ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.07.2016
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 11.07.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
57.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Apusul unui hotel...

TIPĂREȘTE

Va salut,

Scriu acest review chiar din camera de hotel, de pe telefon, rog scuzați eventualele greșeli de punctuație.

Trebuie sa recunosc ca am venit la acest hotel ptr cel mic. Ce am găsit aici e dezamăgitor. Sa încep cu punctele slabe:

Măncarea ptr copii este la pământ. Dimineața au de ales intre crenvurști, omleta și alte câteva salamuri. sucurile sunt la dozator, extraordinar de proaste. Cu greu îl opresc pe al meu sa nu bea concentrat albastru cu gheața - ei ii spun frozen blue... O chestie albastră și concentrată la un litru în 2litri de gheața... La prânz același lucru. Seara puțin mai diversificat, dar nu mulțumitor.

Ptr adulți: dacă ești fan omletă, aici e de tine. Dacă vrei altceva, cu greu găsești dimineața. E bătălie pe șezlongurile de la piscina. La ora 07.30sunt 70%ocupate cu prosoape. Având în vedere ca la acest moment sunt 42de grade, nu poți face baie decât pana în ora 11. Darsuprriza, barurile cu băuturi răcoritoare sau apa se deschid la 10.00, atât pe plaja cât și la piscine. După amiaza e jale. Țin deschise barurile cu snacks pana la ora 15.00. Dacă vrei sa mănânci o gustare între 15 și 18.30 ești pe calea greșită. Ai la dispoziție doar cartofi copți în aluminiu.

Cu băutura e urât de tot. Berea la halba e Efes, bun la gust. Dar dacă vrei orice altceva trebuie sa te milogesti de ospătari. Au băutura ascunsă sub bar, dacă vrei Martini te mint ca nu mai au, deși în fața ta desfacerea o noua sticlă. Ospatarii, unii din ei, te hartuiesc. Deși le dădeam șpagă la fiecare masa, la început, la sfârșit vin și îți arunca pe masă bonul cu ce aiconsumat și te întreabă dacă nu ai sa le schimbi bani. Dacă da, evident rămân ei datori la tine. Pe plajă găsești șezlonguri, însă sunt puse în spatele unorsepareuri genbaldachin f mari. Dacă aceștia își trag aparatorile ptr vânt, nu mai vezi nimic. Există un sigur bar pe plaja, la intrarea pe plaja. E vai mama lui, un singur ospătar care îți spune ca s a terminat orice băutura ceri. A fost atât de nesimțit încât a trebuit sa ii arăt în ce frigider are ascunse 2 Efes lightla sticla.

Partea cu entertainment: sunt slabi de tot. Deși îl recomandă unii ca hotel ptr copii, aseară în show-ul de comedy, o tipa lua un bebeluș din plastic și îl trantea repetat de pământ, și cânta : sleep baby sleep... Cu k seară înainte pe scenă unul din animatori, la cat defrant de"oboseala" a scăpat pe jos cele5cocktailuri ptr premii. Și lista poate continua.

Trebuie să recunosc la este primul hotel din Turcia la care am auzit în boxele hotelului manele!! Deși sunt mulți români cu bun simț în acest moment în hotel, trebuie sa va spun ca sunt și doamne și domnișoaredin România care stau în fața camerelor de hotel unde sunt cazați și sparg semințe. Este incredibil, dar adevărat...

Părți bune: mimibarul s completează gratuit zilnic. Curățenia în camera e ok, dacă ești atent cu dna ce se ocupă. Piscina interioara și bar precum și mini restaurant deschis după miezul nopții. Aqua park-ul este satisfăcător. Încă o chestie, este și personal ok- am uitat iPadul pe masă la terasă, iar după câteva ore cineva din personal a venit sa ne întrebe dacă nu am pierdut o tabletă. Mers apoi la recepție, recuperat.

În concluzie nu va pot spune decât sa evitați acest hotel dacă sunteți cu copii. Dacă sunteți fără, în mod sigur găsiți altceva la aceeași bani - gen Adam și Eva...


[fb]
---
Trimis de manolekris in 29.07.16 16:11:50
Validat / Publicat: 29.07.16 18:05:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Belek, Lara
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3427 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

22 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (manolekris); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Vedere spre mare...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    22 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [29.07.16 18:02:44] »

    Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile "Q&A" (întrebări şi răspunsuri), de multe ori foarte utile, în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    anca_l* [29.07.16 19:30:07] »

    @manolekris - Oare de ce pe site-urile hotelul capata note maxime?

