ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.03.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 25.02.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
OCT-2009
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
16 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
69.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Casa frumoasa, moderna curata - dar ei [ * * ]

TIPĂREȘTE

Am fost acolo intr-un week-end de vineri seara pana duminica dupa-amiza.

Am luat toate camerele (unele duble dar in regin de single) si ni s-a spus ca avem acces la bucatarie. Puteam sa luam mancarea de la ei dar ni s-a parut cam scump, asa ca am ales sa luam de la ei doar masa de vineri seara. Mancarea a fost ok.

Totul foarte curat, modern , camere ok, deci la acest capitol nota 10.

Pe perioada week-enului au stat cu noi 2 persoane mai in varsta sot si sotie (proprietarii pensiunii) si au dormit intr-o camera la parter. Stateau tot timpul dupa noi, ne urmareau, si ne mai si tineau de vorba. Ne plictiseau. ea nu vorbea decat despre fiica ei, de cele 2 nepoate. De nepoata mai mica pe care erau "sa o piarda" la nastere. Eu cel putin am auzit povestea de 5 ori in 3 zile (de fapt 2 de vineri dupa-amiza pana duminca la pranz). Au povesiti incontinu despre cum au construit ei pensiunea, cat a costat, de faptul ca ne taxeaxa prea putin ca au cheluieli foarte mari. Ca ar trebuii sa fie tarifele mult mai mari. Nu stiam cum sa fugim de doamna care vorbea incontinu. Nu ne dusesem acolo sa o ascultam.

Initial stabilisem un pret (cel de pe site adica cel afisat de ei). Nu a vrut sa platim la inceput (a zis ca poate mai consumam ceva de la ei).

A incercat sa ne puna mai multe portii de mancare (mancarea din prima seara) decat cati am fost. A pus si cafele in plus care nu erau de la ei. Camera single vroia sa o taxeze precum camera dubla... ca de ea tot tre sa faca curat in camera (desi la ei pe site preul este mai mic cu 20 ron).

Pana la urma am ajuns la o concluzie... s-au mancat atatea portii de manacre cati eram... am platit cafelele pe care nu le-am consumat iar camera single am platit-o la pret de single (doar au pret si pe site si afisat).

Am intrebat cand trebuie sa plecam, ni s-a spus ca putem sta pana la 14-15 asa ca ne-am hoatrat sa mai facem un gratar in curte.

La scurt timp dupa, a venit fiica cu ginerele si cu nepoatele foarte nervosi ca inca suntem acolo, si camera care le place lor e inca ocupata. Ginerele a vorbit foarte urat cu noi. Cei din acea camera nu stiau cum sa o elibereze mai repede (tinand cont ca si ei erau cu 2 copii dintre care unul mic).

A fost o situatie jenanta.

Ginerele doamnei a fost de o nesimtire iesita din comun.

Alta data nu mai mergem acolo ca sa nu deranjam si sa aiba fiica si ginerele destule camere pentru ei.

---

Ultimul cuvant din titlu a fost sters de webmaster, fiind considerat jignitor

## end review sc

[fb]
---
Trimis de iclaudiaisabela in 01.03.10 16:20:14
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3741 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

29 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (iclaudiaisabela); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1000 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

29 ecouri scrise, până acum

gushpi
[01.03.10 16:37:53]
»

nu ne arati si noua fotografiile tale?

Diaura*
[01.03.10 16:38:46]
»

Offff... inca odata imi vine in minte vorba cu "avem o tara frumoasa... " - in cazul de fata, pacat ca sunt si nesimtiti in ea. Parerea mea e ca au facut o investitie si vor sa isi recupereze banii pe ea dupa " modelul tun".

Cred ca ar putea fi facuta o rubrica speciala pe site cu locurile "cele mai nerecomandate", poate asa, dupa ce nu vor mai avea clienti, isi vor insusi un comportament civilizat.

iclaudiaisabelaAUTOR REVIEW
[01.03.10 17:02:44]
»

Am pus si poze (15 in total). Banuiesc ca nu sunt inca validate si din cauza asta nu puteti sa le vedeti. Incercati mai tarziu.....

