apropierea aceasta odata cu venirea serii deoarece eram aproape si de locul scenei pt spectacolele zilnice si asta a insemnat galagie maxima pana la ora 23.30 in fiecare seara, adica nici o sansa sa culci un copil obosit pana la ora aceea desi locatia e dedicata familiilor cu copii in special, un alt motiv pt care am ales-o... ffff suparator acest aspect.

Precizez ca noi nu am participat la showurile de seara deoarece cu un copil de 2 ani era practic "mission impossible" dar nici sa-l culcam la o ora rezonabila n-am reusit...

Destul de enervant si un alt aspect: turistii aici sunt as zice peste 90% rusi si peste tot auzi numai rusa iar personalul si el ti se adreseaza in aceeasi limba desigur. Romani foarte putini, maxim 5 familii.

Un alt aspect negativ important as zice eu: apa in piscinele pt copii e mult mai rece ca in cele de adulti ceea ce mi se pare aberant sincer si cred ca e motiv serios pt care imi duc mezina cu febra acasa. Apa marii in schimb nota 10... avea 30 de grade.

Apoi camera... avand ca termen de comparatie Imperialul care era chiar de 5 stele aici as da maxim 3, baia de exemplu foarte mica si necesita clar reamenajare.

Aspecte pozitive: se face zilnic curat si se schimba tot... asternuturi, prosoape.

As mai da o nota mare pt aquapark cu tobogane distractive. Zona de joaca pt copii ar beneficia enorm de un mini luna park deoarece e destul de anosta.

Despre mancare... destul de ok, cam inghesuit restaurantul si cu scaune patate dar mancarea destul de variata si gustoasa.

Ar mai fi desigur multe de scris dar au mai scris si altii inaintea mea... concluzia mea ar fi ca nu as mai reveni aici datorita aspectelor negative, cred ca voi reveni la un Delphin anul viitor, sunt clar cu o clasa peste Papillon.

Va multumesc si sper sa fie de folos reviewul.


---
Trimis de Galactica22 in 10.09.17 00:04:05
Validat / Publicat: 10.09.17 00:41:57
VIZUALIZĂRI: 5877INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Lara- Concorde si Delphin Imperial
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Galactica22); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2698 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 65.70 EUR pe cameră
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [10.09.17 00:37:02] »

    Bun review de debut - @Galactica22: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    Deşi câteodată nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 11&ridAnt=81855

    sebigeanina [10.09.17 13:17:32] »

    Salut, am fost şi eu de 2 ori la acest hotel în 2013 şi 2015 , drept care pot să îmi exprim şi eu un comentariu:

    În primul rând aş dori să ne spui cât ai plătit la Delphin Imperial ca să facem şi o analiză de preţ pentru că am văzut că ai nemulţumită de faptul că nu a avut cine să care trolerele de la autocar la recepţie,

    apoi referitor la turişti poate că te deranja faptul că erau mulţi ruşi s-au din fostul URSS care vorbesc toţi rusa, i-am ignorat cât am am putut şi nu am avut nici o problemă

    oriunde în hotel să ne descurcăm în limba engleză ori în limba turcă pentru că mai ştiu câte ceva datorită faptului că am fost de foarte multe ori în Turcia s-au în limba noastră surpriză pentru că am cunoscut-o pe Emel la Kids Club.

    Referitor la restaurant fiecare cu gusturile lui dar mie personal la acest hotel mi-a plăcut foarte mult nu era înghesuit puteai să stai ori în interior s-au afară şi în special seara când noi băieţii mai rămâneam la un şpriţ afară pe terasă fetele plecau cu copii la spectacole.

    Am observat că ai remarcat că apa era mai rece la piscina de bebeluşi, aici ai dreptate dar doar acolo unde apa avea doar 30 de cm şi era acoperită pentru ai proteja de soare dar nu te obliga nimeni să stai acolo.

    Referitor la camere să ştii că eu am stat şi la vile şi în hotel în primul am am stat mai ieftin în hotel şi apoi mai scump la vile dar preţurile diferă de la an la an.

    Sânt multe hoteluri de 5 stele în Turcia fiecare cu tematica lui cu plusuri şi minusuri şi apoi în funcţie de preţ dacă ne informăm din timp şi bine cred că o să avem parte de vacanţe frumoase altfel vom fi dezamăgiţi când ajungem acasă

    Ar mai fii multe de spus dar mă opresc aici.

    Galactica22 [12.09.17 17:44:31] »

    @sebigeanina: Buna ziua!

    Fiecare are dreptul la opinie desigur, eu am sesizat doar aspectele negative care din pacate au scazut drastic si calitatea sejurului. Poate si faptul ca Papillonul e mai vechi avand peste 20 de ani si noi am fost la Imperial al doilea an dupa deschiderea lui a contat la diferentele sesizate intre cele 2. Ca diferenta de pret intre cele 2 hoteluri-Delphinul mai scump cam cu 300 de euro dar foarte meritati as zice. Faptul ca erau aproape exclusiv rusi in resort a fost deranjant deoarece toate activitatile la clubul de copii se desfasurau in rusa si in consecinta fetita mea cea mare nu a putut participa la nici una ceea ce a suparat-o foarte mult si doar cu totii ne dorim fericirea copiilor nostri... corect? Noroc cu toboganele de la aquapark care au compensat. Plus s-a dovedit ca febra la cea mica era cauzata de o viroza clar achizitionata din resort... boala mana-picior-gura ii spune, foarte urata ca manifestare, am inteles ca ar fi epidemie anul asta pe litoralul turcesc. Dar asta e... cand mergi cu copii mici iti si asumi mai multe riscuri. Per ansamblu e destul de ok hotelul dar daca ai termen de comparatie cu altul cu standarde mai inalte clar nu mai esti la fel de multumit. La anul vom alege alt hotel mai nou cu siguranta dupa informare prealabila adecvata. Cam asta am avut de completat. Multumesc.

