ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.09.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Sulina
ÎNSCRIS: 20.09.16
STATUS: UCENIC
LUNA
SEP-2016
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

[Drept la replică] Buna seara

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Buna seara!

Ca proprietar al acestei pensiuni San-Mar Sulina, am dreptul de a-mi expune parerea!

Persoanele in cauza, domnul si cumnatul acestuia, au fost intr-un grup de 15 persoane, oameni foarte ok, care au avut parte de excursie, platita intr-adevar, 100lei, 2 trasee, pentru ca reducerea de 10% s-a scazut din suma excursiei, la cererea grupului. Nu este vina gazdelor ca respectivii au renuntat la grup si au ales alta ambarcatiune!

Mentionez faptul ca restul grupului a fost foarte multumit de servicii, au servit mancare calda la portie dubla doar domnul respectiv, care a venit cu ciorbita si piure cu piept de pui in borcane si cu toate acestea a avut-o servita pe masa, calda, a fost deranjat de faptul ca a doua zi dupa ce a vorbit foarte urat si cu numeroase injurii la adresa gazdelor, dupa ce a distrus suportul pe care se suspenda prosoapele, nu am mai vrut sa i incalzim cel de al doilea borcan cu ciorba pentru ca avem dreptul conform afisului din sala de mese de a nu servi vesela pentru produsele din afara unitatii!

Noi am incercat pe cat posibil sa multumim pe toata lumea si am uitat de acest afis, dar cand un om se poarta ca dansul este greu sa tolerezi!

va doresc o seara minunata si sper sa gasiti conditii mai bune, data viitoare, in alta parte!


[fb]
---
Trimis de Pensiune San Mar Sulina in 20.09.16 22:25:16
Validat / Publicat: 21.09.16 09:03:48
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2774 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Pensiune San Mar Sulina); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 si mancarea domnului, ciorbita si piure cu piept de pui :)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

11 ecouri scrise, până acum

AlinD
[21.09.16 13:20:53]
»

@Pensiune San Mar Sulina:

Buna ziua,

Nu doresc sa intru in polemici cu gazdele de la pensiune, dar chiar consider necesar sa raspund.

In primul rand, in calitate de proprietari va erijati in "familie cu copii" care au vizitat pensiunea si va dati note de 10?

In al doilea rand fac cateva clarificari, avand in vedere lista de minciuni pe care le expuneti.

Ati incurcat cumnatii. Au fost si astfel de relatii de rudenie in cadrul grupului de 15, insa "cumnatul acestuia" este de fapt un domn care face parte din cercul de prieteni cu care am avut placerea sa mergem in Delta.

Alternativa de 10% reducere la cazare a fost aleasa in ultima instanta, in schimbul "excursiei pe ici, pe colo", despre care ne-ati convins ca nu merita facuta. Corect era sa existe transparenta in anunturile Dvs. de promovare si in comunicari, cu privire la ceea ce intr-adevar oferiti. Ma refer inclusiv la regulile pe care le impuneti in calitate de proprietari. In acest mod veti avea sansa sa alegeti doar turisti "pe spranceana" care sa va calce pragul.

Mentionati ca „restul grupului a servit mancare calda” si omiteti cu buna stiinta sa precizati ca inclusiv noi am mancat la pensiune, pana ce ne-ati invitat "la plimbare" pentru ca am indraznit sa reclamam unele servicii oferite. In mod nejustificat v-au ofuscat foarte tare cele 2 borcane de ciorba si borcanul de „piure cu piept de pui”. Avand in vedere ca eram cu 2 copii dupa noi (unul de nici 4 ani), borcanele cu pricina trebuiau sa reprezinte mancarea de pranz in prima zi, pana ne „dumiream” cum merge treaba. Faptul ca mancarea nu a fost mancata in prima zi, nu ne-a determinat sa o aruncam, doar pentru ca „gazdele” au reguli de care afli doar cand le treci pragul.

