ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.05.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Ploiești
ÎNSCRIS: 06.03.12
STATUS: AUGUSTUS
DATE SEJUR
MAY-2016
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Relaxare totală la Marina Royal Palace

TIPĂREȘTE

Pentru că nu imi place să stau prea mult într-un loc şi vreau să vizitez cât mai multe obiective turistice, nu mi-am luat niciodată o cazare cu all inclusive. Un alt motiv ar fi acela că în destinaţiile mele turistice, cu precădere zona montană, nu prea sunt cazări cu all inclusive. Anul acesta m-am hotărât să experimentez şi eu o cazare de acest gen şi am rezervat printr-o agenţie un minisejur pentru cinci zile la hotelul Pelican de 4 stele din staţiunea Duni, Bulgaria.

Fiind mai mereu pe drumuri, am rezervat în timp foarte multe cazări, unele de tranzit, şi mi s-a întâmplat ca la unele din ele să plătesc pentru o anume cameră şi mi se ofere ceva superior (suită în loc de cameră dublă, de exemplu). Anul acesta am avut două situaţii în care am plătit puţin şi mi s-a oferit mai mult, una din ele petrecându-se în staţiunea despre care vreau să povestesc.

Graţie GPS-ului am nimerit uşor hotelul Pelican, numai că ajuns la poarta de acces în perimetrul parcării am găsit-o încuiată şi nimeni prin preajmă. La un moment dat am apelat la ajutorul unui gardian, mi-a zis ceva în bulgară şi am reţinut cuvântul „marina”. Era vorba de hotelul Marina Royal Palace, aşa că m-am prezentat la poarta de intrare în parcare. Întreb portarul de Pelican şi mă trimite tot la poarta zăvorâtă. De data asta un alt gardian imi zice din nou ceva de „marina”!! „ Băi, voi sunteţi nebuni? ”- mi-am zis în sinea mea. Începusem "să-mi ies din pepeni", când mi-a trecut prin cap să urc din nou la Marina Royal (singura şosea care străbate micuţa staţiune urcă uşor spre Sozopol) şi să prezint voucherul.

Se uită portarul la voucher, apoi pe un mic registru în care era trecut şi numele meu, îmi deschide poarta, intru în parcare şi nu-mi venea să cred; Marina Royal Palace era un hotel de 5 stele, iar eu plătisem pentru unul de 4! Am bănuit care a fost „cauza motivului” ,dar nu m-a interesat să aflu , aşa că am mers la recepţie, am făcut formalităţile de cazare, şi ni s-au pus „branulele „ pe mână. Apoi ni s-au dat cardurile de acces ,unul pentru cameră şi unul pentru Royal Spa. Cu o maşinuţă de genul celor de pe terenurile de cricket ne-au fost aduse bagajele din parcare şi unul dintre valeţi ni le-a urcat în camera de la nivelul 4.

La scurt timp de la intrarea în cameră a şi sunat telefonul, în care eram anunţaţi de recepţioner că trebuie să plătim parcarea (6 leva pe zi). M-am mirat de acest lucru, deorece pe site-ul Booking.com este specificat în două locuri că parcarea este gratuită. Nu am avut ce face şi m-am executat. Aveam la mine leva şi am plătit direct în această monedă. Pentru că ştiu că rata de schimb valutar este dezavantajoasă la hotel (şi nu numai), eu mă asigur de valută, atunci când merg în ţara vecină, întotdeauna la una din casele de schimb din Giurgiu.

Tot la recepţie am aflat că accesul la internet se plăteşte cu 10 leva pe zi, cu reduceri pe mai multe zile. Nu mă aşteptam ca la un hotel de 5 stele un astfel de serviciu să fie taxat. Ca urmare a acestui aspect, dar şi a faptului că nici parcarea nu este gratis, scorul din comentarii pe Booking.com este de doar 7,8. Nici eu la rândul meu nu pot să trec cu vederea aceste”detalii”, chiar dacă printr-o întâmplare norocoasă am plătit mai puţin faţă de restul turiştilor şi ar trebui să fiu supermulţumit.

De obicei, când fac un review despre cazare, descriu cu lux de amănunte camera, baia, recepţia, parcarea, restaurantul etc. De data asta nu am să o fac pentru că a făcut-o foarte bine colega noastră nicole 33 în urmă cu 2 ani ( vezi impresii). Eu am să povestesc despre ceva noutăţi ale resortului, cum am petrecut şi cum m-am simţit în acest minisejur.

De la recepţie ni s-a repartizat o cameră cu 2 paturi single şi cu vederea la mare, la etajul 4 al hotelului. Deşi apreciem camera sub nivelul celor cinci stele, ne-am simţit foarte bine, totul foarte curat, lenjeria, prosoapele se schimbau zilnic, cameristele foarte amabile şi mereu cu zâmbetul pe buze. Accesul la restaurantul de la cota zero se făcea foarte repede cu unul din cele 4 lifturi de mare viteză ale hotelului. Ca o noutate în cameră (faţă de ce a descris nicole 33) ar fi la minibarul aprovizionat cu sucuri şi apă minerală. Acestea erau gratis şi dacă doreai se putea umple din nou contracost. Şi încă ceva: cel puţin la etajul IV internetul contracost a funcţionat ireproşabil.

