ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.07.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 16-20 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 21.06.14
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
MAY-2016
DURATA: 3 zile
colegi

GRAD SATISFACȚIE
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 11 MIN

Cum putem economisi 200 € în Nisipuri și ce schimbări au survenit în 2016

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE URM de aici

În urma periplului din luna mai a acestui an, cu ocazia unui banchet la Grifid Sentido Golden Star, am remarcat schimbări în bine, atât la nivelul stațiunii cât și la nivelul unor hoteluri, despre care o să vă povestesc, succint, în acest articol.

► În primul rând, cum putem economisi 200 € în stațiune?

Ca și anul trecut, există un Premium Card oferit de conducerea stațiunii celor care doresc distracție, băutură, party - party și mâncare, la un preț minim, cu mai multe beneficii. Acest card costă 30 € / 60 lv și include intrare gratuită la cluburile Pr. Club, Bonkers Disco, Arrogance Disco, Partystadl, Papaya Disco, Go go girls și Den Glade Viking, 20% reducere la toate băuturile din Mega Park Dolphin, Bikini Beach Bar, Pr. Beach Bar, Daiquiri Bar, The Spot Bar, Ultra Club, Gibraltar Cocktail Bar, Cafe del Mar, Alarma Party Bar, Ballermann Beach Bar, Bizzaro Bar și Muppet Bar, 20% reducere la mâncare și băuturi la restaurantele Bistro Lights, Sombrero, Ivan’s Place Restaurant, Partystadl (până la ora 22), Havana Steak House, Pizza Pr., Burger House Dolphin, Sindbad Restaurant, Gerana Bulgarian Restaurant, Amfora Restaurant și 10% reducere la McDonald’s, 20% reducere la Escape Team Games, 20% reducere la Tattoo Lutsifer, 10 €/zi pentru Casino International și alte reduceri pentru taxi către Varna, Mall Varna, Albena și Balchik. Dacă doriți să achiziționați un astfel de card, veți găsi toate detaliile aici. Sub titlul găsiți un filmuleț animat sugestiv. :)

La nivelul hotelurilor, pe primul loc, la fluxul abundenței de noi servicii, este Melia Grand Hermitage. În luna mai, am sesizat extinderea zonei de tobogane, cu un nou submarin (P. S: @Zoazore – se plimbă ăștia cu submarinul tău =)) ) și o nouă platformă precum și noi zone de relaxare în jurul piscinei. Deoarece nu am mai apucat pe parcursul celor două zile petrecute în stațiune să fotografiez aceste zone, găsiți poze din timpul pregătirilor, pe pagina de socializare a stațiunii, cu referire la poza 1 respectiv poza 2. Deasemenea, cei de la Melia Grand Hermitage au actualizat conceptul “The level”, implementat în toate hotelurile din lume care fac parte din brandul ”Melia”. Acest concept este catalogat drept ”Un hotel în hotel” având recepție, restaurant și servicii suplimentare, altele față de cei cazați în camere duble standard. Pentru că nu pot să precizez site-ul de unde am extras cele de mai jos - informațiile actualizate pentru sezonul estival 2016 găsindu-le doar pe respectivul site - o să le citez cu caracter italic, pentru o mai bună înțelegere a noilor informații, extrem de multe la număr.

Camerele "The Level" beneficiază de vedere frontală la mare spectaculoasă și sunt situate la nivel superior. Excepție Deluxe Suite care pot avea vedere la mare sau la parc în funcție de disponibilul la momentul cazării...

Recepție separată la nivelul "L" numai pentru clienții ,,The level''

• Tratație de bun-venit (welcome drink) la check-in.

• Serviciu de "Late check-out" până la 16:00 h., în limita disponibilităților.

Restaurant separat ce servește preparatele în funcție de servciile de masă rezervate ale fiecărui invitat.