Sanziana
[01.03.10 18:13:47]
»

imi pare rau pentru voi, unii percep vizita la pensiunea lor ca pe un moment prielnic de destainuiri. E greu sa faci turism in ziua de azi. pacat de pensiune ca arata super totul. Macar mancarea a fost buna? suficienta?

iclaudiaisabelaAUTOR REVIEW
[02.03.10 08:33:47]
»

Sigura masa care am mancat-o, cea de vineri seara a fost ok. De gatit doamna gateste foarte bine... sau angajata care a ajutat-o la servit.

Intrucat gratar ne-am facut noi in celelalte zile, am stabilit dinainte ca vrem o ciorbita (semana cu ciorba de pui a la grec dar era cu carne de porc) si bulz (mamliga, branza, oua prajite si ceva carne). Mancarea foarte buna.

magdalena
[02.03.10 12:07:47]
»

Casa cu "har" la vorba!

Arata ok in poze, cred ca aici se poate merge fara sa stai acolo, dormi si pleci in alta parte, mananci altundeva, vizitezi, doar pui capul aici....

Valentina69
[02.03.10 12:13:42]
»

Pacat de conditiile care sunt la pensiune, dar oamenii care fac turism asa habar n-au ce inseamna clientul si cum sa-l faci sa se simta bine.

Este si asta o arta. Este inadmisibil sa vina ginerele si sa dea clientii afara ca vrea el nu stiu ce camera cand sunt clienti acolo.

magdalena
[02.03.10 21:06:06]
»

Probabil ca si-au facut casa de vacanta si dupa aceea s-au gandit ca e rost si de ceva bani...si nu s-au obisnuit cu ideea ca mai trebuie sa vina si turisti pe la ei!

amo
[02.03.10 21:49:15]
»

Proprietara:

Dupa cum stiti probabil, in practica hoteliera camerele se elibereaza la ora 12:00. Noi lasam clientii sa stea si dupa aceasta ora daca nu se ocupa camerele in aceeasi zi. Imi pare rau daca clientul respectiv nu a perceput acest lucru ca o favoare si a fost lezat ca i s-a cerut (pe un ton cat se poate de civilizat) la ora 3 dupa-amiaza sa mute bagajele din una dintre cele 8 camere. Unii oameni aplica mult prea usor calificativul "nesimtit" fara sa-si analizeze propriul comportament. As vrea sa mentionez si faptul ca respectivii clienti, care se plang de tariful camerei single, au beneficiat de doua discount-uri cumulate, discount-ul de extra-sezon si cel de grup, fapt ce contravine principiilor de marketing, astfel incat au ajuns sa plateasca toate camerele la tarif single. Li s-a parut normal sa plateasca mai putin pentru camera single dar nu li s-a parut normal sa plateasca si patul suplimentar din camera tripla.

S-a intamplat frecvent sa avem grupuri care comanda un numar de portii de mancare si apoi consuma mai putine. De fiecare data am taxat ceea ce s-a consumat si nu ceea ce s-a comandat, desi ca practica generala, la nunti sau botezuri, de exemplu, se plateste numarul de portii comandate chiar daca nu vin toti invitatii, sau in cazul rezervarilor de sejururi prin agentii care se platesc integral in avans nu se mai returneaza nimic in caz de neprezentare. E posibil ca si dansii sa fi comandat mai multe portii decat au consumat in final, dar asta nu inseamna ca am incercat noi sa ii pacalim. Din punctul meu de vedere, felul cum a fost relatata situatia dovedeste rea credinta. Nu este adevarat ca am incercat sa-i taxam pentru mai multe cafele decat au consumat. Dimpotriva, mama mea ofera de obicei cafea si prajituri din partea casei si se straduieste sa fie draguta si atenta cu clientii. Unii apreciaza, altii nu. Poate ca dansii nu doreau sa socializeze si au fost deranjati.