    Apropos de barurile de pe plaja care se deschid la ora 10, sa stii ca la toate hotelurile unde am fost in Antalya era acelasi program! Si la fel, dupa masa nu mai era mancare, dar eu cred ca dupa pranz, pe caldurile acelea, nimeni nu isi doreste mancare la ora 16. Referitor la bauturi, acelasi lucru se intampla peste tot, asta daca nu alegi un hotel de 3000 euro!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [29.07.16 19:48:14] »

    @manolekris -

    Deși le dădeam șpagă la fiecare masa, la început, la sfârșit vin și îți arunca pe masă bonul cu ce aiconsumat și te întreabă dacă nu ai sa le schimbi bani. Dacă da, evident rămân ei datori la tine.

    Nu reuşesc să înţeleg nimic.

    În primul rând nu înţeleg de ce trebuia să le dai şpagă la fiecare masă. Erai atât de mulţumit/încântat de serviciile prestate?

    În al doilea rând nu înţeleg faza cu bonul. Nicăieri la all inclusive în Turcia, inclusiv la cele două hoteluri Royal la care am fost, nu am văzut/primit vreun bon cu ceea ce am consumat.

    Banii mei stau foarte bine în seiful din camera de hotel, neavând nevoie de ei prin resort. Unul din motivele pentru care aleg sejururi all inclusive este tocmai acela de a nu mă stresa să tot bag mâna în buzunar pentru orice.

    Darsuprriza, barurile cu băuturi răcoritoare sau apa se deschid la 10.00, atât pe plaja cât și la piscine.

    Nu prea este nicio surpriză cât timp marea majoritate a barurilor de pe plajă sau de la piscină ale hotelurilor turceşti deschid la ora 10. Excepţii eu nu am întâlnit decât vreo două şi acelea au fost surprize plăcute pentru noi, care suntem mereu destul de matinali pe plajă.

    Să-ţi spun cum procedam noi: luam sucurile reci din minibar şi cu ele ne potoleam setea până la deschiderea beach barului. Oricum minibarul era completat zilnic.

    manolekris [29.07.16 20:43:01] »

    @anca_l - Eu am transmis ce simt în acest moment, după 5 zile. Dacă ai altă părere despre acest resort, nu e problema mea.

    manolekris [29.07.16 20:54:33] »

    @nicole33: pai hai sa îți zic de ce le dau șpagă : la masa, nu găsești pahare ptr băuturi. Le țin ascunse în dulapurile lor. Și dacă vrei sa bei ceva la masă, într un timp rezonabil, tre sa dai ceva, altfel te uită... Și când au un copil de 4ani care îți cere apă, parca nu îți vine sa rabzi...

    De la ora 08.00pana la ora 10.00 orice ai lua din mini bar se încălzește. De ce le luați apărarea turcilor? O apa plată rece pe plaja nu cred ca e tragedie dpdv economic ptr hotel. Deh, hai sa mergem ca în Eforie cu băutura în gentuțe. Hai sa nu mai fim cu capul plecat. Când am fost în Japonia nu știau cum sa îmi facă pe plac. Dar deh, asta primăvară acolo nu ajunseseră încă manelele. Încă o întrebare ptr toți cunoscătorii: de ce toți romanii sunt cazați pe același etaj, cu cele mai proaste camere, deși sunt plătite cele superioare cu vedere la mare? Hai sa fim serioși, mâncăm semințe în fața camerelor, ce respect putem avea în fața lor...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    anca_l* [29.07.16 20:57:02] »

    @manolekris: Deocamdată nu am nici o părerdeoarece nu l'am vizitat încă. M-am mirât doar de părerile diferite ale turiștilor fata de ale tale. Și intr-adevăr cred ca ai așteptări prea mari dela un hotel mediu!

    manolekris [29.07.16 21:02:35] »

    @webmasterX: îmi pare rău, nu am mai intrat de mult pe site și am uitat regulile. Dar va rog sa ma credeți ca în momentul în care am ascultat Liviu Guță, Salam sau cine o fi fost în boxele hotelului a fost prea mult. Din acest motiv am scris review ul. Am toată stima ptr acest site și am ținut cont de părerile exprimate aici.

