ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 20.08.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
61.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel Favorit-Venus

TIPĂREȘTE

De 4 zile ne-am intors din concediul mult visat un an intreg de la Venus, Hotel Favorit.

Am fost la acest hotel si anul trecut si am avut doar vorbe bune despre acest hotel, cazarea, anul trecut a fost extraordinara, la camera de 3 stele cu bilet luat prin sindicat, raportul pret calitate foarte bun.

Anul acesta fiind asa de multumiti de cum am fost tratati anul trecut ne-am hotarat sa repetam experienta.

Din pacate nu am mai reusit sa ne luam camera de 3 stele dar am luat una de 2, crezand ca toti turisti sunt tratati la fel si la 2 si la 3 stele.

Cand am rezervat biletele am declarat la sindicat ca am un copil de 5 ani (asa am facut si anul trecut), intreband daca trebuie sa platesc ceva pentru el, mi s-a raspuns ca anul trecut, daca nu doresc portie de mancare pentru el NU TREBUIE SA PLATESC NIMIC.

Avand in vedere ca nici anul trecut nu am platit pentru copil mancarea si a mancat foarte bine de la mine si sotul meu am hotarat ca asa voi face si anul acesta.

Mi s-a eliberat factura proforma pentru 2 adulti, am platit avansul si am asteptat cu totii plecarea in concediu.

Cand am ajuns la receptie undeva pe la ora 17.00 — anul trecut am ajuns pe la 8.00 dimineata si ni s-a spus ca, cazarile se fac doar de la ora 15.00, si am fost trimisi pe plaja; astfel anul acesta am hotarat sa ajungem la hotel mai tarziu ca sa evitam aglomeratia de anul trecut de la ora 15.00 — dar surpriza cazarile se faceau de dimineata si nu mai erau decat 4 camere disponibile (nu a fost asta o problema), problema a fost cand le-am spus ca am si un copil si mi s-a spus ca trebuie sa platesc pentru el 3 mese pe zi (meniu de adult, nu de copil) undeva la 200 de lei / sejur (200 lei nu mi s-a parut mult, dar nu mi-a cazut bine avand in vedere ca rezervarea era facuta din luna aprilie iar cei de la Sindicat mi-au spus un lucru si cei de la hotel alt lucru, punandu-ma in fata faptului implinit).

Primul lucru mi-a venit sa plec de la hotel sa-mi caut alta cazare, dar avand in vedere ca eram in plin sezon iar locurile erau ocupate si nedormiti de 24 de ore, parcurgand 600 de km, am platit.

Ni s-a dat o camera la et. 4, (o diferenta destul de mare intre ce este la o camera de 3 stele si una de 2 stele), usa de la intrare veche de pe vremea parintilor mei cand erau tineri, mobilierul vechi, televizor mic, in baie robinetii acoperiti cu piatra de la apa, dar totusi frigiderul mergea, la fel si aerul conditionat si in baie se vedea ca gresia este mai noua la o camera de 3 stele totul este nou si ingrijit.

La restaurant am ajuns sa ne inrgistram undeva pe la ora 18.00, ni s-a spus ca exista 2 serii, prima mananca micul dejun de la 7.00-7.30, amiaza de la 12-12.30 si cina de la 18-18.30, seria a doua avea programul mai ok, micul dejun era de la 8.00-8.30, amiaza de la 13.00-13.30 si cina era de la 19.00-19.30.

Bineinteles am vrut seria a doua (avand si un copil de 5 ani), dar nu mai aveau locuri deci nu am avut de ales decat prima serie.

Deci in concediu ma trezeam ca si cum ma duceam la serviciu, iar cina imi pare rau dar cine mananca la mare cina la 18.00 cand cu un copil care doarme si de amiaza ajungi pe plaja undeva pe la 16.30, si in mod normal stai la palja pan pe la 19.00 -20.00 seara.

Astfel a trebuit sa-mi cumpar caserole de la Pepco (aflat la intrarea in statiune, noroc, macar atat) si norocul meu a fost ca mi-am luat cu mine trusa de picnic (farfurii de plastic si tacamuri), am vb. cu seful de sala de la restaurant si in fiecare seara ma duceam undeva pe la 19.00-20.00 si luam cina la pachet si o mancam pe terasa hotelului (mancarea a fost foarte buna si multa, eu ca adult nu puteam manca tot dar ganditi-va la un copil de 5 ani).

Prietena noastra care si ea are un copil de varsta fiului meu a fost cazata la et. 2 tot intr-o camera de 2 stele si in a treia noapte s-a pomenit si cu goange in camera, dimineata cand a anuntat la receptie acest lucru, prima intrebare a scelei de la receptie a fost " daca a tinut geamul deschis peste noapte?".

Anul trecut eu am fost cazata la et. 1 si dormeam cu geamul deschis si plasa trasa in fiecare noapte dar nu am avut gandaci, si din pacate am mai auzit in acest sejur turisti care s-au cazat la acest hotel si au avut parte de acesti "musafiri".

Curatenie se face, dar dupa ce atragi atentia la receptie (la noi s-a facut curat prima data in camera a treia zi dupa ce ne-am cazat).

Deci in concluzie, dupa ce am fost la acest hotel doi ani la randul este: cu banii dati anul trecut pe o camera de 3 stele si am fost tratati excelent, anul acesta am platit la fel (avand in vedere ca anul acesta am platit si pentru copil), sejurul a fost un dezastru din punct de vedere a cazarii, si a lipsei de profesionalism din partea angajatilor fata de cei care stau la 2 stele (MA REFER CA EU AM STAT SI LA 3 STELE SI LA 2).

Mancarea si servirea la restaurant a fost foarte bune.

Ajungang acasa am si spus ca la acest hotel este de mers daca te duci la 3 stele, sau la 2 stele doar daca nu ai copii si nu ai pretentii.


[fb]
---
Trimis de auroana2003 in 20.08.17 11:52:28
Validat / Publicat: 20.08.17 12:44:35
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.

VIZUALIZĂRI: 2940 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (auroana2003); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [20.08.17 12:44:18] »

    Bun review de debut.

    @auroana2003: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 48&ridAnt=80963

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂFavorit Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041717052459717 sec
    ecranul dvs: 1 x 1