Subliniati ca o parte din grup a ales excursia cu Dvs. la 100 lei/pers. A fost decizia dansilor, mai ales ca, avand in vedere cum au evoluat lucrurile, probabil aveti o relatie mai speciala, care personal imi scapa. Urma sa participam si noi la aceasta excursie pentru simplul fapt ca am venit in grup, daca nu v-ar fi lipsit bunul simt absolut necesar in relatia cu turistii si daca ati fi lasat-o mai usor cu mandria de proprietari, sau mai bine zis de jupani ai pensiunii. Pentru ca nu era cazul. Poate aveti amabilitatea sa confirmati ca reclamatia privind "serviciile" din camera a avut loc chiar in ziua excursiei, cand nu a fost ridicat gunoiul din camera (la ora pranzului), si care, coroborata cu "mandria" Dvs. de jupani (care v-a indemnat sa nu ne incalziti cel de-al 2-lea borcan de ciorba, in completare la ceea ce comandasem de la Dvs.) ne-a indemnat "sa ne rupem" de grup si sa renuntam la excursie.

Va rog sa o lasati mai usor cu „vorbitul foarte urat si cu numeroase injurii la adresa gazdelor” pentru ca ceea ce am precizat in review sunt doar „injuriile” l-a care m-am limitat. In conditiile date m-am simtit indreptatit sa consider o "nesimtire" modul in care tratati turistii, din punct de vedere al serviciilor si al atitudinii. Probabil va deranjeaja indrazneala unui turist care reclama serviciile pe care le oferiti, in timp ce este "pe proprietate", iar orgoliile personale amplifica mesajul transmis de turisti.

Mintiti cu nerusinare cand spuneti „dupa ce a distrus suportul pe care se suspenda prosoapele”. Daca era „distrus”, probabil "problema" reclamata nu ati fi remediat-o cu o amarata de surubelnita necesara pentru a strange un surub. Probabil ca daca ati dota camera si cu un set de scule (surubelnite, patent, chei etc.), multi turisti s-ar organiza singuri si nu v-ar mai deranja cu astfel de sesizari.

Considerati ca "ati fost niste floricele" si nu aveti nicio vina in tot ceea ce s-a intamplat? In cazul acesta chiar nu va recomand ca si gazde. Pentru ca "lupul isi schimba parul, dar naravul..."

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Andox
[21.09.16 13:57:16]
»

Ciorba si pireu la borcan??

Hai ca am mai auzit una

Pensiune San Mar SulinaAUTOR REVIEW
[21.09.16 14:01:52]
»

@Andox: sigur! sunt poze postate cu borcanele domnului!


NB Pensiune San Mar Sulina este (sau a fost) reprezentant al unității
webmasterX
[21.09.16 14:36:37]
»

@AlinD:

In primul rand, in calitate de proprietari va erijati in "familie cu copii" care au vizitat pensiunea si va dati note de 10?

Acesta este un articol tip „Drept la replică”. Nicăieri nu scrie că ar fi vorba despre vreun sejur, nici că reprezentantul pensiunii ar fi o „familie cu copii”. Și nici nu are note!

Așadar, chiar nu înțelegem de unde vine afirmația de mai sus...

Pensiune San Mar SulinaAUTOR REVIEW
[21.09.16 14:44:32]
»

@AlinD: Buna ziua!

● Am incurcat gradele de rudenie probabil si e mai putin important, sunteti domnul de la camera 9, iar ceilalti, camera 8.

• Tin sa va informez ca 10% s-au scazut din suma banilor de pe excursie, nu din cazare, la cererea grupului! Nu este vina mea ca dumneavoastra nu ati comunicat cu restul, iar tot dansii au ales doua trasee in loc de unul. Un traseu este 60 lei cum ati specificat dumneavoastra, doua 120lei.

•Din punctul meu de vedere nu ciorbita este problema pentru ca fiecare mananca ce doreste dar cand eu v-am incalzit ciorbita si piureul, v-am servit-o calda, v-am spalat borcanele si aveam tot dreptul sa refuz conform afiselor. Pana la urma a fost o ciorba plimbata 1 saptamana, prin multe grade, nu sta nimeni sa suporte ciorba aceea care nu e tocmai ok, dar daca dumneavoastra erati ok si vorbeati civilizat atunci faceam un efort.

• Relatia creata cu restul grupului a fost una de respect intre oameni civilizati, oameni cu bun simt si oameni dragi noua!