• Mic dejun târziu până la orele 11:30 h. servit cu exclusivitate la restaurantul "The Level"

The Level Lounge - o zonă de relaxare și de citit dedicată exclusiv adulților, Open-Bar ce servește între orele 14:30-17:00 h. liquor de import și răcoritoare. Serviciul de 1 oră acces la calculator și internet la The Level Lounge. Tea Time 16.00 - 17.00

• Reumplerea zilnică gratuită a minibarului din cameră (exclus băuturile alcoolice)

• Zona speciala "L" la piscina exterioară utilată cu umbrelă și sezlong

• Zona specială la gradina exterioară a hotelului, dotată cu șezlong și zonă SPA cu jacuzzi, accesibilă exclusiv clienților "The Level"

• Acces la saună și la baia turcească din cadrul YHI Wellness

• Reducere de 50% la serviciile de spălătorie; reducere de 50% la restaurantul a la carte "Al Dente" (exclus bauturi)

• Serviciu de imprimare la recepție (pana la 20 copii).

• În funcție de limita disponibilului la momentul cazării.

Junior Suite = o cameră foarte spatioasa, având spațiu de zi cu canapea și fotolii, fierbător de apă, vedere laterală/parțială la mare.

DeLuxe Suite = sufragerie și dormitor nedespărțite prin ușă, chicinetă (fierbător de apă, cuptor cu microunde, fără frigider), grup sanitar cu Jacuzzi, spațiu de zi cu canapea ți fotolii. DeLuxe Suite pot avea vedere la mare sau vedere la parc, iar distribuția se face exclusiv la recepție.

Cei de la Melia nu se opresc aici. Dacă până acum am amintit doar de facilitățile în plus pentru oaspeții cazați în camerele ”The Level”, următoarele noutăți pentru sezonul estival 2016 sunt generale, inclusiv pentru turiștii cazați în camere duble standard.

Restaurant Italian "Al Dente" este de tip bufet și oferă oaspeților săi gustul veritabil al Italiei prin mic dejun târziu 10:00-11:00 și cină 19:00-21:30.

The Stage Bar - Vacanța de vară nu este la fel fără cocktailuri reci! Oaspeții se pot bucura de o gamă variată de băuturi spirtoase locale, cocktailuri, bere, vin în intervalul 14:30-23.00. A fost amenajat standul Panini unde turiștii pot savura produse de pastiserie și sandwichuri în intervalul 15:00-17:30.

The Bierstube este un pub german ce vă asteaptă cu specialități germane între 12:00-21:00.

Stand de înghețată lângă piscina exetrioară.

Paellador Levant restaurant cu specific spaniol.

Lobby Bar Cafe Roma deschis până la ora 24:00.

► Hotelul Odessos Park are, începând cu sezonul acesta, o nouă piscină! Piscina veche a fost decopertată, construindu-se o nouă fundație pentru cea nouă. Mai multe poze găsiți pe pagina lor de socializare, cu referire la poza 1 respectiv poza 2. Cei de la Odessos nu se opresc aici. Au reamenajat scena și locul de joacă pentru copii (cum se vede în această poză). Barul de la piscină a fost și el reconstruit, folosindu-se doar finisaje moderne. Șezlongurile au fost schimbate, acum există și salteluțe portocalii, absolut gratuite. Ca noutăți, din ce am observat, au schimbat felinarele, au instalat dușuri, o mini garderobă și un post de salvamar, special amplasat într-un scaun galben și înalt. Am fost în 2012 la Odessos, iar schimbările efectuate de-a lungul celor 4 ani m-au lăsat fără cuvinte. Atât de mult interes au pentru turiști încât vin cu idei noi, inovatoare dar și acaparante. Camerele au fost renovate în 2014, arată excelent și sunt mobilate cu foarte mult gust. Acest hotel este ideal familiilor cu copii, entertainment-ul fiind punctul lor forte, cu foarte multe spectacole pe zi, activități, o scenă specială dar și defilări ale majoretelor și a unei orchestre, o dată pe lună. (vezi video)

► Hotelul Sentido Golden Star a trecut, începând cu această vară, în portofoliul altui lanț hotelier din stațiune. În luna martie a acestui an, reputata companie hotelieră Grifid a preluat hotelul Sentido Golden Star, redenumindu-l Grifid Sentido Golden Star & Family. Trecerea la un nou statut, a făcut ca prețurile să crească amețitor, cel puțin pentru rezervările efectuate din luna martie. Cum am menționat și în articolul meu despre acest hotel, momentan, schimbarea este doar de nume, renovările majore fiind programate pentru anul viitor.