Daca argumentatia mea nu este suficienta, gasiti mai multe comentarii din partea clientilor nostri pe viaromania.

Pentru Diaura, si toti cei care comenteaza in necunostinta de cauza, as vrea sa stiti ca nici nu se pune problema sa recuperam investitia repede, "dupa modelul tun", probabil o vom recupera in vreo 50 de ani sau niciodata, si asta nu pentru ca nu ne pricepem la management, ci pentru ca asigurarea conditiilor pe care le-a recunoscut pana si clientul de mai sus nu se poate face fara costuri pe masura si mai ales pentru ca impozitele sunt exorbitante si nu tin cont de gradul de ocupare. Nu se trag tunuri cu turism de week-end. Dimpotriva, ne straduim din greu sa acoperim cheltuielile lunare si de cele mai multe ori muncim gratis, dupa ce am investit sute de mii de euro. In aceasta situatie dramatica sunt majoritatea pensiunilor care lucreaza legal. Probabil ca au profit doar cele care lucreaza la negru si ne fac concurenta neloiala.

webmasterXY*
[02.03.10 22:08:57]
»

@amo: apreciez moderatia tonului si argumentatia desavarsita a raspunsului si multumesc pentru aceasta replica la obiect.

sper ca cei ce urmaresc acest subiect sa citeasca si sa inteleaga pct. Dv. de vedere; sper in egala masura ca si pentru Dv. sa fie o invatatura. daca tot aveti sait, de ce nu puneti clar acolo toate termenele si conditiile?

magdalena
[03.03.10 08:42:01]
»

Interesant ca au inceput pensiunile sa faca si ele comentarii...

Daca pana acum comparam parerile turistilor intre ei, unii multumiti, altii mai putin multumiti, acum se pare ca avem si drept de replica.

Cu tot respectul pentru amo si argumentatia sa, eu raman fidela turistului care se cazeaza undeva si explicatiile unui proprietar sau altul nu le pot lua decat in completare si nu vor avea un argument decisiv pentru decizia mea de a ma caza sau nu intr-o unitate turistica.

Turistul prezinta niste aspecte din "culise"... Si daca un proprietar de pensiune reuseste sa citeasca cele scrise de el e un lucru bun pana la urma, ca poate invata din propriile greseli.

Un manager bun este acela care tine cont de parerile turistilor.

Dupa opinia celei care a scris acest review, eu nu m-as caza aici. Daca insa proprietarul tine cont de aceasta parere si avem si review-uri pozitive, atunci, ma mai gandesc...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[03.03.10 09:00:16]
»

@ magdalena, mie mi se pare ca atat timp cat replica este strict la obiect si scrisa pe un ton calm, politicos si fara ranchiuna, merita toata stima si un loc in aceste pagini. 'parerea mea'... ca turistii tin au ba cont de acea replica, ramane la libera lor alegere. da' este totusi un minim gest de curtoazie pe care il datoram gazdelor noastre, pentru ca nici noi, in calitate de turisti, nu suntem intotdeauna perfecti. si atunci, ei unde sa scrie despre asta?

Valentina69
[03.03.10 09:26:43]
»

Si eu ca si Magdalena nu m-as caza in conditiile in care am citit cele scrise mai sus de un turist, iar patroniI de pensiuni chiar ar trebui sa tina cont de cele scrise de turisti, pentru ca banii de acolo vin chiar de la turistii multumiti sau nemultumiti cu diferenta ca cei multumiti se reintorc si cu alti prieteni.

Stiu ca si cheltuielile sunt mari chiar foarte mari dar in conditiile actuale de criza ar trebui sa intelegeti ca turistul care va intra in pensiune trebuie sa fie multumit chiar foarte multumit ca el sa mai vina.