Nefiind un timp favorabil am făcut puţină plajă, iar baie în mare deloc. Acest lucru nu ne-a deranjat, pentru că la vârsta nostră nu mai avem răbdare să ne prăjim la soare. Ne-am petrecut timpul prin plimbări zilnice cu maşina prin alte câteva staţiuni de pe litoralul sudic al Bulgariei (o să fac un review separat). În rest piscină, plimbări pietonale în Duni Royal Holiday Village, iar seara în lobby bar asistam la programul de divertisment. O altă noutate:în Royal Holiday Village s-a dat în folosinţă noul aqua park, înconjurat de verdeaţă şi aranjamente florale deosebit de frumoase.

Mâncarea foarte bună şi multă, prea multă, preparate ademenitoare, am luat ceva kg în plus, pentru că nu ne-am putut abţine să nu încercăm din cele 16 sortimente de prăjituri din restaurant. Nu-mi dau seama cum este în plin sezon sau în altă perioadă de timp, dar eu am rămas impresionat de amabilitatea şi serviabilitatea personalului. Cum nu am plătit toate zilele internetul, mergeam pe terasa restaurantului şi în lobby bar, unde accesul la internet era gratis, şi mai butonam telefonul. Nici nu apucam bine să mă aşez pe scaun şi imediat eram întrebat de una din numeroasele ospătăriţe cu ce vreau să fiu servit.

În perioada cât am stat noi la M. R. P., acesta era ocupat numai cu turişti de naţionalitate germană şi noi am pus pe seama acestui fapt felul cum am fost trataţi. E posibil să fie mereu aşa, nu am de unde să ştiu, este prima oară când merg la acest resort. Poate cei care au fost de mai multe ori aici pot să aprecieze mai bine. Un alt aspect care mi-a plăcut aici a fost liniştea şi modul civilizat în care s-au comportat turiştii. Chiar dacă am stat puţin aici, începusem să ne cunoaştem între noi şi chiar să ne salutăm la micul dejun cu „Guten morgen! ”.

În concluzie, noi ne-am simţit foarte bine la Marina Royal Palace, este un loc excelent pentru cei care sunt îndrăgostiţi de soare şi apa. Dacă nu am fi iubit atât de mult muntele, cu siguranţă că ne-am mai fi întors aici .

Vacanţe cât mai plăcute!

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de traian.leuca † in 30.05.16 11:37:07
Validat / Publicat: 30.05.16 16:15:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3873 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (traian.leuca †); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 Piscina hotelului Marina Royal Palace din staţiunea Duni, Bulgaria.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 84100 PMA (din 71 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    tm67bru [30.05.16 16:54:33] »

    O altă noutate:în Royal Holiday Village s-a dat în folosinţă noul aqua park, înconjurat de verdeaţă şi aranjamente florale deosebit de frumoase.

    E, de departe, cea mai importantă noutate — şi una îndelung aşteptatăăăă! , de familiile cu copii (dar nu numai)

    Poţi da mai multe detalii?

    mishu [30.05.16 17:23:49] »

    Am citit cu placere acest articol deoarece am urmarit si pozele pe FB si asteptam comentarii. Din diverse motive in ultimii ani (cu schimbare de destinatie in 2014), am fost in acelasi loc si tot din diverse motive si in acest an.

    Motivul pentru care alegem AI cand avem copiii cu noi este ca sunt adevarate termite, cu un apetit sanatos si care mananca mai des decat sugarii.

    Cand mergem in Bulgaria avem o saptamana de leneveala totala in care binenteles ca pana la urma ne cam plictisim, dar dupa un an de zbucium poate ca meritam si ceva lene.

    Anul aceste daca vom reusi poate prindem si ceva munte ca sa prindem si ceva aer curat.

    Mi-au placut in special pozele in care verdele se simte cel mai bine, trandafirii imbraca gardul cu o alternanta minunata a culorilor, pomisorii, gazonul, minunat.

    In ceea ce priveste internetul este inclus in pretul camerei si nu se percepe taxa pentru parcare (sa vedem anul acesta).

    Felicitari, votat cu mare placere.

    traian.leuca † [30.05.16 17:36:02] »

    @tm67bru - Noul aqua park este lângă cel vechi, are mai multe tobogane, sunt mai înalte şi mai spectaculoase. Şi piscina este mai mare şi mai adâncă.

    Din lipsă de turişti nu erau pornite instalaţiile de recirculare a apei, dar pregătirile erau în toi; platoul pardosit cu gresie colorată din jur era curăţat de îngrijitorii parcului cu caterul şi spălat cu mopul.