► Hotelul HVD Viva Club are, din acest an, un nou foișor pe bucățica de plajă cumpărată/închiriată anul trecut. Spre dezamăgirea mea, nu au renovat și barul de pe plajă. Prin septembrie, după ce le-am fost gazda lor în august, i-am trimis un mail domnului Kostadin Terziev, directorul hotelului, pentru a-i mulțumi în primul rând, pentru serviciile de top ce ne-au fost oferite, neuitând să-l întreb, din pură curiozitate, dacă vor renova barul de pe plajă pentru sezonul viitor. Răspunsul a fost: ”luăm deja în calcul această opțiune”. Mai aștept, poate la anul! :D

► Compania hotelieră Grifid, a prezentat publicului larg, o nouă unitate de cazare ce și-a deschis porțile în acest an. Este vorba de Grifid Foresta, un hotel cotat la 3* , fiind astfel varianta cea mai ieftină de cazare din stațiune a lanțului hotelier. Am trecut pe lângă el anul trecut, când încă se mai lucra la aspectul general, toată zona fiind un veritabil șantier. Hotelul este amplasat la aproape 1 km de plajă, în Parcul Național Nisipurile de Aur, lângă Aquapolis, vis-a-vis de Amphora Palace și Havana. Se prezintă cu un aspect și dotări ultramoderne dar restrâns, având doar 46 de camere, cu o asemănare izbitoare Ibisurilor sau hotelurilor de tranzit. Baia este descoperită, chiuveta fiind amplasată teoretic și practic lângă pat, dușul completându-se lângă aceasta. Nu există geam de separație, nici ușă, astfel că, în momentul dușului, tot aburul se va disipi în cameră. Cu toate acestea, aspectul este elegant. Hotelulul oferă servicii de masă de tip demipensiune, pensiune completă și All Inclusive Light. Deasemenea, s-a făcut o corelație între Grifid-uri, plaja fiind comună cu cea a Grifidului Vistamar, oferindu-se transport, iar la minim 7 nopți de cazare, se oferă o cină gratuită la unul din restaurantele a la carte (bulgăresc, asiatic și italian) din cadrul Hotelului Grifid Arabella. Odată cu Foresta, portofoliul Grifid se extinde la 6 hoteluri în Nisipurile de Aur. Detalii și poze suplimentare vă stau la dispoziție pe Booking.

Amintesc și de noua ”atracție” din Nisipurile de Aur.

► Celebra corabie-restaurant ”Golden Dreams”, o emblemă a Nisipurilor de Aur, și-a luat adio de la turiști după aproape două decenii. Stați liniștiți, locul nu a rămas liber. O nouă corabie-restaurant i-a luat locul. În luna martie a început costrucția de la zero – vezi foto. Felinarele din jurul vechii corăbii au fost scoase parțial, pentru protejarea lor. Construcția a fost finalizată integral, la sfârșitul lunii mai, începutul lunii iunie. Corabia arată ultramodern, se înalță pe patru nivele, iar noua imagine stă sub egida noului nume - ”Restaurant Black Pearl – Fish & Meat.” Această nouă corabie-restaurant va fi, cu siguranță, noua emblemă a stațiunii. Pentru fotografii, vezi următoare poză.

► Începând cu vara aceasta, în dreptul Hotelului Admiral, s-a amplasat o scenă pentru susținerea mai multor concerte. Când am trecut pe acolo, se susținea un concert rock. Pentru fotografii, vezi poza următoare.

► Tot lângă Admiral, fostul Viking Bar (anul trecut Sea View Club), era renovat, lucrându-se intens la acesta. Locația nu era finalizată, aștept cu nerăbdare finalul dar din imaginile ce reies de pe webcam-ul din centrul stațiunii, pare a fi vorba tot de un bar.