    manolekris [29.07.16 21:10:33] »

    @anca_l: asa este cum zici. Este un hotel mediu. Sa nu îl ridicam în slavi ca e un hotel de lux, fiindcă nu este. Ptr mine nu e o tragedie, îmi pare rău doar de zilele de concediu irosite. Te gândești ca poate sunt oameni care strâng bani un an întreg ptr o vacanță aici? Și descoperă ce? Chimicale ptr copii? Program la Aqua Park la ora 14.30, când sunt 39 de grade? Hai sa fim sinceri, e păcat, sa aleagă ce e mai bun ptr copii. Numai de bine sa auzim!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [29.07.16 21:27:03] »

    @manolekris -

    pai hai sa îți zic de ce le dau șpagă : la masa, nu găsești pahare ptr băuturi. Le țin ascunse în dulapurile lor. Și dacă vrei sa bei ceva la masă, într un timp rezonabil, tre sa dai ceva, altfel te uită... Și când au un copil de 4ani care îți cere apă, parca nu îți vine sa rabzi...

    Nu am fost pusă în situaţia de a aştepta. Dacă am avut nevoie de ceva am cotrobăit fără jenă prin dulapurile lor. Eu căutam de obicei scrumiere sau linguriţe. Am observat cum cei care "cotizau" erau serviţi înaintea mea, motiv pentru care am decis că nu merită banii mei, dar nu pot spune că am leşinat de sete.

    De la ora 08.00pana la ora 10.00 orice ai lua din mini bar se încălzește. De ce le luați apărarea turcilor?

    Nu este vorba de a lua apărarea nimănui. Programul acesta îl au barurile de peste tot. Ştiai acest lucru înainte de a cumpăra sejurul. Reuşeam să beau două sucuri înainte de a se încălzi şi nu am avut motive să fac o tragedie din asta. Nu am avut geantă termoizolantă, ci o geantă obişnuită de plajă.

    Încă o întrebare ptr toți cunoscătorii: de ce toți romanii sunt cazați pe același etaj, cu cele mai proaste camere, deși sunt plătite cele superioare cu vedere la mare? Hai sa fim serioși, mâncăm semințe în fața camerelor, ce respect putem avea în fața lor...

    Poate că românii respectivi au venit în grup şi au solicitat chiar ei camere apropiate.

    Cine a plătit camere cu sea view şi a primit altceva este singurul vinovat că a acceptat situaţia.

    Toate dublele din acest hotel se numesc superioare, doar că unele sunt fără vedere la mare, altele cu vedere parţială şi altele cu vedere totală la mare, plătindu-se în plus pentru vedere.

    Fără a le lua în vreun fel apărarea, şi mâncătorii de seminţe şi fanii manelelor au plătit ca şi tine. Că ne fac de râs peste hotare prin comportamentul lor este o altă poveste.

    manolekris [29.07.16 21:42:18] »

    @nicole33:Serios, nu ma duc la un hotel de 5 stele sa cotrobăi prin dulapuri ptr pahare. As fi făcut și acest lucru, dar e mai greu sa lași copilul singur la masă ca sa cauți pahare...

    Nu ceream pe plaja sau la piscina decât apa. Nu cred ca era prea mult, în condițiile în care apa era la discreție ptr angajați în acest interval, iar eu turist tânjesc la o sticlă de apa ptr COPIL!!

    crede-mă ca nu au cerut camere apropiate. Cei din grupul meu, s au dus la recepție și au făcut reclamații ptr camerele primite și le au dat apoi camerele ce au fost plătite. Probabil i am obișnuit cu șpagă și la cazare. Sa auzim numai se bine!

    anca_l* [29.07.16 21:48:33] »

    @nicole33: Probabil sunt semințe UAI! Și atunci Cum sa nu le mănânci?

    rentea [29.07.16 21:53:46] »

    @manolekris - desi nu am fost la htel, nu pot decat sa fiu 100% de acord cu tine: sa dai 2000 de euro 2 adulti si un copil mic si sa nu ai o sticla de apa dimineata pe plaja sau sa trebuiasca sa te milogesti de chelneri sa te serveasca este jenant pt ORICE hotel, mai ales pentru unul de 5 stele din vestita Turcie a "AllInclusivurilor".