• Cand am venit sa vad problema, prosopul era pus pe suportul de prosoape iar suportul era in perete. Intr-adevar, la cererea dumneavoastra, tatal meu a strans surubul mai bine, imediat dupa ce ati facut sesizarea, cu o "amarata de surubelnita ". Imi cer scuze daca aceasta problema care s a remediat imediat, v-a stricat sejurul.

• Nu suntem "floricele", suntem oameni care ofera respect, dar vor sa il primeasca si inapoi! Voiam sa va intreb doar atat, inainte de a incheia, de ce peste tot unde ati fost ati creat exact aceleasi probleme?! Toate gazdele erau "jupane"?

• Voiam sa va multumesc pentru etajera pe care ati spart-o la camera 8!

o zi minunata, va doresc!


NB Pensiune San Mar Sulina este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Pensiune San Mar SulinaAUTOR REVIEW
[21.09.16 14:51:09]
»

@webmasterX: Poate reuseste domnul sa ne lamureasca!


NB Pensiune San Mar Sulina este (sau a fost) reprezentant al unității
AlinD
[21.09.16 14:53:47]
»

@webmasterX:

Imi cer scuze pentru o eventuala problema de interpretare a informatiilor de pe site, dar in conditiile in care am vazut review distinct din partea pensiunii, care include detalii specifice turistilor, de genul "gr. de varsta: 20-30 ani", "tip sejur Familie cu copii", "media 10"...

Un articol tip „Drept la replică” nu ar trebui sa se regaseasca in continutul mesajului initial?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
pascu.nina
[21.09.16 15:05:30]
»

@Andox: da. Eu l-am vazut pe domn cand a venit cu borcanul a doua zi

webmasterX
[21.09.16 16:12:11]
»

@AlinD: imediat sub titlu exista informația (scris cu roșu), în astfel de cazuri, cu link către review-ul la care se referă.

Dreptul la replică se refera la următorul articol (încărcat anterior pe sait): "Pensiunea San-Mar din Sulina... din pacate am fost acolo"

De asemenea și la review-ul respectiv se afișează informația că a primit un drept la replică, tot cu link.

AlinD
[22.09.16 17:19:38]
»

@Pensiune San Mar Sulina:

Buna ziua,

Din fericire pentru mine si poate si pentru Dvs., este ultima data cand ma pun in situatia neplacuta de a va raspunde. Pentru ca sincer nu meritati efortul. As putea sa inteleg caracterul mercantil care va caracterizeaza ca si gazde, dar nu pot intelege caracterul [...] de care puteti da dovada cand cineva isi permite sa va aduca critici. Nu inteleg ce va asteptati sa obtineti prin faptul ca raspundeti la astfel de critici doar prin atacuri la persoana si prin minciuni. Mai grav in ce va priveste este faptul ca orgoliul si atitudinea fata de turisti nemultumiti nu va lasa sa constientizati problemele, mai mici sau mai mari, care va sunt sesizate.

Va invit sa faceti un exercitiu de sinceritate, in grupul "gazde San-Mar" si sa o consultati pe d-na responsabila cu notarea comenzilor pentru a doua zi, pentru a vi se clarifica cand a fost facuta sesizarea privind suportul de prosoape. O sa fiti nemultumita sa aflati ca s-a intamplat cu 2 zile inainte de momentul pe care Dvs. il considerati "imediat ce am facut sesizarea".

Nu inteleg cum de va permiteti sa transmiteti informatii de care nici macar eu nu am habar. Va citez "peste tot unde ati fost ati creat exact aceleasi probleme". Va recomand sa va reevaluati sursele de informatii. Probabil va dezamagesc daca va asigur ca sunteti singura pensiune relativ la care mi-am permis sa scriu un review si sa constat caracterul de "jupan" al gazdelor.

Nu inteleg cum de va permiteti, ca si gazde, sa "discutati de bine", cu alti turisti, despre turisti care nu va sunt pe plac. Un exemplu concludent este userul care a pus review-ul "la superlativ"... daca chiar o fi fost turist, care stie chiar mai multe decat stiu eu.

Nu inteleg cum de puteti fi in stare sa pozati borcane cu mancare si sa va injositi punandu-le pe site. Ca si informatie, probabil aveti taria de caracter sa confirmati ca au fost facute cu zile inainte de momentul in care nu ati mai tolerat ca "un om se poarta ca dansul", adica sa isi permita sa faca o reclamatie.