► Lângă Hotelul Kaliakra Palace, s-a construit un nou bar pe plajă - vezi poză aici.

► Ultima veste vine tot din centrul stațiunii. Chiar în ”intersecția” de lângă hotelul Admiral ce duce către International și către hotelurile de pe linia a doua, covorul asfaltic a fost schimbat și nivelat, de pomană. Am prins o ploaie zdravănă, în a doua seară, fix lângă Bonita. Când am ajuns în centru, apa băltea efectiv în jurul unui felinar, în zonele verzi, lângă roată dar ce era și mai surprinzător, în intersecția de care vorbesc, se aduna atât de multă apă încât era foarte riscant să treci cu mașina, toată apa venind de pe drumul de mai sus, ajungând chiar lângă barul din apropiere. O să atașez câteva screenshot-uri de pe camera live din centru. Totodată, în stațiune s-au refăcut mai multe magazine, s-au demolat și reconstruit acoperișurile acestora (vezi foto). Aleea de promenadă are mici surpări ce necesită renovări.

Dacă tânjiți după câteva imagini de la mare, puteți urmări această cameră web de pe Hotelul Admiral la orice oră.

Momentan, acestea sunt informațiile noi pe care am reușit să le culeg, din văzute și auzite.

Vacanțe perfecte vă doresc!


[fb]
---
Trimis de andreieu in 08.07.16 19:32:02
Validat / Publicat: 09.07.16 06:35:00
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena și Balchik

VIZUALIZĂRI: 5244 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andreieu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 După o ploaie abundentă (14 mai). Screenshot de pe camera live - http://nova. bg/camera/view/23/. Text prelucrat de mine.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 66550 PMA (din 53 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).

ECOURI la acest articol

9 ecouri scrise, până acum

AZE
[09.07.16 10:11:23]
»

Bună ziua, excelent articol, orice review scris prin care se economisește o sumă de bani se dovedește a fi foarte util, felicitari

Testosu'
[09.07.16 10:26:45]
»

@andreieu: Cuvintele-s de prisos!

Excelente articolele despre Nisipurile de Aur! Felicitari!

Dragoș_MD
[09.07.16 10:58:02]
»

@andreieu - răspunsul la întrebarea din titlu e unul simplu: alegând un hotel mai ieftin! Sau reducând sejurul cam cu două, trei zile. Glumesc, desigur. Oricum, un card de reduceri pentru o stațiune preponderent All Inclusive mi se pare ceva destul de „aventuros”. Ca să pot economisi 200 €, ar trebui să cheltui (cu card cu tot) de fapt, vreo... 2000! sau pe-acolo. Nu e cam mult? Deși chiar și 30 € (prețul cardului) mi se pare relativ greu de compensat din reducerile oferite. Da' mă rog... E bine de știut că există.

Ca de obicei, câteva remarci pe marginea subiectului:

cei de la Melia Grand Hermitage au actualizat conceptul “The level”

Mie mi se pare fix la fel cu ceea ce ofereau și acum doi ani.

Pentru că nu pot să precizez site-ul de unde am extras cele de mai jos

Da' saitul lor oficial ce avea?!?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
dorgo
[09.07.16 11:27:49]
»

@AZE - Daaaa!... "orice review scris prin care se economisește o sumă de bani se dovedește a fi foarte util", ... bine zis... dar nu e chiar asa... cand vrei sa economisesti bani cu orie pret, o simti pe pielea ta! O sa explic asta intr-un viitor reviu... Un exemplu... ieri intru la o agentie (au aparut charterele pentru Santorini) si-l rog pe baiatu' de serviciu sa-mi dea amanunte despre un zbor Cluj-Santorini si retur afisat pe vitrina, in 17 iulie, 7 zile, Tarom, mic dejun, 2 stele la Fira, 2 stele, Haroula, single... OK! baiatul imi scoate la imprimanta pretul... 937 euro.