    Hai sa recunoastem cu totii, fani sau ai Turciei, cu interese comerciale sau nu, faptul ca nu sunt normale aceste lucruri. Mai ales la 90 de milioane de lei platite pentru o saptamana.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    manolekris [29.07.16 21:53:50] »

    @anca_l: la asta nu m-am gândit. My bad!

    manolekris [29.07.16 22:00:59] »

    @rentea: 75% din chelneri te hartuiesc.

    Sunt și 25% impecabili.

    Eu asta nu înțeleg : de ce dacă le cer de ex Martini (plătit, inclus în Uai ei îmi pun băutura turcească de proasta calitate? De ce trebuie sa simt aiurea ca le cer o băutura plătită? a nu se înțelege ca sunt arogant, sau prost crescut în relația cu barmanii. O seară făină!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    rentea [30.07.16 08:34:57] »

    @manolekris - Pai ce, e vina ta ca vrei o bautura calumea, ca trebuie sa te milogesti de un chelner ca sa iti scoata de sub tejghea un amarat de Martini? Dupa unii, probabil ca da, pentru ca e vorba de marea Turcie si nimic si nimeni nu este superior. Turcii sunt cei mai tari si cei mai buni si cei mai ce... Aiurea.

    Si eu am experimentat sistemul lor la un hotel din lantul Delphin. A fost ok, dar, in principiu, nu as mai reveni. Allinclusiv inseamna cantitate, nu calitate. Stiu, si eu am un copil mic (cam de varsta celui al tau) si am crezut ca un allinc e mai comod. Am renuntat la idee. O sa recomand intotdeauna un hotel bun si respectabil fara ALLINC, unde mancarea si serviciile sunt foarte bune, iar celui mic ii vor placea (chiar daca dai gres o data, de 2 ori) mancarea si sucurile.

    Si iti mai spun ceva, ai dat multi bani dupa orice fel de standarde si e NORMAL sa ceri in schimb servicii impecabile. La naiba, fani ai Turciei, sunt 90 de milioane, prieteni pentru 2 persoane adulte si un copil mic!!

    Inseamna 13 miliaone pe zi, mai scazi avionul, e cam 11 milioane zilnic. Ca sa beau efes la pahar si sa ma rog de turc sa imi dea un Campari?? Nu e un pic anormal?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [30.07.16 09:40:01] »

    @rentea -

    Ca sa beau efes la pahar si sa ma rog de turc sa imi dea un Campari?? Nu e un pic anormal?

    Sunt fan Turcia şi fan all inclusive în toate formele lui. Chiar fără copii, pentru mine este varianta ideală, dar nu mi-am propus să fac aici o pledoarie pentru all inclusive. Povestea cu cantitate versus calitate o fi valabilă în resorturile mai ieftine şi mai slabe, dar nu este corect să generalizezi.

    Nu înţeleg de ce trebuie să te rogi, să te milogeşti sau să dai bacşiş pentru dreptul tău. Este suficient să soliciţi băutura dorită, atunci când aceasta este inclusă în concept, specificând clar denumirea acesteia, nu denumirea generică, pe un ton politicos, dar FERM. Faptul că i te adresezi barmanului cu "please", ţine de cei şapte ani de acasă şi nu înseamnă că te rogi de el. În caz de refuz, te poţi adresa unui superior al barmanului, mergând, dacă este nevoie, până la managerul food&beverage. Mi s-a întâmplat şi mie la un Delphin să cer Baileys, inclus, şi să-mi mânjească doar pe fund două pahare, restul fiind gheaţă. I-am cerut să completeze băutura. Mi-a tot arătat ostentativ sticla goală ţinută cu fundul sus şi spunându-mi că s-a terminat. I-am spus că nu mă interesează, nu este problema mea şi să se ducă să aducă alta. Un supervisor a surprins discuţia, a ţipat la el şi a trimis pe unul mai tânăr care a venit cu două sticle noi. Supervisorul respectiv ne-a adus personal băuturile la masă şi şi-a cerut scuze pentru incident.

    Întotdeauna mi-am apărat drepturile, am reclamat ceea ce nu mi-a convenit şi am rezolvat, fără nervi şi fără şpagă.