    sebigeanina [12.09.17 18:10:44] »

    Salutare, îţi dau dreptate că eu am fost de 2 ori, prima dată am fost în 2013 pe bani mai puţini dar a fost super poate fiind şi prima dată în Turcia şi apoi în 2015 la acelaşi hotel pe bani mai mulţi (150euro în plus) am stat la vile şi mâncarea nu a mai fost la fel în schimb vinurile erau turceşti nu din Basarabia dar spectacolele erau prezentate în engleză, rusă, germană, olandeză. Să ştii că anul trecut am fost la Spice hotel şi cu toate că am avut uai aveau vinuri italiene care se plăteau de la 15 -20 de euro separat s-au anul acesta la Rixos Sungate cu toate că aveau în concept uai bere Corona, Miller nu am văzut pe nicăieri poate la restaurantele a la carte ori în zona vip. În plus de asta de fiecare dată când urcam la etajul 2 unde era restaurantul mare pe casa scărilor rulante la etajul 1 era o vitrină cu tot feluri de soiuri de vin şi şampanie Moet pe care le-am văzut doar acolo. La fel despre spectacole anul acesta nu am fost decât la 3 pentru că erau prezentate aproape doar în rusă probabil erau foarte mulţi ruşi ori asiatici vorbitori de rusă dar plecam pe la baruri ori mai devreme în camere pentru că am prins nişte temperaturi de 40-42 ziua şi 27-31 noaptea plus umiditatea care ne-a creat o mare stare de disconfort. Probabil s-au mai mult ca sigur se orientează şi ei după clienţi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [13.09.17 12:37:10] »

    @Galactica22:

    Ne-am bucurat ca am primit camera in blocul de vile cu nr 29 deoarece e situat aproape de restaurantul principal si de piscine dar urma sa regretam apropierea aceasta odata cu venirea serii deoarece eram aproape si de locul scenei pt spectacolele zilnice si asta a insemnat galagie maxima pana la ora 23.30 in fiecare seara, adica nici o sansa sa culci un copil obosit pana la ora aceea desi locatia e dedicata familiilor cu copii in special, un alt motiv pt care am ales-o... ffff suparator acest aspect.

    Înainte de a te bucura de camera primită nu era rău dacă aruncai o privire și pe harta . Era una mare de tot chiar in apropierea recepției de "3*". Ai fi sesizat apropierea de amfiteatru sursa zgomotului care te-a nemulțumit și ai fi putut solicita o camera mai îndepărtată de plaja și de restaurant, dar mult mai liniștita. Inclusiv ulterior cazării puteai solicita schimbarea camerei. Hotelul nu este plin și sigur rezolvai imediat. Eu am fost in vârf de sezon cu hotelul plin și mi-am ales camera după ce am vizionat alte opt. Am ajuns la ora 12 și tot m-au cazat imediat.

    Vilele au fost renovate in iarna 2011-2012. Eu am fost la Belvil imediat după renovare și camerele erau impecabile, nu am avut niciun reproș. Pentru doi Adulți camera a fost suficient de spațioasă, dar cu doi copii as fi plătit mai mult și as fi ales cazare in hotel unde camerele sunt vizibil mai mari.

    Nu înțeleg de ce ar fi vinovat hotelul pentru ca majoritatea turiștilor sunt ruși. Scriu acum dintr-un alt hotel Papillon unde sunt mulți ruși, dar și turci și nemți, putini romani și alte nații și nu ma deranjează deloc acest aspect.

    Nici prețul de la Imperial nu seamănă cu cel de la Belvil, nici Delphinii nu mai sunt ce au fost anii trecuți, așa ca mai bine te bucuri de vacanța și nu stai sa cauți nod in papura.

    Corina70 [13.09.17 13:14:13] »

    @Galactica22: Sa inteleg ca anul acesta, in echipa de animatori de la clubul copiilor, nu mai este Emel, tanara originara din Constanta? Cand am fost noi la Belvil, fetita mea s-a "indragostit" de Emel, nu se mai dezlipea de ea si a participat la toate activitatile organizate pentru grupa ei de varsta.

    Cat despre respectiva boala, se poate intampla oriunde intr-un resort unde exista foarte multi copii, de varste diferite, din tari diferite. Este un virus, este contagios, cei mici se pot imbolnavi mai usor pentru ca nu au un sistem imunitar puternic. Acum 2-3 ani boala era prezenta, tot in aceasta perioada - septembrie, la hotelul vecin cu Belvil (Bellis Deluxe, daca nu ma insel), a povestit la vremea respectiva o mamica, tot aici pe AFA.

    da, iata si impresiile respective:

    http://amfostacolo.ro/impresii9.php?iid=54188&d=bellis-deluxe-hotel-ex-iberostar-kadriye--belek

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    Mihai777 [10.11.17 13:46:36] »

    @sebigeanina: Nu nimeriti "s-au" ala nicicum...:

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Corina70, Galactica22, Mihai777, sebigeanina
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0660281181335 sec
    ecranul dvs: 1 x 1