E bine ca turistii ajung sa fie mai pretentiosi la raportul calitate /pret asta inseamna ca si calitatea turismului va creste.

E bine ca si Dvs stimati patroni sa invatati ceva din asta si sa nu va gasiti scuze si sa dati vina pe turist ci sa gasiti solutii sa satisfaceti clientii ca ei sa se simta bine la Dvs .

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[03.03.10 10:17:31]
»

magdalena; eu unul sunt chiar bucuros cand proprietarii isi scriu punctul de vedere pe site si chiar INCURAJEZ asta.

Ca in orice discutie sau dezbatere e FOARTE IMPORTANT sa auzi si punctul de vedere al "taberei advserse". Fara a face aceasta, e gresit sa-ti faci o parere (ori sa adopti o pozitie) 100% CLARA, pentru ca prin firea si natura noastra suntem subiectivi.

Nu vreau ca autoarea impresiilor sa se simta vizata, pentru ca ceea ce voi spune este un principiu GENERAL al meu si nu se refera neaparat la impresiile de fata, dar adevarul e INTOTDEAUNA undeva la mijloc -- chiar daca nu neaparat la mijlocul distantei, dar undeva pe acea axa, la o distanta X, respectiv Y de cele 2 "capete".

lizuk
[03.03.10 10:35:39]
»

Fara sa ma intereseze daca au fost taxati in plus sau nu la masa, daca au platit sau nu paturile in plus sau pe cele pe care nu le-au folosit, eu cu siguranta nu m-as duce la aceasta pensiune unde proprietarul abia asteapta turisti ca sa se descarce! Ca la partea financiara asta e, de obicei cum iesi din casa cum trebuie sa cheltui, si de obicei mai mult decat ti-ai propus. Dar cand pleci in vacanta, de obicei vrei sa te linistesti, relaxezi nu sa te incarci negativ cu povesti despre experientele neplacute ale altora...

Stiu ca e pe langa subiect, dar primisem un cadou acu cativa ani: un masaj general de 3 ore. Eram innebunita, abia asteptam! Femeia cica stia o gramada de tehnici, trebuia sa ies de acolo ca noua. Atata doar ca din cele 3 ore maseuza a vorbit cam doua si jumatate de m-a terminat, imi aduc aminte perfect ca atunci cand am urcat in masina am izbucnit in plans si i-am spus sotului ca daca mai stateam acolo 10 minute explodam! Asa ca... feriti-va de cei care te obliga sa ii asculti

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[03.03.10 10:40:17]
»

s-ar putea sa par si eu nepoliticos, da' am o curiozitate: oare iclaudiaisabela sau lizuk au incercat macar sa le spuna "vorbaretilor" - "oameni buni, eu nu am venit aici ca sa va ascult destainuirile!"?

lizuk
[03.03.10 10:49:28]
»

Uite, sincer, eu nu as putea spune asta asa, direct. Asta sunt eu... nu fac nici un efort sa fiu draguta cu cineva dar nici nu imi place sa fac / spun ceva care clar ma va face sa par antipatica. Or mai fi si altii ca mine... Sincer, mi-ar fi greu sa spun unei femei de 60 de ani de exemplu "eu nu am venit aici ca sa va ascult destainuirile!". As astepta sa aiba ea bunul simt sa se opreasca. In fine...

Admin
[03.03.10 10:55:32]
»

hei, dar sunt atatea moduri prin care poti spune asta; in afara de cele doua extreme - a nu spune nimic sau a spune "brutal" - sunt probabil un numar nelimitat de variante.

