ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.07.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 20.07.16
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
93.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Vacanta la Hotel Olimpic

TIPĂREȘTE

Am fost si eu cazata la acest hotel impreuna cu sotul meu in perioada 14,07 - 19,07,2016, si am fost foarte multumiti.

Cazarea s-a facut imediat, chiar daca am ajuns mai devreme.

Hotelul arata bine. Camerele desi nu foarte mari, erau curate, cu mobilier nou, aer conditionat, balcon (vederea la mare e o chestiune de interpretare, majoritatea camerelor fiind asezate pe lateral fara a avea o vedere directa la mare). Curatenia se facea aproape zilinc in prima parte a zilei cand eram la plaja.

La masa totul a fost foarte bine, mancarea proaspata si din belsug.

Noi ne-am simtit foarte bine si o sa recomandam acest hotel pentru ca merita.

Am fost si o sa mai mergem acolo pentru ca ne-am simiti foarte bine.

Acest hotel ofera un raport calitate pret foarte bun. Toate necesitatile sunt implinite la un pret foarte bun.

Repet: curat si confortabil. Nu am nicio plangere.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de aspirina in 20.07.16 14:59:02
Validat / Publicat: 20.07.16 17:43:41

VIZUALIZĂRI: 1387 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aspirina); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2699 PMA (din 6 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmaster10 [20.07.16 17:43:28] »

    @aspirina: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Djbobo* [20.07.16 18:37:52] »

    Alt laudac isi facu aparitia, sa dea un plus ptr aceasta locatie, cand acolo e prapad!

    Webmaster- sa va arate voucherul de vacanta la acest hotel, sa vedem daca e un coment real!

    webmaster [20.07.16 19:15:41] »

    @Djbobo - dacă a trecut de verificările noastre, este turistă, te asigur, în proporție de 99%

    Totuși autoarea ar putea încărca fotografii din sejur, eventual ne poate trimite voucherul pe mail (pe adresa foto@amfostacolo.ro), pentru ca după verificare (și ștergerea datelor personale! pe care legea şi Regulamentul AFA nu le permite a fi făcute publice) să-l încărcăm pe sait...

    zoloft [20.07.16 19:56:32] »

    Nu cred neam ca e turista...

    Zoazore [20.07.16 20:57:50] »

    @aspirina - Asta DA minune: în doar 4 zile să se fi pus toate la punct și să fie totul roz!

    vezi impresii

    Interesant!

    colivius [20.07.16 23:15:14] »

    Am mai spus si cu alta ocazie, nu prin comentarii se crează imaginea unui hotel ci prin serviciile oferite. Dacă tot ceea ce urmăresc cei de la conducerea hotelului este o imagine bună nu le rămâne decât să ofere servicii de calitate si sa asculte dorințele clienților. Altfel indiferent câte comentarii de bine vor fabrica -în treacăt fie spus impresiile mi se par însăilare si din alte comentarii si puse să dea bine- clienții nu le vor mai trece pragul. Si asta in primul rand pe baza unei socoteli foarte simple. Cat dai si ce primești? Englezul are o vorba: M-ai păcălit odată, să îți fie rușine. M-ai păcălit si a doua oară, ... să imi fie mie rușine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mirelutza [21.07.16 16:06:11] »

    Mda. Unii lauda, altii zic ca e prapad. Nu am mai scris de ceva ani pe AFA, dar uite cum iar o sa reincep... Pe 7 august plec la acest hotel si la revenire voi spune EXACT ce si cum, intr-un review amplu.

    Intuitia imi spune ca diferenta asta de pareri se datoreaza faptului ca hotelul este renovat partial. Cei care au avut camere renovate sunt multumiti, insa se pare ca unii au nimerit la cele nerenovate. Adica, depinde si de pachetul turistic oferit de Agentii.

    Asa am patit noi in Blgaria la un hotel. Am luat prin Agentie si aveau camere si de 3 stele si de 2+. Evident pretul diferea, dar nu cu mult!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    colivius [21.07.16 17:17:04] »

    @mirelutza Nu are nicio legatura cu intuiția. Nu e vorba de aspectul camerei în cele semnalate sau doar în mică măsură. E vorba de servicii în general și de cum sunt percepuți clienții și cererile acestora. Cică pe aeroportul din Mogadiscio, capitala Somaliei la sosiri, scria în dialect: Bine ați venit, măncavaș! Înțeleg că 80% din cei care au plătit pentru All inclusiv se simt înșelați atât din perspectiva calității cât și a cantității, iar tentativele de a rezolva ceva prin discuție directă cu cei responsabili au fost sortite eșecului. Probabil din lipsa unui translator...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    colivius [21.07.16 17:25:29] »

    La fiecare hotel sunt camere si camere în funcție de cât de civilizați au fost unii turiști, de calitatea materialelor folosite în renovare, etc. Dar refuz să cred că au restaurante diferite, plaje diferite și manageri diferiți pt un singur hotel. Există poate cazuri de menajere care amână schimbarea lenjeriei, a prosoapelor sau înlocuirea produselor de igiena așteptând mici atenții dar dacă politică hotelului este clară în materie își periclitează singure locul de munca.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    colivius, Djbobo*, mirelutza, Zoazore, zoloft
    Alte impresii din această RUBRICĂOlimpic Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036728858947754 sec
    ecranul dvs: 1 x 1