    La un alt Royal, Adam&Eve, de care şi tu făceai mişto acum vreo săptămână, absolut toate băuturile de import incluse (multe) erau complet la vedere şi erai imediat servit cu băuturile originale fără vreun comentariu.

    nrs † [30.07.16 09:41:16] »

    pretul platit este mare, dar nici sa dau bacsis ca sa imi aduca pahar in loc sa ma ridic si sa il iau singur nu mi se pare ok. cat despre berea draft mai bine o iau cu 2.5 euro si ma amagesc ca e un pret mic?

    manolekris [30.07.16 09:56:42] »

    @nrs: nu îmi este lene sa îmi iau singur băutura, eu am 2 probleme: paharele la cina sunt ascunse, singurele disponibile sunt doar în restaurant, la barul de unde aduc toți barmanii băutura. Dacă te duci acolo servesc doar barmanii, tu ești servit doar dacă nu e nimeni la tejghea. A 2 problema este ca nu îmi pot lasă copilul atât timp singur nesupravegheat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    rentea [30.07.16 09:57:26] »

    @nicole33 - uite, nicole, stii, e clar o chestiune de preferinta duscutia despre sistemul allinclusive si, categoric, respect parerea ta. De altfel, are avantaje evidente acest sistem, precum are si puncte slabe. Totul este sa primesti ceea ce platesti, iar asteptarile tale sa fie implinite, nimic mai mult.

    Ceea ce spui tu cu privire la fermitatea comenzii... asa o fii, nu zic... dar parca sa stau sa ma rastesc la chelnerul nesimtit care fura bautura ascunzand-o sub tejghea, chiar daca imi aduce @succes@, parca nu e in spiritul "de vacanta". parca totusi te astepti sa nu se intample asta si ramai dezamagit cand vezi ca trebuie sa te plangi la manager sau sa te rastesti la chelner pentru un pahar de bautura PENTRU CARE AI PLATIT. MULT.

    Faptul ca e firesc sa te comporti politicos si sa spui un te rog si multumesc, nici nu intra in discutie. Fireste ca face parte din structura ta de om civilizat. Am vazut si eu destui neimtiti prin concedii care au impresia ca un chelner e sclavul lor, nu un angajat al restaurantului. Dar am credinta ca nu e cazul autorului review-ului nostru.

    Cat despre Adam si Eva, gluma e gluma, stii bine ca mistoul era legat de prezenta acelui "pat magic" Chiar cred ca e un hotel interesant, dar, fiind mai de nisa, este greu sa fie placut de toata lumea. Acum ceva vreme "m-a certat" rau o utilizatoare care imi spunea "cum sa imi imaginez ca pot exista hoteluri adults only, ca ar fi discriminare daca nu ar primi copii". Deci... tine si de cultura si de experienta de viata (turistica).

    Intotdeauna mi-a facut placere sa dialogam, daca avem uneori pareri diferite nu inseamna ca sunt incorecte, ci doar ca vedem (un pic) lucrurile altfel.

    Oricum, tine mult de reputatia hotelului sa nu angajeze personal slab calificat care sa indeparteze clientii, dar si de sistemul allinclusive utilizat. Nu neaparat daca scrie ALLinclusive sau ultraallinc sau mega allinc sau mai stiu eu ce inseamna neaparat ca se ofera bauturi straine sau bere / vin imbuteliate etc. E doar marketing la mijloc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    manolekris [30.07.16 09:59:05] »

    @rentea: asa cum am zis la început, sunt aici ptr copil. Vacanța fără el am făcut-o în Japonia. Cred ca nu are rost sa ii comparăm pe turci cu japonezii...

    manolekris [30.07.16 10:01:39] »

    @rentea:" Oricum, tine mult de reputatia hotelului sa nu angajeze personal slab calificat care sa indeparteze clientii"

    Corect!

    dumitriu77 [01.08.16 17:06:49] »

    Un hotel groaznic sunt de acord cu tot ce a afirmat autorul review-ului. La preț acest hotel nu este de loc ieftin, el având un preț similar cu hoteluri bune din Turcia (Rixos, Delphin Palace, Spice). În ceea ce privește barul de pe plaja chiar dacă îl deschideau la ora 10 trebuiau să asigure le plaja vitrine frigorifice cu apa, suc, bere; așa se găseau pe plaja la hotelurile vecine, acest lucru putandu-se vedea plimbandu-te de-a lungul plajei. Postările foarte bune ale unor persoane ne-au indus în eroare si aproape ne-au stricat concediul. Evitati acest hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anca_l*, manolekris, nrs, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Wings Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.7060489654541 sec
    ecranul dvs: 1 x 1