Eu as fi spus ceva de genul, "nu va suparati, trebuie sa ma gandesc/concentrez la ceva important si urgent 2-3 minute, haideti sa amanam un pic conversatia asta, va spun eu cand termin, putem relua apoi... '

lizuk
[03.03.10 11:00:38]
»

... spuse Cornel, diplomat: -) Asa e, Cornel, ai dreptate, sunt multe feluri in care poti spune asta, doar ca fiecare alege felul care il reprezinta. Iar eu, daca as fi foarte nervoasa pe omul care turuie intr-una de toate experientele lui negre, nu as sta sa gasesc o scuza sau un mod mai frumos de a spune, numai ca sa nu il fac sa se simta el prost (si eu...), as tacea. Asta-i felul meu. Numai ca tacerea nu e de ajuns in multe cazuri, nu toti inteleg.

Nu vrea sa duc discutia in alta parte, vroiam doar sa spun ca pentru mine acest aspect, peste care au trecut si colegii in comentarii si caruia nici fiica proprietarei nu i-a dat multa importanta, pe mine m-a deranjat cel mai tare

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
pepsi70ro
[03.03.10 12:32:33]
»

Pentru ca doresc sa-mi pastrez impartialitatea, nu pot sa nu remarc faptul ca proprietarii pensiunii au intervenit cu un foarte promt drept la replica. Acest lucru inseamna ca sunt totusi interesati de parerea celor care le trec pragul si ca, probabil, doresc sa-si perfectioneze serviciile. Nu sunt multe cazurile cand proprietarii de pensiuni intervin asa rapid si ofera explicatii vis-a-vis de anumite acuzatii mai mult sau mai putin obiective. Cred ca este de apreciat acest lucru.

Si nu in ultimul rand, imi face placere sa constat ca vocea noastra este din ce in ce mai des luata in seama. Chiar putem schimba cate ceva!

amo
[03.03.10 13:25:36]
»

Proprietara:

Puteti sa fiti siguri ca ne-am invatat lectia; am raspuns in special la ceea ce m-a deranjat cel mai mult - acuzatia nefondata si gratuita ca am fi incercat sa-i inselam desi noi am fost cei inselati in aceasta afacere. Intr-adevar, sunt cateva aspecte carora "nu le-am dat importanta" din politete. De exemplu, dansilor le-a fost greu sa suporte cateva minute de conversatie cu doamna care a facut imprudenta sa ii bage in seama, cu cele mai bune intentii, dar ea a putut sa le suporte cheful pana tarziu in noapte fara sa zica nimic; nu vreti sa stiti cum arata casa cand am intrat si ce au lasat in urma lor.

Unii clienti au impresia ca, pentru pretul cu doua discount-uri pe care l-au platit, intr-o pensiune li se cuvine totul si isi pot permite orice, dincolo de limitele bunului simt, desi poate nu si-ar permite sa se comporte la fel intr-un hotel, de exemplu. Acolo nu ar fi expusi riscului unei conversatii cu proprietarul (cu care este convenabil sa discuti numai cand te targuiesti ca la piata, in rest ar trebui sa devina invizibil), dar ar plati mult mai mult pentru conditii de cazare similare; nici nu s-ar pune problema unui living in exclusivitate unde sa petreaca pana dimineata, nici de gratare si acces la bucatarie - la hotel toata mancarea sau bautura se plateste la preturi piperate; orice hotel din Romania si de oriunde din lume i-ar fi dat afara pe toti la ora 12, noi am avut doar nesimtirea sa-i rugam sa-si mute bagajele dintr-o camera la o ora cand deja abuzau de ospitalitatea noastra. Nu au putut sa inteleaga, si cu atat mai putin sa aprecieze, cate concesii am facut pentru dansii, nu si-au dat seama ce efort si ce investitie presupune o astfel de pensiune si ca meritam, poate, putin respect, sau putina intelegere, pentru ca si noi suntem oameni si nu suntem perfecti, nu putem sa multumim pe toata lumea, oricat ne-am stradui. Au gasit in schimb de cuviinta sa scrie lucruri subiective, inexacte si uneori chiar exagerate cu reavointa, desi au recunoscut ca au avut parte de cele mai bune conditii de cazare si masa. Faptul ca dansii, sau altii asemenea lor nu ne vor mai vizita, nu ma intristeaza. Inseamna ca nu fac parte din targetul nostru de clienti. E adevarat ca in piata dificila in care lucram fiecare client conteaza, dar nu cu orice pret. Nu ne dorim astfel de clienti lipsiti de simtul realitatii, ca sa ma exprim elegant, care au impresia ca ei au toate drepturile si noi nu avem nici unul, nici macar dreptul la replica.