Intre 1-7 iunie am dat si eu pe la Fira, am stat in "Camping Fira", single, la dorm-tent, fara mic dejun, si m-a costat 252 e avionul (Aegeean Airlines, bilet luat in decembrie pentru iunie) +75 euro cazare (fara mic dejun) (15 euro/noapte) =327 euro. Asadar as putea intitula articolul despre Santorini... "Cum sa economisesti aproape 600 de euro"... vazand cat de ieftina e cazarea, mi-am mai luat 2 zile-n Santorii, la intoarcere din Paros. Asadar, in general, exista tot felul de artificii ca sa cheltuiesti putin dar trebuie sa fii un "soarece de internet" si sa cauti mereu oportunitati, promotii, EB sau LM-uri...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
andreieuAUTOR REVIEW
[09.07.16 11:30:38]
»

@Dragos: Am specificat de cardul respectiv doar pentru unicitatea acestuia. Nu am mai auzit să fie oferite astfel de carduri în altă stațiune. Desigur, nu poate fi folosit de o familie venită doar la relaxare, însă, cei petrecăreți pot apela la acesta, fiindu-le de un real folos.

În legătură cu Melia pot să-ți spun doar atât: conceptul se mai actualizează de la an la an, în minus sau în plus. Întâmplător, în urma unei verificări a unui site de turism, am remarcat, cu scris îngroșat

"In continuare va prezentam serviciile si facilitatile de care se pot bucura oaspetii care aleg conceptul "The Level" in sezonul de vara 2016:"

, ce denotă faptul că ceva noutăți există. Îți dau un exemplu: la HVD Viva Club, pe același site, se specifică descrierea conceptului "Maximumum All Inclusive", unde, față de anul trecut, divertismentul este în fiecare zi (anul trecut era doar de 6 ori pe săptămână, miercuri fiind zi liberă).

Site-ul de unde am preluat respectivele este un site de turism şi nu am voie să fac referire la acesta. Nu am specificat site-ul hotelului deoarece era scris în engleză. Nu că ar fi o problemă dar mai lizibil mi se pare în română. În al doilea rând, linkul atașat de tine nu "returnează" nimic, pagina nefiind disponibilă sau mutată.

Site-ul corect al hotelului, cu toate specificațiile conceptului "The Level" este acesta.

O zi bună!

Dragoș_MD
[09.07.16 14:18:15]
»

@andreieu -

Site-ul corect al hotelului, cu toate specificațiile conceptului "The Level" este acesta.

De fapt, e bun și link-ul pus de mine mai sus. Încearcă eventual pe alt browser.

Iar cel alternativ, oferit de tine, e în fapt pagina cu prezentarea generală a tuturor serviciilor oferite de Melia Grand Hermitage („Meliá Grand Hermitage includes the following services and facilities... ”); partea referitoare la „The Level” e aici (în varianta saitului alternativ).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
papone
[09.07.16 17:02:34]
»

@andreieu - Prea multa documentare, de fapt... doar documentare in acest articol. Nu ca ar fi ceva rau, dar cred ca era mai simplu cu 7 linkuri postate

L-am citit si cu greu m-am abtinut de la un vot cu minus... mie astfel de articole mi se par fortate si puse pentru a mai fura niste voturi - e parerea mea. La fel cum parerea mea e ca ai avut articole bune, dar asta nu e printre ele . Toate cel bune!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
andreieuAUTOR REVIEW
[09.07.16 17:14:55]
»

@papone: Papi, ce să zic, îți respect decizia Am încercat să aduc ceva noutăți, fie ele și infime. O să-ți placă sigur cel despre Cap Kaliakra, dacă nu-ți fur votul, rămân dator cu o bere! Dacă da, rămân neatins la buzunar

O zi bună!

papone
[09.07.16 19:29:05]
»

@andreieu - Daca-mi bati campii cu fecioarele care au sarit de pa stanca pentru a scapa de pangareala, dai 2 beri, nu una Mai bine-mi pui meniul de la Dalboka

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
andreieu, AZE, dorgo
Alte impresii din această RUBRICĂHoinărind prin Nisipuri:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051759004592896 sec
    ecranul dvs: 1 x 1