    Accesul la aqua park este gratis pentru toţi turiştii care sunt cazaţi în cadrul complexului Duni Holiday Village.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    traian.leuca † [30.05.16 18:42:33] »

    @mishu - Mulţumesc pentru vizită, apreciere şi vot!

    Într-adevăr un loc la mare cu all inclusive este ideal pentru o familie cu copii. Prin anii '80 mergeam la mare în fiecare an şi tare greu îmi era la masă cu copii mici.

    Am doi nepoţei mici care trăiesc în UK (au fost la mine în vizită înante de a pleca în acest sejur) şi tare mi-aş fi dorit să mă bălăcesc cu ei în piscină. Cel mai "mare " are 2 ani şi ceva şi din cauza unor probleme de sănătate este foarte pretenţios în alegerea bucatelor la masă.

    Sunt convins că dacă era cu mine "îl păcăleam" mai uşor să savureze din numeroasele atracţii culinare ale restaurantului hotelului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA [30.05.16 20:02:14] »

    @traian. leuca -

    Se uită portarul la voucher, apoi pe un mic registru în care era trecut şi numele meu, îmi deschide poarta, intru în parcare şi nu-mi venea să cred; Marina Royal Palace era un hotel de 5 stele, iar eu plătisem pentru unul de 4!

    Din lipsă de turişti pentru ei a fost mai rentabil să te mute la hotelul de 5 stele, pe tine şi pe alţi câţiva dacă au mai fost, decât să deschidă şi Pelicanul. Aşa au procedat şi în urmă cu vreo cinci ani de Paşte când i-au mutat pe cei de la Marina Beach la Marina Royal, fără costuri suplimentare, ţinând doar barul de la etaj deschis.

    Internetul wireless gratuit este o veste bună. Până în 2014, acesta era doar contracost şi era varză. Netul în cameră era doar un vis.

    Parcarea se plăteşte din 2011, dar merită 6 leva pe noapte pentru avantajul de a-ţi şti maşina perfect safe. Să vezi în Nisipuri preţuri la parcare şi îţi dau exemplu doar hotelurile Grifid.

    Mă bucur că ai avut un concediu plăcut în resortul de la Duni. Mi-e dor de Duni, dar nu te invidiez.

    traian.leuca † [30.05.16 20:41:32] »

    @nicole33 - Mulţumesc pentru vizită şi completări!

    Când eram mai tânăr, şi aveam copii mici, mergeam la mare în fiecare an (chiar şi de 2 ori).

    Odată cu înaintare în vârstă a scăzut şi apetenţa pentru vacanţe la mare. Şi cu toate acestea am continuat să merg pe litoralul românesc (chiar şi pentru o zi) pentru că, nu-i aşa, prima dragoste nu se uită , iar din curiozitate am vizitat şi câteva staţiuni turistice de pe litoralul bulgăresc.

    Am fost în Balcik, Albena şi Nisipuri, mi-a plăcut, dar la Duni parcă a fost "cel mai cel mai".

    kelyboy [31.05.16 13:12:19] »

    Felicitari pentru review dar si pentru concediu! Ma bucur sa vad ca serviciile si conditiile din acest resort se mentin la un nivel ridicat dar in acelasi timp se incearca ridicarea stachetei, ce sa-i faci, competitia e acerba in domeniu... !

    E unul din locurile unde m-as intoarce oricand cu placere, aqua-parcul nou aparut nu va face decat sa aduca tot mai multi turisti, cu toate ca eu am fost acolo cu copii, nu am simtit foarte mult lipsa unuia (de aqua park vorbesc , echipa de animatori gasea de facut cate ceva pentru fiecare...

    traian.leuca † [31.05.16 13:26:08] »

    @kelyboy - Mulţumesc pentru vizită şi apreciere!

    Echipa de animatori nu a avut un program grozav, probabil s-a menajat pentru perioada de sezon plin.

    adri-nico [31.05.16 16:56:29] »

    Am vazut pozele de pe fb si erai cam nezimbitor... o fi fost din cauza celor citeva kilograme acumulate de prajiturile bagate prin "branule" sau pentru ca iubesti muntele in defavoarea marii?

    traian.leuca † [31.05.16 17:46:03] »

    @adri-nico - Greu de răspuns, Nico! Cred că era din cauza faptului că mai trebuia să stau câteva zile la Duni.

    NELUTU D-tru [06.06.16 12:22:56] »

    Vazand camera, tind sa cred ca intr-adevar nu arata de 5 stele, dezamagitor si pt plata internetului, dar compenseaza celelalte lucruri:aqua parcul, mancarea gustoasa, personalul amabil. Felicitari pentru concediu!

    traian.leuca † [06.06.16 15:10:54] »

    @NELUTU D-tru - Mulţumesc pentru vizită!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adri-nico, kelyboy, mishu, NELUTU D-tru
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Royal Palace Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050065994262695 sec
    ecranul dvs: 1 x 1