O sugestie pentru webmaster: poate n-ar fi rau sa infiinteze pe site si o pagina dedicata celor mai indezirabili clienti, dupa modelul bancilor sau al companiilor de telefonie mobila care au baze de date cu clienti ne-eligibili. Asa s-ar mai echilibra putin balanta.

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[03.03.10 14:01:19]
»

@amo, aici eu am totusi o obiectie: in cazul serviciilor, ca sa poti izbandi pe piata, trebuie INTOTDEAUNA sa te lasi ghidat de dictonul "clientul nostru, stapanul nostru"; singura problema intervenind in modul de a 'selecta' aceasta clientela. si sunt metode prin care se pot cerne, fara ca macar sa se poata plange de ceva ulterior. chiar de curand am discutat exact pe marginea acestui aspect ("ce faci daca iti intra un client care incalca grosolan regulile casei, cum procedezi?") cu un alt proprietar de pensiune autohton. si omul chiar avea o strategie pentru acesti "clienti".

poate ar fi timpul s-o stabiliti si Dv. pe cea proprie.

amo
[03.03.10 16:45:59]
»

Da, ai mare dreptate, problema este ca nu intotdeauna poti sa-ti dai seama cu ce fel de om ai de-a face. Doamna care a facut rezervarea pentru grupul respectiv parea o persoana educata, si mai venise o data la noi cu alt grup, deci stia la ce sa se astepte. Banuiesc ca nu s-a simtit chiar asa de rau daca a venit din nou dupa 2-3 saptamani. In afara faptului ca a solicitat acelasi pret desi nu mai indeplineau conditiile de eligibilitate pentru discount-ul de grup, nu mi-a dat nimic de banuit. Pana la urma era de inteles din punctul ei de vedere, si mama, care este o persoana foarte generoasa, a acceptat sa le faca rezervare in aceleasi conditii desi eu nu am fost de acord.

Nu m-a deranjat faptul ca au chefuit si au lasat multa mizerie, sau faptul ca au stat dupa ora de check-out; majoritatea grupurilor fac asta, daca i-am cerne pe toti am ramane fara clienti. M-a deranjat cel mai mult faptul ca nu au avut curajul sa ne spuna in fata ce ii nemultumescte, respectiv nonsalanta si lasitatea cu care ne-au aplicat eticheta de "nesimtiti" pe care eu consider ca nu o meritam. Dupa lunga polemica de mai sus poate judecati dvs cine o merita mai mult.

Cei mai periculosi nu sunt badaranii care se poarta urat pe fata, ci oamenii egocentrici care se cred superiori, au impresia ca totul li se cuvine si ataca gratuit si cu perfidie atunci cand te astepti mai putin si nu poti sa te aperi. Pana la urma nu au avut ce sa reproseze pensiunii, iar atacul lor asupra calitatii umane a noastre, a proprietarilor, mi se pare imoral si iresponsabil. Nu sunt convinsa daca si-au dat macar seama ca raul pe care ni l-au facut ei este mult mai mare decat cel pe care l-am facut noi lor (daca le-am facut vreunul).