Nu inteleg de ce nu intelegeti ca 10% din cazare, daca se scad din costul cazarii sau se compenseaza din excursia platita de doritori, cea de 100 lei/pers., reprezinta acelasi lucru. Pentru ca Dvs. in oferta pentru grup acordati reducere 10% din cazare sau o excursie gratuita de care turistul n-are habar ce inseamna (nu reducere la excursia platita).

Si ca sa-i raspund si user-ului care a pus review-ul "la superlativ" si care nu stie ce vorbeste, "gazdele" trebuiau sa returneze suma de 10% din cazarea achitata integral, suma din care, in ce ma priveste, s-a compensat mancarea despre care ati avut nesimtirea sa afirmati ca nu am achitat-o.

Nu inteleg cum va permiteti sa-mi reprosati mie "pentru etajera pe care ati spart-o la camera 8" in conditiile in care eram din alta camera, ati stiut de aceasta etajera sparta din ziua evenimentului si ati avut amabilitatea sa aveti un reprezentant la predarea camerelor, pe d-na responsabila cu notarea comenzilor, dar nu va permiteti intrebarea daca nu cumva a fost vina "gazdelor" pentru ceea ce s-a intamplat, din cauza carora un copil se putea taia. Imi pare ceva similar cu "suportul de prosoape" dar cu final nefericit.

Si apropo de camera 8, cum de va permiteti sa incasati acelasi tarif ca pentru restul camerelor, in conditiile in care aceasta camera nu are nici macar fereastra, pentru ca Velux-urile din dotare nu se pot numi ferestre utile pentru un turist.

Va permiteti sa imi reprosati ca as fi indraznit sa fac comparatie intre un traseu oferit de altii la 60 lei si cele doua trasee in loc de unul, oferite de dvs. la 100 lei. Va invit sa recititi toate review-urile pentru a afla cine v-a facut astfel de afirmatii. Cu aceasta ocazie, daca lasati orgoliul deoparte, poate aveti sansa sa mai intelegeti cate ceva.

Dar daca tot mi-ati atribuit astfel de afirmatii, va invit sa vizitati faleza din Sulina unde veti gasi panouri informative de la "altii", precum cel pe care i-am ales pentru excursie, care ofera 2 trasee la 60 de lei. Poate chiar gasesc si o astfel de poza sa o postez. Ma gandesc ca poate fi un efort prea mare pentru dvs. sau poate ca va impiedica orgoliul.

Inchei prin a va ruga sa aveti bunul simt de a le acorda si turistilor nemultumiti care va vor mai calca pragul, sansa sa-si exprime nemultumirile, fara a avea parte de "furia oarba" a gazdelor. Va asigur ca aveti sansa de a invata cate ceva din ceea ce va transmit turistii nemultumiti, intr-un mod mai mult sau mai putin "injurios" si de a va imbunatati serviciile pe care le oferiti.

Poate intelegeti ca un serviciu de calitate in turism depinde in cea mai mare masura de atitudinea "gazdelor" si mai putin de micile probeme pe care le constata turistii.

Pensiune San Mar SulinaAUTOR REVIEW
[22.09.16 17:35:03]
»

buna ziua, domnul Alin! Eu iau in calcul fiecare sfat util! Dumneavoastra nu faceti decat sa va legati de anumite chestii neadevarate si nu o sa stau sa vi le justific pentru ca am facut-o precedent si se pare ca nu ati inteles nimic din mesajul meu. Vreau doar ca precizez ca poza pe care am facut-o cu borcanul de ciorba si borcanul cu piept de pui al dumneavoastra, a fost doar pentru ca am fost anuntata ca se va ajunge aici si pentru ca am fost surprisa ca un om sa vina cu mancare, in Delta Dunarii in conditii de canicula. Imi cer scuze ca mi-am permis!

Eu va doresc vacante de vis si conditii excelente de acum incolo!


NB Pensiune San Mar Sulina este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
AlinD, pascu.nina, Pensiune San Mar Sulina
Alte articole din această RUBRICĂPensiunea San-Mar:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041960000991821 sec
    ecranul dvs: 1 x 1