ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.11.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Canada
ÎNSCRIS: 13.11.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
NOV-2016
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
27.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

De necrezut

TIPĂREȘTE

Am avut rezervare pentru 12 zile, cu tratament/Sejur, facuta cu 3 luni inainte de a sosi la Hotel Afrodita din Baile Herculane.

Cind am facut rezervarea am intrebat persoana respectiva daca au Bazin cu apa termala in Hotel, mi sa spus foarte corect ca AU. Dupa o luna am sunat si am schimbat data de sosire cu o zi mai devreme si atunci am intrebat pe dna. L…. ia, daca au bazin cu apa termala in incinta Hotelului si doamna mia zis ca DA.

Pe data de 08 Noiembrie am sosit la Hotel am luoat cazarea si am intrebat: unde-i restaurantul, undei baza de tratamrnt, piscina, bazinul cu apa termala la care Receptionista mi-a spus ca au doua bazine cu apa termala si unul cu apa potabila incalzita pentru Agrement, dupa citeva minute de convorbire cu receptionista am aflat ca de altfel ei nu aveau bazin cu apa termala-n hotel ci ca in fiecare zi intre orele 1-2 daca vrei sa mergi la bazin cu apa termala, vii la receptie si un microbuz te ia si te duce la un alt hotel si dupa o jumatate de ora te iau de acolo si te aduc inapoi la hotel.

M-am uitat lung la receptionista si am intrebato daca glumeste, la care dinsa mi-a zis ca este foarte sincera cu mine si-mi spune adevarul. Ei au dou bazine mici care ar trebui sa aibe apa termala dar fiindca hotelul nu au platit apa le-au taiat apa si au pus in bazine apa potabila incalzita in care au adaugat sare si ceva ierburi si oameni care vin la tratament le folosesc pe alea si ca tot personalul este obligat de Proprietari Hotelului sa minta si sa nu spuna adevarul cind faci rezervarea.

Va rog evitati Hotelul Afrodita, minciuni goale: nu au parcare, hotelul nui mai bun decit 2 STELE am stat doar o Noapte si am plecat La GEOAGIU Bai la Hotel GERMISARA, foarte bun hotel este adevarat de 4 STELE, personalul este profesional, curatenie, mincare totul este mai bun decit 4 Stele.


[fb]
---
Trimis de Tavi 2016$ in 13.11.16 17:08:44
Validat / Publicat: 13.11.16 18:39:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE. A mai fost în/la: Baile Felix Hotel LOTUS
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4047 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Tavi 2016$); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [13.11.16 18:38:56]
    »

    @Tavi 2016$: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 00&ridAnt=74879

    ===

    am plecat La GEOAGIU Bai la Hotel GERMISARA

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Michaell
    [15.11.16 06:59:58]
    »

    @Tavi 2016$: Excelent! Ti-am votat articolul ptr. ca mi-a placut. Am ras una buna! DA, asta-i Romania. Cand te intorci acasa fa-le ,,un bine,, si scrie un articol in ziar sau dai la televiziune, ptr. ca altceva nu merita.

    Cica ,,... personalul este obligat de Proprietari Hotelului sa minta si sa nu spuna adevarul cind faci rezervarea,,

    Cita minte bolnava poate sa zaca intr-un astfel de creier ca sa crezi ca asta poate duce la un sfirsit bun, sa ai clienti multumiti care vin si a doua oara?!

    @Dorgo

    Aici ce facem doctore? Cum folosim aici optimismul?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Mihne1
    [08.01.17 11:25:01]
    »

    Salut am o întrebare. Am văzut ca exista Afrodita hotel de 3 stele și de 4 stele. La care hotel ai avut probleme? As vrea sa mergem la cel de 4 stele și nu vrei sa greșesc. Mulțumesc frumos

    tamarac
    [22.05.18 13:58:42]
    »

    Bună ziua, domnule Tavi!

    Dorim să vă mulțumim pentru alegerea dumneavoastră de a vă petrece sejurul la Afrodita Resort & Spa, cât și pentru timpul alocat nouă pentru a ne scrie câteva cuvinte legate de experiența avută în hotelul nostru.

    Părerile venite din partea dumneavoastră sunt foarte apreciate de către noi deoarece ne ajută să creștem și să vă asigurăm pe viitor servicii îmbunătățite.

    Ne pare rău să aflăm că sejurul dumneavoastră nu s-a desfășurat conform așteptărilor.

    Situația menționată este una regretabilă și dorim să vă asigurăm că nu este în conformitate cu standardul operațional al serviciilor pe care dorim să le oferim către dumneavoastră.

    În ceea ce privește bazinele cu apă termală, am făcut tot ce ne-a stat în putință la momentul respectiv pentru a vă asigura tratametul dorit, în lipsa acestei resurse în propriul hotel, însă în niciun caz nu s-a pus problema de a ne obliga colegii să nu transmită aceste informații către dumneavoastră, dat fiind faptul că apa termală a fost asigurată în vecinătate, sau de neplată a facturilor.

    În prezent, suntem alimentați cu apă termală de la propriul izvor.

    Dorim să vă mulțumim încă o dată că ne-ați dedicat din timpul dumneavoastră pentru a ne scrie și sperăm să avem oportunitatea de a vă găzdui din nou în viitor pentru a găsi aceste aspecte 100% remediate și pentru a vă relaxa.

    Cu stimă,

    Tamara C., Guest Relations Manager Afrodita Resort & Spa


    NB tamarac este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Michaell, tamarac
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055766820907593 sec
    ecranul dvs: 1 x 1