Raportul de forte este inechitabil, pentru ca ei nu au nimic de pierdut, dar noi avem foarte mult; ei nu au investit nimic, nici macar putin timp de gandire, noi am investit tot ce aveam si ani din viata noastra pentru ca ei sa se simta bine; orice as spune si orice as face, eticheta pe care ne-au aplicat-o va ramane acolo pentru toti clientii grabiti care ii vor crede si nu vor avea rabdare sa citeasca acest lung schimb de replici; iar comentatorii care le-au tinut isonul si au dat in noi fara ca macar sa ne cunoasca, sau sa aiba vreo legatura cu subiectul, sunt cu atat mai periculosi si mai iresponsabili; sunt oameni care au mult timp de pierdut pentru ca probabil nu au gasit inca nimic important de facut in viata; pentru ei e doar un joc gratuit, nu risca nimic, noi ne-am riscat tot viitorul nostru.

Sper ca acest comentariu sa-i dea putin de gandit web-master-ului despre etica / moralitatea business-ului de care se ocupa si despre felul cum ar putea sa arbitreze jocul astfel incat sa fie corect pentru toti cei implicati.

Admin
[03.03.10 17:02:14]
»

dna "amo": vad deja a doua referire la "reguli" care vi se par inechitabile.

V-as sugera sa va ganditi ca, odata ce ati ales sa oferiti astfel de servicii, ati acceptat EXPLICIT tot ce vine "la pachet" cu acest lucru, inclusiv comentarii mai mult sau mai putin obiective sau echilibrate sau cum doriti catalogati - cf subiectivitati dvs, as sublinia acest lucru.

Aveti si beneficii de pe urma acestei activitati, nu-i asa? Imi place sa cred ca aveti si clienti care, dimpotriva, va recomanda. Ei bine, asa-i viata - la fel cum pentru a obtine beneficii materiale (bani de la clientii dvs) ati facut unele cheltuieli, si pentru beneficiile morale, tot asa -- trebuie sa prevedeti "cheltuieli" (si chiar categoria pierderi).

Nu in ultimul rand, parerea mea personala e ca daca politica dvs cu privire la clienti (in ansamblul lor) ar fi fost alta, nu aveam astazi acest luung schimb de replici pentru o 'inechitate' inexistenta, ba chiar hilara in opinia mea. In orice caz, nu una care sa nu se incadreze in mai generala ' VIATA e nedreapta ' cu multi

Iar in privinta acelei 'liste negre' de clienti dificili -- nu va opreste nimeni sa va faceti una, dar ea NU face (cel putin in acest moment) obiectul preocuparilor acestui site sau acestei comunitati.

Va invit sa ne oprim aici; din punctul meu de vedere ati avut suficient sprijin pentru a va prezenta dreptul la replica si punctul de vedere asupra situatiei. O eventuala continuare a discutiei pe marginea acestui subiect poate avea loc DOAR PE forum.

Admin
[03.03.10 17:20:46]
»

IN LOC DE CONCLUZII:

"eticheta pe care ne-au aplicat-o va ramane acolo pentru toti clientii grabiti care ii vor crede si nu vor avea rabdare sa citeasca acest lung schimb de replici" - corect, asa si trebuie - sa ramana, pentru ca si comportamentul dvs (de atunci) fata de clientii dvs RAMANE si el, nu? : -)

Personal cred (si sper) ca aceste impresii va vor ajuta sa intelegeti ca NU puteti aplica o solutie "nelalocul ei" unui comportament [pe care dvs il considerati] "nelalocul lui". Nu in calitate de ofertant de servicii platite, cel putin. Sau, ma rog, o puteti face - ca doar n-o sa fie vorba mea care sa va stea-n cale - dar nu fara a va asuma riscurile si consecintele de rigoare.

E greu de realizat acest lucru in Romania - de catre majoritatea ofertantilor, pe moment. Dar sincer raman optimist ca se vor "cerne" doar acele servicii turistice care percep 'axioma' de mai sus ca fiind una dintre conditiile *obligatorii* pe care trebuie sa le respecte un hotelier.

Sanziana
[03.03.10 22:07:41]
»

Ma bag si eu ca musca-n lapte dar vazand acest schimb de replici trebuie sa imi spun si eu parerea, in calitate de simplu turist.

Amo, de obicei turistul nu este interesat de neconcordanta din "bucataria " d-voastra, in cazul acesta faptul ca nu ati fost de acord ca mama d-voastra sa ofere un anumit discount. In mai toate tarile cu o experienta foarte mare in turism negocierea serviciilor face parte din cotidian, atata timp cat stii sa ceri primesti ce vrei. Nu consider ca ati facut cuiva o favoare acordandu-le niste facilitati, este trecut pe site-ul d-voastra ce oferiti in tarifele respective. De obicei un turist cand merge la o pensiune vrea sa se simta bine si sa se relaxeze, nu sa mearga in varful picioarelor si sa dea cu aspiratorul. Bineinteles tine de bunul simt al fiecaruia sa nu lase in urma un dezastru dar asta este riscul hotelierilor pana la urma. Trebuia sa nu va faceti gratar in curte si living ptr petreceri daca nu doreati deranj.

Spuneti ca ati investit tot ce aveati ca turistii sa se simta bine. Eronat, ati investit niste bani intr-o cladire dar turism nu stiti sa faceti. O gazda buna se ghideaza dupa principiul Clientul nostru, stapanul nostru si daca ati sti sa faceti turism ar pleca lumea multumita. Si la un restaurant daca te duci si nu iti place mancarea sau te fura, daca stie sa te ia ospatarul pleci zambind de acolo. Concluzia mea, si este doar o parere personala este ca v-ati investit banii de pomana intr-un domeniu cu care nu aveti nimic in comun. pacat, pentru ca pensiunea este foarte frumoasa.

Valentina69
[04.03.10 08:34:12]
»

Dna "amo" site-ul acesta tocmai pentru aceasta este realizat, ca noi simpli turisti sa comentam si sa scoatem in evidenta tocmai asa locuri unde sa ne mai ferim sa mergem. Degeaba spuneti ca ati investit intr-o pensiune care poate chiar arata bine daca oamenii care o conduc nu te fac sa te simti bine. Turistii vin la Dvs tocmai sa se simta bine, rasfatati sa se distreze, ca doar n-or veni sa stea in pat sau pe fotoliu sa se uite la televizor sau sa citeasca o carte.

Daca aveti asa pretentii spuneti de la inceput oamenilor sa stie pretentiile Dvs, eventual scrieti pe site ca nu se fac petreceri, fara galagie ca cei ce vin sa stie ce-i asteapta.

Noi suntem bucurosi ca WM ne da aceasta posibiltate de a pune la colt patroni care nu ne ofera servicii de calitate ( ci se merge pe principiul lasa ca merge si asa) si asa fiecare poate trage anumite invataminte. Noi sa studiem mai bine unde sa mergem, iar Dvs stimati hotelier invatati sa tratati turistii cu servicii de calitate.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
magdalena
[04.03.10 08:49:48]
»

Intr-adevar, exista si turisti badarani... Asta e riscul "meseriei".

Si in alta ordine de idei, amo, pe turisti nu ii intereseaza nicidecum cat a investit proprietarul in pensiunea respectiva sau daca isi va recupera sau nu banii.

Pe el il intereseaza servicii de calitate, sa se simta bine si dorit acolo. Iar el vine pentru pretul oferit, indiferent daca acopera sau nu cheltuiala. Nu va obliga nimeni sa tineti deschisa pensiunea daca nu va acoperiti banii.

Si Dragos, cum sa spui proprietarului sa taca din gura? Chiar si politicos acesta va sesiza ce vrei sa spui si va exista o animozitate nedorita intre el si turist pe perioada sejurului.

webmasterXY*
[04.03.10 08:54:14]
»

... consider ca este mai mult decat suficient cat s-a discutat pe acest subiect. Ba mai mult, cine va dori sa poposeasca la aceasta pensiune are suficient material pentru a trage o concluzie obiectiva.

Discutie inchisa!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

[pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea 'Casa cu Har':


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.078358888626099 sec
    ecranul dvs: 1 x 1